Deel 2.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef sp3c het volgende:
Kitana is toch veel later pas?
deel 22 ofzo
Oh zou dat het zijn, dat ik mezelf hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
En aangezien jij nogal veel piept.
Als ik muziek in heb val ik altijd vanzelf in slaap.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
Oordopjes doe ik ook altijd in trouwens, helpt niet. Want sommige geluiden hoor je dan toch nog.
Dan ga ik nog even door met mijn slaapverwekkende posts.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
als ik niet kan slapen dan blijf ik meestal gewoon fok!ken
Zal lekker liggen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
Oordopjes doe ik ook altijd in trouwens, helpt niet. Want sommige geluiden hoor je dan toch nog.
Geen idee wie het is maar inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:02 schreef arjan1112 het volgende:
zou het wel wat vinden als stegeman zelf word opgepakt
Ik ga meestal naar bed en dan pas merk ik: oh ik kan niet slapen. Maar ja, om er dan weer helemaal uit te gaan en mijn laptop aan te doen...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
als ik niet kan slapen dan blijf ik meestal gewoon fok!ken
Nee dat voel je niet hoor. En ik ben er juist mee begonnen OMDAT ik steeds wakker werd van de geluiden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal lekker liggen.
Misschien kan je daarom niet slapen.
koekoek jonguhquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:09 schreef Latert het volgende:
Een moeilijk dilemma... moet hij het vertellen of niet?![]()
SEX / Gezoend met de vriendin van mijn beste vriend.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:15 schreef sp3c het volgende:
alles kut maar toch gezellig is prima guus
net als Brabant, je hebt er een liedje over
Nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:17 schreef sp3c het volgende:
neenee guus heeft echt zo'n liedje
blalalatralalalala brabant nog licht blabla kedeng kedeng
zoiets ging het ongeveer
Dat is idd het smijt nummer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee.
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier, Het wordt dus pompen of verzuipen da's de enige manier.
Mij mijn eigen nummers niet uitleggen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:19 schreef sp3c het volgende:
jullie hebben het verkeerde liedje voor je
Je zegt kedeng... heeft hij nog een liedje met kedeng erin>quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:19 schreef sp3c het volgende:
jullie hebben het verkeerde liedje voor je
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:17 schreef sp3c het volgende:
neenee guus heeft echt zo'n liedje
blalalatralalalala brabant nog licht blabla kedeng kedeng
zoiets ging het ongeveer
loaaaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:24 schreef OProg het volgende:
Ik ga morgen toch maar een paar uur werken Spekkie.
Hebben we een kast?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je komt alleen weer even kijken om mij op mijn vingers te tikken, sukkel
Prima nummertje hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:24 schreef Drugshond het volgende:
Had een hele discussie met een stel mensen, muziekleraar en zo. Hij zei dat technisch dit nummer geniaal was.
Was in Zakopane (Polen), er zaten slects 12 mensen binnen. Ze speelden dit nummer live. Gaf ook een grif een gratis rondje weg .. En ze waren aangenaam geschrokken.
Tja luister eens, als je zoiets gaat spelen in het buitenland en je komt met deze muziekkeuze op de proppen dan kan ik slechts mijn Brabantse Hart laten spreken.
Uit eigen beweging. Heb nog teveel dingen te doen.quote:
We? Nee WE hebben geen kast schat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben we een kast?
Volgens mij wel.
ik ook maar ik weiger de wekker te zetten broquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Uit eigen beweging. Heb nog teveel dingen te doen.
Niks mis mee, anders ben je weer hele dagen kwijt Spekkie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook maar ik weiger de wekker te zetten bro
Ik zet nu ik niet hoef te werken ook soms gewoon de wekker. Dan heb je inderdaad nog wat aan je dag, al doe ik niet echt iets bijzonders.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Niks mis mee, anders ben je weer hele dagen kwijt Spekkie.
Gelukkig is het nu wat donkerder 's morgens, dan slaap ik wel wat langer door.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:31 schreef sp3c het volgende:
komt goed, komt goed
toch om 8 uur alweer wakker
Que ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:32 schreef Latert het volgende:
Guus (Die zanger) mogen ze best met een betonnen blok in de zee gooien.
Ik ook omdat ik niet anders meer heb.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
Ik neem nog wat wijn misschien haak ik dan weer aan.
Nee dat hoor ik tikken op mijn balkon en dan kan ik ook niet slapen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:33 schreef sp3c het volgende:
regent nu wel echt als een malle ineens hier, dat slaapt altijd wel makkelijker
350 punten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:35 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie nog zin in een spelletje?
http://pino112.nl/spel/
Wel je geluid wat zachter zetten.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat hoor ik tikken op mijn balkon en dan kan ik ook niet slapen.
Tweede keer 400. Ik had het geluid helemaal afgezet. Met muis gaat het denk ik wel beter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice.
Schoolopdracht dus expres geen mogelijkheid gemaakt om geluid uit te zetten.
Je zit op tablet ofzo?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweede keer 400. Ik had het geluid helemaal afgezet. Met muis gaat het denk ik wel beter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:39 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sukkel.
Oh zo. Ja zolang het geen MacBook is is die touchpad razende aids.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Laptop dus ik deed het met mijn touchpad.
Deze werkt best goed maar voor dat spelletje was het iets minder handig. Wel leuk dat je dat zo gemaakt hebtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh zo. Ja zolang het geen MacBook is is die touchpad razende aids.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup. Zonet een hele poos aan een andere opdracht gewerkt dus loop weer wat bij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze werkt best goed maar voor dat spelletje was het iets minder handig. Wel leuk dat je dat zo gemaakt hebtHet enige wat ik ooit voor elkaar heb gekregen is 'hello world'
Trusten Pinoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jup. Zonet een hele poos aan een andere opdracht gewerkt dus loop weer wat bij.
Nu maar eens slapen, trusten
wat als je een muskietennet spant om je bed heen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat hoor ik tikken op mijn balkon en dan kan ik ook niet slapen.
Dat is gewoon elke dag hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:44 schreef Karina het volgende:
Specularium moet mij hebben vandaag. Lul.
Als ik de balkondeur dicht doe dan hoor ik het niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat als je een muskietennet spant om je bed heen?
dikke kans dat het voor je hoofd ineens vee rustiger aanvoelt
Nou vandaag is het wel erg hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is gewoon elke dag hoor.
en dan lig je alsnog een uur wakker voor je in slaap valt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik de balkondeur dicht doe dan hoor ik het niet.
Ik zag hem al voorbijkomen in de TV SC. Tof die oude auto'squote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:47 schreef Pino112 het volgende:
Trouwens: http://www.dumpert.nl/med(...)ute_kunt_zetten.html
Dat moet Corrie zich ook nog wel herinneren denk ik.
Ja. Ik lig ook te draaien en te doen. Geen idee wat het is. Maar ik heb dat al heel lang. Al heb ik het idee dat het de laatste tijd wel erger is. Te onrustig of zo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan lig je alsnog een uur wakker voor je in slaap valt?
probeer het eens met zo'n netje, ik heb geen idee of je ze kunt huren/lenen maar een collega van mij doet dat ook en die slaapt met zo'n ding echt als een roosje
vindtie veiliger ofzo
Hoe ie ook praat jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem al voorbijkomen in de TV SC. Tof die oude auto's
Ohja ik ging ervandoor. Trustenquote:
ja ik ook, is heel moeilijk om iets op te vinden ook maar je hebt je slaap wel nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Ik lig ook te draaien en te doen. Geen idee wat het is. Maar ik heb dat al heel lang. Al heb ik het idee dat het de laatste tijd wel erger is. Te onrustig of zo.
Het stomme is, dat als ik met het mooie weer op balkon ging liggen ik binnen een paar minuten sliep. Of als ik even op de bank ga liggen ook. Maar zodra ik 'echt' moet gaan slapen dan duurt het heel lang.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik ook, is heel moeilijk om iets op te vinden ook maar je hebt je slaap wel nodig
Karina, is vrijdag 1 nov ook nog een optie voor de dwdd meet?quote:
voor mij niet wss, al heb ik nog geen kaartjes voor CoLquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Karina, is vrijdag 1 nov ook nog een optie voor de dwdd meet?
Kan het topic zo snel niet vinden op mobiel
Helaas, eigenlijk is de 22e al enige optie overgebleven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Karina, is vrijdag 1 nov ook nog een optie voor de dwdd meet?
Kan het topic zo snel niet vinden op mobiel
Ben jij een Belg?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer
Is een vrije dag in belgie, dus vandaar de enige dag dat ik kan.
Ja november. Alle andere dagen zijn inmiddels al afgevallen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:54 schreef OProg het volgende:
22 oktober?
Edit: november zal dat zijn. Zal eens kijken of dat haalbaar is.
Ja jammer dat je niet mee kunt. Echt heel veel keuzes hadden we ook niet: omdat we sowieso op een vrijdag willen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer
Is een vrije dag in belgie, dus vandaar de enige dag dat ik kan.
Nee, ik studeer er.quote:
Snap ik hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
Ja jammer dat je niet mee kunt. Echt heel veel keuzes hadden we ook niet: omdat we sowieso op een vrijdag willen.
Zul je altijd zien jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inb4 Pietertje ziek op 22 november.
Wat is CoL?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voor mij niet wss, al heb ik nog geen kaartjes voor CoL
Cult of Lunaquote:
Aha, en eerst naar dwdd en daarna naar concert gaat niet lukken?quote:
Aanvang: 19.30 uquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aha, en eerst naar dwdd en daarna naar concert gaat niet lukken?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:10 schreef sp3c het volgende:
22 november klinkt voor mij wel haalbaar eigenlijk
Oh niet gemerkt eigenlijk. Wel dat het heel langzaam was, maar ik dacht dat mijn internet weer bokte, toen ben ik een serie gaan kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Fok! deed het niet vanmiddag. Heb opeens een hele samenvatting afgekregen en wat artikels gelezen.
Ik nog maar 1quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:32 schreef Peunage het volgende:
Nog 3 colleges verwijderd van weekend!
Eens. Het is op deze manier wel eens leuk geweest.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:28 schreef Specularium het volgende:
Hoe krijgen ze het bij DWDD voor elkaar om er weer een gigantische aidsshow van te maken?
Godverdomme zeg. Misschien ook wel tijd dat het een keer stopt.
Nee want ik moet 's ochtends naar de tandartsquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
NWS / Onderzoek wijst uit: mannen zijn beter in alles
Dus.
Keek Lucille beteuterd?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, een deelneemster bij Lingo: "Het kan gek lopen."
Mannen wisten dit allang, natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
Dus.
Ja. Tem is uit de kast gekomenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Is het voor een speciale gelegenheid?
klinkt als goed topicquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
Dus.
Done.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
klinkt als goed topic
heeft Peunlans er al wat nuances in aangebracht of wat?
Omdat jij er niet wasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
Waarom was de FOKS kapot vanmiddag?
Het erge is nog dat dit een soort intro is van een hele reeks van dit soort quasi-grappige reclame's met die twee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef Tem het volgende:
Die Jumbo reclame is ook razende bavianenaids.
Och. Het was voor mij de eerste keer sinds de Chansonbelg dat ik hem maar gewoon uitgezet heb.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Was het erger dan normaal? Ik kon vandaag niet kijken.
Als ik met Adolf Hitler en Ferry Doedel in een kamer opgesloten zou zitten en ik zou een pistool hebben met twee kogels dan zou ik twee keer op Ferry Doedel schieten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ferry Doedels bij GTST, die zouden ze ook met zijn kut over een kanon moeten trekken.
Oh, dan moet het wel erg zijn geweest. Dan kijk ik alleen de lucky even terug,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Och. Het was voor mij de eerste keer sinds de Chansonbelg dat ik hem maar gewoon uitgezet heb.
Je moet America's got talent kijken en dan vooral de filmpjes van de winnaar. Kenichi Ebina. Topshow!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Holland Got Talent begint binnenkort weer. Topshow.
Wat Njo zegtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef sp3c het volgende:
nog 1 dagje vakantie en dan weer gewoon weekend
En geen last van vervelende toeristen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:51 schreef sp3c het volgende:
ja precies en buiten het seizoen scheelt het klauwen met geld
Canarische eilanden is het ook best lekker nogquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand die ik ken zit nu in Algerije, daar schijnt het nog heel mooi weer te zijn.
Ja dat scheelt echt. Eind september vind ik een fijn moment om op vakantie te gaan, bijvoorbeeld in Zuid-Spanje is het dan echt ideaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En geen last van vervelende toeristen.
Ik ging vroeger ook altijd laat. Heerlijk. Die hele erge hitte is dan ook een beetje weg, wat je in veel landen in juli/augustus hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat scheelt echt. Eind september vind ik een fijn moment om op vakantie te gaan, bijvoorbeeld in Zuid-Spanje is het dan echt ideaal.
Haha bij mij precies hetzelfde, ook Alicante. Strand was lekker rustig altijd, en weer was ideaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef sp3c het volgende:
ja laatste keer dat ik in Alicante was was ook ongeveer eind september, geen toerist te bekennen en nog steeds lekker weer
is het ook niet echtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik ben alleen op het vliegveld van Alicante geweest, eigenlijk had ik geen idee dat het ook gewoon een vakantiestad was
nog niet gezien, mijn internet loopt me al de hele dag te klierenquote:
Oja dat kasteelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:56 schreef sp3c het volgende:
ja en in Alicante kun je rond dat tijdstip ook nog eens naar dat piratenkasteel op die berg klimmen zonder halverwege dood neer te vallen met uitdrogingsverschijnselen
prachtig uitzicht
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo.
Niet rollend over de grond van het lachen.
eerste keer ging ik serieus bijna dood gek, halverwege wil je terug maar dan kijk je om en dan heb je daar ook geen zin meer inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat kasteelSuper uitzicht inderdaad. Haha piratenkasteel.
Heb ik ook leuke foto's van. Wel allemaal met mijn ex dus dat is wat minder.
Je zei goed. Goed is bij mij geen 8. Zeventje kan nog net. Vanwege Buttersquote:
Serieus? Haha heb het ook allemaal gelopen toen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
blijkt achteraf dat je ook een busje kan nemen, go figure
toen wel iig, maar das minder 'leuk'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus? Haha heb het ook allemaal gelopen toen.
OH sorry. Nou ja Butters is er altijd wel eventjes, die stoel niet nee. Dommerd ben ik weer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
ga het nu niet lopen spoileren cnorriemorrie
Jij bent zelf een matige bijdragequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrij matige bijdrage wel, Peunboy.
Ach jawel ik zit alleen maar thuis.quote:
Ik sta er wel versteld van dat ik opeens zo goed 'gooide'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
mijn droom is weer gewoon beter te sjoelen dan jou
1x, ben ik een half jaar zoet mee denk ik
true storyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik sta er wel versteld van dat ik opeens zo goed 'gooide' Iets zachter gooier was de truuk.
nee dan mag je niet meedoenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wil ook een keer sjoelen. Dan ga ik jullie allemaal verslaan want ik heb wel eens een sjoeltoernooi gewonnen
Leuk, een echte pro aan het werk zienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wil ook een keer sjoelen. Dan ga ik jullie allemaal verslaan want ik heb wel eens een sjoeltoernooi gewonnen
Als ik ooit een sjoeltoernooi had gewonnen zou ik dat niet gaan vertellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat mikken gaat nog niet zo heel goed. Maar dat heb ik met alle 'sporten' waarbij je moet mikken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
true story
je moet de stenen een beetje sturen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, een echte pro aan het werk zien
gewoon bij de dametjes gaan zitten, dat zijn echte pro's!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, een echte pro aan het werk zien
Dat zeg je nu, maar je wordt vast jaloers als ik mijn beker laat zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik ooit een sjoeltoernooi had gewonnen zou ik dat niet gaan vertellen.
Gewoon nergens.
Pics van je beker.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar je wordt vast jaloers als ik mijn beker laat zien.
ik las er wat schunnigs inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar je wordt vast jaloers als ik mijn beker laat zien.
Ja, ga je dat allemaal in je eentje opvreten? Obesitanoten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:25 schreef Latert het volgende:
Een kilo AH basic chocoladekruidnoten voor zo'n 3 euro, best wel een topshow.
ga nu niet kruidnoten lopen dissen hen Peunshowquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, ga je dat allemaal in je eentje opvreten? Obesitanoten.
Tja iets anders zit er voor mij toch niet meer in hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
Cnorrie denkt dat we het nog over sjoelen hebben
Staat bij mijn moeder ergens.. als ik weer eens naar ZH afdaal zal ik eens een fotootje maken.quote:
Nee joh, die had ik maandag al gehaald. Zo'n zak naar binnenwerken levert 5000 calorieën op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
op deze manier niet neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja iets anders zit er voor mij toch niet meer in he
Wanneer is jouw theatershow?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
ik wil geld toe bij mijn ticketsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer is jouw theatershow?
PEPERNOTEN!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga nu niet kruidnoten lopen dissen hen Peunshow
Kan je in de tussentijd geen paintje maken dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Staat bij mijn moeder ergens.. als ik weer eens naar ZH afdaal zal ik eens een fotootje maken.
dat gemiep de hele tijd vind geen enkele baas leukquote:
jammerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
PEPERNOTEN!
En voor Tem, omdat hij uit de kast is gekomen remember? PEUNERNOTEN.
Minimaal 8.
Ik ben niet op niveau (wat dat ook is) en nee dat wil ik niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
eDarling, voor Corrie met niveau.
Maar dat wil ze weer niet.
Nou ja dan maar niet he? Dikke pech.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat gemiep de hele tijd vind geen enkele baas leuk
Niet op de kast gaan zitten nu he, ik ben er net.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet op niveau (wat dat ook is) en nee dat wil ik niet.
[..]
Nou ja dan maar niet he? Dikke pech.
prima niveau ben je maar dat negatieve gedoe de hele tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet op niveau (wat dat ook is) en nee dat wil ik niet.
[..]
Nou ja dan maar niet he? Dikke pech.
Grappen over jezelf zijn zeoyzo een 4 of minder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen 8? Wel een voldoende in ieder geval.
Zelfspot is natuurlijk niks mis mee. Ik geef mezelf geregeld 1'en, en terecht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grappen over jezelf zijn zeoyzo een 4 of minder.
das automatisch een voldoendequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Zelfspot is natuurlijk niks mis mee. Ik geef mezelf geregeld 1'en, en terecht.
Tja dat kan ik niet meer veranderen he? Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
prima niveau ben je maar dat negatieve gedoe de hele tijd
Ja dat is wat anders dan een matige woordgrap over je eigen naam maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Zelfspot is natuurlijk niks mis mee. Ik geef mezelf geregeld 1'en, en terecht.
Doe je gewoon anders voor dan je bentquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat kan ik niet meer veranderen he? Zo ben ik nou eenmaal.
Ja dat ga je heel lang volhouden natuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doe je gewoon anders voor dan je bent
ze zit al op de kast he zien jullie dat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
true thatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders dan een matige woordgrap over je eigen naam maken.
Nou, er kan nog van alles veranderen. Vandaag weer een triest college aangehoord over (frontotemporale) dementie, daar word je niet blij vanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hmja, dat is geen verandering in goede zinquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou, er kan nog van alles veranderen. Vandaag weer een triest college aangehoord over (frontotemporale) dementie, daar word je niet blij van
als je hem moet uitleggen is hij sowieso een 1quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
Jullie zijn dom. Die grap ging niet over mij. Ik leg het wel even uit.
Ik had eerder vandaag een grap gemaakt over Tem's geaardheid. Omdat hij homo is en zo. Dus dit was een terugkoppeling daar op. In plaats van pepernoten, PEUNERNOTEN voor Tem. Want homo
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
Jullie zijn dom. Die grap ging niet over mij. Ik leg het wel even uit.
Ik had eerder vandaag een grap gemaakt over Tem's geaardheid. Omdat hij homo is en zo. Dus dit was een terugkoppeling daar op. In plaats van pepernoten, PEUNERNOTEN voor Tem. Want homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |