abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132027294
Het is een lang verhaal, maar ik moest toch even ergens mijn verhaal houden en wellicht weten jullie wat ik moet doen..

2 weken geleden had ik een mooi feest bij mijn beste vriend die 18 werd, er ging aardig wat alcohol doorheen. Op den duur kwam ik op zijn slaap kamer zijn vriendin tegen waarmee hij nu ongeveer een jaar een relatie mee heeft tegen. We praatten gewoon over wat en opeens zoenden we, door de alcohol dacht ik niet echt na, na een minuut ben ik gestopt omdat ik toch even een scherp momentje had en bedacht dat dit echt niet kon. Daarna probeerde zij het nog verder maar ik wist dat ik dit echt niet kon doen, ze ging op me zitten en maakte neuk bewegingen en deed mijn handen op haar borsten.. Toen heb ik haar van me afgeduwd, omdat dit me niet correct leek.. net op tijd want even later kwam mijn vriend naar binnen.. Gewoon kijken waarover we aan het praten waren.. niet achterdochtig ofzo.. Toen ben ik met hem weggelopen.
De volgende dag praatten we gewoon weer alsof er niks gebeurd en hebben we ook nog samen gepraat dat dit gewoon stil moet blijven..

Nu belde gisteren een andere vriend van mij op dat hij geruchten had gehoord dat zij een half jaar geleden ook al eens was vreemd gegaan en of wij dit tegen mijn beste vriend moesten zeggen. Nu zit ik dus met een groot dilemma...
Moet ik mijn beste vriend vertellen dat zij vreemd is gegaan met een andere jongen (niet ik ) maar toch de kans lopen dat hij uiteindelijk ook te horen krijgt dat ik met haar heb gezoend of,
Moet ik het stilhouden voor hem en gewoon mijn eigen hachje redden.. Ook al voelt het niet goed, want het spookt steeds door mijn hoofd... Of,
Moet ik het gewoon aan hem vertellen....

Ik doe normaal nooit dit soort dingen, maar weet niet wat er toen met mij was,,, Ik ben onder mijn vrienden altijd een vertrouwenspersoon en iedereen verteld zijn problemen aan mij maar nu heb ik het voor mijn gevoel echt kei hard verneukt ook al weten ze het niet.....

Dankje.. B
pi_132027325
Bel Dr. Phil :Y
-XOXO-
pi_132027329
Sowieso niet mee bemoeien.
pi_132027336
Het moge duidelijk zijn dat het een stoephoer is.

Ik zou het alleen niet vertellen denk ik. Maar tis niet heel relaxed.
Eventueel die vriendin wel op haar plek wijzen dat wat ze doet totaal niet chill is.
Maar je vriendschap zou ik niet onder vuur leggen zegmaar.
Rustig aan.
pi_132027346
Ik zou het wel vertellen als het je beste vriend is en gewoon de klappen incasseren die je verdiend hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_132027349
Zeg gewoon dat ze je aanrandde en opeens haar tong in je bakkes stopte. Geef haar en de drank de schuld. En druk hem op het hart dat het niet vanuit jou kwam, dat je er niks aan kon doen en dat je dit hem moest vertellen, omdat ze niet te vertrouwen is. Twee weken later kun je haar neuken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 00:23:03 #7
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132027371
En dat dan vriend noemen.... tuurlijk zeg je dat gewoon... (nou heb ik ook niet van die hele moeilijke vrienden als het op feestjes/doorzakken/zuipen aankomt...)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_132027376
Gewoon zeggen dat je stomdronken was. Iedereen doet rare dingen wanneer ze dronken zijn, ook je beste vriend.
It’s coming home
pi_132027387
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Ура для россии
pi_132027406
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:21 schreef deadprez het volgende:
Ik zou het wel vertellen als het je beste vriend is en gewoon de klappen incasseren die je verdiend hebt.
dus omdat dat meisje een slet is moet ts boeten?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 00:24:31 #11
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132027408
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat gaat wat moeilijk in dit geval lijkt me... _O-
pi_132027425
Als het een goede vriend is absoluut vertellen.
pi_132027426
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef kibhaon het volgende:

[..]

dus omdat dat meisje een slet is moet ts boeten?
Ja het is toch zijn beste mattie, niet een of andere random gast die hij toch niet kent? :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 00:25:25 #14
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_132027428
Wat ik zou doen is mijn eigen hachje redden. Het niet vertellen. Vaak is iets beter als menig persoon ergens niet achter komt.

Kortom: ik heb gewoon zo'n instelling van 'waarom zou je slapende honden wakker maken'. Of dit een goed iets is of een slecht iets is, weet ik niet. Ik kom dan ook eigenlijk nooit in zulke situaties terecht. ;) Stoute jij!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 10 oktober 2013 @ 00:26:44 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132027451
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:25 schreef richolio het volgende:
Wat ik zou doen is mijn eigen hachje redden. Het niet vertellen. Vaak is iets beter als menig persoon ergens niet achter komt.

Kortom: ik heb gewoon zo'n instelling van 'waarom zou je slapende honden wakker maken'. Of dit een goed iets is of een slecht iets is, weet ik niet. Ik kom dan ook nooit in zulke situaties terecht. ;) Stoute jij!
En dan gezellig met z'n allen aan tafel zitten tijdens het uiteten bijv..? :X
Kijk als het nou gewoon een vage kennis was... oke...
pi_132027480
@ ts, jij mag blij zijn dat er blijkbaar mensen die je nog "tips" geven ook.

Je bent een vuile matennaaier.
pi_132027514
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:28 schreef theunderdog het volgende:
@ ts, jij mag blij zijn dat er blijkbaar mensen die je nog "tips" geven ook.

Je bent een vuile matennaaier.
Dit. En een aantal mensen die hier posten ook blijkbaar. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_132027531
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

Welcome in the real world ;(
  donderdag 10 oktober 2013 @ 00:31:51 #19
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_132027538
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:26 schreef Snowballed het volgende:

[..]

En dan gezellig met z'n allen aan tafel zitten tijdens het uiteten bijv..? :X
Kijk als het nou gewoon een vage kennis was... oke...
Daar heb je ook weer gelijk in. Aan de ene kant denk ik dan ook weer dat ts het moet vertellen, als het echt zo een goede vriend is. Maar zoiets vertellen is gewoon belachelijk moeilijk, lijkt me.

Aan de andere kant is dat geen reden om het niet te doen en alcohol is zeker geen excuus voor je acties ts. Nu ligt de schuld meer bij die vriendin vind ik, want zij vertoont dik slettengedrag.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 10 oktober 2013 @ 00:32:02 #20
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_132027543
Mening veranderd: stap naar die vriendin toe, confronteer haar met wat er gebeurd is en zeg dat als zij het niet zegt, jij het wel zegt. Of je laat haar maar de waarheid zeggen. Je vriend verdiend dit niet.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_132027545
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

Tja, maar daar moet je ook niet om gaan janken.

Ik bedoel, fok en vriendschap. :')
pi_132027556
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja het is toch zijn beste mattie, niet een of andere random gast die hij toch niet kent? :')
als mijn beste vriend mijn vriendin in bed zou krijgen zou ik hem alleen maar dankbaar zijn door mij te laten zien wat een slet het eigenlijk is.

verder is het toch echt die vriendin die door probeert te gaan, en ts die afkapt;
quote:
en opeens zoenden we, [..] Daarna probeerde zij het nog verder maar ik wist dat ik dit echt niet kon doen, ze ging op me zitten en maakte neuk bewegingen en deed mijn handen op haar borsten.. Toen heb ik haar van me afgeduwd, omdat dit me niet correct leek..
pi_132027568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Welcome in the real world ;(
Er zijn maar zeer weinig mensen die echt voor je door het vuur zouden gaan. Maar de vriendin van een goede maat van je zoenen is wel weer van een heel ander niveau.
pi_132027572
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 00:32 schreef kibhaon het volgende:
als mijn beste vriend mijn vriendin in bed zou krijgen zou ik hem alleen maar dankbaar zijn door mij te laten zien wat een slet het eigenlijk is.
Gast. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_132027574
Wat een klootzak ben jij TS :')
Echt een loyale vriend. Beter vertel je het nu gewoon, en laat jezelf even helemaal in elkaar rossen.

En dat meisje is een stoephoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')