Het is een lang verhaal, maar ik moest toch even ergens mijn verhaal houden en wellicht weten jullie wat ik moet doen..
2 weken geleden had ik een mooi feest bij mijn beste vriend die 18 werd, er ging aardig wat alcohol doorheen. Op den duur kwam ik op zijn slaap kamer zijn vriendin tegen waarmee hij nu ongeveer een jaar een relatie mee heeft tegen. We praatten gewoon over wat en opeens zoenden we, door de alcohol dacht ik niet echt na, na een minuut ben ik gestopt omdat ik toch even een scherp momentje had en bedacht dat dit echt niet kon. Daarna probeerde zij het nog verder maar ik wist dat ik dit echt niet kon doen, ze ging op me zitten en maakte neuk bewegingen en deed mijn handen op haar borsten.. Toen heb ik haar van me afgeduwd, omdat dit me niet correct leek.. net op tijd want even later kwam mijn vriend naar binnen.. Gewoon kijken waarover we aan het praten waren.. niet achterdochtig ofzo.. Toen ben ik met hem weggelopen.
De volgende dag praatten we gewoon weer alsof er niks gebeurd en hebben we ook nog samen gepraat dat dit gewoon stil moet blijven..
Nu belde gisteren een andere vriend van mij op dat hij geruchten had gehoord dat zij een half jaar geleden ook al eens was vreemd gegaan en of wij dit tegen mijn beste vriend moesten zeggen. Nu zit ik dus met een groot dilemma...
Moet ik mijn beste vriend vertellen dat zij vreemd is gegaan met een andere jongen (niet ik ) maar toch de kans lopen dat hij uiteindelijk ook te horen krijgt dat ik met haar heb gezoend of,
Moet ik het stilhouden voor hem en gewoon mijn eigen hachje redden.. Ook al voelt het niet goed, want het spookt steeds door mijn hoofd... Of,
Moet ik het gewoon aan hem vertellen....
Ik doe normaal nooit dit soort dingen, maar weet niet wat er toen met mij was,,, Ik ben onder mijn vrienden altijd een vertrouwenspersoon en iedereen verteld zijn problemen aan mij maar nu heb ik het voor mijn gevoel echt kei hard verneukt ook al weten ze het niet.....
Dankje.. B