abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132263952
quote:
13s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef padlarf het volgende:

Holy shit, wat een gek :')

Maar hoe je het als fietser in je hoofd haalt om met je telefoon te klooien is mij ook nog steeds een raadsel.
Wilde ik net zeggen...zoveel doet ie niet fout. Rijdt waarschijnlijk niet eens te snel, rijdt door groen en één of andere tsjappie kijkt niet voor zich maar op z'n telefoontje.
I feel kinda Locrian today
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:57:08 #202
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132263978
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef starla het volgende:

[..]

Wilde ik net zeggen...zoveel doet ie niet fout.
Ga lekker ergens anders trollen :')
Ok stelletje hokboeren
pi_132264067
quote:
13s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:57 schreef padlarf het volgende:

[..]

Niet op reageren ^O^.
pi_132264219
quote:
13s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:57 schreef padlarf het volgende:

[..]

Wat doet ie exact fout dan?

Een auto staat te wachten op een zebrapad nota bene (niet toegestaan), omdat de voorste richting aangeeft omdat ie wil afslaan of parkeren ofzo. Het is je goed recht om die auto's in te halen. Hij reed niet te snel (zeker niet sneller dan 50, maar weet niet of het een 30km zone was), haalt links in, door groen. Zie het probleem niet zo. Het had wat eleganter gekund, maar of hij wettelijk iets fout deed betwijfel ik. Het is daarnaast wettelijk onder bepaalde voorwaarden NIET toegestaan met je mobieltje bezig te zijn op de fiets;

Dat betekent dat u veroordeeld kunt worden als u zich als fietser zo gedraagt dat:
het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd;

De auto werd gehinderd in het legitiem inhalen van de voorste 2 auto's.

Ergo: fietser is fout, meneer in de Lexus had haast, maar deed niets fout. Het enige dat je hem kan verwijten is wat hufterig gedrag.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:04:25 #205
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132264290
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Niet op reageren ^O^.
Lijkt me inderdaad de beste optie.
Ok stelletje hokboeren
pi_132264364
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:04 schreef padlarf het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad de beste optie.
We kunnen alleen maar hopen dat ze d'r rijbewijs niet heeft! Zeker gezien bovenstaande post.
pi_132264367
- het openbaar maken van DM's is niet toegestaan -

[ Bericht 87% gewijzigd door Anne op 17-10-2013 16:08:12 ]
pi_132264411
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:06 schreef Anne het volgende:

[..]

We kunnen alleen maar hopen dat ze d'r rijbewijs niet heeft! Zeker gezien bovenstaande post.
12 jaar schadevrij :*
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:09:40 #209
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_132264459
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Niet op reageren ^O^.
Maar haar post is zo extreem kansloos dat het wel heel moeilijk is om niet te reageren. :X
pi_132264464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:06 schreef starla het volgende:
- het openbaar maken van DM's is niet toegestaan -
Excuses, maar ik vond -gezien de topicheader- het wel een relevante DM gezien de mogelijke consequenties die jullie daaraan kunnen verbinden. Of mag je wel iedereen via DM uitschelden naar aanleiding van dit topic, mits je dat niet in dit topic doet?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:12:17 #211
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_132264563
Die lexus is gewoon fout daar, eenrichtingsverkeer met aan beide kanten fietsers. Dan kan er gezegd worden dat die fietser niet oplet maar er is gewoon geen ruimte daar.
pi_132264588
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:09 schreef starla het volgende:

[..]

Excuses, maar ik vond -gezien de topicheader- het wel een relevante DM gezien de mogelijke consequenties die jullie daaraan kunnen verbinden. Of mag je wel iedereen via DM uitschelden naar aanleiding van dit topic, mits je dat niet in dit topic doet?
Een DM is en blijf privé, ongeacht de inhoud.

Als je vindt dat je bent uitgescholden in een DM en je voelt je gekrenkt, kun je de user eventueel blokkeren. Mocht je dat niet genoeg vinden, dan kun je het bij de FA's proberen middels een mail of PM: forum@fok.nl

Nu graag weer ontopic :Y.
De rest kan eventueel in ons Feedbacktopic worden besproken: PTA / PTA FAQ & Feedback
pi_132264593
ik spotte laatst een auto die stond te wachten om af te slaan. Om zo de rijbaan op te draaien. Het rare: er was geen kruisende weg, alleen een kruisend fietspad. Hoe kwam die gozer op dat fietspad om zo de rondweg op te draaien (was bij Boxmeer NB)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_132264599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:12 schreef S95Sedan het volgende:
Die lexus is gewoon fout daar, eenrichtingsverkeer met aan beide kanten fietsers. Dan kan er gezegd worden dat die fietser niet oplet maar er is gewoon geen ruimte daar.
En Padlarf heeft gelijk, inhalen op het zebrapad mag natuurlijk niet ;)

Dus meneertje Lexus is wél fout.
pi_132264713
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:13 schreef Ordos20 het volgende:
ik spotte laatst een auto die stond te wachten om af te slaan. Om zo de rijbaan op te draaien. Het rare: er was geen kruisende weg, alleen een kruisend fietspad. Hoe kwam die gozer op dat fietspad om zo de rondweg op te draaien (was bij Boxmeer NB)
Google linkje? Ik neem aan dat je niet daar bij de snelweg bedoelt?
pi_132264714
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:12 schreef Anne het volgende:

[..]

Als je vindt dat je bent uitgescholden in een DM en je voelt je gekrenkt, kun je de user eventueel blokkeren. Mocht je dat niet genoeg vinden, dan kun je het bij de FA's proberen middels een mail of PM: forum@fok.nl

De rest kan eventueel in ons Feedbacktopic worden besproken: PTA / PTA FAQ & Feedback
Dat gekrenkte valt wel mee aangezien ik vrij beleefd reageerde. Hé, het blijft Fok hè ;) Als je daar 6 jaar op zit kweek je wel wat eelt :D Vond dat schelden alleen niet zo beleefd, met name gezien de topicheader waar ik nota bene continu op gewezen wordt -in mijn optiek- voor futiliteiten.

Maar goed, on topic :*
pi_132265118
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:16 schreef Anne het volgende:

[..]

Google linkje? Ik neem aan dat je niet daar bij de snelweg bedoelt?
Nee shit bij Gemert :P Sorry ik was even in de war. Maar hier een foto van de situatie. En hij kwam van links.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:27:34 #218
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_132265148
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef starla het volgende:

[..]

Wat doet ie exact fout dan?

Een auto staat te wachten op een zebrapad nota bene (niet toegestaan), omdat de voorste richting aangeeft omdat ie wil afslaan of parkeren ofzo. Het is je goed recht om die auto's in te halen. Hij reed niet te snel (zeker niet sneller dan 50, maar weet niet of het een 30km zone was), haalt links in, door groen. Zie het probleem niet zo. Het had wat eleganter gekund, maar of hij wettelijk iets fout deed betwijfel ik. Het is daarnaast wettelijk onder bepaalde voorwaarden NIET toegestaan met je mobieltje bezig te zijn op de fiets;

Dat betekent dat u veroordeeld kunt worden als u zich als fietser zo gedraagt dat:
het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd;

De auto werd gehinderd in het legitiem inhalen van de voorste 2 auto's.

Ergo: fietser is fout, meneer in de Lexus had haast, maar deed niets fout. Het enige dat je hem kan verwijten is wat hufterig gedrag.
Wtf als jij dat normaal vindt, hoop ik jou nooit tegen te komen op de weg :')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_132267014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef starla het volgende:
ne (niet toegestaan), omdat de voorste richting aangeeft omdat ie wil afslaan of parkeren ofzo. Het is je goed recht om die auto's in te halen. Hij reed niet te snel (zeker niet sneller dan 50, maar weet niet of het een 30km zone was), haalt links in, door groen. Zie het probleem niet zo. Het had wat eleganter gekund, maar of hij wettelijk iets fout deed betwijfel ik. Het is daarnaast wettelijk onder bepaalde voorwaarden NIET toegestaan met je mobieltje bezig te zijn op de fiets;
Op een kruispunt mag je wettelijk niet inhalen.
Het is je goedrecht om auto's in te halen in situaties dat dat dus kan, in deze situatie was het A niet veilig en B snijdt hij die andere auto's af.

[ Bericht 7% gewijzigd door kingtoppie op 17-10-2013 17:35:01 ]
Rustig aan.
pi_132267063
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:12 schreef Anne het volgende:

[..]

Blokkeren heb je abbo voor nodig dacht ik?
Rustig aan.
pi_132327847
Eikels die doorrijden na een ongeval. :r

Vanmiddag ongeval gebeurt op de a50 bij Eindhoven thv het science park in Son rond half 1. Blauwe, recente, Ka haalde rare actie uit waardoor Golf op de linkerbaan uitweek en de vangrail raakte. Golf redelijk in puin, hulpdiensten georganiseerd die er redelijk vlot waren. Mocht je deze auto rond dit tijdstip gezien hebben, neem dan vooral even contact op met de politie, 0900-8844.

Met de inzittenden, een jonge vrouw en een meisje van een jaar of 2 leek op het eerste gezicht niet veel mis behalve flink geschrokken gelukkig.
pi_132328616
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Aanpassen aan omstandigheden en je hebt 0,0 spannende momenten.
Ja maar.... totalvamp heeft wel even een "sportwagen"
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:46:39 #223
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_132329041
Vanmiddag een fietser die zich zo de weg op gooide vanaf de stoep achter een partij struiken vandaan en daarbij de hele weghelft gebruikte. Een halve seconde later op de rem en ik had 'm frontaal van achteren ondersteboven gereden, maar m'n toeter leverde alleen een schouderophalend gebaar op. Levensmoe zonder het zelf te weten ofzo. :N
pi_132329887
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:10 schreef Daeron het volgende:

Vanmiddag ongeval gebeurt op de a50 bij Eindhoven thv het science park in Son rond half 1. Blauwe, recente, Ka haalde rare actie uit waardoor Golf op de linkerbaan uitweek en de vangrail raakte. Golf redelijk in puin, hulpdiensten georganiseerd die er redelijk vlot waren. Mocht je deze auto rond dit tijdstip gezien hebben, neem dan vooral even contact op met de politie, 0900-8844.

Met de inzittenden, een jonge vrouw en een meisje van een jaar of 2 leek op het eerste gezicht niet veel mis behalve flink geschrokken gelukkig.
Zou me niets verbazen of die Ka had het niet eens door. Sommige mensen weten zóóó niet wat er om hun heen gebeurt door geen spiegels te kijken en maar naar het wegdek te staren.

Laatst ook afgesneden door iemand die zonder richting aan te geven besloot om van rijbaan te wisselen. Ik er nog even naast rijden om aan te geven dat ie moet spiegelen. Had helemaal niets door met z'n gezicht praktisch tegen het raam...
pi_132332654
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:10 schreef Daeron het volgende:

Daarom is mijn eerste focus altijd het kenteken. Niet het merk of type.

Maar idd. De ware aard van de kabestuurder.... Zielig figuur.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')