Thx!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:10 schreef Schild het volgende:
http://www.rugzak.nl/downloads/model-51.pdf
Is van de officiële Lowe versie, maja komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Loopt daadwerkelijk rond. Foto is zeer recent genomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, is het niet.
Maare, loopt die klootviool daadwerkelijk ergens bij defensie rond? Of is het een lamme airsofter ofzo?
Dat is bijna overal wat niet operationeel is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:59 schreef thesystem het volgende:
IVENT, DCHR, DCIOD
Alles waar burgers domineren...
Ik heb erger gezien hoor...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Loopt daadwerkelijk rond. Foto is zeer recent genomen.
Daar wordt je over het algemeen niet knapper vanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:58 schreef Pumatje het volgende:
checkerdecheck
http://www.fmv.se/en/News(...)umping-hand-grenade/
DBMFMBMD Kapitein Haddock zou er een stuk knapper van worden ... OOooooohquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar wordt je over het algemeen niet knapper van
Maar het blijft stil?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor de grap eens geïnstalleerd
http://www.gotinder.com/
niks mis hoor met ivent opzich, verdiep je eens in t nafin netwerk en dan kom je tot de conclusie dat t snelste en grootste netwerk van Nederland isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:59 schreef thesystem het volgende:
IVENT, DCHR, DCIOD
Alles waar burgers domineren...
Oh, je kent 'r alquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar zonder happy end, met blauwe ballen weer de deur uit
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:29 schreef hcwp het volgende:
Carrieretip: Als je fan bent van pushups doen in organisatie-verband, kan je blijkbaar ook buiten je lol op:
http://www.at5.nl/gespot/112524/vuilnismannen-doen-hun-push-ups
Dan maar hierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
ALL RISE! ALL RISE! SOUND THE TRUMPETS!
The Royal Trashman has come upon us!
Senk joe, senk joe.quote:
Spuit 11.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:35 schreef Pumatje het volgende:
Zozo, die Russen hebben film leren maken zeg.
Ze zijn gelukkig iets minder erg dan Amerikanen met films maar ik ben onder de indruk.
Zo kan hollywood ze nooit maken. Het doet echt Europees aan.
Smaakt het?quote:
Zou je dan ook TaeGukGi aanraden. Een erg indrukwekkende Koreaanse film over de Korea oorlog.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:35 schreef Pumatje het volgende:
Zozo, die Russen hebben film leren maken zeg.
Ze zijn gelukkig iets minder erg dan Amerikanen met films maar ik ben onder de indruk.
Zo kan hollywood ze nooit maken. Het doet echt Europees aan.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IT'S A DICK IN A BOX!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Thaboel het volgende:
iemand heeft eindelijk .gif gevonden hoor
Niet echt, maar als ie zo goed schiet mij hoor je er niet overquote:
Wrom heeft die vent zoveel onderscheidingen op z'n gvt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Thaboel het volgende:
Mooie schiethouding.
[ afbeelding ]
edit: Zie net dat het Sammie is! stale 'mags' alluszszsz
Puma stond al na een half uur paraat in z'n eigen schiethouding te knallenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Thaboel het volgende:
Mooie schiethouding.
[ afbeelding ]
edit: Zie net dat het Sammie is! stale 'mags' alluszszsz
Ik was op de schietbaan ook helemaal wild toen ik m'n gang mocht gaan. Jaloerse korporaal die een reden kwam vinden om me af te zeiken omdat hij er niet tegen kon dat een newb nog voordat de schijf omhoog kwam hem omschoot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Puma stond al na een half uur paraat in z'n eigen schiethouding te knallenniet te temmennnnn
fappend in de kantine?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Puma stond al na een half uur paraat in z'n eigen schiethouding te knallenniet te temmennnnn
Toekomstig SLA?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik was op de schietbaan ook helemaal wild toen ik m'n gang mocht gaan. Jaloerse korporaal die een reden kwam vinden om me af te zeiken omdat hij er niet tegen kon dat een newb nog voordat de schijf omhoog kwam hem omschoot.
Neem even de moeite om terug te lezen in het vorige topic.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wrom heeft die vent zoveel onderscheidingen op z'n gvt?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Pumatje het volgende:
Ik scoorde gewoon veel beter met mijn hand om het magazijn in plaats van achterlijk ver voor op dat kanon.... Zoiezo had ik de raarste kms opleiding ever. Toen ik na rempel weer deelnam aan het hele gestress zat ik ineens midden tussen de doorstromers die met allerlei peppie kretenen handelingen me helemaal door de warrrr brachten. Binnen 5 dagen was er niets meer van die hamil over en stond iedereen alles door elkaar te doen.
Zozo, grote ambitie'squote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Elite commando sniper sergeant master major general person
Dat waren nog eens tijden toen de dienstplichtigen met hun lange haar en oorbellen de hele Nato naar huis schoten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:40 schreef Pumatje het volgende:
[ http://imageshack.us/f/171/19870620telegraafhm6.jpg (copy/paste deze link) ]
Rugby wedstrijden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden toen de dienstplichtigen met hun lange haar en oorbellen de hele Nato naar huis schoten.
Dat soort wedstrijden waren altijd wel lachen, kwam je daar als club ongeregeld aan en al die beroepsen uit andere landen dom kijken van wat voor tuig en frikandellenleger is dat nou weer...
Ah zo. Ik hoorde vroegah altijd verhalen van een oud marn dipli over US militairen die dan met american footbal gear aan kwamen lopen en een potje wouden doen tegen die gekke langharige. En het dan afleggen als ze rugby speelden zonder die beschermingquote:
Frikadellenlegerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden toen de dienstplichtigen met hun lange haar en oorbellen de hele Nato naar huis schoten.
Dat soort wedstrijden waren altijd wel lachen, kwam je daar als club ongeregeld aan en al die beroepsen uit andere landen dom kijken van wat voor tuig en frikandellenleger is dat nou weer...
Hadden we bij de lua ook, de PLT. Werd ook met jaloerse blikken bekeken door het buitenland.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Frikadellenleger![]()
De amerikanen waren vooral verbaasd over onze cavalerie opleidingsfaciliteiten.
Hadden ze niet... zoiets efficiënts .
En nog steeds niet. De Canadezen kwamen de hele oceaan over om in Amersfoort te worden opgeleid voor Afghanistan....
Allemaal naar de fillisteinen.
quote:If you translated brain drain, you get something like ‘the departure of the brains’, which means that all (or at least most of) the scientists and other high educated people leave a country
Gevalletje ontiegelijke typaids:quote:They left the country, because they were afraid that they had to work for the regime or perhaps were those people Jewish (there are many Jewish noble prize winners).
Het stukje waardoor ik mijn ogen uit wil steken:quote:I think DNA was discovered by a group of people. Whitout the information other scientists found Watson and Crick could never have though DNA was a double helix that carries genetic information.
quote:In that time in the Sovjet-union, Stalin had the power, he was a dictator and don't tolerate objection. Everyone who has an other meaning or idea was send to the Gulag. This is the reason why people don't dare to report the bad news in fear to be blamed and send to the Gulag.
Wel indeed hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik verbaas me (lees: moet huilen) van het niveau Engels van mijn studiegenoten.. gvd.
Daar staat ook serieus wat anders dan wat er bedoeld wordt...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Come on.. JESUS..![]()
[ afbeelding ]
Huil met me mee, hou me stevig vast..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar staat ook serieus wat anders dan wat er bedoeld wordt...
Telestick...ik heb geeneens een mindef PC...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
niks mis hoor met ivent opzich, verdiep je eens in t nafin netwerk en dan kom je tot de conclusie dat t snelste en grootste netwerk van Nederland is
Ivent is meer dan enkel een trage oude kut pc die op je buro staat
En als reservisten manschap?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:43 schreef Rave_NL het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je als beroepsmanschap een telestick nodig zou hebben.
Dan al helemaal niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En als reservisten manschap?
Ook met je telestick is niks misquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:46 schreef thesystem het volgende:
[..]
Telestick...ik heb geeneens een mindef PC...
ik gebruik m erg vaak hoor, voor verlof/cursussen etc, thuis nog ff van alles bijwerken(tellijsten enz enz).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:43 schreef Rave_NL het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je als beroepsmanschap een telestick nodig zou hebben.
Ik vroeg dit dus ook vanmiddag toevallig aan een beroepsvrouw. kreeg een boel gescheld terug.. en omdat en omdat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:43 schreef Rave_NL het volgende:
Wij hebben zes pc's voor alle manschappen van Doorn..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ik gebruik m erg vaak hoor, voor verlof/cursussen etc, thuis nog ff van alles bijwerken(tellijsten enz enz).
en wij hebben maar 1pc voor n heel peloton(voor de manschappen) eigenlijk dus die is vaak bezet.
Zou dat ding niks zijn voor Sam? Of kunnen hier geen stalen mags in?quote:
Wij hebben geen mindef werkplek....dus vandaar ddat wij m hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik vroeg dit dus ook vanmiddag toevallig aan een beroepsvrouw. kreeg een boel gescheld terug.. en omdat en omdat.
Geloof er niets van dat dat nodig moet zijn als je gewoon een werkplek hebt met genoeg te doen.
ohquote:
Ola>ijs>suiker>diabetesquote:
Het slaat absoluut nergens op en is in de verste verte niet grappigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ola>ijs>suiker>diabetes
Godverdomme joh word eens wakker!
Dan toch niet joh.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het slaat absoluut nergens op en is in de verste verte niet grappig
Kennelijk moet je van een bepaald soort slag zijn om dat zwakzinnige verband te deduceren..
Achterlijke kudstudentquote:
9/20quote:
dafuq is dat voor rare vorm van skieën?quote:
Bergopwaardsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dafuq is dat voor rare vorm van skieën?
Ja met deze danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dafuq is dat voor rare vorm van skieën?
Gekkie's...quote:
Heb je dr dan niet 1 per voet nodig?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja met deze dan
[ afbeelding ]
Moeten nog ff wat koude winters gaan volgen en de hele landmacht kan opgeleid gaan worden op de ski's ala Finland '40-'41
Buddysysteem. 1 voet is geen voet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb je dr dan niet 1 per voet nodig?
per voet zeg ik tohoch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Buddysysteem. 1 voet is geen voet.
toffe UI welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:23 schreef Damaged het volgende:
Ik hou het weer voor gezien. Om 05:00 er weer uit.
Blauw?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo'n lelijke blauwe vlootbalen baret.
Misschien horen die dingen op papier donkerblauw te zijn... Maar ze zijn net zo zwart als die van de cav...quote:
Ja, ze zien er inderdaad vrij zwart uit..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien horen die dingen op papier donkerblauw te zijn... Maar ze zijn net zo zwart als die van de cav...
Volgens de aanwijzingen zijn ze inderdaad donkerblauw. Het KPU levert al een jaar of drie zwarte.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien horen die dingen op papier donkerblauw te zijn... Maar ze zijn net zo zwart als die van de cav...
Uiteraard, mooie mannen mooie wapens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Off topic: wat is de PRTL toch een mooi ding.
Wat zou jou antwoord zijn opper?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uiteraard, mooie mannen mooie wapens.
Stel dat je de vorige avond jezelf zat hebt gezopen en de FO tegen je zegt: ''zatte klapmongool, je zit er 250 meter naast!'' op een afstand van 2524 meter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:39 schreef AchJa het volgende:
Uitwerkingsvuur... Die 25 meter kan ik mee leven.
Ik zou hem 110 mills naar links leggen. En daarna de waarnemer op zijn kut geven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stel dat je de vorige avond jezelf zat hebt gezopen en de FO tegen je zegt: ''zatte klapmongool, je zit er 250 meter naast!'' op een afstand van 2524 meter.
Nou goed?..
Waarom doe jij hem 110? Ik zou hem 99 mils naar links leggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou hem 110 mills naar links leggen. En daarna de waarnemer op zijn kut geven.
Denk sjouwen met munitie kistjes, just a guessquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand trouwens wat de ''tiltest'' inhoudt? Morgen FIT training:
- 5 km marsen
- HiBa en tiltest (?)
- 5 km eindmars omgehangen
Als je tot achter de komma bezig wil zijn zou je hem 100.6 Mills moeten verleggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom doe jij hem 110? Ik zou hem 99 mils naar links leggen.
Aha, wat bedoel je met ''10x'' en ''5x'', en met hoeveel man doe je dat dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef gerco94 het volgende:
10x 20kg, 10x 30 kg, 5x 40 kg.
Gewichten zitten in munitie kistjes. Optillen vanaf plateau, eindje lopen binnen de tijd. Neerzetten, en weer opnieuw.
Ik gok dat je ieder gewicht zoveel mag verplaatsen. Dus 10 maal een 20kg, 10 keer een 30kg en 5 keer een 40kg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aha, wat bedoel je met ''10x'' en ''5x'', en met hoeveel man doe je dat dan?
Ah yes, ik ga even in m'n HaMil spieken, daar staat het kennelijk in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik gok dat je ieder gewicht zoveel mag verplaatsen. Dus 10 maal een 20kg, 10 keer een 30kg en 5 keer een 40kg.
10x lopen met 20 kg, 10x met 30kg en 5 keer met 40kg. Alles achter elkaar aan. Je doet als individu.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aha, wat bedoel je met ''10x'' en ''5x'', en met hoeveel man doe je dat dan?
Heb wel cluster 4 gehaald op de keuring, maar ben behoorlijk blij dat ik me morgen niet cluster 4 hoef uit te slovenquote:
Het moet ook niet gekker worden op de zaterdagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb wel cluster 4 gehaald op de keuring, maar ben blij dat ik me morgen niet cluster 4 hoef uit te sloven
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het moet ook niet gekker worden op de zaterdag
Is AchJa je enige bron van inkomsten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Achja, het is m'n enige bron van inkomsten he ^^
Ja, AchJa is mijn beste betalende en tevens enige klantquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is AchJa je enige bron van inkomsten?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, AchJa is mijn beste betalende en tevens enige klant
Nope, ze hebben meestal wel zo'n standaard Defensie zaklamp te leen, maar in principe moet je er zelf een meenemen.quote:
Hoofdlampje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is handiger om aan te schaffen, een goed hoofdlampje of een zaklamp? Kan me indenken dat een hoofdlampje handiger is in het veld aangezien je beide handen nog vrij hebt. Maar bij patrouilles lopen lijkt het me nogal onhandig... Of beide?
Nee, krijg je niet meerquote:
En voor de patrouilles ook gewoon die hoofdlamp gebruiken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoofdlampje.
[..]
Nee, krijg je niet meer
Ja, waarom niet. Voor nachtelijke patrouilles zou je eigenlijk helemaal geen licht moeten gebruiken, geef je alleen je positie weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En voor de patrouilles ook gewoon die hoofdlamp gebruiken?
Rond het bivak wachtlopen en kijken of mensen wel inliggen, kijken of ze volgens protocol in die slaza liggen, maar lijkt me inderdaad handiger.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Voor nachtelijke patrouilles zou je eigenlijk helemaal geen licht moeten gebruiken, geef je alleen je positie weg.
Wat Jitze zegt: hoofdlampje met rood licht filter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Rond het bivak wachtlopen en kijken of mensen wel inliggen, kijken of ze volgens protocol in die slaza liggen, maar lijkt me inderdaad handiger.
quote:
Dit, daar wordt o.a. Assen en Ermelo van gefinancierd.quote:Door het aanscherpen van milieu-eisen gaat de aanschafbelasting voor auto's met 200 miljoen omhoog. De belasting op leidingwater voor bedrijven wordt verhoogd, wat volgend jaar ruim 200 miljoen oplevert. Het schrappen van de doorwerkbonus levert volgend jaar 160 miljoen op, een bedrag dat oploopt in de jaren erna.
Die Petz tactikka met 4 ledjes op een rijtje heeft een ingebouwd rood filter, die je dus niet kwijt kan rakenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat Jitze zegt: hoofdlampje met rood licht filter.
Ik heb deze toen gekocht:
[ afbeelding ]
geen idee. Las het op Twitter.quote:
heb ik, doet prima zijn werk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die Petz tactikka met 4 ledjes op een rijtje heeft een ingebouwd rood filter, die je dus niet kwijt kan raken
deze?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die Petz tactikka met 4 ledjes op een rijtje heeft een ingebouwd rood filter, die je dus niet kwijt kan raken
Ja, die ja. Die komt ook in zo'n peppie camo kleurtje. Die andere kleuren gebruik je toch niet en een los filtertje kan je alleen maar kwijt raken.quote:
Moet je die camo nemen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die ja. Die komt ook in zo'n peppie camo kleurtje.
Voor jouw VeVa zal het geen kont uitmaken welke je neemt. En mocht je ooit doordringen tot de marns dan krijg je er eentje van de baas.quote:
Okequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor jouw VeVa zal het geen kont uitmaken welke je neemt. En mocht je ooit doordringen tot de marns dan krijg je er eentje van de baas.
Maar tip van flip, koop de camo. Waar je dan ook in dienst komt bij Defensie dan heb je meer aan de camo dan aan de zwarte.quote:
Sowieso wordt het tijd dat we op bruine schoenen overgaan bij Defensie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar tip van flip, koop de camo. Waar je dan ook in dienst komt bij Defensie dan heb je meer aan de camo dan aan de zwarte.
Ik heb nog nooit een bosje gezien met glimmende zwarte stronkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sowieso wordt het tijd dat we op bruine schoenen overgaan bij Defensie.
Ja precies..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bosje gezien met glimmende zwarte stronkenDat heb ik dus echt nooit begrepen, dat je schoenen zwart zijn en moeten glimmen. Lekker tactisch enzo
De kleur zwart an sich niet, maar wel omdat het een relatief groot oppervlak is in dezelfde kleur.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja precies... Naja, dat glimmende is er na 3 stappen in de modder wel vanaf gelukkig, maar de hele kleur zwart doet gewoon zo'n afbreuk aan de moeite die je in je hele camouflering hebt gestopt..
Ja, precies.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De kleur zwart an sich niet, maar wel omdat het een relatief groot oppervlak is in dezelfde kleur.
Wat een speelgoedschoenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef samthegreat5 het volgende:
En dan gewoon deze functionele en lichte schoen erbij
http://www.planetshoes.co(...)/11395_157_zoom4.jpg
Sgt bij ons loopt op dezequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef samthegreat5 het volgende:
En dan gewoon deze functionele en lichte schoen erbij
http://www.planetshoes.co(...)/11395_157_zoom4.jpg
Ja, dat zijn dezelfde als dat Def. verstrekt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sgt bij ons loopt op deze [ afbeelding ] Perse zwart hoeft dus niet?
Wel mooier, maar ook dit is echt een speelgoedschoentje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van zwart:
[ afbeelding ]
Ik heb anders heel veel goeds over deze schoen gehoord, en persoonlijk aangeraden gekregen van een PoliMil medewerkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel mooier, maar ook dit is echt een speelgoedschoentje.
Het is leuk om mee over de hiba te gaan, maar voor in het veld? Nee, het zou niet mijn keuze zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb anders heel veel goeds over deze schoen gehoord, en persoonlijk aangeraden gekregen van een PoliMil medewerker
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb anders heel veel goeds over deze schoen gehoord, en persoonlijk aangeraden gekregen van een PoliMil medewerker
Heb je de uplander wel eens gedragen dan? En wat is je argumentatie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is leuk om mee over de hiba te gaan, maar voor in het veld? Nee, het zou niet mijn keuze zijn.
Maar voor jouw 'werk' kan je toch prima uit de voeten met een veiligheidsschoen van de Gamma?
Koop nou gewoon eens een paar, je zit er nou al weken over te zeverenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je de uplander wel eens gedragen dan? En wat is je argumentatie?
Nee, want ik ga mijn poten niet gedurende 10 kilometer kapotmarsen op kutschoenen van de Gamma. Voeten is iets waar ik voorzichtig mee ben en ik wil gewoon kwaliteitsschoenen.
Ze zijn in Engeland ff de insoles aan het opmeten voor me zodat ik op de goede kan gokken. Heb wat mailtjes heen en weer gestuurd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Koop nou gewoon eens een paar, je zit er nou al weken over te zeveren
Goed zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze zijn in Engeland ff de insoles aan het opmeten voor me zodat ik op de goede kan gokken. Heb wat mailtjes heen en weer gestuurd.
Waarom haal je niet een paar uit Nederland die ze hebben? Blijven passen totdat je een goede hebt gevonden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze zijn in Engeland ff de insoles aan het opmeten voor me zodat ik op de goede kan gokken. Heb wat mailtjes heen en weer gestuurd.
Omdat ze die Uplander niet hebben hier in NL. M.k's shop had ze niet en Lowa moest ze speciaal gaan maken voor ze, dat duurde een half jaar, ze wilden daarbij een vooruitbetaling en je kon ze niet meer terugbrengen als het niet de goede maat wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom haal je niet een paar uit Nederland die ze hebben? Blijven passen totdat je een goede hebt gevonden?
Valt wel mee, pas ergens een paar lowa's en je weet hetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet toch. Ben alleen wel bang dat ik niet de juiste maat bestel..
Moet je de bandjes wat strakker doen en je helm voor pakken en naar achter trekken, heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Oja, is de maat van je helm te groot als je niks meer kan zien in lighouding of zijn de bandjes dan niet goed aangetrokken, toen ik moest liggen bij dekking en een sector moest pakken zag ik geen reet meer
Dan moet je je ogen open doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Oja, is de maat van je helm te groot als je niks meer kan zien in lighouding of zijn de bandjes dan niet goed aangetrokken, toen ik moest liggen bij dekking en een sector moest pakken zag ik geen reet meer
Ja, dat vroeg ik ook al aan ze:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Valt wel mee, pas ergens een paar lowa's en je weet het
quote:Its again a very difficult one to answer because they (de Combat GTX die in NL wel veel aanwezig is en de Uplander) are slightly different shapes and may therefore fit people better than others.
What I can do is measure the insoles for you and then provide you with the sizes that way. What size are you normally?
Nou, pas dus die GTX en je weet hetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik ook al aan ze:
[..]
Jij wordt niet betaald om na te denkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik dacht dat een tukkie wel op zijn plaats was na zo'n dag zwoegen
Ho ho ho, wel niveau 3 kaasplakken hier hèquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij wordt niet betaald om na te denken
Precies, je hoeft niet na te denken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ho ho ho, wel niveau 3 kaasplakken hier hè
Ja, daar zal een WO Bachelor Marine officier van onder de indruk zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ho ho ho, wel niveau 3 kaasplakken hier hè
Eindelijk krijg je aandacht van de vrouwen, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Pff.. kutpracticum. Ben helemaal hersendood, het was weer eens paniek en chaos als vanouds in de practicumzaal met daarbij nog eens het groepje van 2 buurmeiden naast ons die continu niet wisten wat ze aan het doen waren en mij lastig aan 't vallen waren.
Wellusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, je hoeft niet na te denken.
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, daar zal een WO Bachelor Marine officier van onder de indruk zijn
Betekent niet dat ik weer de lul ben als de opdracht is verneuktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, daar zal een WO Bachelor Marine officier van onder de indruk zijn
Het is allemaal een complotquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ze je laten geloven. Open je ogen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
AchJa, of was dat geen marine officier?
Als je de mogelijkheid kreeg om door te stromen naar 2e luitenant, zou je 't doen? Neem aan dat je adjudant bent nu?quote:
Gvd...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je opper officier was..?
Tlnt... yeah right.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid kreeg om door te stromen naar 2e luitenant, zou je 't doen? Neem aan dat je adjudant bent nu?
Liever eervol ontslag dan officier worden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tlnt... yeah right.![]()
![]()
En nee, nog geen adjudant.
Als ze een ouwe opper-stomp als AchJa ooit tot TLNT zouden bevorderen, dan eet ik in ieder geval 10 dagen strontquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tlnt... yeah right.![]()
![]()
En nee, nog geen adjudant.
Neem er een voorbeeld aan, BBquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Liever eervol ontslag dan officier worden?
Beter een ster op mijn motorkap dan op mijn schouder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Liever eervol ontslag dan officier worden?
Zeg jij wou toch officier worden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Liever onvolledig aangereden door een trein..
.. dan kapitein..
Ga je lekker?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Liever onvolledig aangereden door een trein..
.. dan kapitein..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bewerkt me maar met een drilboor..
.. ik word nooit niet majoor!
doe eens een leuke met vaandrigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo, hebben we toch vrij veel officiersrangen gehad he
Dat zijn kindsoldaten...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
doe eens een leuke met vaandrig
Of je doet gewoon normaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, typ anders nog even de naam van diegene die niet genoemd mag worden en naai me er lekker bij!
+1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pakt alvast popcorn en gaat aftellen.
Prima.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mogguh, hoe gaat 't afkicken?
Zelf inelkaar klussen en gammel?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
2 voordelen aan het eind
Je bent afgekickt
Je bent ikea kast
Zoeken: can you do it?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat Petzl lampje is nergens te koop in camofound it.
Tja, van rukken is voor zover ik weet nog nooit iemand doodgegaanquote:
Bij deze: http://www.ffcentraal.nl/(...)-42-keer-masturberenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, van rukken is voor zover ik weet nog nooit iemand doodgegaan
I know dat feel. Hard verdiend, snel verspild.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ding is 45 euro. Daar werk ik 2 weken voor
Yeah right, hoe hebben ze dit bijgehouden?!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij deze: http://www.ffcentraal.nl/(...)-42-keer-masturberen
Ik in ieder geval niet!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, van rukken is voor zover ik weet nog nooit iemand doodgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |