Thx!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:10 schreef Schild het volgende:
http://www.rugzak.nl/downloads/model-51.pdf
Is van de officiële Lowe versie, maja komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Loopt daadwerkelijk rond. Foto is zeer recent genomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, is het niet.
Maare, loopt die klootviool daadwerkelijk ergens bij defensie rond? Of is het een lamme airsofter ofzo?
Dat is bijna overal wat niet operationeel is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:59 schreef thesystem het volgende:
IVENT, DCHR, DCIOD
Alles waar burgers domineren...
Ik heb erger gezien hoor...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Loopt daadwerkelijk rond. Foto is zeer recent genomen.
Daar wordt je over het algemeen niet knapper vanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:58 schreef Pumatje het volgende:
checkerdecheck
http://www.fmv.se/en/News(...)umping-hand-grenade/
DBMFMBMD Kapitein Haddock zou er een stuk knapper van worden ... OOooooohquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar wordt je over het algemeen niet knapper van
Maar het blijft stil?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor de grap eens geïnstalleerd
http://www.gotinder.com/
niks mis hoor met ivent opzich, verdiep je eens in t nafin netwerk en dan kom je tot de conclusie dat t snelste en grootste netwerk van Nederland isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:59 schreef thesystem het volgende:
IVENT, DCHR, DCIOD
Alles waar burgers domineren...
Oh, je kent 'r alquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar zonder happy end, met blauwe ballen weer de deur uit
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:29 schreef hcwp het volgende:
Carrieretip: Als je fan bent van pushups doen in organisatie-verband, kan je blijkbaar ook buiten je lol op:
http://www.at5.nl/gespot/112524/vuilnismannen-doen-hun-push-ups
Dan maar hierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
ALL RISE! ALL RISE! SOUND THE TRUMPETS!
The Royal Trashman has come upon us!
Senk joe, senk joe.quote:
Spuit 11.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:35 schreef Pumatje het volgende:
Zozo, die Russen hebben film leren maken zeg.
Ze zijn gelukkig iets minder erg dan Amerikanen met films maar ik ben onder de indruk.
Zo kan hollywood ze nooit maken. Het doet echt Europees aan.
Smaakt het?quote:
Zou je dan ook TaeGukGi aanraden. Een erg indrukwekkende Koreaanse film over de Korea oorlog.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:35 schreef Pumatje het volgende:
Zozo, die Russen hebben film leren maken zeg.
Ze zijn gelukkig iets minder erg dan Amerikanen met films maar ik ben onder de indruk.
Zo kan hollywood ze nooit maken. Het doet echt Europees aan.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IT'S A DICK IN A BOX!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Thaboel het volgende:
iemand heeft eindelijk .gif gevonden hoor
Niet echt, maar als ie zo goed schiet mij hoor je er niet overquote:
Wrom heeft die vent zoveel onderscheidingen op z'n gvt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Thaboel het volgende:
Mooie schiethouding.
[ afbeelding ]
edit: Zie net dat het Sammie is! stale 'mags' alluszszsz
Puma stond al na een half uur paraat in z'n eigen schiethouding te knallenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Thaboel het volgende:
Mooie schiethouding.
[ afbeelding ]
edit: Zie net dat het Sammie is! stale 'mags' alluszszsz
Ik was op de schietbaan ook helemaal wild toen ik m'n gang mocht gaan. Jaloerse korporaal die een reden kwam vinden om me af te zeiken omdat hij er niet tegen kon dat een newb nog voordat de schijf omhoog kwam hem omschoot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Puma stond al na een half uur paraat in z'n eigen schiethouding te knallenniet te temmennnnn
fappend in de kantine?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Puma stond al na een half uur paraat in z'n eigen schiethouding te knallenniet te temmennnnn
Toekomstig SLA?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik was op de schietbaan ook helemaal wild toen ik m'n gang mocht gaan. Jaloerse korporaal die een reden kwam vinden om me af te zeiken omdat hij er niet tegen kon dat een newb nog voordat de schijf omhoog kwam hem omschoot.
Neem even de moeite om terug te lezen in het vorige topic.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wrom heeft die vent zoveel onderscheidingen op z'n gvt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |