?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vervelend voor hem.
Dven houdt van dieren, dan móet ie weln vrouw kunnen krijgen die geen hoer is
Huh? en boeiend...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vervelend voor hem.
Dven houdt van dieren, dan móet ie weln vrouw kunnen krijgen die geen hoer is
Serieus? Roadtrips zijn awesomequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga een roadtrip plannen naar italie.
Jaaa, gewoon yoloquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Serieus? Roadtrips zijn awesomeAl een idee of je via Duitsland of Frankrijk wil?
Uitstekendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Hey Chatman, hoe sta je vandaag de dag nog in het leven?
Kortingskaart cadeaupakket op verjaardag groetjes in de supermarkt allesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol Dven kan alleen maar hoeren neuken.
Gewoon beide. Via een heen, via de ander terug.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Serieus? Roadtrips zijn awesomeAl een idee of je via Duitsland of Frankrijk wil?
Chickies diggen mannen met eenhart voor dierenquote:
Als je toch die kant op gaat zou ik een stukje Kroatie mee pakken, dat vind ik zo'n parchtig landquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jaaa, gewoon yolo. Ben nog nooit in italie geweest (
) dus moet dat echt nog helemaal uitzoeken.
Friendzonen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Chickies diggen mannen met eenhart voor dieren
Nee joh, afstudeerjaar hè. Heb tot nu toe alle deadlines gehaald, dus nu even relaxen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uitstekend. Jij bent weer met een stage bezig zeker
wise was sowieso niet bedoeld door god.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ie n teelbal mist. Zo was het niet bedoeld door god.
Daar heb ik nog filmpjes van op m'n telefoonquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom Ianquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hetzelfde. Vanmorgen weer een project ingeleverd, dus ga nu even mijn roadtrip regelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee joh, afstudeerjaar hè. Heb tot nu toe alle deadlines gehaald, dus nu even relaxen.
En jij dat je hier bent?.
Dit ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon beide. Via een heen, via de ander terug.
Ja, alleen ik snapte niet waar die opmerking in ene vandaan kwam.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
jezus, ineens is het me duidelijk waarom ik nog maagd benquote:
wij gingen er op vakantie, alleen dat stomme resort gezienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je toch die kant op gaat zou ik een stukje Kroatie mee pakken, dat vind ik zo'n parchtig land
Volgende week dinsdag en woensdag? Dan ga ik meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hetzelfde. Vanmorgen weer een project ingeleverd, dus ga nu even mijn roadtrip regelen.
Ik ook niet echt maar ik vond het wel aardigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, alleen ik snapte niet waar die opmerking in ene vandaan kwam.
JB is ook wel aardig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook niet echt maar ik vond het wel aardig
wat n hoop fouten voor onze Heerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise was sowieso niet bedoeld door god.
Heb jij eignelijk een sixpack? Ik vraag dit voor een vriendin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
jezus, ineens is het me duidelijk waarom ik nog maagd ben
Jji blijft goede dingen zeggen
Waarom ga je dan ook in een resort zittenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij gingen er op vakantie, alleen dat stomme resort gezien![]()
En één dagtochtje gemaakt.
Hmm nee sorry, iets laterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag en woensdag? Dan ga ik mee.
Ja poes, dank je.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat doe jij hier jongen
alles kitssss
Jawel, maar we willen jou je eigen weg laten vinden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm nee sorry, iets later.
Heeft niemand hier tips? Jullie zijn toch wereldreizigers in spé.
Ik ben geen panzer maar heb wel een goddelijk lichaam jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij eignelijk een sixpack? Ik vraag dit voor een vriendin.
[..]
Waarom ga je dan ook in een resort zittenWij hebben daar zo veel leuke uitstapjes gemaakt
Maarja, ik was dan ook 18, dus met name veel gezopen
De meesten hier reizen royal class via KLM.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat deze twee dingen elkaar nogal tegenspreken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen panzer maar heb wel een goddelijk lichaam ja
Ik ben niet zo van het backpacken. Dan verdwaal ik al als ik de dorpsgrenzen passeer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat deze twee dingen elkaar nogal tegenspreken?
zei chai niet iets over dat ie alleen hoeren kon krijgen in t vorige topic?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, alleen ik snapte niet waar die opmerking in ene vandaan kwam.
'De sprinkhaan'.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
First class vliegenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meesten hier reizen royal class via KLM.
lol been there done that. back to basics is zóó 2014quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meesten hier reizen royal class via KLM.
Ben jij nou onderhand al eens op vakantie geweest trouwensquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar we willen jou je eigen weg laten vinden.Dat is nou juist de charme.
Denk het laatstequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zei chai niet iets over dat ie alleen hoeren kon krijgen in t vorige topic?ik heb niet echt alles gelezen, dus Miss verkeerd begrepen
soso treurig iddquote:
Panzer is oppergod, ik slechts een godquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
het idee van vakantie van m'n ex is niks doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij eignelijk een sixpack? Ik vraag dit voor een vriendin.
[..]
Waarom ga je dan ook in een resort zittenWij hebben daar zo veel leuke uitstapjes gemaakt
Maarja, ik was dan ook 18, dus met name veel gezopen
Bereid je dan maar voor op het aanschaffen van een wcrol houder/verdoezelaarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol been there done that. back to basics is zóó 2014
[..]
Ben jij nou onderhand al eens op vakantie geweest trouwens
Laat mij nou ook eens trollen, kom opquote:
Please, zelfs als sprinkhaan is hij nog buffer dan 90% van de mannen, en zeker dan 99% van wat er op FOK! rond hangt. Kennelijk ben jij een uitzondering, maar aangezien ik nog steeds geen foto gezien heb.... *hint hint*quote:
Panzer, ga eens van CY d'r account af.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens trollen, kom op
[..]
Please, zelfs als sprinkhaan is hij nog buffer dan 90% van de mannen, en zeker dan 99% van wat er op FOK! rond hangt. Kennelijk ben jij een uitzondering, maar aangezien ik nog steeds geen foto gezien heb.... *hint hint*
Nou nou, dit vind zelfs ik overdreven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Panzer is oppergod, ik slechts een god
Oh dat kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het idee van vakantie van m'n ex is niks doen.
Ik heb me kapot verveeld die vakantie
Hij heeft precies dezelfde lichaamsbouw als Panzer, maar dan met 10 kg extra spieren. Je weet wel, die Panzer heeft verloren sinds hij iets met jou heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft precies dezelfde lichaamsbouw als Panzer, maar dan met 10 kg extra spieren. Je weet wel, die Panzer heeft verloren sinds hij iets met jou heeft.
Let eens wat beter op iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is dat met die reeksen op dat soort kuttopics tegenwoordig
Wandelen bergklimmen, sporten, musea, terrasjes, varen, duiken, parachutespringen, uit eten, zwemmen, drinken, feesten, uitslapen allesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het idee van vakantie van m'n ex is niks doen.
Ik heb me kapot verveeld die vakantie
Ja hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Ben jij nou onderhand al eens op vakantie geweest trouwens
Je moet hier zelf weten wat je doet, Roburtt.quote:
Oké bedankt voor je antwoordquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet hier zelf weten wat je doet, Roburtt.
Oh nohh man.. Misschien als je 2 maanden ofzo ergens bent, maar als ik 1 of 2 weken op vakantie ga wil ik lekker met m'n smoel aan het strand liggen en uit eten gaan en een paar keer een stadje bezoeken of een leuke tocht doen oid.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Wandelen bergklimmen, sporten, musea, terrasjes, varen, duiken, parachutespringen, uit eten, zwemmen, drinken, feesten, uitslapen alles
dat heb ik dus ook zo veel mogelijk gedaan, maar best lastig met twee kleine kinderen en n man die dus echt niks wilde doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou nou, dit vind zelfs ik overdreven.
[..]
Oh dat kan ik me voorstellen jaIk moet IETS doen, al is het maar al wandelend de omgeving verkennen ofzo.
Was afgelopen zomer in de bergen aan het wandelen. Zag er opeens eentje op m'n shirt kijken. Heb er nog een kwaliteitstopic over geschreven. Was doodsbangquote:
Graag gedaan, Roburttquote:
Wow, je komt van de toekomst jijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het keek op jouw shirt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Was afgelopen zomer in de bergen aan het wandelen. Zag er opeens eentje op m'n shirt kijken. Heb er nog een kwaliteitstopic over geschreven. Was doodsbang
oww leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wijnazijn dwars door de Alpen teruggereden, ruim 2km hoogte, erg mooizou ik zeker doen ipv de gotharttunnel
Heb speciaal voor deze gelegenheid een actiefoto gekozen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Please, zelfs als sprinkhaan is hij nog buffer dan 90% van de mannen, en zeker dan 99% van wat er op FOK! rond hangt. Kennelijk ben jij een uitzondering, maar aangezien ik nog steeds geen foto gezien heb.... *hint hint*
Aan het strand liggen kan je thuis ook altijdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nohh man.. Misschien als je 2 maanden ofzo ergens bent, maar als ik 1 of 2 weken op vakantie ga wil ik lekker met m'n smoel aan het strand liggen en uit eten gaan en een paar keer een stadje bezoeken of een leuke tocht doen oid.
Niet dusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan het strand liggen kan je thuis ook altijd
Meer koffie nodigquote:
Ik vraag me opzich wel af wat je aan het doen wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb speciaal voor deze gelegenheid een actiefoto gekozen.
[ afbeelding ]
terechtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Was afgelopen zomer in de bergen aan het wandelen. Zag er opeens eentje op m'n shirt kijken. Heb er nog een kwaliteitstopic over geschreven. Was doodsbang
Ik probeerde alleen je kansen te vergroten, haat me niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef Dven het volgende:
Geen foto naar CY sturen die gaat dan aan andere chicks vragen of ze foto's van je kont zal sturen
Ja fair enough, je bent duidelijk een stuk buffer. En je zei dat je nog vrijgezel was?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb speciaal voor deze gelegenheid een actiefoto gekozen.
[ afbeelding ]
True deze!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef Dven het volgende:
Geen foto naar CY sturen die gaat dan aan andere chicks vragen of ze foto's van je kont zal sturen
Lijst met mogelijke reismaatjesquote:
quote:VeerEli
2NutZ
Rest van de fokkers
Ik moet bij de posts van Dven een beetje hieraan denken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nohh man.. Misschien als je 2 maanden ofzo ergens bent, maar als ik 1 of 2 weken op vakantie ga wil ik lekker met m'n smoel aan het strand liggen en uit eten gaan en een paar keer een stadje bezoeken of een leuke tocht doen oid.
Goed gezien jongen, ben trots op je.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True deze!
Trouwens, ik zag C_N weer in US posten?
Abseilen. Was echt helemaal top.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik vraag me opzich wel af wat je aan het doen was
Swagginquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet bij de posts van Dven een beetje hieraan denken.
http://www.dumpert.nl/med(...)ga_over_the_top.html
ik ook kies mijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen je kansen te vergroten, haat me niet.
[..]
Ja fair enough, je bent duidelijk een stuk buffer. En je zei dat je nog vrijgezel was?
Dat ligt eraan wat je intenties zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja fair enough, je bent duidelijk een stuk buffer. En je zei dat je nog vrijgezel was?
Ah oké, lijkt me ook wel vet jaquote:
Ik heb wel zijn nek, ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vond Germano lijken op een jonge Hitchcock
[ afbeelding ]
De euromast beklimmen ofzo, zo te zien ben je daar goed in.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je intenties zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True deze!
Trouwens, ik zag C_N weer in US posten?
Ja, dat begreep ik al. Nu ben ik nog niks wijzerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:32 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
Geen idee maar Veer gaat het checken
Vlanekje?quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De euromast beklimmen ofzo, zo te zien ben je daar goed in.Lijkt me leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaatjes Op Avontuurquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet bij de posts van Dven een beetje hieraan denken.
http://www.dumpert.nl/med(...)ga_over_the_top.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |