Dus bij deze wil je zeggen dat wij foto's van jou mogen posten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik post geen foto`s van famillie leden van Blondje, ik post geen filmpjes van famillie leden van Blondje.
Ik post een foto van Blondje zelf.
Er worden ook foto`s van mij geplaatst, interesseren me geen reet meer, maar als het foto`s of filmpjes van m`n ouders of overige famillie leden zijn, ja... dan is het anders.
Dikke Worstenvingersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Scuidward het volgende:
Zolang je dikke worstenvingers nog klachten kunnen formuleren is het leven nog hoopvol.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus bij deze wil je zeggen dat wij foto's van jou mogen posten?
Nee, dat suggereer ik nergens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt nog wel. Al is het eelt van het huilen. Het komt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dikke WorstenvingersGelukkig niet zeg.
Dus je vindt het best dat iemand een foto van jou post? Je bent er oké mee? Het mag?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat suggereer ik nergens.
Stel dat er weer eens iemand in een lollige bui een foto van mij post, best, even goede vrienden, maar een foto van famillie leden, of een filmpje van famillie leden vind ik dan wél weer ver gaan.
Gozer jij post zelf ook foto's in US enzo...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik post geen foto`s van famillie leden van Blondje, ik post geen filmpjes van famillie leden van Blondje.
Ik post een foto van Blondje zelf.
Er worden ook foto`s van mij geplaatst, interesseren me geen reet meer, maar als het foto`s of filmpjes van m`n ouders of overige famillie leden zijn, ja... dan is het anders.
Nee Dimens, helaas.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je vindt het best dat iemand een foto van jou post? Je bent er oké mee? Het mag?
Figuren zoals jij ja. Hypocriete figuren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo figuren zoals ik?
Je weet duidelijk niet waar je over praat.
Ja, daarom zeg ik het toch ook!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gozer jij post zelf ook foto's in US enzo...
Dat staat er toch niet faalhaasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
En waarom zou ik hypocriet zijn dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Figuren zoals jij ja. Hypocriete figuren.
Waarom post jij dan wel foto's van anderen om ze vervolgens ook nog eens belachelijk te maken? Een beetje hypocriet, heh?quote:
Ja dus? Geeft jou dat toestemming foto's van familieleden te posten ofzo? Ben je verder wel goed bij je hoofd?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gozer jij post zelf ook foto's in US enzo...
Ow dat was ik dan sorry, ik hoorde George en ik wist niet dat hij familie was van jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gister nog in een topic, hebben ze doodleuk filmpjes lopen posten van een famillie lid.
Is niks aan gedaan nee.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom post jij dan wel foto's van anderen om ze vervolgens ook nog eens belachelijk te maken? Een beetje hypocriet, heh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |