?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vervelend voor hem.
Dven houdt van dieren, dan móet ie weln vrouw kunnen krijgen die geen hoer is
Huh? en boeiend...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vervelend voor hem.
Dven houdt van dieren, dan móet ie weln vrouw kunnen krijgen die geen hoer is
Serieus? Roadtrips zijn awesomequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga een roadtrip plannen naar italie.
Jaaa, gewoon yoloquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Serieus? Roadtrips zijn awesomeAl een idee of je via Duitsland of Frankrijk wil?
Uitstekendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Hey Chatman, hoe sta je vandaag de dag nog in het leven?
Kortingskaart cadeaupakket op verjaardag groetjes in de supermarkt allesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol Dven kan alleen maar hoeren neuken.
Gewoon beide. Via een heen, via de ander terug.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Serieus? Roadtrips zijn awesomeAl een idee of je via Duitsland of Frankrijk wil?
Chickies diggen mannen met eenhart voor dierenquote:
Als je toch die kant op gaat zou ik een stukje Kroatie mee pakken, dat vind ik zo'n parchtig landquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jaaa, gewoon yolo. Ben nog nooit in italie geweest (
) dus moet dat echt nog helemaal uitzoeken.
Friendzonen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Chickies diggen mannen met eenhart voor dieren
Nee joh, afstudeerjaar hè. Heb tot nu toe alle deadlines gehaald, dus nu even relaxen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uitstekend. Jij bent weer met een stage bezig zeker
wise was sowieso niet bedoeld door god.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ie n teelbal mist. Zo was het niet bedoeld door god.
Daar heb ik nog filmpjes van op m'n telefoonquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom Ianquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hetzelfde. Vanmorgen weer een project ingeleverd, dus ga nu even mijn roadtrip regelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee joh, afstudeerjaar hè. Heb tot nu toe alle deadlines gehaald, dus nu even relaxen.
En jij dat je hier bent?.
Dit ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon beide. Via een heen, via de ander terug.
Ja, alleen ik snapte niet waar die opmerking in ene vandaan kwam.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |