jezus, ineens is het me duidelijk waarom ik nog maagd benquote:
wij gingen er op vakantie, alleen dat stomme resort gezienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je toch die kant op gaat zou ik een stukje Kroatie mee pakken, dat vind ik zo'n parchtig land
Volgende week dinsdag en woensdag? Dan ga ik meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hetzelfde. Vanmorgen weer een project ingeleverd, dus ga nu even mijn roadtrip regelen.
Ik ook niet echt maar ik vond het wel aardigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, alleen ik snapte niet waar die opmerking in ene vandaan kwam.
JB is ook wel aardig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook niet echt maar ik vond het wel aardig
wat n hoop fouten voor onze Heerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise was sowieso niet bedoeld door god.
Heb jij eignelijk een sixpack? Ik vraag dit voor een vriendin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
jezus, ineens is het me duidelijk waarom ik nog maagd ben
Jji blijft goede dingen zeggen
Waarom ga je dan ook in een resort zittenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij gingen er op vakantie, alleen dat stomme resort gezien![]()
En één dagtochtje gemaakt.
Hmm nee sorry, iets laterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag en woensdag? Dan ga ik mee.
Ja poes, dank je.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat doe jij hier jongen
alles kitssss
Jawel, maar we willen jou je eigen weg laten vinden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm nee sorry, iets later.
Heeft niemand hier tips? Jullie zijn toch wereldreizigers in spé.
Ik ben geen panzer maar heb wel een goddelijk lichaam jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij eignelijk een sixpack? Ik vraag dit voor een vriendin.
[..]
Waarom ga je dan ook in een resort zittenWij hebben daar zo veel leuke uitstapjes gemaakt
Maarja, ik was dan ook 18, dus met name veel gezopen
De meesten hier reizen royal class via KLM.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat deze twee dingen elkaar nogal tegenspreken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen panzer maar heb wel een goddelijk lichaam ja
Ik ben niet zo van het backpacken. Dan verdwaal ik al als ik de dorpsgrenzen passeer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat deze twee dingen elkaar nogal tegenspreken?
zei chai niet iets over dat ie alleen hoeren kon krijgen in t vorige topic?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, alleen ik snapte niet waar die opmerking in ene vandaan kwam.
'De sprinkhaan'.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
First class vliegenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meesten hier reizen royal class via KLM.
lol been there done that. back to basics is zóó 2014quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meesten hier reizen royal class via KLM.
Ben jij nou onderhand al eens op vakantie geweest trouwensquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar we willen jou je eigen weg laten vinden.Dat is nou juist de charme.
Denk het laatstequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zei chai niet iets over dat ie alleen hoeren kon krijgen in t vorige topic?ik heb niet echt alles gelezen, dus Miss verkeerd begrepen
soso treurig iddquote:
Panzer is oppergod, ik slechts een godquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |