Omdat er een paar blauw en groene Pieten rondlopen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef sp3c het volgende:
ik ben eerder bang dat je dan binnen 5 jaar van heel het sinterklaasfeest afbent
weg met jou misschien maar dat moet je zelf wetenquote:
ja groene en blauwe pieten gaan kindertjes niet vrolijk van worden denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:33 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Omdat er een paar blauw en groene Pieten rondlopen?
van groene en blauwe clowns wel....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja groene en blauwe pieten gaan kindertjes niet vrolijk van worden denk ik
Ach, dat maakt opzich natuurlijk ook weer geen moer uit voor die koters, die weten toch niet beter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat zeg ik: het gezeik begint ieder jaar eerder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat maakt opzich natuurlijk ook weer geen moer uit voor die koters, die weten toch niet beter.
het gaat er gewoon voornamelijk om dat een klein groepje jankerds weer zo serieus behandeld worden, kamervragen zullen niet uitblijven.
Waarom niet gewoon de Sunderums van de waddeneilanden overnemen ? Dat is tenminste een oorspronkelijke traditie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:26 schreef De_Coulance het volgende:
Hm oke paddy en spec, dat wist ik niet. Maar dan is er toch uberhaupt geen bezwaar meer om het uiterlijk van Piet een beetje aan te passen? Dus niet allemaal kroeshaar en zwart, maar gewoon allemaal een gek kleurtje en gek haar. Waarom werd iedereen zo boos op het mooie verhaal van NTR, waar de Stoomboot door een regenboog valt?
de doelgroep zou het nog leuker vinden als iedereen gewoon heel de dag gratis ijsjes kon eten zonder reden gok ik zomaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
van groene en blauwe clowns wel....
dus...... pieten afschaffen ... de doelgroep vindt clowns leuker
Het drammen doet men al sinds de jaren 60 - en is dus ook al een traditiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg ik: het gezeik begint ieder jaar eerder.
En het wordt vervelend![]()
En straks een traditie van jaren om zeep dankzij die idiote drammers.
gewoon laten wat het isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:38 schreef Grouch het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de Sunderums van de waddeneilanden overnemen ? Dat is tenminste een oorspronkelijke traditie.
Of leentjebuur spelen bij de buren. Ik heb de seksdemonen uit Oostenrijk al een paar keer genoemd & ben nog steeds fanAls Hollandse twist maken we er dan succubi van.
De eerste keer dat ik zwarte piet zag begon ik ook te huilen volgens mijn ouders, dus het zal wel meevallen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
*kuch*mietje*kuch*quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zwarte piet zag begon ik ook te huilen volgens mijn ouders, dus het zal wel meevallen.
Dat is ontraditioneel. Het sinterklaasfeest hoort om de paar decennia te veranderen. Dat is al eeuwen zoquote:
Tradities en Pieten, black or white, all creatures great and small..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
de doelgroep zou het nog leuker vinden als iedereen gewoon heel de dag gratis ijsjes kon eten zonder reden gok ik zomaar
das het punt niet helemaal
Ik weet niet hoor, maar die regenboogpieten zijn echt fucking creapy:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zwarte piet zag begon ik ook te huilen volgens mijn ouders, dus het zal wel meevallen.
Ach, we zijn een internationaal georienteerd land dat erg afhankelijk is van het buitenland.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg ik: het gezeik begint ieder jaar eerder.
En het wordt vervelend![]()
En straks een traditie van jaren om zeep dankzij die idiote drammers.
Ja... dat zijn die jankerds van de PVV die met Kamervragen de boel opfokken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat maakt opzich natuurlijk ook weer geen moer uit voor die koters, die weten toch niet beter.
het gaat er gewoon voornamelijk om dat een klein groepje jankerds weer zo serieus behandeld worden, kamervragen zullen niet uitblijven.
Dat is Zwarte Piet ook, maar je bent het gewend.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die regenboogpieten zijn echt fucking creapy:
[ afbeelding ]
Waarom ook al weer is een witte piet ook creapy ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat is Zwarte Piet ook, maar je bent het gewend.
Misschien wel. Maar zo een blauwe kop vind ik zelf wel enger dan de zwarte piet. En ik was vroeger overigens niet bangquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat is Zwarte Piet ook, maar je bent het gewend.
Mensen hier hebben geen respect voor de traditie van verandering!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef Grouch het volgende:
[..]
Dat is ontraditioneel. Het sinterklaasfeest hoort om de paar decennia te veranderen. Dat is al eeuwen zo
Hmm, waarom ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:46 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ach, we zijn een internationaal georienteerd land dat erg afhankelijk is van het buitenland.
Ik krijg het met alle liefde niet uitgelegd aan mijn internationale studiegenoten dat Zwarte Piet (die bijna regelrecht voldoet aan de Blackface typering) niet racistisch.
Juist om het toch wel leuke feest te redden mag je best een kleine aanpassing aan het uiterlijk van Piet doen. Het feest en het uiterlijk zijn al zo vaak aangepast. Zie het als renoveren!
Clowns zijn ook eng. Het komt door de overdreven schmink, kleur maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom ook al weer is een witte piet ook creapy ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |