Ik kan niet voor anderen spreken. Maar volgens Tong en mij is het niet echt een groot probleem. Qua last van hebben zeg maar. Maar ja, wie zijn wij ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef Gatsby het volgende:
Klacht lijkt mij wel duidelijk, voor jullie ook?
Herman? /reclamequote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken. Maar volgens Tong en mij is het niet echt een groot probleem. Qua last van hebben zeg maar. Maar ja, wie zijn wij ?
Twee keer 'maar' in één post staat lelijk tong80.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken. Maar volgens Tong en mij is het niet echt een groot probleem. Qua last van hebben zeg maar. Maar ja, wie zijn wij ?
Je hebt helemaal gelijk Tong.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee keer 'maar' in één post staat lelijk tong80.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kon ik jou maar eens een rotschop verkopen
wtf praat je nou tegen jezelf?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk Tong.
Doe de groetjes aan Apuleius namens Herman.
Vind ik ook. Je hebt er vaak meer aan dan aan dit topic.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:14 schreef mvdejong het volgende:
Het kan best zinnig zijn als het een topic was dat door nieuwe ontwikkelingen over het betreffende onderwerp weer relevant is geworden.
Dat doen wij regelmatig.quote:
Gotsby examen maatje!!quote:
Precies. Ken trouwens heel die wtf niet.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Ken trouwens heel die wtf niet.
Project Bushquote:
Daar zit een Koosgrap in.quote:
Koosmoppen!quote:
Ik snap dat jij daar geen last van hebt. Jij opent voor iedere scheet een nieuw topic.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Recalcitrant hoorquote:
gedaanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:29 schreef AfstandKronkel het volgende:
Kom jongens, masaal oude topics van Gatsby omhoog trappen!
Gatsby: "geregistreerd op: maandag 12 augustus 2013 @ 23:30"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:29 schreef AfstandKronkel het volgende:
Kom jongens, masaal oude topics van Gatsby omhoog trappen!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:13 schreef Piye het volgende:
Wanneer topics gekickt worden waarin ik heb gepost, vind ik dat altijd enigszins confronterend.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Even toevoegen aan mijn pohi, zodat ik deze over een tijdje kan kicken.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:23 schreef LeukeLassie het volgende:
Dit topic krijgt anders ook wel vaak een
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, jou moet ik hebben vriend. Jij hebt mij heel wat uit te leggen
Ik wil graag bewijsstuk 1 aanleveren in de volgende kwestie.quote:
quote:
quote:
Foei, TSquote:
Waarom hebben alle FOK!ers hetzelfde originele idee bij dit topicquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Even toevoegen aan mijn pohi, zodat ik deze over een tijdje kan kicken.
Leuke familiefoto, wie van de twee ben jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Oké.![]()
[ afbeelding ]
Hier was ze nog klein, lief he?!
Sta er niet op.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Leuke familiefoto, wie van de twee ben jij?
Grmf.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Wees blij dat iemand het doet, ondankbare hond!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef Gatsby het volgende:
Klacht lijkt mij wel duidelijk, voor jullie ook? Ik zal hem voor het VMNO volk nog even uitleggen. Users (gebruikers) die in een oud topic (waar bijvoorbeeld al een jaar lang niet in gepost is) een post plaatsen waardoor het topic weer bovenaan komt in het Forum.
Klacht: users die topics omhoog schoppen
👨
Precies! Dit gaat Gatsby's allereerste langstlopende succes topic everrrrr worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand het doet, ondankbare hond!
Yep!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Precies! Dit gaat Gatsby's allereerste langstlopende succes topic everrrrr worden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Precies! Dit gaat Gatsby's allereerste langstlopende succes topic everrrrr worden.
Permaban voor pepper_961.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef pepper_961 het volgende:
Ach watdehek, ik ben nu toch aan het schoppen.
Doe eens niet zo praten slecht Nederlands spreken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig dreigen jij?!
Doe eens niet zo zuurpruimen omdat te weinig mensen op je stemmen in klb awards 2013 topic.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo praten slecht Nederlands spreken.
Je username baseren op een vele decennia-oude fictieve eend, die toevallig geluk hadquote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je username baseren op een door een MOD openbaar gemaakte zinloze dreig-DM![]()
![]()
Je username baseren op een woord wat een user ooit gebruikte die graag een ban wouquote:Op woensdag 18 december 2013 23:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je username baseren op een vele decennia-oude fictieve eend, die toevallig geluk had![]()
![]()
Ik heb niks adrems om terug te zeggen. Ik kan niks met SebbeSwensje.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je username baseren op een woord wat een user ooit gebruikte die graag een ban wou
Discussie van niveau gewonnen op FOK!.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb niks adrems om terug te zeggen. Ik kan niks met SebbeSwensje.
kdaalderquote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb niks adrems om terug te zeggen. Ik kan niks met SebbeSwensje.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Discussie van niveau gewonnen op FOK!.
Today was a good day.
De oorzaken niet begrijpen, die tot deze verheven usernaam hebben geleidquote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Het is meer dat je een onooglijk lelijke, totaal onbruikbare usernaam hebt.
Je snapt dat je je - bij deze - hier zelf ook schuldig aan maakt?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alleen maar reageren met oneliners gevolgd door een![]()
Dit nog moeten vragenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je snapt dat je je - bij deze - hier zelf ook schuldig aan maakt?
Of is het een diepzinnige grap?
TS heeft nu een hekel aan jou.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kick dit topic om erbij te horen. Stoer van mij he?
Wees getroost, je bent niet de enige hoor.quote:
Ditquote:
Ok.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Homijn het volgende:
![]()
Ik wil jullie er graag op wijzen dat TS het niet leuk vindt, wat jullie doen.
Steeds maar weer dat topic kicken.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Homijn het volgende:
![]()
ow, sorry!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Homijn het volgende:
![]()
Gaat niet uitkomen...quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het is wachten tot dit topic afzakt en ergens in mei 2014 gekickt wordt...
nope, never gonna happen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het is wachten tot dit topic afzakt en ergens in mei 2014 gekickt wordt...
Kickquote:Op zondag 22 december 2013 15:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Topics die al 3 uur niet gekickt zijn
quote:
Super, echt.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Echt niet. Een geweldig topic, dit.
Hij was al gekickt, kluns.quote:
Zoiets eenvoudigs, en zelfs dat doe je niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zoiets eenvoudigs, en zelfs dat doe je niet goed.
Nee serieus, ik ben echt teleurgesteld.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nee serieus, ik ben echt teleurgesteld.
Heb je hem weer met zijn username.quote:
* pepper_961 geeft Hallmark plagerig porretje, ah kom op joh, gebbetje joh!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nee serieus, ik ben echt teleurgesteld.
OK ik vergeef je. Maar laat ik het niet nog een keer merken, WANT DAN ZWAAIT ER WAT.quote:
Pffff gelukkig!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef Hallmark het volgende:
[..]
OK ik vergeef je. Maar laat ik het niet nog een keer merken, WANT DAN ZWAAIT ER WAT.
Nee hoor, topics up ruften is helemaal hipperdie2014hip!quote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Nee, fout...dat gaat het juist helemaal worden in 2014!
quote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nee hoor, topics up ruften is helemaal hipperdie2014hip!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef TUFKAL het volgende:
Pwroatttt knetterrrr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The waves you made will always be
Jij bent zelf lelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee keer 'maar' in één post staat lelijk tong80.
Liet je een scheet?quote:
Ze zijn zo weerloos en kunnen niets terugdoen.quote:
Hey vrouwen poepen niet en laten geen winden!quote:
Ik heb idd. een, altijd goed bewaard, vrouwen geheim verklapt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hey vrouwen poepen niet en laten geen winden!
Vreselijk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik heb idd. een, altijd goed bewaard, vrouwen geheim verklapt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef TheBurnerMan het volgende:
Al die mensen die hier posten schoppen dit topic naar beneden...
...het niveau wel te verstaan.
Altijd kicken 's ochtends!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
begin de dag met een postje, begin de dag met een kick
want wie topics kickt in de morgen, die kickt de hele dag, ja die kickt de hele dag*klapt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vergeet elke keer deze te kicken, dus vandaar deze compleet nutteloze semikick.
Ik ga een reminder in mijn telefoon zetten, dat ik hem morgenochtend echt moet kicken.quote:
Haywood, wat kinderachtig gvdquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ga een reminder in mijn telefoon zetten, dat ik hem morgenochtend echt moet kicken.
Ik heb nu een alarm genaamd "topc kikeb' gezet, want ik was te lui om het te veranderen in 'topic kicken'quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Haywood, wat kinderachtig gvd
You go girl! Ik reken op je!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb nu een alarm genaamd "topc kikeb' gezet, want ik was te lui om het te veranderen in 'topic kicken'
quote:
HALLOquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:30 schreef pepper_961 het volgende:
hallo.
Ik ga zo naar bed, maar kon het niet laten om nog FF hallo te zeggen, eigenlijk ben ik te moe voor hallo zeggen, weet niet, het is gewoon best vermoeiend natuurlijk om hallo te zeggen, maar omdat ik jullie best aardig vind gun ik jullie mijn hallo natuurlijk best wel, alleen weet ik niet of jullie eigenlijk wel op mijn hallo zitten te wachten, mag ik daar eigenlijk wel zomaar vanuit gaan denk ik nu, maar aan de andere kant kan ik me gewoon niet voorstellen dat jullie lekker zouden kunnen slapen zonder dat ik hallo tegen jullie gezegd heb, dus bij deze,HALLO!
Doe maar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:53 schreef deadprez het volgende:
zal ik deze anders gewoon even vol maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |