Permaban voor pepper_961.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef pepper_961 het volgende:
Ach watdehek, ik ben nu toch aan het schoppen.
Doe eens niet zo praten slecht Nederlands spreken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig dreigen jij?!
Doe eens niet zo zuurpruimen omdat te weinig mensen op je stemmen in klb awards 2013 topic.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo praten slecht Nederlands spreken.
Je username baseren op een vele decennia-oude fictieve eend, die toevallig geluk hadquote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je username baseren op een door een MOD openbaar gemaakte zinloze dreig-DM![]()
![]()
Je username baseren op een woord wat een user ooit gebruikte die graag een ban wouquote:Op woensdag 18 december 2013 23:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je username baseren op een vele decennia-oude fictieve eend, die toevallig geluk had![]()
![]()
Ik heb niks adrems om terug te zeggen. Ik kan niks met SebbeSwensje.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je username baseren op een woord wat een user ooit gebruikte die graag een ban wou
Discussie van niveau gewonnen op FOK!.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb niks adrems om terug te zeggen. Ik kan niks met SebbeSwensje.
kdaalderquote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb niks adrems om terug te zeggen. Ik kan niks met SebbeSwensje.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Discussie van niveau gewonnen op FOK!.
Today was a good day.
De oorzaken niet begrijpen, die tot deze verheven usernaam hebben geleidquote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Het is meer dat je een onooglijk lelijke, totaal onbruikbare usernaam hebt.
Je snapt dat je je - bij deze - hier zelf ook schuldig aan maakt?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alleen maar reageren met oneliners gevolgd door een![]()
Dit nog moeten vragenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je snapt dat je je - bij deze - hier zelf ook schuldig aan maakt?
Of is het een diepzinnige grap?
TS heeft nu een hekel aan jou.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kick dit topic om erbij te horen. Stoer van mij he?
Wees getroost, je bent niet de enige hoor.quote:
Ditquote:
Ok.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Homijn het volgende:
![]()
Ik wil jullie er graag op wijzen dat TS het niet leuk vindt, wat jullie doen.
Steeds maar weer dat topic kicken.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Homijn het volgende:
![]()
ow, sorry!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef Homijn het volgende:
![]()
Gaat niet uitkomen...quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het is wachten tot dit topic afzakt en ergens in mei 2014 gekickt wordt...
nope, never gonna happen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het is wachten tot dit topic afzakt en ergens in mei 2014 gekickt wordt...
Kickquote:Op zondag 22 december 2013 15:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Topics die al 3 uur niet gekickt zijn
quote:
Super, echt.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Echt niet. Een geweldig topic, dit.
Hij was al gekickt, kluns.quote:
Zoiets eenvoudigs, en zelfs dat doe je niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zoiets eenvoudigs, en zelfs dat doe je niet goed.
Nee serieus, ik ben echt teleurgesteld.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nee serieus, ik ben echt teleurgesteld.
Heb je hem weer met zijn username.quote:
* pepper_961 geeft Hallmark plagerig porretje, ah kom op joh, gebbetje joh!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nee serieus, ik ben echt teleurgesteld.
OK ik vergeef je. Maar laat ik het niet nog een keer merken, WANT DAN ZWAAIT ER WAT.quote:
Pffff gelukkig!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef Hallmark het volgende:
[..]
OK ik vergeef je. Maar laat ik het niet nog een keer merken, WANT DAN ZWAAIT ER WAT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |