TwentyFourrquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Vertel eerst maar eens wat je originele account is.
Leer eerst maar eens wat een moderator kan en mag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:43 schreef Gatsby het volgende:
[..]
Nee (als ik mod was had ik jou allang en ban gegeven)
Weet ik, was een grapjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens wat een moderator kan en mag.
Sorry nog van die geperforeerde darmquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb met smegma in de gevangenis gezeten, is al gebeurd
Np, past bij het kogelgat die m'n billen van de zijkant hebben gepenetreerd. Nu lekt het poep er zowel binnen als buiten mijn lichaam uitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sorry nog van die geperforeerde darm
Wel godverdomme, meneer denkt zich zomaar te mogen identificeren met de naam van deze legende? Dat wordt 235 euro afrekenen voor auteursrecht te betalen op rekeningnummer 3726352 tnv. de heer J.K. de Jagerquote:
Waar gaat de wereld heenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wel godverdomme, meneer denkt zich zomaar te mogen identificeren met de naam van deze legende? Dat wordt 235 euro afrekenen voor auteursrecht te betalen op rekeningnummer 3726352 tnv. de heer J.K. de Jager
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |