HEP ICK AL GESEGTT..JONGEquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:55 schreef Beach het volgende:
Jezus wil je zo graag de nieuwe openen dat je niet eens een nieuwe TT kan verzinnen?
tr gedaan naar Snakey
Yupquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ga je nu bij een goedkopere gym dan? Goodbye sweet silence tijdens trainen
Sorry ik lees over je berichten heen sinds je geen ui meer hebt,quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry ik lees over je berichten heen sinds je geen ui meer hebt,
Neem je oude FantaUI terug.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...vind eens een leuke UI voor mij dan.
Trouwens ik mag nog 1200 kcals eten..
what do..
Heb van gisteren nog 900 deficit.
Dat is nu al een tekort van 2100 kcal in 2 dagen.Ben blij dat ik geen vent ben die juist wilt aankomen.
2 quarter pounders en een cheeseburger. Is iets van 1320.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
what do..
Dat is nu al een tekort van 2100 kcal in 2 dagen.Ben blij dat ik geen vent ben die juist wilt aankomen.
Ooh juist de hardcore kant op is beter man... susteren achterna? I dont follow wat heeftie gedaan danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
YupBeetje hardcore, dat wel. Maar ze hebben alle apparatuur. Ga Susteren niet achterna hoor
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
2 quarter pounders en een cheeseburger. Is iets van 1320.
hier meissiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
what do..
Die gratis brandstof kan me gestolen worden met een tankpas van de zaakquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:58 schreef VMSDKR het volgende:
1. McNulty is een neger?
2. Ja, ik 'werk' bij Esso. Al is het vooral 8 uur per week op m'n reet pasjes voor een scanner langshalen en "Bonnetje mee?" vragen.
3. Als JMF afhaakt wil ik IrCute, want SheBCute.
4. Henk, ik zou het omzetten naar waardebonnen van Bol.com of Formido ofzo. Tenzij je nog iets nodig hebt uit het gidsje. Wat je ook kunt doen is wachten tot er weer een brandstofactie komt, dan is 1 punt 1 cent en zo heb je dus 170 euro gratis brandstof.
Maar daar mag je privé ook in rijden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Die gratis brandstof kan me gestolen worden met een tankpas van de zaak.
Mag ik het van je stelen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Die gratis brandstof kan me gestolen worden met een tankpas van de zaak.
Dan heb ik een plus van 120 kcals..na-ah.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eeuwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
hier meissie
60x60 zoals het hoort op fok
[ afbeelding ]
en eet een zak cashewnoten leeg
Haal de gherkin eraf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Dan heb ik een plus van 120 kcals..na-ah.
JA DAN NIET HEquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Eeuw
En gisteren al cashewnoten op
Zonder te checken ging hij zich inschrijven bij de sportschool. Kwam hij later achter dat ze geen squatrek hadden. Ook hadden ze dumbells tot 5 kgquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ooh juist de hardcore kant op is beter man... susteren achterna? I dont follow wat heeftie gedaan dan
Hahah dan is het geen cheeseburger meer XDquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee is goed voor vitamientjes toch?
Haal wel het plakje kaas van de cheesburger
Ow wait.
hey Clarkquote:
JA SORRY DAT IK JE GISTEREAVOND NIET WILDE PEGGEN.quote:
hahahahah nee precies hahahaha..ik ga stuk hahahahah gewoon geniaal hoe verzinnen we hetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hahah dan is het geen cheeseburger meer XD
[..]
hey Clark
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Te gierig voor die OP en daarom niet wijzigen.
/carequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:55 schreef Beach het volgende:
Jezus wil je zo graag de nieuwe openen dat je niet eens een nieuwe TT kan verzinnen?
tr gedaan naar Snakey
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:11 schreef no1uknow het volgende:
he nulty wat lief dat je m'n TT gebruikt en de muziek laat staan
Ja. Maar je had al een tekort van 2100 toch over 2 dagen? Compenseert weer een beetje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch geen kcals inhalen van de vorige dag?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. Maar je had al een tekort van 2100 toch over 2 dagen? Compenseert weer een beetje.
Ah je hebt gelijk. Om 00:00 reset je lichaam zich.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch geen kcals inhalen van de vorige dag?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk. Om 00:00 reset je lichaam zich.
Ja misschien wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon het gemiddelde nemen. Ene dag 200 teveel, volgende dag 200 minder nemen.
Of gewoon altijd 200 teveel zoals ik doePoverty 3500 kcals, verga van de honger 's avonds. Maarja, dan heb ik het vast nodig.
Psssst. Pssst. Schatje luister dan. Luister. Luister. AAAH VIEZE HOER GA OPROTTEN DAN!quote:
Dat is een knappe buffe Turk voor Fanta.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Ochtend: 1 broodje
Avond: bordje avond eten
+ 2 liter melk
Volgens libra app kom ik 1kg/week aan +1054 kcal/dag lol xD
weeg nu al 67
Gewoon zo niet mijn type..maar hey..Wat probeer jij mij elke keer aan Turken te koppelen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is een knappe buffe Turk voor Fanta.
Oke die was een grapje, maar van Montelly was wel serieus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon zo niet mijn type..maar hey..Wat probeer jij mij elke keer aan Turken te koppelen?
ik lijk hierop (zeggen ze)quote:
ik zou die gast van die foto wel doen hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon zo niet mijn type..maar hey..Wat probeer jij mij elke keer aan Turken te koppelen?
Ik geloof er niks van; als dat zo was had je allang genoeg pussy gehad.quote:
Ik heb jou geclaimd he in het vorige topic.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef G.R.S. het volgende:
Alles kan, Berkan, Serkan, koffiekan, theekan, alles kan met Atakan.
maar dan wat lelijkere versiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van; als dat zo was had je allang genoeg pussy gehad.
waarom dan, nog er niet aan toe gewoon?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maar dan wat lelijkere versie
maar toen ik 15 was wijsde ik pussy af man
Jawel, maar ze was het mooiste / populairste meisje van de middelbare school en ik was onzeker over gorilla legs.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Beach het volgende:
[..]
waarom dan, nog er niet aan toe gewoon?
Whut een tan pakken? Wil je je latina look behouden in de winter?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
fucck zojuist hardgelopen maar wil nu trainen..
ik twijfel...kan ook tan gaan pakken.
Ik wil van die puisten af die ik door de whey heb gekregen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Whut een tan pakken? Wil je je latina look behouden in de winter?
gewoon nu de schade inhalenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jawel, maar ze was het mooiste / populairste meisje van de middelbare school en ik was onzeker over gorilla legs.
En die ander was brugpieper en toen zat ik in de 3e, was bang dat ik gepest zou worden voor pedo.
pro85quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil van die puisten af die ik door de whey heb gekregen.
ja srs ik ga binnenkort ook maar is zonnebankje pakken want merk dat ik minder zon ziequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil van die puisten af die ik door de whey heb gekregen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zonder te checken ging hij zich inschrijven bij de sportschool. Kwam hij later achter dat ze geen squatrek hadden. Ook hadden ze dumbells tot 5 kg
Weg jij. Ze is voor Montelly.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef no1uknow het volgende:
hey Fanta welke buurt woon je nou in DH straks?
Wat zijn de macro's daarvan eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alles 2x de helft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat zijn de macro's daarvan eigenlijk?
tantoe veelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:17 schreef THEFXR het volgende:
gasten, hoeveel gram spaghetti per maaltijd?
jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand nog belang bij 'Ik, Zlatan' van Zlatan Ibrahimovic? Ik stuur 'm gratis naar je op. De eerste is de gelukkige.
ohquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik dan je adres nodig heb?
I know rightquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef CristinaYang het volgende:
Schema van JB geprobeerd: deze chick is fucking hardcore. Heb er een aantal oefeningen uit weggelaten en kon net nog amper de trap opRESPECT.
Kun je nagaan, ik zit tientallen kilo's onder wat zij doet en ik ga nog kapot.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
I know right
Ik loop altijd vol trots door die gym als ik haar 20+ kg meer zie squatten dan de boy naast haar.
quote:
Hebben jullie ook matching outfits? Of allebei van die witte shirtjes waar "HIS" en "HERS" met pijltjes op staat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
I know right
Ik loop altijd vol trots door die gym als ik haar 20+ kg meer zie squatten dan de boy naast haar.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef CristinaYang het volgende:
Schema van JB geprobeerd: deze chick is fucking hardcore. Heb er een aantal oefeningen uit weggelaten en kon net nog amper de trap opRESPECT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha serieus heel nice!!
Mwa ik zal eerlijk zijn dat ik regelmatig de core eruit laatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik zit tientallen kilo's onder wat zij doet en ik ga nog kapot.Serieus, dat ze dat hele schema er doorheen knalt op een dag, un-fucking-believable.
Gaan jullie vaak samen gymmen?en daar gewoon een cardio + core dagje van maak, vooral als het druk is in de gym en ik lang met de rest bezig ben geweest
We gaan ongeveer 1 of 2 x per week samen
Voor 2 cheeseburgers en een QP:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat zijn de macro's daarvan eigenlijk?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ah oke, dat maakt het al iets dragelijker denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha serieus heel nice!!
[..]
Mwa ik zal eerlijk zijn dat ik regelmatig de core eruit laaten daar gewoon een cardio + core dagje van maak, vooral als het druk is in de gym en ik lang met de rest bezig ben geweest
We gaan ongeveer 1 of 2 x per week samenWas gisteren ook al 6,5 km wezen hardlopen, dus vandaag al die beenoefeningen viel me erg zwaar. Heb dus de deadlifts maar even geskipped en ga die overmorgen doen. En dan ook nu alleen benchpress en military press donderdag. Sowieso heb ik die nog nooit gedaan en vind ik het dus fijner als Panz erbij is
![]()
Had morgen ook afgesproken om cityrun te doen, dus kon ook weer niet helemaal kreupel gaan
Maar super leukSowieso vind ik samen sporten 20000x fijner dan in je eentje, zo veel meer motiverend.
Dat gaat 'm voorlopig niet worden dus..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dan ook nu alleen benchpress en military press donderdag. Sowieso heb ik die nog nooit gedaan en vind ik het dus fijner als Panz erbij is![]()
Welke gym sporten jullie in Amsterdam? #privacyschendingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ah oke, dat maakt het al iets dragelijker denk ikWas gisteren ook al 6,5 km wezen hardlopen, dus vandaag al die beenoefeningen viel me erg zwaar. Heb dus de deadlifts maar even geskipped en ga die overmorgen doen. En dan ook nu alleen benchpress en military press donderdag. Sowieso heb ik die nog nooit gedaan en vind ik het dus fijner als Panz erbij is
![]()
Had morgen ook afgesproken om cityrun te doen, dus kon ook weer niet helemaal kreupel gaan
Maar super leukSowieso vind ik samen sporten 20000x fijner dan in je eentje, zo veel meer motiverend.
NUHUH. Hij heeft belooft dat ie donderdag mee gaat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat gaat 'm voorlopig niet worden dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je me uitlachtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke gym sporten jullie in Amsterdam?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
NUHUH. Hij heeft belooft dat ie donderdag mee gaat.Bijt je dan z'n piemel eraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
NUHUH. Hij heeft belooft dat ie donderdag mee gaat.
USC? Of Sportcentrum VU? Laatste heb ik laatst eens Krav Maga gedaan, was best lachenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat je me uitlachtMaar gewoon bij de sportschool van m'n universiteit, want fucking goedkoop enzo. En alle apparaten zijn wel aanwezig, ook al is het er niet super groot.
Ja kan me voorstellen dat het een beetje veel wordt als je ook nog zoveel erbij loopt. Heb je wel een sterke grip dan voor deadlifts?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ah oke, dat maakt het al iets dragelijker denk ikWas gisteren ook al 6,5 km wezen hardlopen, dus vandaag al die beenoefeningen viel me erg zwaar. Heb dus de deadlifts maar even geskipped en ga die overmorgen doen. En dan ook nu alleen benchpress en military press donderdag. Sowieso heb ik die nog nooit gedaan en vind ik het dus fijner als Panz erbij is
![]()
Sportcentrum VU! Ik woon ook op de campus daar, dus is echt 2 minuten lopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
USC? Of Sportcentrum VU? Laatste heb ik laatst eens Krav Maga gedaan, was best lachen
USC kom ik ook wel eens (Science Park)
goede truc om iemand zijn adres te hosselenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik dan je adres nodig heb?
Precies ditquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
Whehe heb ik ook een tijd gedaan, campusgym om de hoek, lelijke oude apparaten maar het meeste was er en er liepen geen idioten/brosciencers rond.
Ah, thanks. Dat gaan het weekend eens bestellen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor 2 cheeseburgers en een QP:
[ afbeelding ]
Van boven naar beneden
Kcals
Eiwitten
Vetten
Koolhydraten
Zout (aardig veel)
Verzadigde vetten
Suiker
Vezels
Enige wat eventueel nadelig kan zijn is zout en suiker. Rest is prima te verantwoorden in een IIFYM dieet.
quote:
En wat ga je nu doen? Je gaat toch niet naar een:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gym, 55 euro betalen voor alleen krachttraining is me te duur geworden. Ik maak nooit gebruik van sauna, stoombad en groepslessen dusja
Chef: niet zo binair denken. Er is meer dan luxe-gyms en F4F's: low-profile hardcore gyms bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:43 schreef Beach het volgende:
[..]
F4F geen grunts geen squatrack geen dl allowed
quote:
Hij was te bang om de OP weer te missenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Te gierig voor die OP en daarom niet wijzigen.
Bro: je werkt, dat kan niet iedereen hier zeggen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:58 schreef VMSDKR het volgende:
1. McNulty is een neger?
2. Ja, ik 'werk' bij Esso. Al is het vooral 8 uur per week op m'n reet pasjes voor een scanner langshalen en "Bonnetje mee?" vragen.
3. Als JMF afhaakt wil ik IrCute, want SheBCute.
4. Henk, ik zou het omzetten naar waardebonnen van Bol.com of Formido ofzo. Tenzij je nog iets nodig hebt uit het gidsje. Wat je ook kunt doen is wachten tot er weer een brandstofactie komt, dan is 1 punt 1 cent en zo heb je dus 170 euro gratis brandstof.
wie werken er niet dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: je werkt, dat kan niet iedereen hier zeggen.
Post even de naam / adres van je gym weer, dan weet ze wat ze straks moet kiezen als haar BasicFit abonnement afgelopen is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef no1uknow het volgende:
hey Fanta welke buurt woon je nou in DH straks?
Waarom zouden we iemand uitlachen die bij een gym traint waar alle noodzakelijkheden aanwezig zijn. Dat het van de uni is maakt het goedkoop en filtert de paupers eruit. Prima keuze dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat je me uitlachtMaar gewoon bij de sportschool van m'n universiteit, want fucking goedkoop enzo. En alle apparaten zijn wel aanwezig, ook al is het er niet super groot.
Fitness-Centre Tarwekamp en op de gevel staat Charité Fitnesscentrumquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Post even de naam / adres van je gym weer, dan weet ze wat ze straks moet kiezen als haar BasicFit abonnement afgelopen is.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef Levolution het volgende:
Wederom goede gymchicks van my man McNulty.
Leen je maximaal bij dan ofzo?!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nope. Laatste keer dat ik een bijbaan had was een jaar of 8 geleden
Valt mee, 300/maand. Verder wat stagevergoedingen en oudersquote:
lol en je studeerde al 7 jaar, dus je zal wel een jaar of 3 lenen, 12 x 300, dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Valt mee, 300/maand. Verder wat stagevergoedingen en ouders
Ik doe wel vrijwilligerswerk trouwens dus ben niet geheel werkloos
je geeft hoeren te eten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Valt mee, 300/maand. Verder wat stagevergoedingen en ouders
Ik doe wel vrijwilligerswerk trouwens dus ben niet geheel werkloos
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je bent maar één keer jong.
Hahaha ja echt legit poverty status hierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol en je studeerde al 7 jaar, dus je zal wel een jaar of 3 lenen, 12 x 300, dat valt wel mee.
Wat voor vrijwilligerswerk? Ik ben atm ook bezig met vrijwilligerswerk
Klinkt dom dat geyolo maar gaat hier wel op vind ik.quote:
Wat nobel van jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ja echt legit poverty status hier. Eeuwige student en leven van m'n ouders whehe. Nouja heb voor deze studie 2 jaar fulltime gewerkt, dus kon toen mooi sparen. En over een maandje heb ik als het goed is m'n papiertje en mag ik weer werken.
Ik doe vrijwilligerswerk bij de lokale omroep hier. Vooral filmen voor de televisie, sluit aan bij m'n opleiding en staat altijd wel goed op je cv en portfolio.
Dat is allemaal waar inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zouden we iemand uitlachen die bij een gym traint waar alle noodzakelijkheden aanwezig zijn. Dat het van de uni is maakt het goedkoop en filtert de paupers eruit. Prima keuze dus.
Gewoon zorgen dat je een goede baan krijgt waarmee je het makkelijk terug betaalt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je bent maar één keer jong.
Kunst & Techniek. Ja, het klinkt als een standaard hbo knutselopleiding en ik doe er ook nog eens ruim 6 jaar overquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat nobel van jeWat voor opleiding doe je then?
Klinkt als een standaard hbo knutselopleiding.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kunst & Techniek. Ja, het klinkt als een standaard hbo knutselopleiding en ik doe er ook nog eens ruim 6 jaar over
Maarja, ik richt me dan op broadcasting. Schrijven, produceren, filmen, editen alles wat daarmee te maken heeft. Net afstuderen achter de rug, erg leuk bedrijf waar ik verantwoordelijk was voor een promotiecampagne. Scripts geschreven, draaidagen plannen, acteurs zoeken etc.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard hbo knutselopleiding.
Maar srs, uitzicht op een baan?
Lekkere tijd ook om werkzoekend te zijn. I feel you bro, ik ben straks afgestudeerd maatschappelijk werker en raad eens waar nauwelijks banen te vinden zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
En op dit moment niet. Was voor het afstudeerbedrijf al redelijk passen en meten om mij erin te krijgen voor m'n afstuderen. Maar ondertussen wel een aardige portfolio opgebouwd en redelijk wat ervaring, dus hopelijk kan ik iets vinden. Maarja, dat is de vraag
Haha ja inderdaad, lees al genoeg verhalen over mensen die al 100+ sollicitaties hebben gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lekkere tijd ook om werkzoekend te zijn. I feel you bro, ik ben straks afgestudeerd maatschappelijk werker en raad eens waar nauwelijks banen te vinden zijn
Bezuinigingen vooral. Er zijn ook wel veel MWD/SPH studenten inderdaad maar ik heb me nog enigszins gespecialiseerd in de GGZ en heb door stage aardig netwerkje opgebouwd bij verschillende instellingen maar ik hoor van alle kanten, zowel management-mensen als hulpverleners zelf dat er vooral intern geschoven wordt met mensen en er nauwelijks mensen worden aangenomen. Ook nergens vacatures op websites enzovoorts.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, lees al genoeg verhalen over mensen die al 100+ sollicitaties hebben gedaan. Maarja er is vast wel iets en anders zoek ik wel buiten deze sector.
Komt dat door een overschot aan studenten? Want zoveel mensen die ik ken hebben spw/sph gedaan, net zoals bij hbo psychologie. Of is het meer vanwege bezuinigingen in de zorg enz.
True, het is maar een bijbaantje hoor. Ik doe ook een voltijd HBO-opleiding maar ik wil eigenlijk wel wat anders. Ik word soms niet goed van het lowlife-volk wat je hier soms in Oost-Groningen aan de balie hebt staan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:07 schreef CarbonC het volgende:
Bro: je werkt, dat kan niet iedereen hier zeggen.
als je helemaal geen fastfood meer mag eten....quote:
Is zo onwijs gaaf af en toe, mensen die helemaal knettergek zijn. Maar vooral toch wel hele kwetsbare mensen, het is zo dankbaar werk af en toequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
De GGZ kant op lijkt me echt verschrikkelijk manMaar sommige mensen vinden dat weer helemaal het einde.
lekker op je 40/50ste depressie zin van het leven vraagstukken enzo lollersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
Hbo Commerciële Economie allus #youngmarketeer
Hahaha ik zag laatst zo'n filmpje van Pownews in Pekela. Man wat een retards daarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, het is maar een bijbaantje hoor. Ik doe ook een voltijd HBO-opleiding maar ik wil eigenlijk wel wat anders. Ik word soms niet goed van het lowlife-volk wat je hier soms in Oost-Groningen aan de balie hebt staan.
Pff ja, ik weet het wel. Dat is hier ongeveer net zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ik zag laatst zo'n filmpje van Pownews in Pekela. Man wat een retards daar
aawww, heb ik er nu twee dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb jou geclaimd he in het vorige topic.
Nee nee mattie gewoon ondernemend allesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lekker op je 40/50ste depressie zin van het leven vraagstukken enzo lollers
Je kan niet anders dan in Pekela wonen met zo'n wagon. Sry VMS, not sry.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pff ja, ik weet het wel. Dat is hier ongeveer net zo.
Ik woon / werk overigens niet in of vlakbij Pekela, dat heeft die lulhannes van een JMF de wereld ingeholpen maar klopt dus niet.
Ik studeer in de Billa. Maar ik kom vaak op diverse sportlocaties binnen Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sportcentrum VU! Ik woon ook op de campus daar, dus is echt 2 minuten lopenWoon jij ook in A'dam dan?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
Je kan niet anders dan in Pekela wonen met zo'n wagon. Sry VMS, not sry.
Ik ga idd naar zo'n low profile hardcore gym. Alleen maar grote gasten daar. Dus ik weet in ieder geval dat het daar goed zit. Tenzij ze allemaal aan de cell tech zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En wat ga je nu doen? Je gaat toch niet naar een:
[..]
Chef: niet zo binair denken. Er is meer dan luxe-gyms en F4F's: low-profile hardcore gyms bijvoorbeeld.
Voor 20-30 euro per maand kun je goed hard trainen, zijn alle spullen aanwezig en lopen er (vrijwel) alleen serieuze mensen rond.
En zeker als vrouw wordt je meer gerespecteerd dan in de gemiddelde F4F.
@GRS: waar woon je?
Is dat codetaal ergens voor, of ben ik gewoon super clueless?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik studeer in de Billa. Maar ik kom vaak op diverse sportlocaties binnen Amsterdam.
Netwerk is inderdaad erg handig. En misschien komt het nog van pas, als het intern schuiven niet meer luktquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bezuinigingen vooral. Er zijn ook wel veel MWD/SPH studenten inderdaad maar ik heb me nog enigszins gespecialiseerd in de GGZ en heb door stage aardig netwerkje opgebouwd bij verschillende instellingen maar ik hoor van alle kanten, zowel management-mensen als hulpverleners zelf dat er vooral intern geschoven wordt met mensen en er nauwelijks mensen worden aangenomen. Ook nergens vacatures op websites enzovoorts.
Ja ik probeer de contacten wel warm te houden inderdaad, maar ik zit ook ernstig te overwegen om naar de uni te gaan, hoewel me dat wel klauwen met geld gaat kosten c.q. lenen als een jekko.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Netwerk is inderdaad erg handig. En misschien komt het nog van pas, als het intern schuiven niet meer lukt
Bijlmerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dat codetaal ergens voor, of ben ik gewoon super clueless?Maar leuk! Misschien kunnen we een keer een gymmeet houden
(als ik wat meer in shape ben
)
Afhankelijk van wat je gaat doen aan de uni maakt dat geen drol uit natuurlijk. Ik leen nu max bij, en met m'n huidige perspectieven heb ik dat straks in 9 maanden terug betaalt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik probeer de contacten wel warm te houden inderdaad, maar ik zit ook ernstig te overwegen om naar de uni te gaan, hoewel me dat wel klauwen met geld gaat kosten c.q. lenen als een jekko.
Mwah sociologie vind ik wel erg interessant maar dat biedt natuurlijk ook niet persé een goed toekomstperspectief w.b. banenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je gaat doen aan de uni maakt dat geen drol uit natuurlijk. Ik leen nu max bij, en met m'n huidige perspectieven heb ik dat straks in 9 maanden terug betaalt.
Waren dat zulke nare ervaringen in het verleden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bijlmer
Ik heb afgezworen mensen van Fok! te meeten(buiten JB dan, dat was een gelukkig ongelukje)
True, dat ga je niet doen voor de cashquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mwah sociologie vind ik wel erg interessant maar dat biedt natuurlijk ook niet persé een goed toekomstperspectief w.b. banen
DAAROM MARKETING G, GEWOON ONDERNEMENquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mwah sociologie vind ik wel erg interessant maar dat biedt natuurlijk ook niet persé een goed toekomstperspectief w.b. banen
neejoh daar wordt je toch doodongelukkig van manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
DAAROM MARKETING G, GEWOON ONDERNEMEN
COMMUNICATIE GEK.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
DAAROM MARKETING G, GEWOON ONDERNEMEN
Serieus, ga de games industrie in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, lees al genoeg verhalen over mensen die al 100+ sollicitaties hebben gedaan. Maarja er is vast wel iets en anders zoek ik wel buiten deze sector.
Komt dat door een overschot aan studenten? Want zoveel mensen die ik ken hebben spw/sph gedaan, net zoals bij hbo psychologie. Of is het meer vanwege bezuinigingen in de zorg enz.
Neuh maar daar doe ik m'n huidige opleiding ook niet voor, bij de introductiedagen begonnen ze (true story!!) met 'dit kies je niet voor het geld'quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
True, dat ga je niet doen voor de cash
Link or it didn't happen. En niet met dat filmpje van de FOK! meet 2011 aan komen zetten, iedereen weet zo ondertussen dat dat een hoax isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef ChesterPerry het volgende:
ik heb filmpjes van een FOK meeting gezien echt bizar, als je me had vertelt dat het het pieter baan centrum is had ik het ook nog gelooft
Zat vroeger in het brommertopic toen ik nog een Puch had, ooit gemeet met een gast die uit dezelfde plaats kwam. Beetje getourd en bier gedronken, best tof.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef ChesterPerry het volgende:
ik heb filmpjes van een FOK meeting gezien echt bizar, als je me had vertelt dat het het pieter baan centrum is had ik het ook nog gelooft
Wauw. Maken dat soort vooruitzichten je niet nerveus dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neuh maar daar doe ik m'n huidige opleiding ook niet voor, bij de introductiedagen begonnen ze (true story!!) met 'dit kies je niet voor het geld'
Zeker dat jij zo'n chickopleiding doet. Zoiets als communicatie of SPH oh wacht...quote:
Nee serieus, heerlijk manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
neejoh daar wordt je toch doodongelukkig van man
Nee, ik heb een ervaring die niet overtroffen kan wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waren dat zulke nare ervaringen in het verleden?
op welk filmpje doel jij dan, ik heb het over het poedersuiker snuiven en raar dansen ofzoietsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Link or it didn't happen. En niet met dat filmpje van de FOK! meet 2011 aan komen zetten, iedereen weet zo ondertussen dat dat een hoax is
Ik was bij de KLB meet dit jaar, dat was hartstikke leuk
Nerveus voor wat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wauw. Maken dat soort vooruitzichten je niet nerveus dan?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neuh maar daar doe ik m'n huidige opleiding ook niet voor, bij de introductiedagen begonnen ze (true story!!) met 'dit kies je niet voor het geld'
Ja dan krijg je ook geen stufi meer toch? En regels zijn dacht ik ook veranderd mbt lenen voor master ofzo? sidns 1-2 jaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik probeer de contacten wel warm te houden inderdaad, maar ik zit ook ernstig te overwegen om naar de uni te gaan, hoewel me dat wel klauwen met geld gaat kosten c.q. lenen als een jekko.
Jij bedoelt die mongool, Plastic_zakje ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:08 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
op welk filmpje doel jij dan, ik heb het over het poedersuiker snuiven en raar dansen ofzoiets
Nahquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
Zeker dat jij zo'n chickopleiding doet. Zoiets als communicatie of SPH oh wacht...
Zit je aan de HES??quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik studeer in de Billa. Maar ik kom vaak op diverse sportlocaties binnen Amsterdam.
Ik hoorde in de wandelgangen dat je het erg gezellig had, ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Link or it didn't happen. En niet met dat filmpje van de FOK! meet 2011 aan komen zetten, iedereen weet zo ondertussen dat dat een hoax is
Ik was bij de KLB meet dit jaar, dat was hartstikke leuk
Wat ben je ook een bange autist Etha.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bijlmer
Ik heb afgezworen mensen van Fok! te meeten(buiten JB dan, dat was een gelukkig ongelukje)
Nu maak je me nog nieuwsgieriger. Vertel? Of doel je op JB?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ervaring die niet overtroffen kan worden
Oeh dit ken ik niet. Ik heb het over dat filmpje met dansende en hysterische lachende mensenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:08 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
op welk filmpje doel jij dan, ik heb het over het poedersuiker snuiven en raar dansen ofzoiets
De toekomst, zekerheid, dat soort geneuzel.quote:
Wellicht maak ik voor een potje zwaardvechten met jou een uitzondering.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat ben je ook een bange autist Etha.
Is dat verhaal hier ook al terecht gekomen ja?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat je het erg gezellig had, ja.
Nope.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dat verhaal hier ook al terecht gekomen ja?
He wat jammer, dan zijn jullie de enige SC waar het niet besproken is. Voor details mag je me DMenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:11 schreef ChesterPerry het volgende:
''waar is dat rietje gebleven ik heb hem hier ergens neergekankerd gek''
wat een niveau
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:11 schreef ChesterPerry het volgende:
''waar is dat rietje gebleven ik heb hem hier ergens neergekankerd gek''
wat een niveau
Zitten meer Fok!kers op de HES. Maar goed, ja, ik 'studeer' daar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo etha waarom negeer je me, we zitten op dezelfde school.
Nou wel stufi, want je krijgt stufi voor eerste bachelor en eerste master. Moet ik dus wel een master gaan doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dan krijg je ook geen stufi meer toch? En regels zijn dacht ik ook veranderd mbt lenen voor master ofzo? sidns 1-2 jaar.
dat is een sektequote:
Daar gaat Panzie ook studerenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zitten meer Fok!kers op de HES. Maar goed, ja, ik 'studeer' daar.
Een of andere homoseks, Nickname begon volgens mij met een 'D' maar verder weet ik het niet meer.quote:
Wat gaat ie doen? Dacht dat hij een ICT-er was?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar gaat Panzie ook studerenDan mag jij de taak van hem motiveren voor de gym overnemen
Nouja, niet aan de HES zelfquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat gaat ie doen? Dacht dat hij een ICT-er was?
Mwah, er is altijd wel aan een baan te komen, maar je moet jezelf ergens naar binnen werken via oproepkrachtenwerk, parttime en zo proberen vast contract te krijgen enzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:10 schreef CristinaYang het volgende:
De toekomst, zekerheid, dat soort geneuzel.
nee ben hier ook niet zolang maar doet me denken aan doc johnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:18 schreef dreamerbulk het volgende:
van de oude fok!ker garde... wie kent deze baas nog?
Fotoboek van Donn-E
jammer dat zijn rapsongs het niet meer doen
Als ik zou moeten kiezen tussen zekerheid en doen wat ik wil, zou ik het ook wel lastig hebben. Maar toch, vind het fijner als ik nooit m'n hand op hoef te houden bij een man of wie dan ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:19 schreef no1uknow het volgende:
En zekerheid is voor pussy's, ik leef toch van dag tot dag.
Of ik fix een rijke vrouw.
zijn spits zijn pure klassiekersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nee ben hier ook niet zolang maar doet me denken aan doc john
HES is onderdeel van de HvA inderdaad. Zozo, dat hij naar de grote stad durft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nouja, niet aan de HES zelfMaar wel aan de HvA, dus dat is soort van dezelfde school, en eigenlijk wil ik gewoon heel graag van deze loodzware verantwoordelijkheid af so roll with it okay?
Is dit een subtiele disrespect jegens mij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
Wauw ben positief verrast dat no1 een sociale richting op gaat en niet zo'n geldgraaiend zielloos persoon is! Srs
Ja maar zo erg is het nou ook weer niet hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen zekerheid en doen wat ik wil, zou ik het ook wel lastig hebben. Maar toch, vind het fijner als ik nooit m'n hand op hoef te houden bij een man of wie dan ook.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
Wauw ben positief verrast dat no1 een sociale richting op gaat en niet zo'n geldgraaiend zielloos persoon is! Srs
Jaja, achter z'n meisje aan hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HES is onderdeel van de HvA inderdaad. Zozo, dat hij naar de grote stad durft.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dit een subtiele disrespect jegens mij?
Ja, had ik ook niet achter 'm gezocht. No1 leek me meer zo'n Commerciële Economie-man.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
Had ik ook moeten doen man, m'n oom heeft economie gestudeerd en had bijna legit CEO 10k/day status.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, had ik ook niet achter 'm gezocht. No1 leek me meer zo'n Commerciële Economie-man.
Ben zelf aan geneeskunde begonnen omdat ik de psychiatrie in wilde, dus snap je heel goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja maar zo erg is het nou ook weer niet heJe hebt als maatschappelijk werker gewoon een modaal salaris en met een anderhalf of tweeverdienerssalaris is er echt wel prima te leven. Het is natuurlijk nog steeds een hbo opleiding met hbo salaris. Maar het is, indien het je ligt, gewoon zulk onwijs tof werk soms.
Heb een jaar fulltime stage gelopen in de bemoeizorg van de psychiatrie hier in Den Haag, zorg voor mensen die geen zorg willen of te ziek zijn om zorg te kunnen vragen. Bizarre en trieste dingen gezien maar soms zo gaaf.
mooi he wat zo'n ADO logo als UI en een beetje kanker hier en daar wel niet kunnen doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
no1 leek mij eerlijk gezegd eerder leerling Voorman Heftruck bij het plaatselijke DC.
Nah, die hoeven geen scripties te schrijven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
no1 leek mij eerlijk gezegd eerder leerling Voorman Heftruck bij het plaatselijke DC.
Goed, zodra ik en JB ook in Amsterdam wonen zullen we jullie even afbeulen (en daarna in de gym, muahaha).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jaja, achter z'n meisje aan he
klik klik boem boem in je kankerorenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef dreamerbulk het volgende:
http://www.gamergun.com/uploader/files/1/noordafrikanen.avi
one love mi breddaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef seto het volgende:
ik had niet eens verw8 dat hij naar schyool ging
wat een mongool is dat
ik heb dit filmpje paar jaar terug zo vaak gekeken met een vriend als we skaffa waren Gquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef dreamerbulk het volgende:
http://www.gamergun.com/uploader/files/1/noordafrikanen.avi
bazen freestyle
Hihahoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goed, zodra ik en JB ook in Amsterdam wonen zullen we jullie even afbeulen (en daarna in de gym, muahaha).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn stageplek had een hele toffe psychiater die openstond voor andere meningen und so, maar het was wel een ekte psychiater. Daarnaast hielp het vooral dat al mijn teamleden zelf super eigenwijs waren, wat ook wel een vereiste is voor bemoeizorg. Dat trekt bepaalde types. Wel allemaal supergave en lieve mensenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben zelf aan geneeskunde begonnen omdat ik de psychiatrie in wilde, dus snap je heel goedEn modaal inkomen is sowieso goed genoeg inderdaad. Meer is fijn, maar absoluut niet nodig.
Ik heb zelf alleen tot nu toe te veel problemen met de hierarchie binnen de psychiatrie, en de macht die psychiaters (kunnen) uitoefenen over patienten en ander personeel. Hopelijk speelt dat bij jouw opleiding/werk minder
god wat slechtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goed, zodra ik en JB ook in Amsterdam wonen zullen we jullie even afbeulen (en daarna in de gym, muahaha).
beste is die gast met die bril op het eindequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
klik klik boem boem in je kankeroren
Best line ever.
Oh dat klinkt fijn inderdaad!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mijn stageplek had een hele toffe psychiater die openstond voor andere meningen und so, maar het was wel een ekte psychiater. Daarnaast hielp het vooral dat al mijn teamleden zelf super eigenwijs waren, wat ook wel een vereiste is voor bemoeizorg. Dat trekt bepaalde types. Wel allemaal supergave en lieve mensen
Was overigens een team met een psychiater, SPV'ers en MW'ers.
whaha ja , die dropt ie echt kkhardquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
klik klik boem boem in je kankeroren
Best line ever.
Jij misc echt teveel manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen man, m'n oom heeft economie gestudeerd en had bijna legit CEO 10k/day status.
Heb ook wel genoeg verhalen gehoord over vervelende types hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dat klinkt fijn inderdaad!En totaal anders dan wat ik gewend ben, gelukkig.
Minder dan CEO 10k/day ga ik niet voor, het heeft voor mij anders geen zin.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen man, m'n oom heeft economie gestudeerd en had bijna legit CEO 10k/day status.
Mjah zit zelf ook meer in die richting te denken. Half jaar bij een bedrijf gelopen, was echt een prima bedrijf en veel geleerd, maar dat hele 9 tot 5 werken voor de baas is gewoon gaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Minder dan CEO 10k/day ga ik niet voor, het heeft voor mij anders geen zin.
okok...In ieder geval geen baas, ik weiger loonslaaf te zijn.
Pak het leven liever wat dynamischer aan inderdaad...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah zit zelf ook meer in die richting te denken. Half jaar bij een bedrijf gelopen, was echt een prima bedrijf en veel geleerd, maar dat hele 9 tot 5 werken voor de baas is gewoon gaar.
true, daarom lekker eeuwig studeren en ondertussen beetje dealenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Pak het leven liever wat dynamischer aan inderdaad...
9 tot 5 bij mensen zitten die je eigenlijk diep van binnen niet mag, toch lieg je elke dag tegen jezelf dat het best leuke mensen zijn, einde van de dag toch huilend in slaap vallen.
shhhht no tears, only dreams now..
Er is een abusers- meet geweest met uvt'ers afgelopen weekend. Badtripbob die 150 lachgaspatronen heeft weggewerktquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef ChesterPerry het volgende:
hosselen!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
true, daarom lekker eeuwig studeren en ondertussen beetje dealen
lachenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is een abusers- meet geweest met uvt'ers afgelopen weekend. Badtripbob die 150 lachgaspatronen heeft weggewerkt
Jezus. Knap dat hij nog leeft dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is een abusers- meet geweest met uvt'ers afgelopen weekend. Badtripbob die 150 lachgaspatronen heeft weggewerkt
want van lachgaspatronen ga je dood?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jezus. Knap dat hij nog leeft dan.
Mensen die drugs gebruikenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Van 150 op een avond? Ja, makkelijk. Van genoeg van elke vorm van verdoving ga je uiteindelijk doodquote:
whiskeyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die drugs gebruiken
(zegt hij terwijl hij een slokje Laphroaig neemt)
deze woorden snap ik niet dus snap je zin ook niet zo goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef fathank het volgende:
[..]
die patronen zijn echt onschuldig, heb er ook weleens 100 op een dag weggewerktquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Van 150 op een avond? Ja, makkelijk. Van genoeg van elke vorm van verdoving ga je uiteindelijk dood
touchéquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze is wel zonder E want Schots
Zou er geen gewoonte van maken, helemaal niet als je ooit kinderen wil. Is niet best voor je zwemmertjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:50 schreef seto het volgende:
[..]
die patronen zijn echt onschuldig, heb er ook weleens 100 op een dag weggewerkt
ik vind jou een beetje een dorpspastoor maar kan zijn omdat je al ouder bent hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zou er geen gewoonte van maken, helemaal niet als je ooit kinderen wil. Is niet best voor je zwemmertjes
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik vind jou een beetje een dorpspastoor maar kan zijn omdat je al ouder bent hoor
Wel erg vervelend dat het zo lekker is, drink vrijwel elke dag wel een glaasjequote:
Al ouder bent? Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik vind jou een beetje een dorpspastoor maar kan zijn omdat je al ouder bent hoor
volgens mij verkleint het juist het risico op hartziektenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel erg vervelend dat het zo lekker is, drink vrijwel elke dag wel een glaasjeIs dit slecht voor m'n gains?
Dat jij er niet het nut van inziet zegt toch niks over wat die ander er bij inziet? De één heeft 1gram mdma(stevige man) nodig om een te spacen, de ander 100mg(vrouw)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Al ouder bent? Hoe oud denk je dat ik ben?![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik vind lachgas hartstikke leuk. Ik zie alleen het nut van 150 op een avond niet zo. Zelfde als mensen die stoer vertellen dat ze 5 pillen genomen hebben, alsof het daar fijner van wordt
Veel plezier met huilfappen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
Kijk deze echte mannen eens levensgenieters zijn. Lekker tegen de mainstream in. Heerlijk dat soort gasten.
Ik ben helaas niet zo, morgen weer een dagje 9 tot 5 op kantoor en mezelf daarna in slaap huilen, lamlendig leventje dat ik heb.
Later Folks.
Als je je hart wil luchten weet je me te vinden hè.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
Kijk deze echte mannen eens levensgenieters zijn. Lekker tegen de mainstream in. Heerlijk dat soort gasten.
Ik ben helaas niet zo, morgen weer een dagje 9 tot 5 op kantoor en mezelf daarna in slaap huilen, lamlendig leventje dat ik heb.
Later Folks.
Hangt er vanaf wat voor n pillen. Heb tijden meegemaakt met units tussen de 60 en 80 mg. Dan is 5 al niet zo gek meer als 5 van die units die tegenwoordig allemaal rond 180 mg zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Al ouder bent? Hoe oud denk je dat ik ben?![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik vind lachgas hartstikke leuk. Ik zie alleen het nut van 150 op een avond niet zo. Zelfde als mensen die stoer vertellen dat ze 5 pillen genomen hebben, alsof het daar fijner van wordt
Nice. Ja en van een glaasje per avond verlies je vast geen gains.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:55 schreef seto het volgende:
[..]
volgens mij verkleint het juist het risico op hartziekten
Fair enough. Denk dat mijn beeld ook wel enigszins gekleurd is door wat ik allemaal binnen zie komen op de SEH. Maar inderdaad, dat betekent niet dat het voor andere mensen niet heel goed kan werken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat jij er niet het nut van inziet zegt toch niks over wat die ander er bij inziet? De één heeft 1gram mdma(stevige man) nodig om een te spacen, de ander 100mg(vrouw)
1 gram is wel heul veel, ook voor een vent van 120 kg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat jij er niet het nut van inziet zegt toch niks over wat die ander er bij inziet? De één heeft 1gram mdma(stevige man) nodig om een te spacen, de ander 100mg(vrouw)
Buiten dat.... vind ik 150 van die ampules gewoon tijdverspilling lol ..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fair enough. Denk dat mijn beeld ook wel enigszins gekleurd is door wat ik allemaal binnen zie komen op de SEH. Maar inderdaad, dat betekent niet dat het voor andere mensen niet heel goed kan werken.
Dat was ook biet het enige badtripbob kennende. Als je die verhalen ook wel eens leest. Heeft ook een aardige klap van de molen gehadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Buiten dat.... vind ik 150 van die ampules gewoon tijdverspilling lol ..
gebruik dan echte drugs lol
Klopt is ook veel... maar na een bepaalde periode in zulke omgevingen te hebben rondgehangen schrik je ervan wat sommige mensen wegkrijgen op een avond/nachtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:57 schreef fathank het volgende:
[..]
1 gram is wel heul veel, ook voor een vent van 120 kg.
Dan gaat het nog wel. Maar ook dan, je serotonine is na een bepaalde tijd gewoon op, het doet dan z'n werk niet meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor n pillen. Heb tijden meegemaakt met units tussen de 60 en 80 mg. Dan is 5 al niet zo gek meer als 5 van die units die tegenwoordig allemaal rond 180 mg zitten.
Die user heet badtripbobquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:58 schreef ChesterPerry het volgende:
er heeft niemand een badtrip gehad volgens dat topic
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:58 schreef ChesterPerry het volgende:
er heeft niemand een badtrip gehad volgens dat topic
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
o die user heet badtripbob blijkbaar
Ik weet t prima, mdma wordt omgezet in mda, lekker hallucineren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan gaat het nog wel. Maar ook dan, je serotonine is na een bepaalde tijd gewoon op, het doet dan z'n werk niet meer.Maar ik heb totaal geen zin om de arts/mama uit te hangen hier, doe allemaal vooral waar je zin in hebt
hahahaha deze manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
o die user heet badtripbob blijkbaar
Een goeie gerijpte lul die al een paar dagen in zijn verpakking loopt te zuren ... heb je niet veel sniff van nodig... 0,2 hooguit. (nohomo)quote:
Godver, ik zie het plaatje niet, maar das die neger in het parkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef no1uknow het volgende:
alberto checkt de park
[ afbeelding ]
wie kent deze klassieker??!?!?!
Baas onur was tofferquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef no1uknow het volgende:
alberto checkt de park
[ afbeelding ]
I call bullshit. Teveel gelezen op de b&f site ben ik bangquote:Op woensdag 9 oktober 2013 05:39 schreef star_gazer het volgende:
Zo jongens, ik heb weer 3g creatine monohydraat in m'n donder zitten. Ik voel de volle, harde en ronde spiermassa gewoon opkomen. Ik ga straks denk ik letterlijk de gym slopen met een enorme pomp, maar eerst ga ik voor de spiegel staan en "WHAT THE F#CK!" roepen.
Ik heb op veel plaatsen in Nederland gewoond, in steden en in uithoeken en ik kan je verzekeren dat lowlife randdebielen overal in grote getale voorkomen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, het is maar een bijbaantje hoor. Ik doe ook een voltijd HBO-opleiding maar ik wil eigenlijk wel wat anders. Ik word soms niet goed van het lowlife-volk wat je hier soms in Oost-Groningen aan de balie hebt staan.
@VMSDKR: je bent niet de enige die low-life volk voorbij ziet komen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fair enough. Denk dat mijn beeld ook wel enigszins gekleurd is door wat ik allemaal binnen zie komen op de SEH. Maar inderdaad, dat betekent niet dat het voor andere mensen niet heel goed kan werken.
svp moven naar een minder paupervoorziening: ik zie niks.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef no1uknow het volgende:
alberto checkt de park
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat allemaal weggemoffeldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:48 schreef no1uknow het volgende:
Weet iemand nog iets (te vinden) van die rel een lange tijd geleden over het paard van de dochter van yvonne, brechtje heette ze ook op FOK! volgens mij, dat paard was toen dood ofzo?!
wat paupervoorziening?!?!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
svp moven naar een minder paupervoorziening: ik zie niks.
Mensen die drugs gebruiken zonder dat ze weten wat de effecten (kunnen) zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die drugs gebruiken
(zegt hij terwijl hij een slokje Laphroaig neemt)
Je moet eens op station Eindhoven komen als er bussen rijden ipv treinenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die drugs gebruiken zonder dat ze weten wat de effecten (kunnen) zijn.
Wederom een bewijs voor het grote aantal debielen dat er rondloopt.
Nou en gewoon lekker hard gaan. Dat gejank elke keer, alsof die vitamine D 5000 mg gezond is!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
5000mg gram niet nee, 5000iu welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nou en gewoon lekker hard gaan. Dat gejank elke keer, alsof die vitamine D 5000 mg gezond is!!
zonde van je pilletje johquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus.
Net zoals die pmma doden het afgelopen jaar. Moet je je shit maar laten testen. Was al helemaal erg bij dat 16jarige meisje. Ouders lopen janken in de pers. Beter hadden ze hun dochter fatsoenlijk opgevoed.
Groter inkopen. Mensen die iedere keer hun dealer bellen voor 3 pillenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nou en gewoon lekker hard gaan. Dat gejank elke keer, alsof die vitamine D 5000 mg gezond is!!
Een dealer hebben...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Groter inkopen. Mensen die iedere keer hun dealer bellen voor 3 pillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |