Met dat nummer joh, kwezel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat wordt meteen opgeslagen als vet dat weet toch iedereen
Oke, dan is het goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rio gaat niet kapot vrnd..
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rio gaat niet kapot vrnd..
ej vriend nee ze trekken als het goed is vandaag het gras er uit en eind oktober moet dat kunstgras er in liggen fucking fiascoquote:
Yes, eerstvolgende thuiswedstrijd is de 27ste ofzo tegen Twente uit m'n hoofd, ze hopen het dan klaar te hebben maar ik heb m'n twijfels. Eerste berichtgeving was 'dan is het klaar voor de eerste thuiswedstrijd' en 2 dagen later zag ik een nieuwsbericht met een uitspraak van de directeur waarin hij het al afzwakte naar 'hopelijk is het klaar.....' dus ik vrees het ergste, maargoed, dan zijn we wel van dit gezeik afquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:26 schreef ChesterPerry het volgende:
deze week interlands volgende week uit dan?
kon ook echt niet neequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Yes, eerstvolgende thuiswedstrijd is de 27ste ofzo tegen Twente uit m'n hoofd, ze hopen het dan klaar te hebben maar ik heb m'n twijfels. Eerste berichtgeving was 'dan is het klaar voor de eerste thuiswedstrijd' en 2 dagen later zag ik een nieuwsbericht met een uitspraak van de directeur waarin hij het al afzwakte naar 'hopelijk is het klaar.....' dus ik vrees het ergste, maargoed, dan zijn we wel van dit gezeik af
Neejoh echt gelul eerste klas en het ergste is nog dat ADO er niet zoveel aan kon doen, komt door aanbesteding van de gemeente en het bedrijf wat die grasmat heeft gelegd.quote:
Hahah maar dat betekent dat hij een internet-date heeft dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gast post letterlijk nu dat hij eigenlijk 1.80 was, want iedereen beschuldigde hem van estats (in profiel stond 5'11") Maar of het echt zo is
Geen idee, werd alleen deze screenshot gepost en dat hij woensdag een date heeft.
http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1144101003
dat is het topic
Ik ben toevallig afgestudeerd aan de Mc Donalds University!!!quote:
leek wel alsof er een boer met zon tractormachine was gaan ploegenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neejoh echt gelul eerste klas en het ergste is nog dat ADO er niet zoveel aan kon doen, komt door aanbesteding van de gemeente en het bedrijf wat die grasmat heeft gelegd.
komt door mij maar wordt zo gefixtquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
Snakey verricht goed werk, alleen de Youtube is kapot.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
leek wel alsof er een boer met zon tractormachine was gaan ploegen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:05 schreef Montelly het volgende:
Hoe kan deze nou niet in de OP zitten gVDD(*^*&@!^%$#^&
Braziliaanse synthol man, what else is new lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:10 schreef no1uknow het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=6dd_1381163917
bizarquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Braziliaanse synthol man, what else is new lol
vaak hebben ze niet eens geld voor synthol en doen ze het met andere (plantaardige)olieen lol
the hunchback from notre damme... cot damn lolllllquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=f4e_1364557440
1:02 waaaaaaaaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=f4e_1364557440
Speciaal een milde voor jouquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef no1uknow het volgende:
Naar die bench press fails kan ik niet kijken
D'r was een tijd geleden een BP fail filmpje van een rus die uiteindelijk ook overleed wegens inwendige bloedingen volgens mij, ouchquote:
2,2 keer zo zwaar als de europese toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:32 schreef Curlbrah het volgende:
Ligt het aan mij of lijken die amerikaanse plates altijd zwaarder dan dat ze zijn.
45 lbs toch? is gewoon 20.4 kg. Dus ja, 400 gram zwaarder.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:32 schreef Curlbrah het volgende:
Ligt het aan mij of lijken die amerikaanse plates altijd zwaarder dan dat ze zijn.
Ik bedoel, qua grootte. Onze 20kg plates zijn ongeveer de helft v/d grootte dan die je soms in amerikaanse gyms ziet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
45 lbs toch? is gewoon 20.4 kg. Dus ja, 400 gram zwaarder.
Ah, dus toch gelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Oh zo ja klopt. Die Amerikaanse plates zijn meer het oly formaat, 450mm diameter.
Die poverty 20kg technogym plates hier zijn echt veel kleiner, misschien maar 300mm diameter.
Oh zit je in m'n guild? Zit net in een raid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:27 schreef Curlbrah het volgende:
Thanks sap.
btw kom op wow we gaan zo raid doen
maak plaats voor de jongere generatie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Er liepen net twee van die 13 jarige jongetjes rond.
''Mevrouw hoeveel sets moet u nog? Wij willen squatten!''
WTF gewoon.
huehehe ik speel geen wow meer (check soms die expansions wel)quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh zit je in m'n guild? Zit net in een raid.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef Fanta-stick het volgende:
WTF gewoon.
Wist niet dat je had gespeeld eigenlijk. Hearthstone nog nooit gedaan, maar eens bekijken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
huehehe ik speel geen wow meer (check soms die expansions wel)
mijn huidige pleziertje is Hearthstone.
Goed toch, er squatten mensen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef Fanta-stick het volgende:
WTF gewoon.
Die leggings zijn wel foutief, die moeten ook een vetlaat weergevenquote:
meen je dit serieus?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die leggings zijn wel foutief, die moeten ook een vetlaat weergeven
Maar wel nice verder, wat is de Instagram?
'mirinquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
Streef binnen bereik, wordt wel lastiger nu, 84kg 1.80
[ afbeelding ]
#selfieindelift
serieus maar 84?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef Montelly het volgende:
Streef binnen bereik, wordt wel lastiger nu, 84kg 1.80
[ afbeelding ]
#selfieindelift
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'mirin
jij bent mijn streef vanaf nu.
Ja, zat op 89 3 maanden geleden.quote:
quote:
Ik heb al 3 glazen Whisky op. Goodbye sweet gains?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:18 schreef no1uknow het volgende:
oh no ik heb zojuist een biertje gedronken wat nu?!?!?!?! kotsen?????
af en toe zuipen is juist goed voor de gainsquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb al 3 glazen Whisky op. Goodbye sweet gains?
Veel gevarieerd eten, kleine porties en savonds juist een kleine maaltijd. Daarnaast 2 dagen per week 8 km hardlopen en de rest muscele build (geen pussy stuff maar gewoon vlammen). Ik verwacht op 9 - 11% te zitten rond de kerstquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef ChesterPerry het volgende:
mag ik vragen hoe jij je vp zo laag krijgt ik probeer het al een maand
Ow lawd, dat gezichtquote:
would hit, and would hit dog with baseball bat before i eat it.quote:
ja dat hardlopen is goed, ben zelf niet van hardlopen of fietsen.... Wacht maar met die feestdagen hahaquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Veel gevarieerd eten, kleine porties en savonds juist een kleine maaltijd. Daarnaast 2 dagen per week 8 km hardlopen en de rest muscele build (geen pussy stuff maar gewoon vlammen). Ik verwacht op 9 - 11% te zitten rond de kerst![]()
Cortisol meisje. Ik zeg het je..sinds dat ik gewoon naar nutella en drop grijp ben ik afgevallen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef G.R.S. het volgende:
Ik krijg juist veel honger van kleine porties. Ben nu weer 2 dagen per week eat stop eat aan het doen om mn hongergevoel te verminderen. Ben gvd 2 kilo aangekomen
Laatste maanden stress ik enorm door school en shit. Normaal eet ik juist niet als ik stress maar laatste maand bleef ik alleen maar koekjes eten. Nu zal de stress wat minder worden omdat ik mijn scriptie pas in januari ga inleveren ipv november.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cortisol meisje. Ik zeg het je..sinds dat ik gewoon naar nutella en drop grijp ben ik afgevallen.
Zat gewoon op 1400 kcals..elke dag zonder dat ik het doorhad..IIFYM.
No worries, ik ben wel een flinke eter maar weet goed te compenserenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja dat hardlopen is goed, ben zelf niet van hardlopen of fietsen.... Wacht maar met die feestdagen haha
Een klasgenootje onderzoekt vrouwen met een kantoorbaan en is erachter gekomen dat ze gemiddeld 1200 kcal eten en toch allemaal te zwaar zijn. Ze hebben een stressvolle baan. Stress killt alles. Heb ook geen stress momenteel misschien ligt het daaraan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Laatste maanden stress ik enorm door school en shit. Normaal eet ik juist niet als ik stress maar laatste maand bleef ik alleen maar koekjes eten. Nu zal de stress wat minder worden omdat ik mijn scriptie pas in januari ga inleveren ipv november.
Stresseterquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Laatste maanden stress ik enorm door school en shit. Normaal eet ik juist niet als ik stress maar laatste maand bleef ik alleen maar koekjes eten. Nu zal de stress wat minder worden omdat ik mijn scriptie pas in januari ga inleveren ipv november.
Niemand van die vrouwtjes krijgt een goede pownding..quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een klasgenootje onderzoekt vrouwen met een kantoorbaan en is erachter gekomen dat ze gemiddeld 1200 kcal eten en toch allemaal te zwaar zijn. Ze hebben een stressvolle baan. Stress killt alles. Heb ook geen stress momenteel misschien ligt het daaraan.
Ja denk dat ze eens een beurt nodig hebben. Jij bent een dekstier..ga je langs?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niemand van die vrouwtjes krijgt een goede pownding..
Hoi.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
geef niet wat later afgestudeerd, gebeurt nu bij 8 vd 10 studenten
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja denk dat ze eens een beurt nodig hebben. Jij bent een dekstier..ga je langs?
hier ook, was uiteindelijk 9 maanden laterquote:
Ik moest in juli klaar zijn, maar ik ben nu in beastmode om het eind oktober af te hebben. School heeft in december een extra uitreiking georganiseerd, blijkbaar waren er zoveel vertragersquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
hier ook, was uiteindelijk 9 maanden later![]()
3 shifts verder
Vast wel. Lichaam doet rare dingen met jequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een klasgenootje onderzoekt vrouwen met een kantoorbaan en is erachter gekomen dat ze gemiddeld 1200 kcal eten en toch allemaal te zwaar zijn. Ze hebben een stressvolle baan. Stress killt alles. Heb ook geen stress momenteel misschien ligt het daaraan.
Neuh, maar blijft irritant he. Maar 1 klasgenoot is officieel afgestudeerd dus ik ben niet alleen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stressetergeef niet wat later afgestudeerd, gebeurt nu bij 8 vd 10 studenten
dit nummer heeft pas iets geilsquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb een hekel aan rihanna's ''muziek''
maar dit nummer heeft iets geils.
Ik ben bezig met m'n 7e jaarquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neuh, maar blijft irritant he. Maar 1 klasgenoot is officieel afgestudeerd dus ik ben niet alleen.
ik stress elke dag om money mss komt het daardoor, die kantoorwijven zitten allemaal stil en graaien naar chocolade en koekjes dat ik had ik dat klasgenootje ook wel kunnen vertellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Succes ermee! Stelde je het afstuderen steeds uit?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben bezig met m'n 7e jaar. Wel over een paar weken afstuderen though.
Dankjequote:Op maandag 7 oktober 2013 23:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Succes ermee! Stelde je het afstuderen steeds uit?
goedzo jochie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik was gewoon een fuckup. Gelukkig is dat nu anders.
'If you melted down the metal necessary to construct just one of these monstrosities, you could provide enough dumbbells to solve world hunger, muscle hunger' en dan dat plaatje van die hongernegert en een dumbbell erbijquote:
die jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'If you melted down the metal necessary to construct just one of these monstrosities, you could provide enough dumbbells to solve world hunger, muscle hunger' en dan dat plaatje van die hongernegert en een dumbbell erbij![]()
![]()
Maar die intro is nog wel het mooiste, ook al zag je die natuurlijk al aankomen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
die ja
Zit echt een fijn staaltje redactie in. Die grappen zijn soms echt goud .
Gewoon het aantal dagen zonder het aantal dagen te vermeldenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
Goede horizontale as zonder waardes.
Klopt, maar dat mag eigenlijk nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:13 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon het aantal dagen zonder het aantal dagen te vermelden
Tellen is voor hommosquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mag eigenlijk nietNu moet je het zelf allemaal na gaan tellen met die punten in de grafiek.
De bron is geloof ik dat ene Chinese onderzoek, de heilige graal voor iedereen die in nofap geloofd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:20 schreef Pastapipos het volgende:
Wel een aparte piek, stijgt ineens heel snel van dag 4 naar 7 en daarna een heel snelle daling.
Is hier een logische verklaring voor? Staat ook geen bron of iets bij
Pretend you're a truckdriverquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
Goede horizontale as zonder waardes.
Ik ben ook asian.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:53 schreef Levolution het volgende:
Sowieso de testosteronwaarden van Chinezen serieus nemen.
Als het onderzoek al goed uitgevoerd is heeft dat nog steeds niks te maken met de testosteronwaarden van normale mannen.
Als ik zo'n kast zou hebben zou ik hele dagen doekoe maken op de camquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
Nee het is een latente homo die graag naar piemels kijkt.
Oh wacht, dat is Jeff inderdaad.
nog steeds snakelady?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:51 schreef fathank het volgende:
dat dikkertjes-topic in klbWat heeft dat wijf een plaat voor dr kop
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ze heeft wel een punt vind ik.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ze heeft wel een punt vind ik.
Doe dat in het betreffende topic danquote:
Nou gewoon. Ja toch?quote:
IK wacht op een verrassende wending. Mijn god...terwijl ik dit typ..Pepper ur angus, it's going in raw.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef fathank het volgende:
http://www.538.nl/gemist/(...)-het-bed-van-larissa
Is nep.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef fathank het volgende:
bron?quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef fathank het volgende:
strak planquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:35 schreef McNulty het volgende:
Jongens, ik vind dat we Fanta en Montelly moeten koppelen. Een leuk fit Turks stelletje ftw. (srs)
dat verbind zequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:54 schreef Ethanolic het volgende:
Allebei Turkjes die niet op Turkjes vallen.
Maar ze zijn beiden geen stereotype Turken, dus klopt het uiteindelijk weer wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:54 schreef Ethanolic het volgende:
Allebei Turkjes die niet op Turkjes vallen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar ze zijn beiden geen steotype Turken, dus klopt het uiteindelijk weer wel.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:35 schreef McNulty het volgende:
Jongens, ik vind dat we Fanta en Montelly moeten koppelen. Een leuk fit Turks stelletje ftw. (srs)
Jongens ik denk dat we JackieBrown en McNulty moeten koppelen. Een leuk negroide stelletje met beide dikke billen ( notsrs).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:35 schreef McNulty het volgende:
Ik passeerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongens ik denk dat we JackieBrown en McNulty moeten koppelen. Een leuk negroide stelletje met beide dikke billen ( notsrs).
Nou, sorry hoor. Het leek mij een leuke match.quote:
Ja, hoor ik ben neger. Ronnie Coleman look-a-like hier.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongens ik denk dat we JackieBrown en McNulty moeten koppelen. Een leuk negroide stelletje met beide dikke billen ( notsrs).
Ik zou Jahroon wel eens willen batsen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:10 schreef Montelly het volgende:
Mcnulty eerder met IrCute, BBC voor haar
lol kut voor jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kwam vorige week een Turkse vrouw tegen op de Boompjes, toen begon ze tegen me te praten in het Turks, ze dacht dat ik Turk was.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kwam vorige week een Turkse vrouw tegen op de Boompjes, toen begon ze tegen me te praten in het Turks, ze dacht dat ik Turk was.
Nou zag het niet echt als belediging hoor, mijn mocrokapper heeft een vriend uit Fes die volgens hem op mij lijkt alsof we broers zijn, ik heb hem nooit gezien ofzo.quote:
+1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:17 schreef Fanta-stick het volgende:
JMF en VMSDKR vind ik ook wel goed bij elkaar passen.
Ze kunnen geen Nederlands.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...dat is echt gaar aan Turken.
Gelijk vanuit gaan dat je Turks spreekt/bent.
klopt die vrouw prate ook geen woord nederlantsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze kunnen geen Nederlands.Eerste generatie dan.
Wie zal de gever zijn?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:17 schreef Fanta-stick het volgende:
JMF en VMSDKR vind ik ook wel goed bij elkaar passen.
VMSDKR is een griek toch?quote:
soixante-neufquote:
VMS is top.quote:
Klopt..Ik ben en ik ben 3e generatie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze kunnen geen Nederlands.Eerste generatie dan.
quote:
Zullen we passen monty?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef McNulty het volgende:
Fanta en Montelly. The Gym kom op!! Let's make this happen!!!!
GRS is toch helemaal geen Koreaanse die scheten aan het laten is op Youtube?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die vind ik wel goed bij Sappie passen.
Ja, maar dan met GRS weer stoppen met sporten voor sappie. Sappie moet een playstation 4 kopen om haar tevreden te houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe Jahroon maar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou Jahroon wel eens willen batsen.
Of dikke henk.
Goede afkapping brah...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe Jahroon maar.
dalijk staat CarbonCor hier op de stoep, ik kijk wel uit
Wie is Kore?quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe Jahroon maar.
dalijk staat CarbonCor hier op de stoep, ik kijk wel uit
Een keer moest ik een Turkse vrouw helpen om haar buggy de tram in te krijgen. Maar ze kon geen NL, dus keek ze me aan zei iets van "Uhg, Uhg" terwijl ze met haar hoofd richting de tram zwaaide.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
klopt die vrouw prate ook geen woord nederlants
Behoorlijke prammen, jammer van haar hoofd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog eentje die niet aan 't stereotype voldoet![]()
Dalijk krijg je zoietsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Goede afkapping brah...
quote:
Ik heb GRS al geclaimd. FUCK OFF!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij zult wel dik zijn danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef kaasplankje het volgende:
wat is deze tt vooor een gare btw ik eet altijd pas na 20:00
Neger, jij gaat al met JB.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Ik heb GRS al geclaimd. FUCK OFF!!
Nee joh geintje, CarbonC kan toch niet hard rennen (kijk zn plaatje mensen)quote:
Hey topper kom jij eens in dit topic.... Er zijn er hier nog wat hopeloos opzoek naar een fruitig hapje zoals jij.quote:Op maandag 7 oktober 203 19:52 schreef -Hkuna- het volgende:
Heb dit satijnen jurkje tweede hands gekocht en draag ik nu samen met een zwarte velvet legging van de Action.
Mijn haartjes heb ik voor het gemak maar even in een strakke vlecht gedraaid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom geven jullie elkaar de kans niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Neger, jij gaat al met JB.
Etha met Snakelady
Dima met Kore
JMF met VMS en Dikkehenk (in het midden)
Awesome met Lovelotion
Dankje ik moest even lachen, totdat de plaatjes geladen warenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hey topper kom jij eens in dit topic.... Er zijn er hier nog wat hopeloos opzoek naar een fruitig hapje zoals jij.
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom geven jullie elkaar de kans niet?
Jij en Montelly, brainiac.quote:
wy gaan elkaar lkr hatefuckenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom geven jullie elkaar de kans niet?
Dat zijn jongetjes. Montelly is wat ouder en heeft een goed gerijpte buffe torso.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey maar waarom word ik niet aan Curlbrah, Lovelotion of Dima gelinkt?
Niet weten dat curlbrah zieke armen heeft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat zijn jongetjes. Montelly is wat ouder en heeft een goed gerijpte buffe torso.
Maar hij is geen moderne Turk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet weten dat curlbrah zieke armen heeft.
gequote voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ff serieus ik zit in gedachten al met dei griekse yoghurt van vms in mijn muil...
weenie welke doet meer pijn??quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:32 schreef Awesome_ het volgende:
eindelijk sex!!! Ik kan het nog steeds niet geloven!!! Lovelotion, wil je bove of onder jongen![]()
![]()
??
Voor de ninja edit.quote:
Ga een keer meeten met Montelly. Kijk wie het best bij je past.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind al iemand leuk van de vereniging...nederlander van bijna 2 meter.
boyish looks doen t wel goed bij cougarsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat zijn jongetjes. Montelly is wat ouder en heeft een goed gerijpte buffe torso.
Awesome's kontje is zo strak dat je eikel eraf geknepen wordt. Ik zou onderop gaan als ik jou was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
weenie welke doet meer pijn??
ben beetje gevoelig
Sowieso ik kan niet wachten tot ik 40 ben en me kan laten uitwonen door 20 jarige jongensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
boyish looks doen t wel goed bij cougars
vms jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef fathank het volgende:
Wie werkte er trouwens nou bij de Esso? VMS? Nog een idee wat ik met 17.000 Esso Extra punten kan doen?
Ja weet ik veel. Is voor mij ook eerste xquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
weenie welke doet meer pijn??
ben beetje gevoelig
Inruilen voor een pijpbeurt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef fathank het volgende:
Wie werkte er trouwens nou bij de Esso? VMS? Nog een idee wat ik met 17.000 Esso Extra punten kan doen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Is voor mij ook eerste xik ga nu condooms kopen... Spannend!!! Moet je eigk legatiematie hebbe?? Ik stuiter gwn van de energie hahahaha
![]()
Negeer me niet mensch. Ik ben serieus. Ga een keer meeten met Montelly.quote:
Moet ik eerst een Esso vinden waar een lekker wijf werkt. Daar zijn er niet bijster veel van hier in de buurtquote:
lol ik heb mijn ov kaart dat is tog wel genoeg?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Is voor mij ook eerste xik ga nu condooms kopen... Spannend!!! Moet je eigk legatiematie hebbe?? Ik stuiter gwn van de energie hahahaha
![]()
Zijn zusje werkt er ook... Ik ben je wel voor geweest. Voor iemand van 19 doet ze het niet onaardig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ik eerst een Esso vinden waar een lekker wijf werkt. Daar zijn er niet bijster veel van hier in de buurt
wtf?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zijn zusje werkt er ook... Ik ben je wel voor geweest. Voor iemand van 19 doet ze het niet onaardig.
Oude Pekela toch? Daar ben ik maandag wel in de buurt. FF langsrijden. Wie weet gebeurt er welquote:
Waddup maatje?quote:
Oude pekeeltje for sure. Meestal zit ze achter de kassa. Als je net als mij geluk hebt is ze net even de wc aan het boenen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Oude Pekela toch? Daar ben ik maandag wel in de buurt. FF langsrijden. Wie weet gebeurt er wel [ afbeelding ]
Wat staat hieronder??quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Oude Pekela toch? Daar ben ik maandag wel in de buurt. FF langsrijden. Wie weet gebeurt er wel [ afbeelding ]
True lobi dit, hete gaysexquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat staat hieronder??
Lovelotion. Ik ben me ook vast knap aant maken haha. Haren mooi aan het kammen en zo! Ik twijfel nog tussen 2 overhemden. Ben je meer een wolven of drakenman?? Zin in!!
Tip: ga als vrouw eens met je doos op een werkende powerplate zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef Montelly het volgende:
6. Het zitten in een stoel kan vrouwen opwinden
Zenuwen, onder de billen en de zitbotten, leiden naar weefsels van opwinding (in de vagina, clitoris, anus, etc.). Door het zitten in sommige stoelen kunnen deze zenuwen worden geraakt op een bepaalde manier, wat voor opwinding kan zorgen.
Link naar site..ik doe wel mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef Montelly het volgende:
Gezocht: vrouwen die zich voor de wetenschap seksueel willen laten stimuleren. Er staat ook nog een kleine financiële vergoeding tegenover. De afdeling Gynaecologie van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) zoekt een kleine honderd gezonde, heteroseksuele vrouwen tussen de 18 en 45 jaar voor wetenschappelijk onderzoek naar de seksuele opwindingsrespons.
Of op de wasmachine als hij op centrifugeren staat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Tip: ga als vrouw eens met je doos op een werkende powerplate zitten.
Die shit voelt niet fijn hoor..Alsof mijn eierstokken door elkaar geschud worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Tip: ga als vrouw eens met je doos op een werkende powerplate zitten.
lolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef Montelly het volgende:
Gezocht: vrouwen die zich voor de wetenschap seksueel willen laten stimuleren. Er staat ook nog een kleine financiële vergoeding tegenover. De afdeling Gynaecologie van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) zoekt een kleine honderd gezonde, heteroseksuele vrouwen tussen de 18 en 45 jaar voor wetenschappelijk onderzoek naar de seksuele opwindingsrespons.
Hehe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:01 schreef fathank het volgende:
Discriminatie van lesbo's, dat dan weer wel.
Zomaar lachen. Fake lessiequote:
Easy Googlequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Link naar site..ik doe wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergoeding bestaat trouwens uit 30 euro + reiskostenTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Een Lambo bijna compleet opgetrokken uit koolstofvezel. 1000 kg, 570 pk. 0-100 in 2.5 seconden.quote:
Kek filmpje idd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Een Lambo bijna compleet opgetrokken uit koolstofvezel. 1000 kg, 570 pk. 0-100 in 2.5 seconden.
porno op wielen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Easy GooglePaupervergoeding wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergoeding bestaat trouwens uit 30 euro + reiskosten
Heb eens het tienvoudige verdiend door een paar niet-achtereenvolgende nachten door te trekken in een kamertje en om het uur een rekentestje te doen op de pc. Zat verder gewoon manga te lezen de hele nacht door (mocht niet op internet).This isn't even my final form.
dat is gelukkig pas 9x behandeld hierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Kek filmpje idd.
wat voor auto's rijden mensen hier?
ik heb een bmw 3 serie
Geen bezwaar van mijn kant.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat is gelukkig pas 9x behandeld hier![]()
lolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb van ZMA een kortetermijn geheugen gekregen.
Ik een witte, mits gewassen. Wat dus max 3x per jaar is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef Awesome_ het volgende:
ja welke auto hebben jullie? Ik een rode
Zeg VMS waarom heb je het logo van een transportbedrijf als UI?quote:
kijk 'em rollen in zijn busjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg VMS waarom heb je het logo van een transportbedrijf als UI?
[ afbeelding ]
Hehe, ik ben weer gespot.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg VMS waarom heb je het logo van een transportbedrijf als UI?
[ afbeelding ]
Niks busje. Pickup 4x4 ditdatzuszoquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ff serieus ik zit in gedachten al met dei griekse yoghurt van vms in mijn muil...
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb van ZMA een kortetermijn geheugen gekregen.
Heel toevallig heb ik vandaag mijn abbo opgezegdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, maar dan met GRS weer stoppen met sporten voor sappie. Sappie moet een playstation 4 kopen om haar tevreden te houden.
Abbo van wat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heel toevallig heb ik vandaag mijn abbo opgezegdXbox One is wel fijn ja
Gym, 55 euro betalen voor alleen krachttraining is me te duur geworden. Ik maak nooit gebruik van sauna, stoombad en groepslessen dusjaquote:
Ga je nu bij een goedkopere gym dan? Goodbye sweet silence tijdens trainenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gym, 55 euro betalen voor alleen krachttraining is me te duur geworden. Ik maak nooit gebruik van sauna, stoombad en groepslessen dusja
Dat zal wel weer, toevallig weet ik dat Fritom een dochterbedrijf van Madrigal Elektromoren is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hehe, ik ben weer gespot.
Eigenlijk alleen omdat ik het wel een mooi logo vind, wel een leuk gezichtje. Maar heb verder niks met Fritom ofzo te maken.
F4F geen grunts geen squatrack geen dl allowedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ga je nu bij een goedkopere gym dan? Goodbye sweet silence tijdens trainen
Kunnen we dit via DM verder bespreken? Niet zo in het openbaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zal wel weer, toevallig weet ik dat Fritom een dochterbedrijf van Madrigal Elektromoren is.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |