Met dat nummer joh, kwezel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat wordt meteen opgeslagen als vet dat weet toch iedereen
Oke, dan is het goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rio gaat niet kapot vrnd..
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rio gaat niet kapot vrnd..
ej vriend nee ze trekken als het goed is vandaag het gras er uit en eind oktober moet dat kunstgras er in liggen fucking fiascoquote:
Yes, eerstvolgende thuiswedstrijd is de 27ste ofzo tegen Twente uit m'n hoofd, ze hopen het dan klaar te hebben maar ik heb m'n twijfels. Eerste berichtgeving was 'dan is het klaar voor de eerste thuiswedstrijd' en 2 dagen later zag ik een nieuwsbericht met een uitspraak van de directeur waarin hij het al afzwakte naar 'hopelijk is het klaar.....' dus ik vrees het ergste, maargoed, dan zijn we wel van dit gezeik afquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:26 schreef ChesterPerry het volgende:
deze week interlands volgende week uit dan?
kon ook echt niet neequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Yes, eerstvolgende thuiswedstrijd is de 27ste ofzo tegen Twente uit m'n hoofd, ze hopen het dan klaar te hebben maar ik heb m'n twijfels. Eerste berichtgeving was 'dan is het klaar voor de eerste thuiswedstrijd' en 2 dagen later zag ik een nieuwsbericht met een uitspraak van de directeur waarin hij het al afzwakte naar 'hopelijk is het klaar.....' dus ik vrees het ergste, maargoed, dan zijn we wel van dit gezeik af
Neejoh echt gelul eerste klas en het ergste is nog dat ADO er niet zoveel aan kon doen, komt door aanbesteding van de gemeente en het bedrijf wat die grasmat heeft gelegd.quote:
Hahah maar dat betekent dat hij een internet-date heeft dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gast post letterlijk nu dat hij eigenlijk 1.80 was, want iedereen beschuldigde hem van estats (in profiel stond 5'11") Maar of het echt zo is
Geen idee, werd alleen deze screenshot gepost en dat hij woensdag een date heeft.
http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1144101003
dat is het topic
Ik ben toevallig afgestudeerd aan de Mc Donalds University!!!quote:
leek wel alsof er een boer met zon tractormachine was gaan ploegenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neejoh echt gelul eerste klas en het ergste is nog dat ADO er niet zoveel aan kon doen, komt door aanbesteding van de gemeente en het bedrijf wat die grasmat heeft gelegd.
komt door mij maar wordt zo gefixtquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
Snakey verricht goed werk, alleen de Youtube is kapot.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
leek wel alsof er een boer met zon tractormachine was gaan ploegen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:05 schreef Montelly het volgende:
Hoe kan deze nou niet in de OP zitten gVDD(*^*&@!^%$#^&
Braziliaanse synthol man, what else is new lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:10 schreef no1uknow het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=6dd_1381163917
bizarquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Braziliaanse synthol man, what else is new lol
vaak hebben ze niet eens geld voor synthol en doen ze het met andere (plantaardige)olieen lol
the hunchback from notre damme... cot damn lolllllquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=f4e_1364557440
1:02 waaaaaaaaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=f4e_1364557440
Speciaal een milde voor jouquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef no1uknow het volgende:
Naar die bench press fails kan ik niet kijken
D'r was een tijd geleden een BP fail filmpje van een rus die uiteindelijk ook overleed wegens inwendige bloedingen volgens mij, ouchquote:
2,2 keer zo zwaar als de europese toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:32 schreef Curlbrah het volgende:
Ligt het aan mij of lijken die amerikaanse plates altijd zwaarder dan dat ze zijn.
45 lbs toch? is gewoon 20.4 kg. Dus ja, 400 gram zwaarder.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:32 schreef Curlbrah het volgende:
Ligt het aan mij of lijken die amerikaanse plates altijd zwaarder dan dat ze zijn.
Ik bedoel, qua grootte. Onze 20kg plates zijn ongeveer de helft v/d grootte dan die je soms in amerikaanse gyms ziet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
45 lbs toch? is gewoon 20.4 kg. Dus ja, 400 gram zwaarder.
Ah, dus toch gelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Oh zo ja klopt. Die Amerikaanse plates zijn meer het oly formaat, 450mm diameter.
Die poverty 20kg technogym plates hier zijn echt veel kleiner, misschien maar 300mm diameter.
Oh zit je in m'n guild? Zit net in een raid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:27 schreef Curlbrah het volgende:
Thanks sap.
btw kom op wow we gaan zo raid doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |