HEP ICK AL GESEGTT..JONGEquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:55 schreef Beach het volgende:
Jezus wil je zo graag de nieuwe openen dat je niet eens een nieuwe TT kan verzinnen?
tr gedaan naar Snakey
Yupquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ga je nu bij een goedkopere gym dan? Goodbye sweet silence tijdens trainen
Sorry ik lees over je berichten heen sinds je geen ui meer hebt,quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry ik lees over je berichten heen sinds je geen ui meer hebt,
Neem je oude FantaUI terug.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...vind eens een leuke UI voor mij dan.
Trouwens ik mag nog 1200 kcals eten..
what do..
Heb van gisteren nog 900 deficit.
Dat is nu al een tekort van 2100 kcal in 2 dagen.Ben blij dat ik geen vent ben die juist wilt aankomen.
2 quarter pounders en een cheeseburger. Is iets van 1320.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
what do..
Dat is nu al een tekort van 2100 kcal in 2 dagen.Ben blij dat ik geen vent ben die juist wilt aankomen.
Ooh juist de hardcore kant op is beter man... susteren achterna? I dont follow wat heeftie gedaan danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
YupBeetje hardcore, dat wel. Maar ze hebben alle apparatuur. Ga Susteren niet achterna hoor
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
2 quarter pounders en een cheeseburger. Is iets van 1320.
hier meissiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
what do..
Die gratis brandstof kan me gestolen worden met een tankpas van de zaakquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:58 schreef VMSDKR het volgende:
1. McNulty is een neger?
2. Ja, ik 'werk' bij Esso. Al is het vooral 8 uur per week op m'n reet pasjes voor een scanner langshalen en "Bonnetje mee?" vragen.
3. Als JMF afhaakt wil ik IrCute, want SheBCute.
4. Henk, ik zou het omzetten naar waardebonnen van Bol.com of Formido ofzo. Tenzij je nog iets nodig hebt uit het gidsje. Wat je ook kunt doen is wachten tot er weer een brandstofactie komt, dan is 1 punt 1 cent en zo heb je dus 170 euro gratis brandstof.
Maar daar mag je privé ook in rijden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Die gratis brandstof kan me gestolen worden met een tankpas van de zaak.
Mag ik het van je stelen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Die gratis brandstof kan me gestolen worden met een tankpas van de zaak.
Dan heb ik een plus van 120 kcals..na-ah.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
2 quarter pounders en een cheeseburger. Is iets van 1320.
Eeuwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
hier meissie
60x60 zoals het hoort op fok
[ afbeelding ]
en eet een zak cashewnoten leeg
Haal de gherkin eraf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Dan heb ik een plus van 120 kcals..na-ah.
JA DAN NIET HEquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Eeuw
En gisteren al cashewnoten op
Zonder te checken ging hij zich inschrijven bij de sportschool. Kwam hij later achter dat ze geen squatrek hadden. Ook hadden ze dumbells tot 5 kgquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ooh juist de hardcore kant op is beter man... susteren achterna? I dont follow wat heeftie gedaan dan
Hahah dan is het geen cheeseburger meer XDquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee is goed voor vitamientjes toch?
Haal wel het plakje kaas van de cheesburger
Ow wait.
hey Clarkquote:
JA SORRY DAT IK JE GISTEREAVOND NIET WILDE PEGGEN.quote:
hahahahah nee precies hahahaha..ik ga stuk hahahahah gewoon geniaal hoe verzinnen we hetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hahah dan is het geen cheeseburger meer XD
[..]
hey Clark
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Te gierig voor die OP en daarom niet wijzigen.
/carequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:55 schreef Beach het volgende:
Jezus wil je zo graag de nieuwe openen dat je niet eens een nieuwe TT kan verzinnen?
tr gedaan naar Snakey
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:11 schreef no1uknow het volgende:
he nulty wat lief dat je m'n TT gebruikt en de muziek laat staan
Ja. Maar je had al een tekort van 2100 toch over 2 dagen? Compenseert weer een beetje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |