Niet getreurd, het gaat om waardering.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Verdorie, heel wat plaatsen gezakt. Meen me te herinneren dat ik pas nog tegen de hielen van Norrage aan kon kijken...
Best coast blijft de east coast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
http://pitchfork.com/news/52544-listen-best-coast-this-lonely-morning/
deze is nog niet geshared trouwens, wel even nodig. Best Coast blijven maar leuke songs maken.
1850 dit jaar, waarvan 1360 na 16 juli. Doorrekenend ben ik hier dan dus ergens eind april begin mei gekomen of zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef Moody het volgende:
Tchock en Beterebob zijn er toch nog niet zo heel lang(voor mijn gevoel)
Doen het dan erg goed qua aantallen
Iedereen heeft zijn plekkie, heb niet echt meer gewaardeerde users. Norrage is natuurlijk de pater familias, dat moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet getreurd, het gaat om waardering.
Wat is jullie top-3 meest gewaardeerde users van het moment dan? Ik ga er ff over nadenken.......
Grobbel heeft pas nog geklaagd dat we teveel spamden en dat daardoor zijn muzikale tip van Forest Swords ondergesneeuwd is. Dus hij leeft nog wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja zien we weinig meer. Wat is er aan de hand?
Misschien heeft-ie een leven gekregen
1. Moodyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet getreurd, het gaat om waardering.
Wat is jullie top-3 meest gewaardeerde users van het moment dan? Ik ga er ff over nadenken.......
Spammen als in...? Teveel goede nummers posten die hij nog niet kende?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Grobbel heeft pas nog geklaagd dat we teveel spamden en dat daardoor zijn muzikale tip van Forest Swords ondergesneeuwd is. Dus hij leeft nog wel.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
Denk hier Norrage, Moody en debeterebob ofzo. Maar ik mag iedereen hoor.
Nee, 10 topics slowchat. Schijnbaar had hij toen de band ook al geplugged.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Spammen als in...? Teveel goede nummers posten die hij nog niet kende?
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, 10 topics slowchat. Schijnbaar had hij toen de band ook al geplugged.
Maar daarvoor hebben we nu dat idee van Norrage en Tchock.![]()
Om daar over te discussiëren? Ook al eens geopperd maanden geleden, werd maar dom gevonden. De spontaniteit zou verdwijnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, 10 topics slowchat. Schijnbaar had hij toen de band ook al geplugged.
Maar daarvoor hebben we nu dat idee van Norrage en Tchock.Misschien wel handig om een template daarvoor te gebruiken, zoals Z suggereerde. Een top 5 van ontdekkingen met youtube linkjes en korte beschrijvingen bijvoorbeeld.
Ga eens Caribou luisterne. Ken je dat aL?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
He raad me nog eens wat albums aan, weet het eventjes niet meer.
Ga iig ook eens wat van Nick Drake, David Bowie en Bob Dylan binnenhalen voor een keertje. Moet je toch geprobeerd hebben, al denk ik dat ik het niet boeiend genoeg zal vinden.
Ken het van Fifa. Lijkt me ook niet echt iets voor mij, maar ik probeer wel iets, altijd proberen voor oordelen is mijn motto.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ga eens Caribou luisterne. Ken je dat aL?
Nee, Bowie en Dylan zijn totaal niet boeiend. Zou er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
Ga iig ook eens wat van Nick Drake, David Bowie en Bob Dylan binnenhalen voor een keertje. Moet je toch geprobeerd hebben, al denk ik dat ik het niet boeiend genoeg zal vinden.
Tja ik ben toch een mannetje die gek is van het experimentele he. Durf zulke statements eigenlijk niet eens meer te posten. Heb nog een paar hele extreme meningen, maar dan krijgen we een heel topic vol met bashes richting mijn kant.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, Bowie en Dylan zijn totaal niet boeiend. Zou er niet aan beginnen.
?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ken het van Fifa. Lijkt me ook niet echt iets voor mij, maar ik probeer wel iets, altijd proberen voor oordelen is mijn motto.
Odessa ken ik, die zat in Fifa 11.quote:
Luister je Tom Waits wel eens? Die is wat meer experimenteel. Caribou is ook vrij experimenteel nog.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja ik ben toch een mannetje die gek is van het experimentele he. Durf zulke statements eigenlijk niet eens meer te posten. Heb nog een paar hele extreme meningen, maar dan krijgen we een heel topic vol met bashes richting mijn kant.
Mja we zullen eens kieken eerst.
Mijn post was cynisch. Bowie is zo'n beetje het grootste genie in de popgeschiedenis. Dylan heeft folkmuziek met popmuziek laten blenden. Beide oeuvres moet je eigenlijk kennen om te kunnen relativeren wat vandaag de dag goed is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja ik ben toch een mannetje die gek is van het experimentele he. Durf zulke statements eigenlijk niet eens meer te posten. Heb nog een paar hele extreme meningen, maar dan krijgen we een heel topic vol met bashes richting mijn kant.
Mja we zullen eens kieken eerst.
Tom Waits is denk ik wel geschikt voor Kerftyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Luister je Tom Waits wel eens? Die is wat meer experimenteel. Caribou is ook vrij experimenteel nog.
had ik Melys al eens genoemd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
Nope ken alleen zijn stem en die vind ik niet zo. Maar aanrader voor een album?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Luister je Tom Waits wel eens? Die is wat meer experimenteel. Caribou is ook vrij experimenteel nog.
Nope, welk album raad je aan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
En ken je Broken Social Scene al Kerfty?
Dat begreep ik, daarom ga ik er zeker aan beginnen. Bedoel alleen dat ik niet denk dat ik er echt fan van zou worden, van Bowie ken ik echt niks, maar Bob Dylan vind ik wel erg goed hoor, alleen niet echt mijn muziek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn post was cynisch. Bowie is zo'n beetje het grootste genie in de popgeschiedenis. Dylan heeft folkmuziek met popmuziek laten blenden. Beide oeuvres moet je eigenlijk kennen om te kunnen relativeren wat vandaag de dag goed is.
Lekker nummertje!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef brooklyndodger het volgende:
Ranja held
Iemand deze plaat al gehoord? Mijn indie-hart gaat er heel hard van tekeer.
Hmm, als je zijn stem niet veel aan vind, dan wordt het een lastig verhaal. Closing Time is wat jazzier en zijn stem is op dat album minder rauw, maar dat is misschien te rustig voor jou:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nope ken alleen zijn stem en die vind ik niet zo. Maar aanrader voor een album?
Enorm invloedrijk, ja. Het is eigenlijk jammer hoe veel muziekkennis je soms nodig hebt (en ik beweer absoluut niet dat ik die heb) om echt te begrijpen hoe belangrijk ze voor de huidige muziek waren. Beatles, Chuck Berry en nog wat meer idem dito.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn post was cynisch. Bowie is zo'n beetje het grootste genie in de popgeschiedenis. Dylan heeft folkmuziek met popmuziek laten blenden. Beide oeuvres moet je eigenlijk kennen om te kunnen relativeren wat vandaag de dag goed is.
Deze, dat is self titled (Broken Social Scene) of You Forget It In People. Beiden erg experimenteel, gemengd met poppy en bij vlagen zelfs post-rock.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nope ken alleen zijn stem en die vind ik niet zo. Maar aanrader voor een album?
[..]
Nope, welk album raad je aan?
[..]
Dat begreep ik, daarom ga ik er zeker aan beginnen. Bedoel alleen dat ik niet denk dat ik er echt fan van zou worden, van Bowie ken ik echt niks, maar Bob Dylan vind ik wel erg goed hoor, alleen niet echt mijn muziek.
Altijd lastig om snel in dat soort iconen te willen stappen. Moet je ff tijd voor uittrekken. Stuk of 10 beste (naar meningen van anderen) albums downloaden en chronologisch op je gemak luisteren. Geen techno of rap tussendoor. Alleen de sound van de jaren '60 en '70.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
Dat begreep ik, daarom ga ik er zeker aan beginnen. Bedoel alleen dat ik niet denk dat ik er echt fan van zou worden, van Bowie ken ik echt niks, maar Bob Dylan vind ik wel erg goed hoor, alleen niet echt mijn muziek.
Hmm. Wat goede platen die me zo te binnen schieten:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
Voor mijn 20/22e wist dat soort "opa's" ook nog niet goed op waarde in te schatten. Je moet er gewoon tijd voor nemen. Iets dat ik gelukkig in de jaren daarna kon doen i.v.m. het reizen dat ik toen heb gedaan. Urenlang luisteren naar 1 artiest kun je thuis bijna niet doen, of je moet je internetverbinding tijdelijk uitschakelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enorm invloedrijk, ja. Het is eigenlijk jammer hoe veel muziekkennis je soms nodig hebt (en ik beweer absoluut niet dat ik die heb) om echt te begrijpen hoe belangrijk ze voor de huidige muziek waren. Beatles, Chuck Berry en nog wat meer idem dito.
Techno luister ik nooitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Altijd lastig om snel in dat soort iconen te willen stappen. Moet je ff tijd voor uittrekken. Stuk of 10 beste (naar meningen van anderen) albums downloaden en chronologisch op je gemak luisteren. Geen techno of rap tussendoor. Alleen de sound van de jaren '60 en '70.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |