Niet getreurd, het gaat om waardering.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Verdorie, heel wat plaatsen gezakt. Meen me te herinneren dat ik pas nog tegen de hielen van Norrage aan kon kijken...
Best coast blijft de east coast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
http://pitchfork.com/news/52544-listen-best-coast-this-lonely-morning/
deze is nog niet geshared trouwens, wel even nodig. Best Coast blijven maar leuke songs maken.
1850 dit jaar, waarvan 1360 na 16 juli. Doorrekenend ben ik hier dan dus ergens eind april begin mei gekomen of zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef Moody het volgende:
Tchock en Beterebob zijn er toch nog niet zo heel lang(voor mijn gevoel)
Doen het dan erg goed qua aantallen
Iedereen heeft zijn plekkie, heb niet echt meer gewaardeerde users. Norrage is natuurlijk de pater familias, dat moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet getreurd, het gaat om waardering.
Wat is jullie top-3 meest gewaardeerde users van het moment dan? Ik ga er ff over nadenken.......
Grobbel heeft pas nog geklaagd dat we teveel spamden en dat daardoor zijn muzikale tip van Forest Swords ondergesneeuwd is. Dus hij leeft nog wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja zien we weinig meer. Wat is er aan de hand?
Misschien heeft-ie een leven gekregen
1. Moodyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet getreurd, het gaat om waardering.
Wat is jullie top-3 meest gewaardeerde users van het moment dan? Ik ga er ff over nadenken.......
Spammen als in...? Teveel goede nummers posten die hij nog niet kende?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Grobbel heeft pas nog geklaagd dat we teveel spamden en dat daardoor zijn muzikale tip van Forest Swords ondergesneeuwd is. Dus hij leeft nog wel.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
Denk hier Norrage, Moody en debeterebob ofzo. Maar ik mag iedereen hoor.
Nee, 10 topics slowchat. Schijnbaar had hij toen de band ook al geplugged.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Spammen als in...? Teveel goede nummers posten die hij nog niet kende?
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, 10 topics slowchat. Schijnbaar had hij toen de band ook al geplugged.
Maar daarvoor hebben we nu dat idee van Norrage en Tchock.![]()
Om daar over te discussiëren? Ook al eens geopperd maanden geleden, werd maar dom gevonden. De spontaniteit zou verdwijnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, 10 topics slowchat. Schijnbaar had hij toen de band ook al geplugged.
Maar daarvoor hebben we nu dat idee van Norrage en Tchock.Misschien wel handig om een template daarvoor te gebruiken, zoals Z suggereerde. Een top 5 van ontdekkingen met youtube linkjes en korte beschrijvingen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |