Als je aardig wat in charters vliegt jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vlieg ook aardig wat maar ze klappen voortaan altijd hoor
Bij mij was het wel een grapje. Kan me namelijk niks boeien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets. En dan de hele tijd bier halen. Sta toch eens verdomme een uurtje stil. Het is geen kroeg met livemuziek, het is live muziek met wat te drinken. Zet de dvd aan ofzo, rot op.
Op de een of andere manier sta ik ook altijd in het looppad en als ik dan eens niet opzij ga, word ik gewoon opzij gebeukt
Overgewaardeerd afval is hetquote:
Je kunt elkaar amper verstaan en gaat de hele tijd hele verhalen lopen schreeuwenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij was het wel een grapje. Kan me namelijk niks boeien.
In elk geval bij een sta concert zoals in paradiso. In een schouwburg ben je stil en blijf je zitten
ja en dat doe ik niet dat was toch al wel duidelijk uit mijn eerdere antwoorden waarbij ik aangaf dat het bij mij geen verschil maakte of het een lijnvlucht was of niet en welke maatschappij het wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je aardig wat in charters vliegt ja
Amerika, Azie, serieus, nog nooit. Die man doet gewoon zijn werk en volgens mij zijn wij het enige treurige volk dat klapt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij Amerika deden ze het bij mij niet inderdaad, Azië welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Amerika, Azie, serieus, nog nooit. Die man doet gewoon zijn werk en volgens mij zijn wij het enige treurige volk dat klapt.
Wel mooi, we hadden ook nog ruzie met een papa die zijn wonderdochter in alles vond uitblinken. Toen het op de stoel ging springen waardoor wij, die ervoor zaten ook aardig heen en weer geschud werden ben ik even duidelijk geweest naar zijn dochtertje dat ze moest zitten. Gewoon, netjes, opvoedend, meer niet.
Papa boos, want dat moet toch gewoon kunnen?
Tokkievolk
Mja, die zijn nogal van de verafgoding. maar misschien was de piloot niet Amerikaans en dan doen ze het nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij Amerika deden ze het bij mij niet inderdaad, Azië wel
Toch apart want als er 1 volk is dat mensen snel helden vind dan zijn het wel de amerikanen
Tja, het is totaal debiel, maar ik ga me er niet meer druk om maken ook. Ik ga niet voor 3 keer de prijs vliegen om dat te vermijden, ik laat meestal wel blijken hoe achterlijk het isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef Pheno het volgende:
Dus voortaan maar weer ietsje meer betalen en met normale mensen de lucht in.
Ik ga altijd met het vliegtuig. Achter in de aanhanger.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon niet vaak met het vliegtuig gaan
Ik wil gewoon eten en drinken, dat scheelt ook. En dan geen verlepte hotdog voor 8 euro of zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, het is totaal debiel, maar ik ga me er niet meer druk om maken ook. Ik ga niet voor 3 keer de prijs vliegen om dat te vermijden, ik laat meestal wel blijken hoe achterlijk het is.
Ook dat, maar ik zit er bijv ook niet mee om een paar biertjes te betalen onderweg ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eten en drinken, dat scheelt ook. En dan geen verlepte hotdog voor 8 euro of zo
Op een stedentrip vlucht van 2/3 uur hoef ik dat geen eens. Drink wel iets op schiphol en wanneer ik aan kom. Als ik maar een plek heb en iets van basis luxe.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eten en drinken, dat scheelt ook. En dan geen verlepte hotdog voor 8 euro of zo
nee, dan niet. Maar vijf uurtjes vind ik wel primaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Als ik vlieg, vlieg ik naar Londen dus die drie kwartier hoef ik geen eten/drinken of naar de wc
Een keer per jaarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:06 schreef Q. het volgende:
Ik vlieg zelden minder dan 10 uur dus wat eten, drinken en poepen is dan wel fijn.
WC's er uit!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Als ik vlieg, vlieg ik naar Londen dus die drie kwartier hoef ik geen eten/drinken of naar de wc
Applaus voor de automatische piloot!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gepoept in een vliegtuig. Mijn lichaam gaat in standby op reisdagenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:06 schreef Q. het volgende:
Ik vlieg zelden minder dan 10 uur dus wat eten, drinken en poepen is dan wel fijn.
ik moest laatst wel aan jou denken want ik zag zweefvliegtuigjes (of dingen waarvan ik dacht oh dat zijn vast zweefvliegtuigjes)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Applaus voor de automatische piloot!
Eigenlijk voor de programmeur dus?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Applaus voor de automatische piloot!
Ik poep overal. Geen probleem.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gepoept in een vliegtuig. Mijn lichaam gaat in standby op reisdagen
Mijn passagiers klappen nooit voor mijn landingen, terwijl ik het wél zelf moet doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest laatst wel aan jou denken want ik zag zweefvliegtuigjes (of dingen waarvan ik dacht oh dat zijn vast zweefvliegtuigjes)
Ik ken 'tquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gepoept in een vliegtuig. Mijn lichaam gaat in standby op reisdagen
Ja, dat werkt toch wel aardig poep-opwekkend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ideaal. Ik drink alleen meestal niet al te veel koffie op die dagen.
Wacht maar tot je zwanger wordt, dan kan je het ineens altijd en overalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook wel een lastige met naar de toilet gaan op vreemde plekken hoor
Op school ga ik ook altijd bij dezelfde wcdie voelt na 10 jaar bijna vertrouwt
Pittig eten ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat werkt toch wel aardig poep-opwekkend.
In je broekquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zwanger wordt, dan kan je het ineens altijd en overal.
Heb je even? De wereld is daar niet klaar voor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet bij poep in elk geval.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is maar waar je interesse liggen
Ze? Wie is ze? Wat is dat voor een vaag begrip!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet bij poep in elk geval.
Hoewel ze zeggen dat ik straks de poepluiers van mijn baby lekker zal vinden ruiken. Jaja.
nog een reden om niet zwanger te raken dusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
dat is dan een van de weinige redenen die ik kan bedenken om zwanger te rakenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, roepen jullie mij even als het weer gewoon over tieten gaat enzo?
Als je zwanger bent ontploffen je tepels en je tepelhof tot ongekende proportiesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, roepen jullie mij even als het weer gewoon over tieten gaat enzo?
Je tieten zijn buiten gebruik want die doen pijn en bier mag je niet hebbenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:30 schreef Burdie het volgende:
Kunnen we het trouwens gewoon weer over bier en tieten hebben?
gebrek aan een normaal sexleven de komende 18 jaar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Striemen op je buik en weinig slaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |