Reistijd vind ik echt zo klote. Ergernis nummer 1.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
in de trein geven me op dit moment mooi de kans om even te leren. Da's ook niet verkeerd.
Al zou ik best met 10 minuten thuis willen zijn inderd

Verschrikkelijk is datquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:24 schreef Godtje het volgende:
En mensen in een vliegtuig die vanaf seconde 1 naar achter moeten op korte kut vluchtjes moeten ook dood.

Opzich niet erg, maar meld het evenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:24 schreef Godtje het volgende:
En mensen in een vliegtuig die vanaf seconde 1 naar achter moeten op korte kut vluchtjes moeten ook dood.
 .
.

Ik was laatst naar Turkije. Mensen klapten in het vliegtuig bij de landing. Ik weende stilletjes en ga nooit meer met een lowbudget maatschappij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:24 schreef Godtje het volgende:

Charters!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was laatst naar Turkije. Mensen klapten in het vliegtuig bij de landing. Ik weende stilletjes en ga nooit meer met een lowbudget maatschappij.

Dat doen ze tegenwoordig overal hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was laatst naar Turkije. Mensen klapten in het vliegtuig bij de landing. Ik weende stilletjes en ga nooit meer met een lowbudget maatschappij.

Hoe kom je anders ergens?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon niet vaak met het vliegtuig gaan

Nog nooit gehad op een lijnvlucht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig overal hoor
heeft niets met een lowbudget maatschappij te maken

ik welquote:

quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
 Dat is inderdaad bizar ja. Ik applaudisseer wel als de piloot het vliegtuig met één brandende motor en zonder landingsgestel zonder gewonden neer weet te zetten. Anders is het gewoon zijn baan.
 Dat is inderdaad bizar ja. Ik applaudisseer wel als de piloot het vliegtuig met één brandende motor en zonder landingsgestel zonder gewonden neer weet te zetten. Anders is het gewoon zijn baan.   

ik wil ook wel elke keer als ik gewoon mijn werk doe applaus krijgen hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat is inderdaad bizar ja. Ik applaudisseer wel als de piloot het vliegtuig met één brandende motor en zonder landingsgestel zonder gewonden neer weet te zetten. Anders is het gewoon zijn baan.

Uit dat principe klap ik ook niet in het theater of tijdens een concert! Die gasten doen gewoon hun werk!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat is inderdaad bizar ja. Ik applaudisseer wel als de piloot het vliegtuig met één brandende motor en zonder landingsgestel zonder gewonden neer weet te zetten. Anders is het gewoon zijn baan.

Ik heb het volgens mij een keer gehad, met RyanAir. Volgens mij klapten ze toen tot God dat ze nog leefden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel
sterker nog, ik heb het al jaren niet meer gehad dat mensen niet klapten
waar ik ook mee vlieg

quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel
waar ik ook mee vlieg

Niet zo gek bij Ryanair als ik de verhalen mag geloven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij een keer gehad, met RyanAir. Volgens mij klapten ze toen tot God dat ze nog leefden.

Laatste keer in het concertgebouw begonnen een paar mensen met klappen voordat het stuk überhaupt was afgelopen. Ik wou hen klappenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uit dat principe klap ik ook niet in het theater of tijdens een concert! Die gasten doen gewoon hun werk!

Ik ga de volgende keer dat ik in de bus zit wel applaudiseren als de chauffeur veilig het CS hier heeft gehaald. Dat vind ik een veel grotere prestatie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef Barbusse het volgende:

Subtiele hint dat het wel mooi was geweest?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laatste keer in het concertgebouw begonnen een paar mensen met klappen voordat het stuk überhaupt was afgelopen. Ik wou hen klappen

Nog nooit eerder meegemaakt en ik vlieg toch aardig wat af. Dit was idd een charter, Pegasus Airlines oid.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig overal hoor
heeft niets met een lowbudget maatschappij te maken

In Utrecht moet je de Chauffeur klappenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer dat ik in de bus zit wel applaudiseren als de chauffeur veilig het CS hier heeft gehaald. Dat vind ik een veel grotere prestatie.

Of mensen die bij concerten bij ballads gaan klappen voor het nummer afgelopen isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laatste keer in het concertgebouw begonnen een paar mensen met klappen voordat het stuk überhaupt was afgelopen. Ik wou hen klappen

quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel
waar ik ook mee vlieg

Mijn oom klapt terugquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Utrecht moet je de Chauffeur klappen

Alleen als je swag hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Utrecht moet je de Chauffeur klappen

Of mensen die door een concert heen praten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of mensen die bij concerten bij ballads gaan klappen voor het nummer afgelopen is

Ik vlieg ook aardig wat maar ze klappen voortaan altijd hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog nooit eerder meegemaakt en ik vlieg toch aardig wat af. Dit was idd een charter, Pegasus Airlines oid.

Eerder een onsubtiele hint dat zij nooit hadden moeten gaan lijkt me.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Subtiele hint dat het wel mooi was geweest?

Ja, ook zoiets. En dan de hele tijd bier halen. Sta toch eens verdomme een uurtje stil. Het is geen kroeg met livemuziek, het is live muziek met wat te drinken. Zet de dvd aan ofzo, rot op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of mensen die door een concert heen praten.
Koop de CD er ga er thuis doorheen praten

Als je aardig wat in charters vliegt jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vlieg ook aardig wat maar ze klappen voortaan altijd hoor

Bij mij was het wel een grapje. Kan me namelijk niks boeien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets. En dan de hele tijd bier halen. Sta toch eens verdomme een uurtje stil. Het is geen kroeg met livemuziek, het is live muziek met wat te drinken. Zet de dvd aan ofzo, rot op.
Op de een of andere manier sta ik ook altijd in het looppad en als ik dan eens niet opzij ga, word ik gewoon opzij gebeukt

Overgewaardeerd afval is hetquote:

Je kunt elkaar amper verstaan en gaat de hele tijd hele verhalen lopen schreeuwenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij was het wel een grapje. Kan me namelijk niks boeien.
In elk geval bij een sta concert zoals in paradiso. In een schouwburg ben je stil en blijf je zitten

ja en dat doe ik niet dat was toch al wel duidelijk uit mijn eerdere antwoorden waarbij ik aangaf dat het bij mij geen verschil maakte of het een lijnvlucht was of niet en welke maatschappij het wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je aardig wat in charters vliegt ja

Amerika, Azie, serieus, nog nooit. Die man doet gewoon zijn werk en volgens mij zijn wij het enige treurige volk dat klapt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vlieg ook aardig wat maar ze klappen voortaan altijd hoor

Bij Amerika deden ze het bij mij niet inderdaad, Azië welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Amerika, Azie, serieus, nog nooit. Die man doet gewoon zijn werk en volgens mij zijn wij het enige treurige volk dat klapt.
Wel mooi, we hadden ook nog ruzie met een papa die zijn wonderdochter in alles vond uitblinken. Toen het op de stoel ging springen waardoor wij, die ervoor zaten ook aardig heen en weer geschud werden ben ik even duidelijk geweest naar zijn dochtertje dat ze moest zitten. Gewoon, netjes, opvoedend, meer niet.
Papa boos, want dat moet toch gewoon kunnen?
Tokkievolk

Mja, die zijn nogal van de verafgoding. maar misschien was de piloot niet Amerikaans en dan doen ze het nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij Amerika deden ze het bij mij niet inderdaad, Azië wel
Toch apart want als er 1 volk is dat mensen snel helden vind dan zijn het wel de amerikanen

Tja, het is totaal debiel, maar ik ga me er niet meer druk om maken ook. Ik ga niet voor 3 keer de prijs vliegen om dat te vermijden, ik laat meestal wel blijken hoe achterlijk het isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef Pheno het volgende:
Dus voortaan maar weer ietsje meer betalen en met normale mensen de lucht in.
 .
.

Ik ga altijd met het vliegtuig. Achter in de aanhanger.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon niet vaak met het vliegtuig gaan

Ik wil gewoon eten en drinken, dat scheelt ook. En dan geen verlepte hotdog voor 8 euro of zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, het is totaal debiel, maar ik ga me er niet meer druk om maken ook. Ik ga niet voor 3 keer de prijs vliegen om dat te vermijden, ik laat meestal wel blijken hoe achterlijk het is.

Ook dat, maar ik zit er bijv ook niet mee om een paar biertjes te betalen onderweg ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eten en drinken, dat scheelt ook. En dan geen verlepte hotdog voor 8 euro of zo
 .
.

Op een stedentrip vlucht van 2/3 uur hoef ik dat geen eens. Drink wel iets op schiphol en wanneer ik aan kom. Als ik maar een plek heb en iets van basis luxe.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eten en drinken, dat scheelt ook. En dan geen verlepte hotdog voor 8 euro of zo

nee, dan niet. Maar vijf uurtjes vind ik wel primaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Als ik vlieg, vlieg ik naar Londen dus die drie kwartier hoef ik geen eten/drinken of naar de wc

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |