quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel
sterker nog, ik heb het al jaren niet meer gehad dat mensen niet klapten
waar ik ook mee vlieg
Niet zo gek bij Ryanair als ik de verhalen mag geloven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij een keer gehad, met RyanAir. Volgens mij klapten ze toen tot God dat ze nog leefden.
Laatste keer in het concertgebouw begonnen een paar mensen met klappen voordat het stuk überhaupt was afgelopen. Ik wou hen klappenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uit dat principe klap ik ook niet in het theater of tijdens een concert! Die gasten doen gewoon hun werk!
Ik ga de volgende keer dat ik in de bus zit wel applaudiseren als de chauffeur veilig het CS hier heeft gehaald. Dat vind ik een veel grotere prestatie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat is inderdaad bizar ja. Ik applaudisseer wel als de piloot het vliegtuig met één brandende motor en zonder landingsgestel zonder gewonden neer weet te zetten. Anders is het gewoon zijn baan.
Subtiele hint dat het wel mooi was geweest?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laatste keer in het concertgebouw begonnen een paar mensen met klappen voordat het stuk überhaupt was afgelopen. Ik wou hen klappen
Nog nooit eerder meegemaakt en ik vlieg toch aardig wat af. Dit was idd een charter, Pegasus Airlines oid.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig overal hoor
heeft niets met een lowbudget maatschappij te maken
In Utrecht moet je de Chauffeur klappenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer dat ik in de bus zit wel applaudiseren als de chauffeur veilig het CS hier heeft gehaald. Dat vind ik een veel grotere prestatie.
Of mensen die bij concerten bij ballads gaan klappen voor het nummer afgelopen isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laatste keer in het concertgebouw begonnen een paar mensen met klappen voordat het stuk überhaupt was afgelopen. Ik wou hen klappen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel
sterker nog, ik heb het al jaren niet meer gehad dat mensen niet klapten
waar ik ook mee vlieg
Mijn oom klapt terugquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Utrecht moet je de Chauffeur klappen
Alleen als je swag hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Utrecht moet je de Chauffeur klappen
Of mensen die door een concert heen praten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of mensen die bij concerten bij ballads gaan klappen voor het nummer afgelopen is
Ik vlieg ook aardig wat maar ze klappen voortaan altijd hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog nooit eerder meegemaakt en ik vlieg toch aardig wat af. Dit was idd een charter, Pegasus Airlines oid.
Eerder een onsubtiele hint dat zij nooit hadden moeten gaan lijkt me.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Subtiele hint dat het wel mooi was geweest?
Ja, ook zoiets. En dan de hele tijd bier halen. Sta toch eens verdomme een uurtje stil. Het is geen kroeg met livemuziek, het is live muziek met wat te drinken. Zet de dvd aan ofzo, rot op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of mensen die door een concert heen praten.
Koop de CD er ga er thuis doorheen praten
Als je aardig wat in charters vliegt jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vlieg ook aardig wat maar ze klappen voortaan altijd hoor
Bij mij was het wel een grapje. Kan me namelijk niks boeien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets. En dan de hele tijd bier halen. Sta toch eens verdomme een uurtje stil. Het is geen kroeg met livemuziek, het is live muziek met wat te drinken. Zet de dvd aan ofzo, rot op.
Op de een of andere manier sta ik ook altijd in het looppad en als ik dan eens niet opzij ga, word ik gewoon opzij gebeukt
Overgewaardeerd afval is hetquote:
Je kunt elkaar amper verstaan en gaat de hele tijd hele verhalen lopen schreeuwenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij was het wel een grapje. Kan me namelijk niks boeien.
In elk geval bij een sta concert zoals in paradiso. In een schouwburg ben je stil en blijf je zitten
ja en dat doe ik niet dat was toch al wel duidelijk uit mijn eerdere antwoorden waarbij ik aangaf dat het bij mij geen verschil maakte of het een lijnvlucht was of niet en welke maatschappij het wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je aardig wat in charters vliegt ja
Amerika, Azie, serieus, nog nooit. Die man doet gewoon zijn werk en volgens mij zijn wij het enige treurige volk dat klapt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vlieg ook aardig wat maar ze klappen voortaan altijd hoor
Bij Amerika deden ze het bij mij niet inderdaad, Azië welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Amerika, Azie, serieus, nog nooit. Die man doet gewoon zijn werk en volgens mij zijn wij het enige treurige volk dat klapt.
Wel mooi, we hadden ook nog ruzie met een papa die zijn wonderdochter in alles vond uitblinken. Toen het op de stoel ging springen waardoor wij, die ervoor zaten ook aardig heen en weer geschud werden ben ik even duidelijk geweest naar zijn dochtertje dat ze moest zitten. Gewoon, netjes, opvoedend, meer niet.
Papa boos, want dat moet toch gewoon kunnen?
Tokkievolk
Mja, die zijn nogal van de verafgoding. maar misschien was de piloot niet Amerikaans en dan doen ze het nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij Amerika deden ze het bij mij niet inderdaad, Azië wel
Toch apart want als er 1 volk is dat mensen snel helden vind dan zijn het wel de amerikanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |