Een keer per jaarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:06 schreef Q. het volgende:
Ik vlieg zelden minder dan 10 uur dus wat eten, drinken en poepen is dan wel fijn.
WC's er uit!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Als ik vlieg, vlieg ik naar Londen dus die drie kwartier hoef ik geen eten/drinken of naar de wc
Applaus voor de automatische piloot!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vlieg ook aardig wat maar ze klappen voortaan altijd hoor
Volgens mij nog nooit gepoept in een vliegtuig. Mijn lichaam gaat in standby op reisdagenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:06 schreef Q. het volgende:
Ik vlieg zelden minder dan 10 uur dus wat eten, drinken en poepen is dan wel fijn.
ik moest laatst wel aan jou denken want ik zag zweefvliegtuigjes (of dingen waarvan ik dacht oh dat zijn vast zweefvliegtuigjes)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Applaus voor de automatische piloot!
Eigenlijk voor de programmeur dus?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Applaus voor de automatische piloot!
Ik poep overal. Geen probleem.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gepoept in een vliegtuig. Mijn lichaam gaat in standby op reisdagen
Mijn passagiers klappen nooit voor mijn landingen, terwijl ik het wél zelf moet doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest laatst wel aan jou denken want ik zag zweefvliegtuigjes (of dingen waarvan ik dacht oh dat zijn vast zweefvliegtuigjes)
Ik ken 'tquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gepoept in een vliegtuig. Mijn lichaam gaat in standby op reisdagen
Ja, dat werkt toch wel aardig poep-opwekkend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ideaal. Ik drink alleen meestal niet al te veel koffie op die dagen.
Wacht maar tot je zwanger wordt, dan kan je het ineens altijd en overalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook wel een lastige met naar de toilet gaan op vreemde plekken hoor
Op school ga ik ook altijd bij dezelfde wcdie voelt na 10 jaar bijna vertrouwt
Pittig eten ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat werkt toch wel aardig poep-opwekkend.
In je broekquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zwanger wordt, dan kan je het ineens altijd en overal.
Heb je even? De wereld is daar niet klaar voor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet bij poep in elk geval.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is maar waar je interesse liggen
Ze? Wie is ze? Wat is dat voor een vaag begrip!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet bij poep in elk geval.
Hoewel ze zeggen dat ik straks de poepluiers van mijn baby lekker zal vinden ruiken. Jaja.
nog een reden om niet zwanger te raken dusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
dat is dan een van de weinige redenen die ik kan bedenken om zwanger te rakenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, roepen jullie mij even als het weer gewoon over tieten gaat enzo?
Als je zwanger bent ontploffen je tepels en je tepelhof tot ongekende proportiesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, roepen jullie mij even als het weer gewoon over tieten gaat enzo?
Je tieten zijn buiten gebruik want die doen pijn en bier mag je niet hebbenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:30 schreef Burdie het volgende:
Kunnen we het trouwens gewoon weer over bier en tieten hebben?
gebrek aan een normaal sexleven de komende 18 jaar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Striemen op je buik en weinig slaap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |