SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door CarbonC op 08-10-2013 12:58:36 ]![]()
Zo, even repost uit vorige topic:
[..] ik denk over te stappen naar een UB/LB split ipv 3 daagse. Dat heeft me het afgelopen jaar toch minder gebracht wat ik er van gehoopt had. Fullbody kost me teveel tijd als ik ook nog cardio in moet plannen en met een ub/lb kom ik goed uit qua hersteltijd en volgende training van een spiergroep.
Enige waarik mee zit is dat benen erg kort is en UB erg lang, dus ik denk schouders en armen samen met benen te doen. Ervaringen hiermeeDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Wat had je in gedachten voor een LB workout dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef stinkie het volgende:
[..] ik denk over te stappen naar een UB/LB split ipv 3 daagse. Dat heeft me het afgelopen jaar toch minder gebracht wat ik er van gehoopt had. Fullbody kost me teveel tijd als ik ook nog cardio in moet plannen en met een ub/lb kom ik goed uit qua hersteltijd en volgende training van een spiergroep.
Enige waarik mee zit is dat benen erg kort is en UB erg lang, dus ik denk schouders en armen samen met benen te doen. Ervaringen hiermee![]()
Benen (squat, extension, curl), kuiten, buik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:44 schreef seto het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten voor een LB workout dan?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ook hier in Australië hebben we gewoon kantoorbanen hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Omdat het verschikkelijk veel voordelen heeft, niet alleen m.b.t. groei van spieren, maar ook m.b.t. verminderde kans op bv. darmkanker en depressies (bij ouderen iig). Verder maak je zelf te weinig aan uit zonlicht als je de hele dag op kantoor zit en in de winter op een wat hogere breedtegraad. Dus m.u.v. Snakey op een Spaans strand en die gast die in Australie zit is vitamine D een must voor iedereen (niet alleen sporters).Maar hier heb je inderdaad minder vitamine D nodig dan in NL. Ik supp in de zomer met 2000iu, in de winter met 4000iu. In NL zou ik waarschijnlijk het hele jaar door 5000iu nemen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik heb niets met opzet gedaan: ik ben uitgegaan van de OP die ik op de Wiki aantrof. Die liep op een aantal punten achter op de OP die hier gebruikt is. Als men vind dat er wat veranderd moet worden: prima. Ik heb deze keer alleen wat herstelwerkzaamheden doorgevoerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:44 schreef no1uknow het volgende:
gvd carbon
08-10-2013: Headerfoto gecorrigeerd.Foto's Top 3 Mr. Olympia 2012 vervangen door die van 2013, funfoto onder de 2 Swarzenegger foto's verwijderd, spoiler voor versiebeheer toegevoegd (CarbonC)
dat was ik ja
[ afbeelding ]![]()
Lunges, Front Squats.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Benen (squat, extension, curl), kuiten, buik.![]()
Voor een echte leg day kan je nog wel wat meer doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Benen (squat, extension, curl), kuiten, buik.![]()
![]()
Nota bene op jouw verzoek die nieuwe mr olympia foto's erin gegooid en newbie guide eruit gesloopt van de week, bedankt hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb niets met opzet gedaan: ik ben uitgegaan van de OP die ik op de Wiki aantrof. Die liep op een aantal punten achter op de OP die hier gebruikt is. Als men vind dat er wat veranderd moet worden: prima. Ik heb deze keer alleen wat herstelwerkzaamheden doorgevoerd.![]()
![]()
Meer is nooit het probleem, wel zorgen dat ik qua tijd redelijk uitkom, nog wat aan cardio kan doen (hoewel zelden na benen). Buiten dat vind ik 3 oefeningen per spier per training genoeg, zeker met twee trainingen van die spier in de week.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:49 schreef seto het volgende:
[..]
Voor een echte leg day kan je nog wel wat meer doenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Wellicht een domme vraag, maar is het ook daadwerkelijk bewezen dat vitamine supplementen een positief effect hebben op iemand zijn/haar gezondheid? Heb altijd het gevoel dat het meer een fake effect heeft dan iets daadwerkelijk lichamelijks. Er zijn zoveel onderzoeken die tegenstrijdig zijn. Heb ook niet echt veel vertrouwen in allerlei gare bedrijven die supplementen verkopen. Wie controleert hen, en hoe vaak? Voedingsetiketjes in Nederland kloppen ook voor geen meter, wat een aantal dagen geleden in het nieuws is geweest.![]()
Als je zelf wil lezen, alsjeblieftquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef Faeroer het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar is het ook daadwerkelijk bewezen dat vitamine supplementen een positief effect hebben op iemand zijn/haar gezondheid? Heb altijd het gevoel dat het meer een fake effect heeft dan iets daadwerkelijk lichamelijks. Er zijn zoveel onderzoeken die tegenstrijdig zijn. Heb ook niet echt veel vertrouwen in allerlei gare bedrijven die supplementen verkopen. Wie controleert hen, en hoe vaak? Voedingsetiketjes in Nederland kloppen ook voor geen meter, wat een aantal dagen geleden in het nieuws is geweest.http://examine.com/
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
OP aangepast: zo beter?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nota bene op jouw verzoek die nieuwe mr olympia foto's erin gegooid en newbie guide eruit gesloopt van de week, bedankt he![]()
Vitamine D zeker wel. Verdiep je er maar eens in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef Faeroer het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar is het ook daadwerkelijk bewezen dat vitamine supplementen een positief effect hebben op iemand zijn/haar gezondheid? Heb altijd het gevoel dat het meer een fake effect heeft dan iets daadwerkelijk lichamelijks. Er zijn zoveel onderzoeken die tegenstrijdig zijn. Heb ook niet echt veel vertrouwen in allerlei gare bedrijven die supplementen verkopen. Wie controleert hen, en hoe vaak? Voedingsetiketjes in Nederland kloppen ook voor geen meter, wat een aantal dagen geleden in het nieuws is geweest.![]()
Alleen Roaccutane heeft een goede wetenschappelijke basis waaruit blijkt dat het goed tegen acne werkt. Zink,biergist en al dat andere is bijna geen wetenschappelijke basis voor.
Zelf doet een sterke zonnebank wonderen voor mij (werkt ook erg goed tegen striae) maar daar is verder ook geen wetenschappelijke basis voor.![]()
Dingen die 'geen wetenschappelijke basis' hebben hoeven niet per definitie niet te werken. Dat een nerd in een witte jas geen proefjes op een rat heeft gedaan, hoeft niet te betekenen dat iets zinloos is. Hetzelfde geldt voor heel veel statistische studies met onderzoeksgroepen; de sample size (proefgrootte) is daar vaak zo klein dat de 'wetenschappelijke basis' maar gammel is."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Als je een tekort hebt werkt het zeker wanneer je dat gaat aanvullen, wanneer je geen tekort hebt heeft meer geen zin. Aangezien de meeste Nederlanders een Vit D tekort hebben (en het erg goedkoop is), is dat een logisch supplement. Zoals altijd, meten is weten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef Faeroer het volgende:
![]()
Maar ook andersom. Dingen die wetenschappelijk zijn onderbouwd hoeven niet per definitie te werken. En vaak is het zo dat als ze al wat doen is dat minimaal en niet de moeite om aan te beginnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Dingen die 'geen wetenschappelijke basis' hebben hoeven niet per definitie niet te werken. Dat een nerd in een witte jas geen proefjes op een rat heeft gedaan, hoeft niet te betekenen dat iets zinloos is. Hetzelfde geldt voor heel veel statistische studies met onderzoeksgroepen; de sample size (proefgrootte) is daar vaak zo klein dat de 'wetenschappelijke basis' maar gammel is.![]()
Eens. Wederom speelt de sample grootte mee. Iets wat voor 30 mannen van 20-40 jaar werkt, hoeft nog niet perse voor jou te werken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maar ook andersom. Dingen die wetenschappelijk zijn onderbouwd hoeven niet per definitie te werken. En vaak is het zo dat als ze al wat doen is dat minimaal en niet de moeite om aan te beginnen.
De wetenschap kan een indicatie geven en je moet het zeker niet negeren, maar 100% bewijzen dat iets voor iedereen werkt, kan het nooit."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik heb voor de lol wel eens onderzoeken opgezocht van suplementen die volgens B&F wetenschappelijk zijn onderbouwd/bewezen. Dat staat allemaal leuk natuurlijk en het zal de verkoop van betreffend suplement best opvoeren, maar het gaat bijna nooit echt ergens over die onderzoeken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Eens. Wederom speelt de sample grootte mee. Iets wat voor 30 mannen van 20-40 jaar werkt, hoeft nog niet perse voor jou te werken.
De wetenschap kan een indicatie geven en je moet het zeker niet negeren, maar 100% bewijzen dat iets voor iedereen werkt, kan het nooit.
Vaak is het onderzoek door de fabrikant zelf gedaan. Wij van WC eend...Of het is een onderzoek wat is losgelaten op dementerende vrouwen van in de 70, om maar even een extreem te pakken.
![]()
Ik word helemaal raar van hun Assault pre-workout. Tot dusver twee keer geprobeerd. Je wilt meer en doet meer, maar gekke (onaangename) tintelingen en steeds de tel van het aantal reps kwijtraken bij de workout is een behoorlijke no-no voor mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef SunTzu het volgende:
Producten van Musclepharm doen het wel goed voor mij.
Hebben andere hier ook last van?![]()
Die tintelingen komen van de beta-aline (heb de ingredientenlijst niet gezien, maar ik neem aan dat ze het erin gooien.)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik word helemaal raar van hun Assault pre-workout. Tot dusver twee keer geprobeerd. Je wilt meer en doet meer, maar gekke (onaangename) tintelingen en steeds de tel van het aantal reps kwijtraken bij de workout is een behoorlijke no-no voor mij.
Hebben andere hier ook last van?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Voor zink tegen acne valt zeker wat te zeggen, zijn zelfs nog klinische studies van:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:32 schreef Maoist het volgende:
Alleen Roaccutane heeft een goede wetenschappelijke basis waaruit blijkt dat het goed tegen acne werkt. Zink,biergist en al dat andere is bijna geen wetenschappelijke basis voor.
Zelf doet een sterke zonnebank wonderen voor mij (werkt ook erg goed tegen striae) maar daar is verder ook geen wetenschappelijke basis voor.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2575335
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6163281
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/145237
Daarnaast zijn er nog genoeg klinische studies die de effectiviteit van de reguliere middelen zoals voorgeschreven door huisartsen bevestigen (benzoylperoxide, tretinoine, antibiotica van de tetracycline groep en dermale antibiotica [clindamycin]).![]()
Paar dagen geleden weer geprobeerd te rennen.
Ik zak door mijn linkerbeen( zweepslag) als ik wil rennen. Niet zo heel overdreven maar voel het wel lichtjes. Nou had ik niet het idee dat mijn ene kuit sterk in omvang gedaald was.
Maar maakte net een foto'tje.. Rechterkuit ziet er toch zeker ontwikkelder uit dan mijn linkerkuit. Ik wil dat dit zo snel mogelijk bijtrekt, maar weet dat je linkerkuit zwaarder trainen volgens mij geen hol uitmaakt.
Iemand die weet hoe ik mijn linkerkuit weer kan laten bijtrekken in zowel kracht als omvang?![]()
Gewoon trainen zoals je het normaal ook doet. Krijgt hij van zelf weer meer volume. Kan wel wat tijd over heen gaan voordat ze weer vergelijkbaar zijn. Denk hierbij aan meerdere maanden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zak door mijn linkerbeen( zweepslag) als ik wil rennen. Niet zo heel overdreven maar voel het wel lichtjes. Nou had ik niet het idee dat mijn ene kuit sterk in omvang gedaald was.
Maar maakte net een foto'tje.
[ afbeelding ]. Rechterkuit ziet er toch zeker ontwikkelder uit dan mijn linkerkuit. Ik wil dat dit zo snel mogelijk bijtrekt, maar weet dat je linkerkuit zwaarder trainen volgens mij geen hol uitmaakt.
Iemand die weet hoe ik mijn linkerkuit weer kan laten bijtrekken in zowel kracht als omvang?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
En hoe zit het qua kracht tussen links en rechts?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]. Rechterkuit ziet er toch zeker ontwikkelder uit dan mijn linkerkuit. Ik wil dat dit zo snel mogelijk bijtrekt, maar weet dat je linkerkuit zwaarder trainen volgens mij geen hol uitmaakt.
Iemand die weet hoe ik mijn linkerkuit weer kan laten bijtrekken in zowel kracht als omvang?
Als je met beide kuiten hetzelfde gewicht pakt trekt het bij. Bij krachtsverschil in beide kuiten is het voor rechts dan makkelijker als links, waardoor ze ook bijtrekken. Dus gewoon zorgen dat je beide met hetzelfde gewicht pakt, als je links niet even zwaar kan als rechts, hanteer je de kg's van links ook op rechts.![]()
Waarom zou je rechts beperken als je hem zwaarder kan uitvoeren? De enige geldige reden is als je vindt dat je eigen kuiten te groot worden. Maar dit is eerder genetisch bepaald. Een spier die 'achter blijft' heeft ook meer potentie om te groeien in volume en kracht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:24 schreef koekwausss het volgende:
[..]
En hoe zit het qua kracht tussen links en rechts?
Als je met beide kuiten hetzelfde gewicht pakt trekt het bij. Bij krachtsverschil in beide kuiten is het voor rechts dan makkelijker als links, waardoor ze ook bijtrekken. Dus gewoon zorgen dat je beide met hetzelfde gewicht pakt, als je links niet even zwaar kan als rechts, hanteer je de kg's van links ook op rechts.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
mooie kuiten voor een jongenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn linkerkuit weer kan laten bijtrekken in zowel kracht als omvang?![]()
![]()
Ze wil dat het zo snel mogelijk bijtrekt. Oftewel mijn aanpak is de beste.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom zou je rechts beperken als je hem zwaarder kan uitvoeren? De enige geldige reden is als je vindt dat je eigen kuiten te groot worden. Maar dit is eerder genetisch bepaald. Een spier die 'achter blijft' heeft ook meer potentie om te groeien in volume en kracht.
Gr![]()
Er zit 4.000mg beta-aline in (die ik van iemand tweemaal heb gebruikt), en in de nieuwste formule 2.000mg volgens BF.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Die tintelingen komen van de beta-aline (heb de ingredientenlijst niet gezien, maar ik neem aan dat ze het erin gooien.)![]()
PPL Broeder. Serieus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef stinkie het volgende:
Enige waarik mee zit is dat benen erg kort is en UB erg lang, dus ik denk schouders en armen samen met benen te doen. Ervaringen hiermeeDeathlift or Die.![]()
Moet echt iets verzinnen op wat nou het beste is om te eten/drinken na een harde workout. Wellicht iets te lang doorgegaan. Helemaal kapot en een gevoel alsof ik 10 paarden kan eten, maar krijg meestal vrij weinig weg behalve wat fruit. Krijg zelfs al gedurende de workout honger, maar dat zal wel meer te maken hebben met energiereserves die snel wegvloeien die ik moet bijtanken.
Iemand tips? Whey voor, gedurende en na de workout is in ieder geval niet meer voldoende nu het wat zwaarder wordt.![]()
Ik neem gewoon halve liter volle melk + schep whey voor het trainen. Daarna direct avondeten, wat het ook is.![]()
gewoon de hele dag je mond volstouwen met eten, nergens last van dan.
Als je honger krijgt tijdens workout dan betekent dat je de rest van de dag niet veel gegeten hebt denk ikBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Kan ze beter de ene kuit niet trainen en de ander wel. Gaat het nog sneller oftewel beter....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:19 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ze wil dat het zo snel mogelijk bijtrekt. Oftewel mijn aanpak is de beste.
Gr
Groetjes van IngridOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Heb nu van die energyshots, zakjes poeder die op de tong moeten. In een shotgun Shell als verpakking. Zat als goodie bij bodylab bestelling. Verder geen bijzondere ingrediënten.
Voorkeur voor eventuele preworkout gaat bij mij nogsteeds naar koffie.![]()
Wat is cafeïne toch een prachtig machtig product.Twee uur slaap gehad, moe zijn, 350mg cafeïne door m'n pre-workout-mix en alsnog keihard knallen! Het trainen moet doorgaan, hoe dan ook.
Deze tijdens de laatste set. WOOOOOOAAAAAAH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is cafeïne toch een prachtig machtig product.Twee uur slaap gehad, moe zijn, 350mg cafeïne door m'n pre-workout-mix en alsnog keihard knallen! Het trainen moet doorgaan, hoe dan ook.
Deze tijdens de laatste set. WOOOOOOAAAAAAH. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]Skillet? SRS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Deze was voor 'Hero' mijn laatste-set-lied:quote:
If not now, then when.![]()
sowieso dat hele album is knallen, heerlijke workout muziekquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze was voor 'Hero' mijn laatste-set-lied:
ook bijna hele album
![]()
Thanks man!quote:Op het album van o.a. Adreline Mob kwam ik wel wat lekkere nummers tegen inderdaad. Vooral dat gedrum is prachtig. Ikzelf heb ook gedrumd; mooi werk.
Is Mike Portnoy, bijna alles wat hij aanraakt is tof. Dream Theater, Flying Colors (maar is wel wat softer), Winery Dogs zit hij ook in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks man!Op het album van o.a. Adreline Mob kwam ik wel wat lekkere nummers tegen inderdaad. Vooral dat gedrum is prachtig. Ikzelf heb ook gedrumd; mooi werk.
Het album Coverta van Adrenaline Mob is ook tof trouwens.![]()
Bosvruchten/Berryblast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Maoist het volgende:
Wat is die speculaaswhey van B&F smerig.![]()
Net of je pure kaneel door je melk heen doetLekker.
![]()
ikweet dat het voor mijn vakantie flink besproken is, maar ub/lb trekt me meer, geen idee waarom.quote:
Ik zal dx schema's nog eens opzoekenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze tijdens de laatste set. WOOOOOOAAAAAAH. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]Klinkt een beetje als Flyleaf. Ook een christelijke band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel veel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Er zit 4.000mg beta-aline in (die ik van iemand tweemaal heb gebruikt), en in de nieuwste formule 2.000mg volgens BF.![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn linkerkuit weer kan laten bijtrekken in zowel kracht als omvang?Vooral die rechterkuit.
![]()
Hmm, ik had net even een gedachte;
Bodybuilding wordt vaak geassocieerd met narcisme of een 'te grote' hoeveelheid zelfliefde. Sommige zullen misschien wel beweren dat bodybuilding (inclusief op het podium treden) de ultieme vorm van narcisme. Jezelf in een spiegel bekijken en je spieren flexen.
Nu wordt dit vaak zodanig geformuleerd als een belediging, of wordt dit als zodanig opgevat. Voorheen schuwde ik dit woord ook enigszins. Maar net dacht ik, waarom is dit zo slecht? Waarom is het zo raar dat iemand zijn lichaam wil veranderen en er van wil houden/trots op zijn?
Moet de mens per sé achter de tv zitten en ontevreden zijn over zijn lichaam? Is het niet alleen maar beter voor diegene om van zijn lichaam te houden? Het geeft een boost in je zelfvertrouwen en je zelfwaarde wordt er alleen maar beter van.
Dus, is zelfliefde nu wel zo slecht of is dit drogargument van mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam?![]()
Het wordt met 'slecht' geassocieerd omdat zelfliefde of narcisme vaak ten koste gaat van anderen. Imo is bb'en onschuldig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef MrGuma het volgende:
Bodybuilding wordt vaak geassocieerd met narcisme of een 'te grote' hoeveelheid zelfliefde. Sommige zullen misschien wel beweren dat bodybuilding (inclusief op het podium treden) de ultieme vorm van narcisme. Jezelf in een spiegel bekijken en je spieren flexen.
Nu wordt dit vaak zodanig geformuleerd als een belediging, of wordt dit als zodanig opgevat. Voorheen schuwde ik dit woord ook enigszins. Maar net dacht ik, waarom is dit zo slecht? Waarom is het zo raar dat iemand zijn lichaam wil veranderen en er van wil houden/trots op zijn?
Moet de mens per sé achter de tv zitten en ontevreden zijn over zijn lichaam? Is het niet alleen maar beter voor diegene om van zijn lichaam te houden? Het geeft een boost in je zelfvertrouwen en je zelfwaarde wordt er alleen maar beter van.
Dus, is zelfliefde nu wel zo slecht of is dit drogargument van mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam?![]()
lekker he ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:34 schreef seto het volgende:
Vandaag pause squats gedaan.
Ze waren zwaar.
even in the hole nadenken over het leven een paar seconden ...en dan hip drrrrriihhhhhhveeeeBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Whehehe, dat zou zo'n enorme uitdaging en tease voor me zijn als ik die elke keer als ik train zie. Je weet dat je geduld moet hebben, maar op een dag...!quote:![]()
![]()
Precies, dat daar is mijn doel in het leven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whehehe, dat zou zo'n enorme uitdaging en tease voor me zijn als ik die elke keer als ik train zie. Je weet dat je geduld moet hebben, maar op een dag...!![]()
In m'n hoofd zie ik mezelf er al DBBP's mee doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Precies, dat daar is mijn doel in het leven.![]()
![]()
but who was progressive overloadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
Fuck die shit, ik ben om te groeien niet om zwaar te tillen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
never heard that befo in ma lifequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
but who was progressive overloadDeathlift or Die.![]()
Yep, zeker lekker. Voelde het ook veel meer in mijn quads dan in mijn glutes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lekker he ?
even in the hole nadenken over het leven een paar seconden ...en dan hip drrrrriihhhhhhveeee![]()
Is er een bezwaar oid om geen backsquat meer te doen maar alleen frontsquat? Rugklachten blijven terugkomen bij backsquat.![]()
Dat laatste. Vaak zijn zij de grootste zeikers op bodybuilding en mensen die er goed uitzien in het algemeen. Negeren dat soort apen. Soms worden het vanzelf de mensen die je ineens een Facebook PM sturen met vraag om advies.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef MrGuma het volgende:
Mensen worden onzeker van andermans streven naar perfecties of successen. Want stel je voor dat hij/zij "het" haalt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef MrGuma het volgende:
Dus, is zelfliefde nu wel zo slecht of is dit drogargument van mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam?
Dit kan op het gebied van fysieke/geestelijke ontwikkeling zijn maar ook bijvoorbeeld carrière.
Jij fungeert dan als een spiegel voor hun, in die spiegel zien zij dan hun zogenaamde imperfecties en niet bereikte doelen.
Die mensen die jaloers zijn, die jou narcist noemen, die jou de grond in willen stampen omdat jij streeft naar iets wat in jouw ogen perfectie is hebben niet de "spark". Zij zullen altijd middenmoot blijven op ieder facet van het leven gevuld met jaloezie, hun verlies. Mensen die wel een "spark" hebben zullen jou geluk wensen, blij voor jou zijn en jou motiveren om nog grotere dingen te kunnen doen. Die mensen gaan het halen.
een beetje filosofisch doorgedraaid ik .. maar a láBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hoeveel ml olijfolie per dag is zo'n beetje de max eigenlijk? (voor dagelijks gebruik)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Mensen worden onzeker van andermans streven naar perfecties of successen. Want stel je voor dat hij/zij "het" haalt?
Dit kan op het gebied van fysieke/geestelijke ontwikkeling zijn maar ook bijvoorbeeld carrière.
Jij fungeert dan als een spiegel voor hun, in die spiegel zien zij dan hun zogenaamde imperfecties en niet bereikte doelen.
Die mensen die jaloers zijn, die jou narcist noemen, die jou de grond in willen stampen omdat jij streeft naar iets wat in jouw ogen perfectie is hebben niet de "spark". Zij zullen altijd middenmoot blijven op ieder facet van het leven gevuld met jaloezie, hun verlies. Mensen die wel een "spark" hebben zullen jou geluk wensen, blij voor jou zijn en jou motiveren om nog grotere dingen te kunnen doen. Die mensen gaan het halen.
een beetje filosofisch doorgedraaid ik .. maar a lá![]()
![]()
Ik heb zojuist voor thuisgebruik een Rogue barbell besteld. Kan niet wachten.Eindelijk af van die 180 cm barbell, zinloze maat voor het gebruik van bumperplates. Eindelijk in stock.
![]()
0,1 ml brah. Gewoon lekker etenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:01 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel ml olijfolie per dag is zo'n beetje de max eigenlijk? (voor dagelijks gebruik)
[..]
[ afbeelding ]"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Sinds ik echt groot ben geworden ben ik in het echt nog geen een hater tegengekomen. Mensen zijn juist een stuk aardiger geworden en ik maak veel makkelijker vrienden en vrouwen. Zal vast wel achter mijn rug om wel het een of andere gezegd worden maar dat boeit me niet, ze zijn dan te bang om het in mijn gezicht te zeggenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Mensen worden onzeker van andermans streven naar perfecties of successen. Want stel je voor dat hij/zij "het" haalt?
een beetje filosofisch doorgedraaid ik .. maar a lá![]()
Je hebt het over twee dingen: 1) het imago van bodybuilding en de personen die zich ermee bezighouden; 2) haters.
1. Ik denk dat het imago ontstaat door extreem narcistische personen die het sculpturen aan hun lichaam gedeeltelijk voor zichzelf doen maar ook voor een (onbewuste) acceptatie of zelfverheerlijking. Daarnaast heb je natuurlijk ook een grote groep bodybuilders die het puur voor zichzelf doen; extrinsieke motivatie versus intrinsieke motivatie. De eerste hoor je overal, zie je overal; de tweede amper. De kans dat de eerste faalt is velen malen hoger dan de tweede, aangezien de eerste groep het niet voor zichzelf doet waardoor de motivatie-put leeg raakt, in tegenstelling tot de tweede groep waar de motivatie-put infinitief is.De show is uiteraard het doel, ik denk zelf niet dat een show de grootst tellende factor is die de publieke opinie vormt, maar meer het bijkomende gedrag.
2. Het is uiteraard waar dat de ontevredenheid van de onderuitgezakte 'TV-kijker' zodanig erg kan zijn dat deze zich in negatieve wijze moet uiten tegenover de fitte persoon die een lichaam heeft om 'trots op te zijn', alhoewel dit trots zijn relatief persoonlijk is. Zoals dream bulk mooi zegt: deze persoon is bewust van het feit dat hij (op dat moment) niet de kracht heeft om zichzelf om te toveren tot een ware vlinder. Door zich te uiten in een negatieve wijze (haat) kan deze persoon zijn verdriet omzetten naar zelf-acceptatie waarin hij de tekortkomingen compenseert met gevolg dat hij zich beter gaat voelen. Obvious, niks nieuws en erg triest, right.
Het zorgelijke is dat deze personen in de meeste gevallen niet eens doorhebben dat zij dit gedrag vertonen en dat het ontzettend ongezond is voor hun geest en welzijn, net zoals dat ontzettend veel mensen zo ontiegelijk onbewust van zichzelf zijn; de gewoontes en diepgewortelde patronen die hun leven dirigeert (geen grip en/of visie), vaak op een negatieve manier. Vaak zie je dat de aangevallen persoon zich dan defensief opstelt en zijn 'betere' lifestyle door de strot van de hater wilt drukken, waar ik ook schuldig van was. Echter besef je op een gegeven moment dat deze persoon 'onwetend' en onbewust is waardoor je medelijden krijgt; het heeft geen zin. Stil. Als de betreffende persoon écht wilt, dan wordt deze vanzelf bewust, of helemaal nooit.
hij-vorm voor gemak
Dit filmpje past ook wel goed hier:
Guilty myself, alhoewel een gigantisch stuk minder dan eerst.![]()
Ik vraag mij af of ik in de buurt kom, of brabbel. Ik geef de cafeine de schuld.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-10-2013 00:43:48 ]If not now, then when.![]()
Ik vind bodybuilding op een podium wel ongelooflijk gay. Je staat ingesmeerd in olie in een string voor andere mannen te poseren en het ziet er echt belachelijk uit. Het is nu meer een Oempa Loempa wedstrijd geworden met de hoeveelheid bruinolie die ze gebruiken.
Dat is toch veel mooier dan nu![]()
Ik vraag me dat dus af. Het verschil tussen links en rechts in mijn biceps is echt enorm. Tijdens mijn curls train ik altijd links en rechts met een gelijk gewicht en pas zodra ik mijn voorgeschreven herhalingen (12 per set) met links haal, ga ik vooruit in gewicht. Maar bijtrekken, homaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:24 schreef koekwausss het volgende:
[..]
En hoe zit het qua kracht tussen links en rechts?
Als je met beide kuiten hetzelfde gewicht pakt trekt het bij. Bij krachtsverschil in beide kuiten is het voor rechts dan makkelijker als links, waardoor ze ook bijtrekken. Dus gewoon zorgen dat je beide met hetzelfde gewicht pakt, als je links niet even zwaar kan als rechts, hanteer je de kg's van links ook op rechts.
Ik heb begrepen dat negatives goed werken om de achterlopende kant bij te laten trekken?
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 09-10-2013 00:40:39 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Niet elke dag man. Heb daar echt geen zin in.quote:Nice post. Dik fysiek heeft die vent trouwens. Natty for reals?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt het over twee dingen: 1) het imago van bodybuilding en de personen die zich ermee bezighouden; 2) haters.
1. Ik denk dat het imago ontstaat door extreem narcistische personen die het sculpturen aan hun lichaam gedeeltelijk voor zichzelf doen maar ook voor een (onbewuste) acceptatie of zelfverheerlijking. Daarnaast heb je natuurlijk ook een grote groep bodybuilders die het puur voor zichzelf doen; extrinsieke motivatie versus intrinsieke motivatie. De eerste hoor je overal, zie je overal; de tweede amper. De kans dat de eerste faalt is velen malen hoger dan de tweede, aangezien de eerste groep het niet voor zichzelf doet waardoor de motivatie-put leeg raakt, in tegenstelling tot de tweede groep waar de motivatie-put infinitief is.De show is uiteraard het doel, ik denk zelf niet dat een show de grootst tellende factor is die de publieke opinie vormt, maar meer het bijkomende gedrag.
2. Het is uiteraard waar dat de ontevredenheid van de onderuitgezakte 'TV-kijker' zodanig erg kan zijn dat deze zich in negatieve wijze moet uiten tegenover de fitte persoon die een lichaam heeft om 'trots op te zijn', alhoewel dit trots zijn relatief persoonlijk is. Zoals dream bulk mooi zegt: deze persoon is bewust van het feit dat hij (op dat moment) niet de kracht heeft om zichzelf om te toveren tot een ware vlinder. Door zich te uiten in een negatieve wijze (haat) kan deze persoon zijn verdriet omzetten naar zelf-acceptatie waarin hij de tekortkomingen compenseert met gevolg dat hij zich beter gaat voelen. Obvious, niks nieuws en erg triest, right.
Het zorgelijke is dat deze personen in de meeste gevallen niet eens doorhebben dat zij dit gedrag vertonen en dat het ontzettend ongezond is voor hun geest en welzijn, net zoals dat ontzettend veel mensen zo ontiegelijk onbewust van zichzelf zijn; de gewoontes en diepgewortelde patronen die hun leven dirigeert (geen grip en/of visie), vaak op een negatieve manier. Vaak zie je dat de aangevallen persoon zich dan defensief opstelt en zijn 'betere' lifestyle door de strot van de hater wilt drukken, waar ik ook schuldig van was. Echter besef je op een gegeven moment dat deze persoon 'onwetend' en onbewust is waardoor je medelijden krijgt; het heeft geen zin. Stil. Als de betreffende persoon écht wilt, dan wordt deze vanzelf bewust, of helemaal nooit.
hij-vorm voor gemak
Dit filmpje past ook wel goed hier:
Guilty myself, alhoewel een gigantisch stuk minder dan eerst.![]()
Ik vraag mij af of ik in de buurt kom, of brabbel. Ik geef de cafeine de schuld.
![]()
Volgens mij traint die gast 5x per week armenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet elke dag man. Heb daar echt geen zin in.
[..]
Nice post. Dik fysiek heeft die vent trouwens. Natty for reals?![]()
Verder is het bijna onmogelijk die vasculariteit natty te behalen maar als hij zou kuren dan zou je verwachten dat de rest ook groter is, meer dan winstrol zal het niet zijn![]()
Guys, Alberto Nunez, één van de coaches van de zowat meest gerespecteerde coaching groep: 3DMJ, waar Eric Helms ook onderdeel van uitmaakt.
Ze zijn allemaal natty als het goed is. Alhoewel sommige zeggen dat Eric ooit toegaf een prohormoon? gebruikt te hebben. Alberto zelf vertelde in een filmpje dat hij tot twee keer toe bijna de AAS aangeraakt had, maar op het laatste moment besloot het niet te doen. Filmpjes staan ook op hun channel en erg interessant voor diegene die denkt AAS te willen gaan gebruiken, maar twijfelt.
Zij trainen ook allemaal aardig lang. Jeff Alberts traint al ~24 jaar. Zijn filmpjes staan ook op hun channel.If not now, then when.![]()
Is het niet gewoon genetisch bepaald?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus af. Het verschil tussen links en rechts in mijn biceps is echt enorm. Tijdens mijn curls train ik altijd links en rechts met een gelijk gewicht en pas zodra ik mijn voorgeschreven herhalingen (12 per set) met links haal, ga ik vooruit in gewicht. Maar bijtrekken, homaar
Ik heb begrepen dat negatives goed werken om de achterlopende kant bij te laten trekken?Yeah, hij weegt iets van 75 op sommige foto's. Toch ziet het er wel bruut uit, zeker een droge rug vind ik er zelf echt beestachtig uit zien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:50 schreef Maoist het volgende:
[..]
Volgens mij traint die gast 5x per week armen![]()
Verder is het bijna onmogelijk die vasculariteit natty te behalen maar als hij zou kuren dan zou je verwachten dat de rest ook groter is, meer dan winstrol zal het niet zijn![]()
Alberto is ook een koning in shredded worden en heeft een calorisch capaciteit + monster verbranding waar je u tegen zegt. Jelly as fuck. Hij eet ook elke dag cake.If not now, then when.![]()
Ik denk dat elke dag cake je snel gaat vervelen. Laat wel weer eens zien hoe afgestompt die mensen zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Albert is ook een koning in shredded worden en heeft een calorische capaciteit waar je u tegen zegt. Jelly as fuck. Hij eet ook elke dag cake.![]()
Niet als je die cake (geen gele cake zoals hier, gewoon taart) ziet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat elke dag cake je snel gaat vervelen. Laat wel weer eens zien hoe afgestompt die mensen zijn.Die Amerikanen hebben 2000 soorten cake.
Hmm, meh. Ik word al misselijk van de gedachte aan al die zoete troep, moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet als je die cake (geen gele cake zoals hier, gewoon taart) ziet.Die Amerikanen hebben 2000 soorten cake.
Kan me wel voorstellen dat mensen met van die suikercravings die shit niet kunnen weerstaan.
Overigens ben ik nu echt belachelijk misselijk van die olijfolie. 700 ml WHOLE MILK, brinta en 30 ml van die zooi ofzo. Uit Engeland, APR 2004. Die reigeraanval komt ineens uit het niets opzetten.
Is wel lekker met volle melk though, even schudden zodat dat vet bindt en gaan. Geeft het een lekkere twist.![]()
Yeah, endo = sugarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, meh. Ik word al misselijk van de gedachte aan al die zoete troep, moet er niet aan denken.Kan me wel voorstellen dat mensen met van die suikercravings die shit niet kunnen weerstaan.
Overigens ben ik nu echt belachelijk misselijk van die olijfolie. 700 ml WHOLE MILK, brinta en 30 ml van die zooi ofzo. Uit Engeland, APR 2004. Die reigeraanval komt ineens uit het niets opzetten.
Is wel lekker met volle melk though, even schudden zodat dat vet bindt en gaan. Geeft het een lekkere twist.![]()
. Stereo approves.
Dat dere Panzerway.
http://instagram.com/nunez3dmjIf not now, then when.![]()
Cheesecake masteryquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet als je die cake (geen gele cake zoals hier, gewoon taart) ziet.Die Amerikanen hebben 2000 soorten cake.
Alleen verrekte duur om te maken zo'n taart.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
http://instagram.com/p/fF3V_HiZK7/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, endo = sugar![]()
. Stereo approves.
Dat dere Panzerway.
http://instagram.com/nunez3dmjdie benchpressende hond.
![]()
![]()
Echt hé.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Cheesecake mastery
Alleen verrekte duur om te maken zo'n taart.Ik moet nog steeds een echte cheesecake proberen. Heb alleen mijn eigen protein ones gehad. Ik heb gehoord dat die van de Starbucks lekker is. Even een keer checken.
Er is ook een Cheesecake-topic op FOK! btw. Echt nice.Mooi hé.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/fF3V_HiZK7/die benchpressende hond.
Vanwaar zouden negatives goed werken? Meer spierpijn geheid, maar gains?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus af. Het verschil tussen links en rechts in mijn biceps is echt enorm. Tijdens mijn curls train ik altijd links en rechts met een gelijk gewicht en pas zodra ik mijn voorgeschreven herhalingen (12 per set) met links haal, ga ik vooruit in gewicht. Maar bijtrekken, homaar
Ik heb begrepen dat negatives goed werken om de achterlopende kant bij te laten trekken?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Morgen de gehele dag vrij+nieuwe kennis van een cheesecake topic. Mhhh.. ik weet wat mij te doen staat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé.Ik moet nog steeds een echte cheesecake proberen. Heb alleen mijn eigen protein ones gehad. Ik heb gehoord dat die van de Starbucks lekker is. Even een keer checken.
Er is ook een Cheesecake-topic op FOK! btw. Echt nice.
[..]
Mooi hé.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:16 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Morgen de gehele dag vrij+nieuwe kennis van een cheesecake topic. Mhhh.. ik weet wat mij te doen staat.![]()
Hahaha. Succes man!
witte chocola raspberry cheesecake bij starbucks is echt goddelijk, enige wat ik daar af en toe koopquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé.Ik moet nog steeds een echte cheesecake proberen. Heb alleen mijn eigen protein ones gehad. Ik heb gehoord dat die van de Starbucks lekker is. Even een keer checken.
Er is ook een Cheesecake-topic op FOK! btw. Echt nice.![]()
Nice. Ik kom er elke dag langs tegenwoordig. Echter hoorde ik dat een piece of cake ziek veel calorieën bevat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:18 schreef seto het volgende:
[..]
witte chocola raspberry cheesecake bij starbucks is echt goddelijk, enige wat ik daar af en toe koopEr is een lijst van voedingswaarden though.
Waar sta jij nu op de schaal van motivatie en buff-ambities etc? Heb je het laten varen of werk je er nog steeds aan? Soms komt het over alsof je er totaal niet meer mee bezig bent.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Ik kom er elke dag langs tegenwoordig. Echter hoorde ik dat een piece of cake ziek veel calorieën bevat.Er is een lijst van voedingswaarden though.
![]()
![]()
Nog steeds strong 4x per week. Heb sinds juli 2012 in totaal misschien 7-10 trainingen gemist.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar sta jij nu op de schaal van motivatie en buff-ambities etc? Heb je het laten varen of werk je er nog steeds aan? Soms komt het over alsof je er totaal niet meer mee bezig bent.Buff-ambities zijn minder. Ik zie meer in persoonlijke uitdaging en overwinning.
Hoezo lijkt dat zo?
Oh you young padawan, goed bezig. Ik dacht ergens te lezen dat je je homegym had verkocht voor een PS3 en een kapsalon ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog steeds strong 4x per week. Heb sinds juli 2012 in totaal misschien 7-10 trainingen gemist.Buff-ambities zijn minder. Ik zie meer in persoonlijke uitdaging en overwinning.
Hoezo lijkt dat zo?
Maar wel om mooi om te horen dat je die motivatie nog hebt.Als ik wat eigen posts of foto's terugzie van anything 2012 dan kan ik het gevoel nog wel terughalen. Ik trainde zelfs als ik ziek was. :Vanaf een bepaald punt is dat alleen maar bergafwaarts gegaan.
Raar eigenlijk, want ik merk dat ik nu alweer een uur naar progress pictures en Instagram's van andere naakte gasten zit te kijken met een bak kwark op schoot.
Het blijft tof. Morgen maar weer eens trainen.
Niet van die bronstige taal uitslaan JayJay!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:34 schreef IrCute het volgende:
Vanilla bean cheesecake van TGI fridays pls get inside me![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh you young padawan, goed bezig. Ik dacht ergens te lezen dat je je homegym had verkocht voor een PS3 en een kapsalon ofzo.![]()
BEASTMODE![]()
Komt allemaal goed man. Zorg gewoon dat je structuur hebt en jezelf blijft ontwikkelen, want dan blijft het interessant. Als er geen motivatie is, dan creëer je die. Je bent zelf creatief genoeg om het tot een succes te brengen. Doorzetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh you young padawan, goed bezig. Ik dacht ergens te lezen dat je je homegym had verkocht voor een PS3 en een kapsalon ofzo.
[ afbeelding ]
Maar wel om mooi om te horen dat je die motivatie nog hebt.Als ik wat eigen posts of foto's terugzie van anything 2012 dan kan ik het gevoel nog wel terughalen. Ik trainde zelfs als ik ziek was. :Vanaf een bepaald punt is dat alleen maar bergafwaarts gegaan.
Raar eigenlijk, want ik merk dat ik nu alweer een uur naar progress pictures en Instagram's van andere naakte gasten zit te kijken met een bak kwark op schoot.
Het blijft tof. Morgen maar weer eens trainen.
[..]
Niet van die bronstige taal uitslaan JayJay!
Ik moet trouwens echt pitten. Mijn nachtelijke rust is zwaar onder vuur de laatste weken.
Finish die tutorial en regel een headset, homeboy. We moeten snel rocken.
P.S. Netflix.
Eccentrics zorgen toch voor meer microscheurtjes?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:14 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vanwaar zouden negatives goed werken? Meer spierpijn geheid, maar gains?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dat komt ervan als meisjes ineens niet meer aan de pil zittenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
Niet van die bronstige taal uitslaan JayJay!![]()
![]()
Goedemorgen heren, iemand die mij meer kan vertellen over het testen van bloed in Nederland? Kan ik daarvoor gewoon simpelweg naar de huisarts? (En zoja, gaat dit mij iets kosten) Ik heb geen klachten, maar ben enige tijd van de vitaminepillen en supplementen af, neem enkel nog creatine, (die pot gaat ook nooit op
) en ben best wel benieuwd wat voor bloedwaardes ik nu heb. Of ik vitamine D deficient ben en bijv. wat mijn calcium waardes zijn. Niet dat ik zo'n angsthaas ben, maar als ik weer 5000IU vitamine D3 ga supplementeren, wil ik liever eerst zeldzame dingetjes uitsluiten... --> ''Those with a rare disorder called sarcoidosis, severe renal impairment, primary hyperparathyroidism, or any condition resulting in an elevated calcium level in the blood should consult with their physician before taking vitamin D supplements. A low-cost blood chemistry test easily rules out elevated blood calcium''
Of is het juist beter om de 5000IU D3 + kruidvat multivitaminepil die ik normaal gesproken inneem een paar weken te gebruiken en dán te gaan testen? Als er dan bijzondere waardes zijn kom je er ook achter.The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Ik zou me geen zorgen maken om zaken als sarcoidosis. Bloed prikken kan echter wel nuttig zijn om het effect van bepaalde supps op jouw waardes (lever, nieren, cholesterol, vitamines, mineralen, testosteron, enz) uit te testen. Laat je bloed prikken, ga een maand of twee aan de supps en prik opnieuwquote:Op woensdag 9 oktober 2013 04:47 schreef Broempoe het volgende:
Goedemorgen heren, iemand die mij meer kan vertellen over het testen van bloed in Nederland? Kan ik daarvoor gewoon simpelweg naar de huisarts? (En zoja, gaat dit mij iets kosten) Ik heb geen klachten, maar ben enige tijd van de vitaminepillen en supplementen af, neem enkel nog creatine, (die pot gaat ook nooit op
) en ben best wel benieuwd wat voor bloedwaardes ik nu heb. Of ik vitamine D deficient ben en bijv. wat mijn calcium waardes zijn. Niet dat ik zo'n angsthaas ben, maar als ik weer 5000IU vitamine D3 ga supplementeren, wil ik liever eerst zeldzame dingetjes uitsluiten... --> ''Those with a rare disorder called sarcoidosis, severe renal impairment, primary hyperparathyroidism, or any condition resulting in an elevated calcium level in the blood should consult with their physician before taking vitamin D supplements. A low-cost blood chemistry test easily rules out elevated blood calcium''
Of is het juist beter om de 5000IU D3 + kruidvat multivitaminepil die ik normaal gesproken inneem een paar weken te gebruiken en dán te gaan testen? Als er dan bijzondere waardes zijn kom je er ook achter.Hoe het er in NL aan toe gaat, weet ik niet, maar ik heb het gevoel dat het wat krampachtig en gesloten is.
Ps:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 09-10-2013 05:37:53 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Yuri is back. Kunnen we binnenkort weer eens een lekker recept van je verwachten?Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:42 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme zelfs na kotsen ben ik nog kotsmisselijk van die rotzooi.Zo slaap ik nooit.
godver broertje wat heeft die chick met je gedaan?
Deathlift or Die.![]()
Bukkake taart. Veel proteinz.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:23 schreef fathank het volgende:
Yuri is back. Kunnen we binnenkort weer eens een lekker recept van je verwachten?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Yeah, waarschijnlijk binnenkort als ik op kamers zit en weer zelf kook. Op dit moment kookt mijn lieve moeder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:23 schreef fathank het volgende:
Yuri is back. Kunnen we binnenkort weer eens een lekker recept van je verwachten?If not now, then when.![]()
Ik heb hier NIETS mee te maken, we zitten 150 km van elkaar af op dit moment en het is NIET mijn schuld!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]godver broertje wat heeft die chick met je gedaan?
Ik heb toevallig wel lekkere olijfolie in huis, puur voor shakes
Jouw chick heeft me gesloopt trouwens, kan amper lopen.![]()
![]()
Is de lengte van de bar belangrijk bij deadliften? Normaal gezien gebruik ik een bp bar maar we hebben ook wat kortere bars (1,50 mtr gok ik) die wat vaker vrij zijn om te gebruikten.![]()
Gisteravond hard gecardiood, maar wilde deze toch nog even met je delenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
P.S. als iemand nog goede knallende muziek heeft die ik waarschijnlijk niet ken post het!
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Nicequote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb hier NIETS mee te maken, we zitten 150 km van elkaar af op dit moment en het is NIET mijn schuld!Ik heb toevallig wel lekkere olijfolie in huis, puur voor shakes
Jouw chick heeft me gesloopt trouwens, kan amper lopen.
Deathlift or Die.![]()
Dit. Geen betere anticonceptie voor de vrouw dan een goed laag BF%.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat komt ervan als meisjes ineens niet meer aan de pil zitten![]()
Soms heb ik het gevoel dat ik er helemaal klaar mee ben met het vele eten, en vaak hetzelfde te eten. Elke ochtend weer die ranzige brinta, die 3 eieren die me strot uit beginnen te komen en weer die eindeloze broodjes kipfilet. Ik weet dat er genoeg mogelijkheden zijn in gevarieerd eten maar toch. Uiteindelijk weet ik waar ik het voor doe en heb ik het er zeker wel voor over, aan motivatie geen gebrek maar ik heb soms wel moeite met het grote aantal voedsel. En dit zeg ik als meso/endo. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Meer het probleem van het vaak hetzelfde eten, grote hoeveelheden is voor mij geen probleem...
Ik ben altijd al een grote eter geweest, als avond maaltijd een hele kip dr in gooien is voor mij geen probleem, halve kilo kwark elke avond gaat er ook binnen een paar minuten in. Ik heb juist moeite met het minder eten wat ik nu doe om mn vet% omlaag te krijgen. Hele dag aan eten denken en honger hebben sucked.![]()
QFT. Of je nou iedere dag een broodje kroket en een yoghurtje haalt bij de kantine of aan je brood met kip zitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef Questular het volgende:
Meer het probleem van het vaak hetzelfde eten, grote hoeveelheden is voor mij geen probleem...
Ik ben altijd al een grote eter geweest, als avond maaltijd een hele kip dr in gooien is voor mij geen probleem, halve kilo kwark elke avond gaat er ook binnen een paar minuten in. Ik heb juist moeite met het minder eten wat ik nu doe om mn vet% omlaag te krijgen. Hele dag aan eten denken en honger hebben sucked.dan maak je toch pastasalades, eet je geen brinta, etc etc. ik maak voor iedere week een andere lunch klaar zodat ik nooit een week hetzelfde eet. Vooral als ik cut btw. Nu eet ik een weekje iedere ochtend overnight oats, dan weet een protein shake met havermout en fruit en de andere dag volkorencrackers met pindakaas. IIFYM bro.
Als meso/endo kan je niet géén honger hebben.
Deathlift or Die.![]()
Nog tips/recepten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
QFT. Of je nou iedere dag een broodje kroket en een yoghurtje haalt bij de kantine of aan je brood met kip zitdan maak je toch pastasalades, eet je geen brinta, etc etc. ik maak voor iedere week een andere lunch klaar zodat ik nooit een week hetzelfde eet. Vooral als ik cut btw. Nu eet ik een weekje iedere ochtend overnight oats, dan weet een protein shake met havermout en fruit en de andere dag volkorencrackers met pindakaas. IIFYM bro.
Als meso/endo kan je niet géén honger hebben.Voor ontbijt en lunch weet ik zat dingen, maar ik kook eigenlijk vooral avondeten dat ik lekker vind, en niet zo zeer goed bulkvoedsel ofzo.
![]()
Brood met kipfilet is ook gewoon troep man, niet weg te krijgen. Sowieso brood.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef jeurse04 het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ik er helemaal klaar mee ben met het vele eten, en vaak hetzelfde te eten. Elke ochtend weer die ranzige brinta, die 3 eieren die me strot uit beginnen te komen en weer die eindeloze broodjes kipfilet. Ik weet dat er genoeg mogelijkheden zijn in gevarieerd eten maar toch. Uiteindelijk weet ik waar ik het voor doe en heb ik het er zeker wel voor over, aan motivatie geen gebrek maar ik heb soms wel moeite met het grote aantal voedsel. En dit zeg ik als meso/endo. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
Ik neem nu veel volle melk, havermout, pinda's, Griekse yoghurt, chorizo enz. En dan is het avondeten er voor de variatie. Daar eet ik gewoon wat ik wil, als ik teveel aankom dan laat ik wel 30gr pinda's weg ofzo, toch weer ca. 200kcal.
Als mijn avondeten bestond uit rijst, kip en broccoli afwegen zou ik gek worden.![]()
Kip/vis met rijst/pasta.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nog tips/recepten?Voor ontbijt en lunch weet ik zat dingen, maar ik kook eigenlijk vooral avondeten dat ik lekker vind, en niet zo zeer goed bulkvoedsel ofzo.
Aardappelen met kippenpoten. Of gevulde kip met een jasje van bacon
Enchillada's met kip/gehakt.
Naans met eigen gemaakte Souvlaki, Tatziki en Griekse salade.
Pannenkoeken.
Dit zijn de dingen die we afgelopen week hebben gemaakt. Alles natuurlijk met shitload aan groente en salades.
Oh, we cutten nu beiden btw.Deathlift or Die.![]()
Top, daar kan ik wel wat mee!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kip/vis met rijst/pasta.
Pannenkoeken.
Dit zijn de dingen die we afgelopen week hebben gemaakt. Alles natuurlijk met shitload aan groente en salades.
Oh, we cutten nu beiden btw.![]()
![]()
Wat heb jij tegen mijn rijst, kip en broccoli?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Brood met kipfilet is ook gewoon troep man, niet weg te krijgen. Sowieso brood.
Ik neem nu veel volle melk, havermout, pinda's, Griekse yoghurt, chorizo enz. En dan is het avondeten er voor de variatie. Daar eet ik gewoon wat ik wil, als ik teveel aankom dan laat ik wel 30gr pinda's weg ofzo, toch weer ca. 200kcal.
Als mijn avondeten bestond uit rijst, kip en broccoli afwegen zou ik gek worden.
Voor het brood moet ik je wel gelijk geven, niet te vreten die zooi. 'Goed voor de vezeltjes' ja en niet goed voor mijn motivatie. Rijst, kip, ei en wat random groenten is voor mij toch echt wel een must bij de lunch. Hier vaak mensen op het werk die een half brood naar binnen werken met komkommer, hagelslag of kaas. Ze zien er allemaal uit als witte zombies.![]()
Dat zijn een hoop carbs voor een cut?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kip/vis met rijst/pasta.
Pannenkoeken.
Oh, we cutten nu beiden btw.![]()
Whehe inderdaad. En vezels zitten ook wel in iets anders, op een goede dag eet ik een halve kilo havermout, heb je ook genoeg vezels binnen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mijn rijst, kip en broccoli?
Voor het brood moet ik je wel gelijk geven, niet te vreten die zooi. 'Goed voor de vezeltjes' ja en niet goed voor mijn motivatie. Rijst, kip, ei en wat random groenten is voor mij toch echt wel een must bij de lunch. Hier vaak mensen op het werk die een half brood naar binnen werken met komkommer, hagelslag of kaas. Ze zien er allemaal uit als witte zombies.
Maar ik vind rijst met kip gewoon bagger. Rijst is best okay, heb het gisteren ook nog gegeten, maar dan eet ik er gewoon ander vlees bij. Sowieso trek ik het niet om kip te eten, enige wat ik eigenlijk eet is rundvlees. Denk 1x per week kip en verder nog iets willekeurigs wat op dat moment voorhanden is.
Laatst was wild zwijn steak in de aanbieding, 10 euro/kg, dus direct maar een halve kilo gehaald.![]()
Gewoon IIFYM, ik drink een liter chocolademelk per dag, zit nu lekker aan de boterhammen met pindakaas en hagelslagquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef jeurse04 het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ik er helemaal klaar mee ben met het vele eten, en vaak hetzelfde te eten. Elke ochtend weer die ranzige brinta, die 3 eieren die me strot uit beginnen te komen en weer die eindeloze broodjes kipfilet. Ik weet dat er genoeg mogelijkheden zijn in gevarieerd eten maar toch. Uiteindelijk weet ik waar ik het voor doe en heb ik het er zeker wel voor over, aan motivatie geen gebrek maar ik heb soms wel moeite met het grote aantal voedsel. En dit zeg ik als meso/endo. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?beetje fruit enzo, gister nog een halve kilo pitloze witte druiven op
![]()
![]()
Hoezo? Dat zijn avondmaaltijden. Over de hele dag gemeten zit ik op nog geen 50% carbs. Ik schommel meestal tussen 40-50%. Zolang ik mijn kcal en protein haal is het wat mij betreft goed (en het werkt ook voor mij).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop carbs voor een cut?Deathlift or Die.![]()
Een heel pak havermout op een dag?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe inderdaad. En vezels zitten ook wel in iets anders, op een goede dag eet ik een halve kilo havermout, heb je ook genoeg vezels binnen.![]()
Ah okee. Bij alles staat carbs dus het zag er op het eerste gezicht uit als veel carbs.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo? Dat zijn avondmaaltijden. Over de hele dag gemeten zit ik op nog geen 50% carbs.![]()
Ik snap het. Naast mijn carbs in avondeten eet ik iedere ochtend 50gr oats en Max 6 boterhammen of max 75 gram rijst oid. Het werkt voor mij. Word echt zichtbaar droger en qua massa verlies ik echt heel weinig (ja, gemeten).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee. Bij alles staat carbs dus het zag er op het eerste gezicht uit als veel carbs.
Op hongerige dagen doe ik echt shitloads aan roerbakgroente door de rijst heen, naast de broccoli.Deathlift or Die.![]()
Soms wel ja, heb je direct ongeveer 1700kcal binnen, lekker makkelijk. Maar dat zijn wel mijn record dagen, normaal zit ik aan 200-250gr ofzo.quote:Klopt, moet ik ook nog eens kopen. Stuk goedkoper dan rund inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:35 schreef Questular het volgende:
Ik eet regelmatig paardenbiefstuk, zeker een aanrader en goed te betalen![]()
Ik vind konijn echt niks, zit een raar smaakje aan en het stinkt. Of dat was haas.quote:
Hij was zelf aangereden door m'n vader. (inb4 Sapstengel is een redneck die roadkill eet)![]()
Ik zit ook op 40 - 50% carbs per dag, oats, rijst, soms brood, werkt prima.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap het. Naast mijn carbs in avondeten eet ik iedere ochtend 50gr oats en Max 6 boterhammen of max 75 gram rijst oid. Het werkt voor mij. Word echt zichtbaar droger en qua massa verlies ik echt heel weinig (ja, gemeten).
Op hongerige dagen doe ik echt shitloads aan roerbakgroente door de rijst heen, naast de broccoli.![]()
Bijna 1800, zelfs.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms wel ja, heb je direct ongeveer 1700kcal binnen, lekker makkelijk. Maar dat zijn wel mijn record dagen, normaal zit ik aan 200-250gr ofzo.Ik vind oats wel lekker, maar daar zou ik van gaan kotsen denk ik.
![]()
![]()
Hmm konijn bakken, uitje erbij, rode wijn erbij, peper..hmmm en nog wat kruiden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind konijn echt niks, zit een raar smaakje aan en het stinkt. Of dat was haas.
Hij was zelf aangereden door m'n vader. (inb4 Sapstengel is een redneck die roadkill eet)
Sapstengel is een redneck de roadkill eet...eewww!Pussy? Of hou je niet van chinees?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef Ethanolic het volgende:
Konijn, paard, hertheerlijk. Gimme all the meatssss
![]()
Nee ik vond het niks. Wild zwijn was best okay, maar ben nooit zo gecharmeerd van varkensvlees. Ik houd het toch gewoon bij een goede steak.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm konijn bakken, uitje erbij, rode wijn erbij, peper..hmmm en nog wat kruiden.
Sapstengel is een redneck de roadkill eet...eewww!![]()
Ik vind varkensvlees echt prima en op de reclames van voedingscentrum zeggen ze dat je daar geen puisten meer van krijgt dus nice!
Oké ik eet eigenlijk alleen varkenshaas.en bacon obviously.
Deathlift or Die.![]()
Zelf zit ik nu standaard op een pak havermout per dag, komt omdat ik er fairy dust van maak en het dus zeer snel op kan drinken. 200 gram kan ik in een minuut naar binnentanken op deze manier...tezamen met een liter volle melk
permabulking is fun!!!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
steaks zijn wel lekker, al zijn nederlandse steaks snel saai .. weinig vet zit er maar in.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik vond het niks. Wild zwijn was best okay, maar ben nooit zo gecharmeerd van varkensvlees. Ik houd het toch gewoon bij een goede steak.
Lekkere juicy steak doorgemarmerd met vet is waar mijn hartje sneller van gaat kloppen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
En nu heb ik dus honger.... en mn boterhammen met kip filet zien er een stuk minder "aantrekkelijk" uit...![]()
Pussy eten is niks mis mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm konijn bakken, uitje erbij, rode wijn erbij, peper..hmmm en nog wat kruiden.
Sapstengel is een redneck de roadkill eet...eewww!
[..]
Pussy? Of hou je niet van chinees?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Respect.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:03 schreef dreamerbulk het volgende:
Zelf zit ik nu standaard op een pak havermout per dag, komt omdat ik er fairy dust van maak en het dus zeer snel op kan drinken. 200 gram kan ik in een minuut naar binnentanken op deze manier...tezamen met een liter volle melk
permabulking is fun!!!![]()
Het nadeel alleen is dat die droge oats naderhand beginnen te "rijzen" in je maag, enorm bloated dan lolquote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Fairy dust? Hoe? Havermout kan ik niet goed wegkrijgen, ook al is het ontzettend goed. Wegdrinken lijkt mij ideaal. Vertel je geheim.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:03 schreef dreamerbulk het volgende:
permabulking is fun!!!![]()
Blender.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Fairy dust? Hoe? Havermout kan ik niet goed wegkrijgen, ook al is het ontzettend goed. Wegdrinken lijkt mij ideaal. Vertel je geheim.![]()
Huisarts bezoek kost jouw niets, wel het bloedprikken en een huisarts gaat geen bloedprikken als jij geen klachten hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 04:47 schreef Broempoe het volgende:
Of is het juist beter om de 5000IU D3 + kruidvat multivitaminepil die ik normaal gesproken inneem een paar weken te gebruiken en dán te gaan testen? Als er dan bijzondere waardes zijn kom je er ook achter.![]()
Je huisarts laat je gewoon bloed prikken als jij daar om vraagt. En het meeste is gratis. Ik moest voor een paar dingen zelf betalen,kostte me iets van 18 euro. Maar daarmee had ik wel zo´n beetje de hele lijst getest.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Huisarts bezoek kost jouw niets, wel het bloedprikken en een huisarts gaat geen bloedprikken als jij geen klachten hebt.![]()
Of gewoon vermalen havermout kopen.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Blender ja, of ultra fine oats van B&F.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Fairy dust? Hoe? Havermout kan ik niet goed wegkrijgen, ook al is het ontzettend goed. Wegdrinken lijkt mij ideaal. Vertel je geheim.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
Goed idee. Gewoon een schep vermalen havermout in je whey shake flikkerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:03 schreef dreamerbulk het volgende:
permabulking is fun!!!Makkelijke kwaliteits carbs
-
Het ligt er aan hoe je verzekerd bent, bij mij kwam het gewoon op het eigen risico.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je huisarts laat je gewoon bloed prikken als jij daar om vraagt. En het meeste is gratis. Ik moest voor een paar dingen zelf betalen,kostte me iets van 18 euro. Maar daarmee had ik wel zo´n beetje de hele lijst getest.![]()
Ik kom altijd bij een opkoper van supermarktfoods..zit ook vaak dingen zoals vermalen havermout tussen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Goed idee. Gewoon een schep vermalen havermout in je whey shake flikkerenMakkelijke kwaliteits carbs
Pas nog een paar zakken ingeslagen. Jum jum.![]()
Sure, maar het is niet zo dat je arts je een bloedtest zou weigeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe je verzekerd bent, bij mij kwam het gewoon op het eigen risico.![]()
Ultra fine oats gaat echt 10 keer over de kop, als het al niet meer is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:56 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Blender ja, of ultra fine oats van B&F.
Euroshopper, 500 gram havermout 39 cent geloof ik.Behulpzaam als een waterkraan.
2,90 een kilo bij BF.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ultra fine oats gaat echt 10 keer over de kop, als het al niet meer is.
Euroshopper, 500 gram havermout 39 cent geloof ik.![]()
Is fairydust van dat heel fijn gemaalde havermout? Dat soort spul kun je ook bij de Aldi halen, 10 soorten granen door elkaar en echt superfijn gemalen ofzo. Kost ook niets.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Geen betere anticonceptie voor de vrouw dan een goed laag BF%.![]()
![]()
![]()
Ik krijg bij het woord 'fairydust' een heel ander ideequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Is fairydust van dat heel fijn gemaalde havermout? Dat soort spul kun je ook bij de Aldi halen, 10 soorten granen door elkaar en echt superfijn gemalen ofzo. Kost ook niets.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 09-10-2013 15:49:10 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Vandaag trouwens weer 3x5x100kg gesquat. Ging op zich een stuk beter dan vorige keer. Nog wel form struggles, maar ik heb vandaag een power rack geprobeerd in plaats van een vast squatrack. Dit is toch iets beter, omdat de veiligheidsbalken op een vast rack vaak toch iets te hoog zijn voor mensen die goed diep gaan. Er is niks irritanter dan de bar tegen die steunen aanketsen, wat ivm balans ook nog eens gevaarlijk kan zijn. In een verstelbare kan ik die balken dus iets omlaag schroeven en kan ik wat dieper gaan zitten. Ik moet nu echt hard gaan werken aan explosiviteit, dus binnenkort weer een weekje 60% pakken op hoog volume
-
Als je form te lijden heeft met hoger gewicht moet je in principe gewoon wat minder zwaar squaten. Form gaat boven gewicht. Als je gaat proberen toch zwaarder te squaten heb je uiteraard kans op blessures, of je gaat jezelf een verkeerde form aanleren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:47 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag trouwens weer 3x5x100kg gesquat. Ging op zich een stuk beter dan vorige keer. Nog wel form struggles, maar ik heb vandaag een power rack geprobeerd in plaats van een vast squatrack. Dit is toch iets beter, omdat de veiligheidsbalken op een vast rack vaak toch iets te hoog zijn voor mensen die goed diep gaan. Er is niks irritanter dan de bar tegen die steunen aanketsen, wat ivm balans ook nog eens gevaarlijk kan zijn. In een verstelbare kan ik die balken dus iets omlaag schroeven en kan ik wat dieper gaan zitten. Ik moet nu echt hard gaan werken aan explosiviteit, dus binnenkort weer een weekje 60% pakken op hoog volume![]()
quote:Gewoon havermout in de blender gooienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ultra fine oats gaat echt 10 keer over de kop, als het al niet meer is.
Euroshopper, 500 gram havermout 39 cent geloof ik.Wat Snakey zegtquote:
,,/![]()
hallo experts, ben een beginner met een aantal vragen...hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden
heb een aantal weken geleden een oud schema vanonder het stof gehaald en gebruik deze weer 3x in de week, mijn voornaamste doel is afvallen en strakker wordenwat vinden jullie van dit schema?quote:benen:
walking lunge, legpress (ben inmiddels overgestapt op squats)
borst:
benchpress, chest press
rug:
barbell row, seated row.
schouders:
shoulder press, cable bar
triceps:
overhead tricep extension, tricep kick back (die laatste vervang ik ook wel eens met rope push down)
biceps:
barbell curl, cable curl
buik:
gedurende vijf minuten situps doen, zowel naar voren als zijwaarts
na de krachttraining 30 minuten fietsen of crosstrainer
mijn vragen:
- na hoe veel tijd moet je je schema aanpassen en op welke manier? moet ik bijv. andere oefeningen doen of pas ik het gewicht waarmee ik train aan?
- tot nu toe lukt het me niet om de 5 minuten buikspieroefeningen vol te maken omdat ik steeds kramp krijg in mijn buikspier..kan dan echt even helemaal niks doen behalve in foetushouding afwachten tot t weg is.. denk zelf dat het te maken heeft met een buikoperatie die ik 2 jaar geleden gehad heb waarbij de buikspieren zijn doorgesneden..is er een andere manier om deze oefeningen te doen, of moet ik de buikspieren (voorlopig) overslaan in mijn training
ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Gewoon havermout in de blender gooienquote:![]()
![]()
Oh dat valt me nog mee, dacht dat t veel duurder wasquote:
Behulpzaam als een waterkraan.
Havermout kost 41 cent voor 500 gram bij de AH. Je spaart dan dus Je spaart dus 2,08 uit. Effe in de blender en je bent klaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh dat valt me nog mee, dacht dat t veel duurder was
2,08 is in die zin dus vreselijk veel geld.Zeker als je 500 gram per dag gebruikt.
![]()
Van 2 euro per dag kun je mooi weer meer dan 3x kwark kopen. Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Havermout kost 41 cent voor 500 gram bij de AH. Je spaart dan dus Je spaart dus 2,08 uit. Effe in de blender en je bent klaar.
2,08 is in die zin dus vreselijk veel geld.Zeker als je 500 gram per dag gebruikt.
![]()
Na 2 dagen kun je een sixpack kopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van 2 euro per dag kun je mooi weer meer dan 3x kwark kopen. Ik bedoel maar.![]()
True that, ik meende me te herinneren dat ik wel eens 5 kg voor 20 euro had gezien ergensquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Havermout kost 41 cent voor 500 gram bij de AH. Je spaart dan dus Je spaart dus 2,08 uit. Effe in de blender en je bent klaar.
Dan heb je die Blender snel terug verdiend
Precies.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na 2 dagen kun je een sixpack kopen.Waarom stupid zijn als je het ook slim aan kunt pakken.
Olijfolie begint nu wel een verslaving te worden overigens, ik gooi het nu achteloos overal door, plens hier, plens daar.Als je maar de goede hebt proef je er eigenlijk geen klap van. En dat gene wat je er wel aan proeft is juist lekker, rawr.
![]()
de havermout droog blenden in de blender, verandert het in fijn poeder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Fairy dust? Hoe? Havermout kan ik niet goed wegkrijgen, ook al is het ontzettend goed. Wegdrinken lijkt mij ideaal. Vertel je geheim.
Ik doe het altijd in bulk en vul dan een 5kg emmer met fairy dust. Met mijn whey maatschep weet ik dan precies hoeveel havermout ik moet pakken.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Lol, ik betaal 33 cent per 500 gram gewone havermout. 5kg voor 3.3 euro,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
True that, ik meende me te herinneren dat ik wel eens 5 kg voor 20 euro had gezien ergens
Dan heb je die Blender snel terug verdiend
^^ wat snakey zegtBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Slim, thanks! Heb hier een blender van 3.5 liter staan, maar even een voorraad aanleggen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
de havermout droog blenden in de blender, verandert het in fijn poeder.
Ik doe het altijd in bulk en vul dan een 5kg emmer met fairy dust. Met mijn whey maatschep weet ik dan precies hoeveel havermout ik moet pakken.Kan inderdaad prima door de melk all day erryday, vezels dit dat.
![]()
Ik zie je al staan bij de kassaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van 2 euro per dag kun je mooi weer meer dan 3x kwark kopen. Ik bedoel maar.
-'Dat is dan 21 euro alstublieft'
'hoeveel kwark is dat'
juustem! Easy bulkingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slim, thanks! Heb hier een blender van 3.5 liter staan, maar even een voorraad aanleggen.Kan inderdaad prima door de melk all day erryday, vezels dit dat.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hier niet hoor. Huisartsen hebben (mede dankzij de crisis) door de verzekeringsmaatschappijen een beetje 'op hun kop gekregen', in de zin dat ze niet iedereen meer voor elk wissewasje mogen doorsturen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:18 schreef Snakey het volgende:
Je huisarts laat je gewoon bloed prikken als jij daar om vraagt. En het meeste is gratis. Ik moest voor een paar dingen zelf betalen,kostte me iets van 18 euro. Maar daarmee had ik wel zo´n beetje de hele lijst getest.
2 jaar geleden liet ik bloed prikken omdat ik altijd misselijk werd bij het trainen, vroeg ik of hij niet ook meteen wat hormoonwaarden wilde aanvinken, maar dat mocht niet omdat er geen goede reden toe was.
Zal wel per huisarts verschillen maar de regel is doorgaans dat het niet meer gedaan wordt zonder goede reden.Of toch du vader?![]()
Vandaag een mijlpaal behaald, 145kg dl. Dit is voor mij ongeveer 2xbw.
Lange termijn doelen zijn 2,5x bw dl 2x squat en 1,5bp.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Tevens, als je havermout in de blender gooit, verneuk je dan niet juist de saccharide ketens tot het praktisch simpele carbs zijn?
Ik ben overigens niet banaal op complexiteit van carbs (vooral omdat het niet zo zwart-wit ligt als puur naar GI kijken), begrijp me niet verkeerd, maar volgens mij verander je wel degelijk de GI ervan door het te blenden.Of toch du vader?![]()
volgens mij zijn die ketens op microscopisch niveau veel belangrijker lol.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Tevens, als je havermout in de blender gooit, verneuk je dan niet juist de saccharide ketens tot het praktisch simpele carbs zijn?
Ik ben overigens niet banaal op complexiteit van carbs (vooral omdat het niet zo zwart-wit ligt als puur naar GI kijken), begrijp me niet verkeerd, maar volgens mij verander je wel degelijk de GI ervan door het te blenden.
Lijkt me niet dat er ook maar iets aan de GI verandert nee.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het is niet dat het opeens een andere stof wordt met andere moleculensamenstelling hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ben overigens niet banaal op complexiteit van carbs (vooral omdat het niet zo zwart-wit ligt als puur naar GI kijken), begrijp me niet verkeerd, maar volgens mij verander je wel degelijk de GI ervan door het te blenden..
![]()
Begin met de squats, ik zou chest press vervangen door flys, 1 row oefening vervangen door deadlift. Of Starting Strength gaan doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef JaneDoe het volgende:
hallo experts, ben een beginner met een aantal vragen...hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden
heb een aantal weken geleden een oud schema vanonder het stof gehaald en gebruik deze weer 3x in de week, mijn voornaamste doel is afvallen en strakker worden
[..]
wat vinden jullie van dit schema?
mijn vragen:
- na hoe veel tijd moet je je schema aanpassen en op welke manier? moet ik bijv. andere oefeningen doen of pas ik het gewicht waarmee ik train aan?
- tot nu toe lukt het me niet om de 5 minuten buikspieroefeningen vol te maken omdat ik steeds kramp krijg in mijn buikspier..kan dan echt even helemaal niks doen behalve in foetushouding afwachten tot t weg is.. denk zelf dat het te maken heeft met een buikoperatie die ik 2 jaar geleden gehad heb waarbij de buikspieren zijn doorgesneden..is er een andere manier om deze oefeningen te doen, of moet ik de buikspieren (voorlopig) overslaan in mijn training
ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen![]()
Hmm dat is misschien wel een beter idee dan de kom brinta met melk die ik eet, ga t morgen eens proberenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:03 schreef dreamerbulk het volgende:
permabulking is fun!!!
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
Sowieso zijn er wel meer van dat soort handige tips die gewoon nobrainers zijn om te doen. Het zou mooi zijn als daar een keer een lijst van komt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Hmm dat is misschien wel een beter idee dan de kom brinta met melk die ik eet, ga t morgen eens proberen![]()
thanks!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Begin met de squats, ik zou chest press vervangen door flys, 1 row oefening vervangen door deadlift. Of Starting Strength gaan doen.
bij rug vergat ik er trouwens bij te zeggen dat ik de barbell row ook wel eens vervang met good mornings..
je bedoelt dus eerst squaten en daarna walking lunge?![]()
Het is ineens suiker na het blendenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is niet dat het opeens een andere stof wordt met andere moleculensamenstelling hoor.
Inderdaad, goed idee wel!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso zijn er wel meer van dat soort handige tips die gewoon nobrainers zijn om te doen. Het zou mooi zijn als daar een keer een lijst van komt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
De moleculaire samenstelling blijft hetzelfde, alleen breek je nu de langere ketens op in kleinere ketens. De moleculen blijven natuurlijk in dezelfde structuur aan elkaar gekoppeld, alleen in veel kleinere stukjes (waarbij je dus effectief de ketens verkleint en dus de complexiteit vermindert).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is niet dat het opeens een andere stof wordt met andere moleculensamenstelling hoor.
Stereo kom er maar in. Klaar dit even voor ons op.Gast, ga nou niet mijn woorden verdraaienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het is ineens suiker na het blenden
Of toch du vader?![]()
Dus als je van havermout een pannenkoek maakt, waardoor de ketens heel groot zijn worden het ultra complexe carbs?![]()
gast die structuren waar je het over hebt zijn van microscopische grootte, als het blend lijkt het voor het oog superfijn, maar microscopisch gezien zijn het nog steeds enorme brokken. Je kan die ketens niet op die manier van elkaar breken lol.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
De moleculaire samenstelling blijft hetzelfde, alleen breek je nu de langere ketens op in kleinere ketens. De moleculen blijven natuurlijk in dezelfde structuur aan elkaar gekoppeld, alleen in veel kleinere stukjes (waarbij je dus effectief de ketens verkleint en dus de complexiteit vermindert).
Stereo kom er maar in. Klaar dit even voor ons op.
[..]
Gast, ga nou niet mijn woorden verdraaien![]()
Dus moet ik er ook nog rekening meehouden dat ik niet teveel en te hard kauw .. omdat anders de GI van mijn havermout veranderd?
[ Bericht 5% gewijzigd door dreamerbulk op 09-10-2013 19:18:12 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
een havermout vlok is één cel , net zoals een eidooier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
Een vlokje havermout is 1 heeeeele lange molecuul!!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Oke. Als jij het zegt zal het wel zo zijn. Ik meende het een keer ergens gelezen te hebben en opperde slechts de gedachte (zie ook vooral het vraagteken in mijn eerste post en mijn vraag aan Stereo om dit op te klaren in de tweede). De GI van havermoutmeel is bijvoorbeeld ook wat hoger dan van normale havermout.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:09 schreef dreamerbulk het volgende:
gast die structuren waar je het over hebt zijn van microscopische grootte, als het blend lijkt het voor het oog superfijn, maar microscopisch gezien zijn het nog steeds enorme brokken. Je kan die ketens niet op die manier van elkaar breken lol.
Niet meteen zo aangevallen voelen met je denigrerende toon in je eerdere posts, zeer trieste manier van discussie voeren.
[ Bericht 4% gewijzigd door Luchtkoker op 09-10-2013 19:27:27 ]Of toch du vader?![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
een havermout vlok is één cel , net zoals een eidooier.. Heeft er hier dan helemaal niemand opgelet op school?
![]()
Als ze dat hadden gedaan zouden ze een troll van een kilometer afstand ruiken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]. Heeft er hier dan helemaal niemand opgelet op school?
![]()
Hogere GI komt door het grotere oppervlak t.o.v. het volume of het gewicht. Daardoor wordt het sneller opgenomen en stijgt je bloedsuiker sneller. Een ander aspect is dat de moeilijk te verteren buitenkant van de vlokken reeds stuk gehakselt is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:22 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Oke. Als jij het zegt zal het wel zo zijn. Ik meende het een keer ergens gelezen te hebben en opperde slechts de gedachte (zie ook vooral het vraagteken in mijn eerste post en mijn vraag aan Stereo om dit op te klaren in de tweede). De GI van havermoutmeel is bijvoorbeeld ook wat hoger dan van normale havermout.
Niet meteen zo aangevallen voelen met je denigrerende toon in je eerdere posts, zeer trieste manier van discussie voeren.![]()
Hmm: gezien het niveau vam de overige opmerkingen hier had ik het niet door idd.Mijn zwakte. Dank voor de tactische terechtwijzing.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gedaan zouden ze een troll van een kilometer afstand ruiken.![]()
Huh? Ik voel me totaal niet aangevallen, ik vond jouw opmerking gewoon oprecht grappigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:22 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Oke. Als jij het zegt zal het wel zo zijn. Ik meende het een keer ergens gelezen te hebben en opperde slechts de gedachte (zie ook vooral het vraagteken in mijn eerste post en mijn vraag aan Stereo om dit op te klaren in de tweede). De GI van havermoutmeel is bijvoorbeeld ook wat hoger dan van normale havermout.
Niet meteen zo aangevallen voelen met je denigrerende toon in je eerdere posts, zeer trieste manier van discussie voeren.
Niet zo aangevallen voelen, iedereen maakt wel eens een opmerking die grappig kan overkomen bij andere mensen, dan mag er toch wel even een klein lachertje gedaan worden ...Excuses als ik denigrerend overkwam .. was niet de bedoeling!
[ Bericht 6% gewijzigd door dreamerbulk op 09-10-2013 19:50:20 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
ik hoop dat je beseft dat ik trolquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]. Heeft er hier dan helemaal niemand opgelet op school?
ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gedaan zouden ze een troll van een kilometer afstand ruiken.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik hoop dat je beseft dat CarbonC nooit beseft dat er iemand trollt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik hoop dat je beseft dat ik trolDeathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat CarbonC nooit beseft dat er iemand trollt.![]()
Om maar weer ontopic te gaan:
Babyslayer doet wat deadlifts en babbelt een beetje bij Elliot Hulse
"You know a motherfucker means business when they bring their own bar"
Dat shirt ook... Nordic Peptides ... heheheBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Inmiddels wel ja. Ik "lees" (scan) te snel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat CarbonC nooit beseft dat er iemand trollt.![]()
Je had gewoon je leesbril niet opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja. Ik "lees" (scan) te snel.
CarbonC, behalve een grote neger ook het goede antwoordquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hogere GI komt door het grotere oppervlak t.o.v. het volume of het gewicht. Daardoor wordt het sneller opgenomen en stijgt je bloedsuiker sneller. Een ander aspect is dat de moeilijk te verteren buitenkant van de vlokken reeds stuk gehakselt is.![]()
Overigens maken hoog- of lage GI-voedseltjes in principe niks uit als je geen diabeet bent en een goede insulinehuishouding hebt. Het een is niet per se slechter dan het ander ofzo. Gewoon kwestie van uitproberen wat het best in je eetpatroon past.Confidence through competence![]()
Het is geen chocomel (wantquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef Travel. het volgende:
Als ik chocolade smaak whey bestel, moet ik dan denken aanchocomel
of een of ander slap aftreksel?
) maar het is iig goed te drinken met zowel melk als water.
Soukidan op je oogbal.![]()
Lekker is die shit hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:31 schreef Hiatus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whey,eieren,havermout,kwark,zemelen,lijnzaad,amandelen,cashews.
Handig om mee te nemen.Ik maak ook vaak van die dingen. Bananenbrood is ook goed te doen
Deathlift or Die.![]()
Nice!!! Ziet er goed en handig uit!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:31 schreef Hiatus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whey,eieren,havermout,kwark,zemelen,lijnzaad,amandelen,cashews.
Handig om mee te nemen.
Door mijn OCD kan ik helaas niet tegen een ongelijke verdeling van noten in mijn brood....
Als ik dan nog verder ga denken over de verdeling van de whey door het brood draai ik helemaal door ... best sneu mens ben ik.
Thanks! Die eerste is wel nice.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Gisteravond hard gecardiood, maar wilde deze toch nog even met je delenIf not now, then when.![]()
watquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nice!!! Ziet er goed en handig uit!
Door mijn OCD kan ik helaas niet tegen een ongelijke verdeling van noten in mijn brood....
Als ik dan nog verder ga denken over de verdeling van de whey door het brood draai ik helemaal door ... best sneu mens ben ik.![]()
dreamer cmon bro, dont be dat person
het gaat toch niet om wat je dagelijks binnen krijg, maar om wat je per week binnen krijgt
vanaf maandag reset het tochDeathlift or Die.![]()
Hahaha ja gaat ook niet om de hoeveelheden die ik binnenkrijg per hap, maar ik krijg gewoon kriebels van een onsymmetrische verdelingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
watdreamer cmon bro, dont be dat person
het gaat toch niet om wat je dagelijks binnen krijg, maar om wat je per week binnen krijgt
vanaf maandag reset het toch
Ik denk zelf alleen maar in gains, weegschaal, werkgewichtencalorieen moet je ruim nemen.
Hoe komt het dat ik van een pakje euroshopper kipfilet van 150g gelijk propvol zit terwijl er maar 5g koolhydraten inzit?![]()
door de 149 gram sodium!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:04 schreef Maoist het volgende:
Hoe komt het dat ik van een pakje euroshopper kipfilet van 150g gelijk propvol zit terwijl er maar 5g koolhydraten inzit?
nee maar serieus, eiwitten kunnen ook vullen heBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik zit op 400g eiwitten per dag (4500 kcal ongeveer) en toch vult een pakje kipfilet mij meer dan een zak chips terwijl daar echt 10x zoveel carbs en kcal inzitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
door de 149 gram sodium!
nee maar serieus, eiwitten kunnen ook vullen he![]()
Not sure if srs or keto or not natty?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:07 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik zit op [b][b]400g eiwitten per dag[/b][/b] (4500 kcal ongeveer) en toch vult een pakje kipfilet mij meer dan een zak chips terwijl daar echt 10x zoveel carbs en kcal inzit
Al een potentiële niertransplantatie kandidaat gevonden?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
met 400 gram eiwitten per dag zou ik me in elk geval niet goed voelen en zeker de hele dag buikpijn hebbenquote:![]()
Dit en er komen echt 2-3x per dag Anaconda's uit mijn darmen maar het werkt wel. Heb nergens last vanquote:![]()
Kan helemaal geen kwaad voor je nieren mits je gewoon 2 gezonde nieren hebt. Net zoiets dat als je te lang creatine neemt dat je het dan zelf niet meer aanmaakt![]()
![]()
Maar ff serieus, hoezo 400 gram eiwitten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Maoist het volgende:
Kan helemaal geen kwaad voor je nieren mits je gewoon 2 gezonde nieren hebt. Net zoiets dat als je te lang creatine neemt dat je het dan zelf niet meer aanmaaktBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Werkt het beste met Trenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Maar ff serieus, hoezo 400 gram eiwitten?![]()
Maar ik doe het vooral omdat ik aan het bulken ben en liever mijn kcal uit eiwtten haal dan uit koolhydraten en vetten. Dan zet ik echt een stuk minder vet aan![]()
Okok, fair enough. Wel duur dieet ofniet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:22 schreef Maoist het volgende:
Maar ik doe het vooral omdat ik aan het bulken ben en liever mijn kcal uit eiwtten haal dan uit koolhydraten en vetten. Dan zet ik echt een stuk minder vet aan
Merk je nog iets in je kracht?
edit: nevermind als je echt tren gebruikt lol, dan is het logisch zoveel eiwittenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
zou met tren eerder meer carbs vreten zodat je immens goede trainingsessies krijgt. Sowieso zijn carbs ALTIJD het beste als je je eiwit+vet behoefte hebt bereiktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Okok, fair enough. Wel duur dieet ofniet?
Merk je nog iets in je kracht?
edit: nevermind als je echt tren gebruikt lol, dan is het logisch zoveel eiwitten![]()
Ja ik doelde eigenlijk ook op en hoog eiwit en hoog carb dieet lolquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:31 schreef Intentiion het volgende:
[..]
zou met tren eerder meer carbs vreten zodat je immens goede trainingsessies krijgt. Sowieso zijn carbs ALTIJD het beste als je je eiwit+vet behoefte hebt bereiktBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja precies als je dan toch zo een aggressieve compound neemt als trenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja ik doelde eigenlijk ook op en hoog eiwit en hoog carb dieet lolMaarja ik ga slapen, tot morge allemaal
![]()
![]()
![]()
beter stack je tren dan met test/mast (250/400)
dan krijgt vet geen kans, ook niet als je veel carbs eet.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Tren opmerking was niet serieus![]()
Misschien dat ik het een keer ga proberen om te kijken of je er echt zo opgefokt van wordt.
Mast zou ik nooit aan beginnen. De mensen die ik ken die het gebruikt hebben zitten onder de acne, veel meer dan normaal is bij een kuur. Maar idd wel high tren/low test
En ik merk zeker wel krachtgains. Zoals ik zei OHP ik 85kg terwijl dit voordat ik bulkte nog 70 was. (Ben van 85>97 gegaan)
Mis het wel, op kracht trainen. Heb mijn onderrug een keer geblesseerd, was helemaal niet ernstig maar ik voel het nog steeds elke keer als ik zwaar squat of deadlift waardoor ik die oefeningen niet meer doe.
Doe nu een 5 day split en ben echt keihard gegroeid maar ik mis het wekelijks records verbreken. Je gaat echt veel langzamer in kracht omhoog. Dan bij een goede 3/4 day fullbody als madcow/wendler![]()
Het is ook vaker een Powerlift stack dan een BB stack idd.. wegens de eventuele acne problemen. PL'ers dont give a fuck hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:43 schreef Maoist het volgende:
Tren opmerking was niet serieus![]()
Misschien dat ik het een keer ga proberen om te kijken of je er echt zo opgefokt van wordt.
Mast zou ik nooit aan beginnen. De mensen die ik ken die het gebruikt hebben zitten onder de acne, veel meer dan normaal is bij een kuur. Maar idd wel high tren/low test
En ik merk zeker wel krachtgains. Zoals ik zei OHP ik 85kg terwijl dit voordat ik bulkte nog 70 was. (Ben van 85>97 gegaan)
Mis het wel, op kracht trainen. Heb mijn onderrug een keer geblesseerd, was helemaal niet ernstig maar ik voel het nog steeds elke keer als ik zwaar squat of deadlift waardoor ik die oefeningen niet meer doe.
Doe nu een 5 day split en ben echt keihard gegroeid maar ik mis het wekelijks records verbreken. Je gaat echt veel langzamer in kracht omhoog. Dan bij een goede 3/4 day fullbody als madcow/wendler
Ja dat is klote, heb zelf een half jaar niet kunnen deadliften door een rug blessure..
Dus ooit zal je het denk ik zeker weer zonder problemen kunnen. Goeie ohp btw
ik start binnenkort zelf met een schema echt gericht op kracht(uiteraard nog steeds massa bouwende op de assisted lifts). Ben benieuwd hoeveel kracht spurten ik dan nog ga meemaken.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Powerlifters die ik ken pakken halotestin en anapolon omdat ze vaak binnen een gewichtsklasse willen blijven. Je wordt echt supersterk van dit spul maar schijnt niet al te goed te zijn voor je leverquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het is ook vaker een Powerlift stack dan een BB stack idd.. wegens de eventuele acne problemen. PL'ers dont give a fuck haha
Ja dat is klote, heb zelf een half jaar niet kunnen deadliften door een rug blessure..
Dus ooit zal je het denk ik zeker weer zonder problemen kunnen. Goeie ohp btw
ik start binnenkort zelf met een schema echt gericht op kracht(uiteraard nog steeds massa bouwende op de assisted lifts). Ben benieuwd hoeveel kracht spurten ik dan nog ga meemaken.![]()
Superdrol wordt ook wel veel gebruikt, maar ik spreek voornamelijk alleen PL'ers die niet in gewichtsklasse hoeven te zitten... de superheavy weights.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef Maoist het volgende:
[..]
Powerlifters die ik ken pakken halotestin en anapolon omdat ze vaak binnen een gewichtsklasse willen blijven. Je wordt echt supersterk van dit spul maar schijnt niet al te goed te zijn voor je leverBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
haha ja het is een prohormoon(of was) , illegaal inmiddels.. maar bepaalde superheavy weights hebben er echt zieke getallen op gehaald. Ook zeer toxic voor je lever.quote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Shit bro. Ik zit een beetje over 200 gram nu en dat is een hersteldieet om 10 kg muscles terug te pakken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit op 450 gr. eiwitten per dag.
Zelf denk ik niet dat een natty lifter meer dan ~ 1.5 x LBM nodig heeft, die shit wordt massaal gepushed door de supplementen industrie. Ben ook nooit harde resultaten tegengekomen waaruit bleek dat dat bevorderlijk(er) was, dure carbs dit dat.![]()
Ik heb ¤ 450,- van Postal Gold gekregen en heb mijzelf gelijk een mooie fiets aangeschaft. Dat was echt fantastisch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Shit bro. Ik zit een beetje over 200 gram nu en dat is een hersteldieet om 10 kg muscles terug te pakken.
Zelf denk ik niet dat een natty lifter meer dan ~ 1.5 x LBM nodig heeft, die shit wordt massaal gepushed door de supplementen industrie. Ben ook nooit harde resultaten tegengekomen waaruit bleek dat dat bevorderlijk(er) was, dure carbs dit dat.If not now, then when.![]()
Jij Balkaniaanse klootzak.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb ¤ 450,- van Postal Gold gekregen en heb mijzelf gelijk een mooie fiets aangeschaft. Dat was echt fantastisch.
Ik merkte vanavond ook dat ik mezelf een fucked up adempatroon heb aangeleerd bij pullups. Omhoog = inademen.Man, dan zie je na twintig helemaal paars.
Lastig om dat om te keren terwijl je het altijd zo gewend bent.Zodra ik stop met erop te letten valt het weer terug in het oude patroon.
![]()
![]()
Als je het kookt, plak je de melk en havermout moleculen ook nog eens aan elkaar. Dat is pas een lang molecuul!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
Een vlokje havermout is 1 heeeeele lange molecuul!!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Is tren only niet tering slecht voor je? Moet daar geen test bij inderdaad?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Hehe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij Balkaniaanse klootzak.
Ik merkte vanavond ook dat ik mezelf een fucked up adempatroon heb aangeleerd bij pullups. Omhoog = inademen.Man, dan zie je na twintig helemaal paars.
Lastig om dat om te keren terwijl je het altijd zo gewend bent.Zodra ik stop met erop te letten valt het weer terug in het oude patroon.
Gewoon keihard - zodat de hele sportschool het hoort - de TJJJSSSHHHH™ techniek gebruiken. Fenomenaal.
Is gewoon een vermomde robot dit. Telkens als hij kracht zet komt er energie vrij welke hij af moet voeren. Hence the: TJJJSSSHHH.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe.
Gewoon keihard - zodat de hele sportschool het hoort - de TJJJSSSHHHH™ techniek gebruiken. Fenomenaal.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Die vent gaat tekeer zeg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe.
Gewoon keihard - zodat de hele sportschool het hoort - de TJJJSSSHHHH™ techniek gebruiken. Fenomenaal.
Even geprobeerd! Die shit werkt nog echt ook.![]()
Het geluid klinkt veel logischer bij de beweging die je maakt ofzo.
Of omdat je nu met die TSSJJ (harder geluid dan inademen) de focus legt op uitademen bij de (zwaardere) concentrische beweging. Thanks! Ik stop er wel weer mee zodra het onbewust gaat.
Die gast is goed ripped trouwens, mooie rug ook.![]()
Nee, nee. De TJJJSSSHHHH™ is een onmisbaar element van de supertroficale fusies die plaatsvinden in het membraam van de zeuzienieten. De TJJJSSSHHHH™ is een superieure vorm van het woordje Tsss. Wanneer je het woordje TJJJSSSHHHH™ op een harde manier en met een denigrerende toon uitspreekt, voelt jouw spiermassa zich bedreigd en wilt het zich bewijzen tegenover jou. Dit klinkt allemaal een beetje sullig, maar onthoudt dat het onderbewustzijn de complexe vocala goficis registreert en doorspeelt naar jouw spiermassa. De reactie die volgt is een verhoogde spiergroei doordat de spiermassa zich wilt bewijzen tegenover jou. Daarom is het belangrijk om de TJJJSSSHHHH™ techniek in je training routines te implementeren en dit moet dan ook uiterst serieus genomen worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is gewoon een vermomde robot dit. Telkens als hij kracht zet komt er energie vrij welke hij af moet voeren. Hence the: TJJJSSSHHH.
No gains anders.If not now, then when.![]()
Sinds ik TSSSSJHHH, maak ik de gains van mijn leven!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Je kende Scott Herman niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die vent gaat tekeer zeg.
Even geprobeerd! Die shit werkt nog echt ook.![]()
Het geluid klinkt veel logischer bij de beweging die je maakt ofzo.
Of omdat je nu met die TSSJJ (harder geluid dan inademen) de focus legt op uitademen bij de (zwaardere) concentrische beweging. Thanks! Ik stop er wel weer mee zodra het onbewust gaat.
Die gast is goed ripped trouwens, mooie rug ook.
Volg die vent al jaren, best goeie filmpjes heeft hij voor w.b.t. techniek, en om wat afwisseling te zoeken.
Mateloos irritant alleen die tssjjj en dat geschreeuw. Soms denk je dat hij ter plekke een Tia krijgt met die dikke nek vain lol
Loopt er hier ook eentje die bij elke uitademning HHAAAATTTTtth moet zeggen, en steeds harder naar mate z'n setje eindigd. Met 28kg dumbles bench pressenen dan schreeuwt hij bij rep 8 heel de gym bij elkaar.
Keertje al weg lopend wat vangezegt zo van " als je die energie nou eens in die push stopt...."
"dan wordt het nog eens wat" maar is geloof ik te dom om te begrijpen wat ik bedoelde.![]()
Irritante aandachtrekkers.![]()
Panzermaus doe je na maanden geen fuck doen nog steeds 20 pullups?
Verder dan 12 kom k niet atm
Ik vind niet dat je dan recht hebt van klagenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:36 schreef fathank het volgende:
Verder dan 12 kom k niet atm![]()
![]()
![]()
Met 100+ kg zou ik niet een keer met mn kin boven de bar komenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dan recht hebt van klagen![]()
lolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Met 100+ kg zou ik niet een keer met mn kin boven de bar komen![]()
echte pull ups (dus met je handpalmen naar je gezicht gericht) op een goeie dag een stuk of 10, maar dan ben ik ook gelijk klaar. setje daarna is misschien 6 dan. Wel full pulls, dus volledig uithangen, en dan weer omhoog tot over de bar kijkendquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:59 schreef Ethanolic het volgende:
Raymond hoeveel pullups doe jij inmiddels??
En hoeveel weeg je?
.
Wide grip pull ups for lats net aan 8 en dan matige form![]()
Van 107kg naar (vanmorgen) 101kg gecut, voor het ontbijt lol![]()
![]()
Vraag: Ik ben reeds bij een orthopeed geweest, en bij een sportarts, beiden op doorverwijzing van de huisarts. Nu wil ik toch alsnog naar een schouderspecialist (de eerste orthopeed was de algemene orthopeed in het lokale ziekenhuis) als laatste poging om weer 100% te geraken in plaats van kwakkelen op 85-90%.
Volgens de informatiedame van de specialist waar ik heen wil kan het zijn dat ik deze "third opinion" zelf moet betalen, en deze niet wordt vergoed. Dus verzekeraar gebeld, en die zegt dat een orthopeed altijd wordt vergoed vanuit de basisverzekering, zolang er maar een verwijsbrief is van de huisarts of de huidige orthopeed. Verzekeraar zegt tevens dat een sportarts geen medisch specialist is, maar degene waar ik geweest ben valt bij de betreffende kliniek onder de medisch specialisten en wordt tevens vergoed. Iemand hier ervaring mee?
Kan ook nergens informatie vinden omtrent third opinions.![]()
Weinig man. Dacht dat jij wel even trainde en sterker was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
echte pull ups (dus met je handpalmen naar je gezicht gericht) op een goeie dag een stuk of 10, maar dan ben ik ook gelijk klaar. setje daarna is misschien 6 dan. Wel full pulls, dus volledig uithangen, en dan weer omhoog tot over de bar kijkend
.
Wide grip pull ups for lats net aan 8 en dan matige form![]()
Van 107kg naar (vanmorgen) 101kg gecut, voor het ontbijt lol![]()
Nu Panzer het gisteren over zijn adem techniek had, kwam ik gelijk al tot de conclusie dat een adem techniek ook slechts een habit is die op zijn wijze aan- en afgeleerd kan worden.
Dit werd vanmorgen duidelijk gezien ik de techniek die ik gebruik, zelfs gebruik tijdens het aandoen van mijn broek en schoenen.Best geinig is dat.
Keihard gelachen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Loopt er hier ook eentje die bij elke uitademning HHAAAATTTTtth moet zeggen, en steeds harder naar mate z'n setje eindigd. Met 28kg dumbles bench pressenen dan schreeuwt hij bij rep 8 heel de gym bij elkaar.
Keertje al weg lopend wat vangezegt zo van " als je die energie nou eens in die push stopt...."
"dan wordt het nog eens wat" maar is geloof ik te dom om te begrijpen wat ik bedoelde.![]()
Irritante aandachtrekkers.![]()
Hij valt harder af dan zijn kracht afneemt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:36 schreef fathank het volgende:
Verder dan 12 kom k niet atm![]()
![]()
Doe jij nog steeds yoga? Bevalt dat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:40 schreef RaymondK het volgende:
Dit is trouwens een hele beste schouder strech oefening:
[ afbeelding ]
lekker na een deltoid dagje. Niet mogelijk om dan met je hoofd de grond nog te raken lol
Ik zit er over te denken dat ook te gaan doen. Ben echt een stijve, niet-lenige hark nu.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb ¤ 450,- van Postal Gold gekregen en heb mijzelf gelijk een mooie fiets aangeschaft. Dat was echt fantastisch.![]()
![]()
![]()
yep elke woensdag.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Doe jij nog steeds yoga? Bevalt dat?
Ik zit er over te denken dat ook te gaan doen. Ben echt een stijve, niet-lenige hark nu.
Bevalt prima, als ik het een week over sla, dan merk ik het gelijk de week erna.
't is wel afhankelijk van wat voor een lessen ze geven wat voor type yoga je krijgt. Hier is het vrij rustig, goed te volgen, weinig zweverig, en op lenigheid/ontspanning/ademhaling gericht, en goed te volgen voor iemand die 100% stuurs is. lol
Gewoon een keer meedraaien.![]()
Niet te hopen dat je e.o.a. zweverig wijf hebt wat over energiebanen en het reine Jing Jang begint te miepen, want dat is helemaal niet nodig.![]()
![]()
ja nee joh, ik ben een weakling die pas net mee draaitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Weinig man. Dacht dat jij wel even trainde en sterker was.
![]()
![]()
Tx. Ik was ook van plan te zoeken naar simpele beginnersyoga zonder die zweverige BS.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yep elke woensdag.
Bevalt prima, als ik het een week over sla, dan merk ik het gelijk de week erna.
't is wel afhankelijk van wat voor een lessen ze geven wat voor type yoga je krijgt. Hier is het vrij rustig, goed te volgen en op lenigheid/ontspanning en goed te volgen voor iemand die 100% stuurs is. lol
Gewoon een keer meedraaien.![]()
Niet te hopen dat je e.o.a. zweverig wijf hebt wat over energiebanen en het reine Jing Jang begint te miepen, want dat is helemaal niet nodig.![]()
Troost je, ik weeg 105 kg en krijg lang niet zoveel voor elkaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nee joh, ik ben een weakling die pas net mee draait
![]()
![]()
Ik 102, en krijg ook niet zoveel voor elkaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Troost je, ik weeg 105 kg en krijg lang niet zoveel voor elkaar![]()
![]()
Hier ook niet met 98kg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik 102, en krijg ook niet zoveel voor elkaar.
BTW: 102 is best zwaar, rekening houdend met het missen van een been, niet?
(dat bedoel ik dus positief).![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Troost je, ik weeg 105 kg en krijg lang niet zoveel voor elkaarIs toch ook een onzin spec. Hoeveel je jezelf kan optrekken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik 102, en krijg ook niet zoveel voor elkaar.![]()
Net zo belangrijk als hoevaak je jezelf kan aftrekken w.d.b.t.![]()
![]()
al hoewel, high test = >jerking probl.
Als je hoog bf% hebt, of gewoon veel core en benen massa, dan gaat dat gewoon ten koste van je optrekcapaciteiten.
't gaat erom hoeveel je curlt gewoon![]()
curlen daar gaat het om
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 10-10-2013 11:32:27 ]![]()
Een tree trunk als die van Snakey weegt gerust richting de 20kg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier ook niet met 98kg.
(dat bedoel ik dus positief).
M'n zusje is ok assistent geweest (heb ik al eens vertelt) had al maanden op de OK gestaan, ogen d'r uit gehaald (mee geholpen dan) hersen operaties, allemaal niks aan de hand. Totdat ze een keer een geamputeerd been moest wegdragen. Ging ze van haar graat met been en al omdat ze zich opeens realiseerde dat er daad werkelijk iets van dat lichaam af ging zeg maar.
Been is heel zwaar![]()
Ik heb 2 vragen.
1. Hoe ga je stuk bij een bent over bb row? Na een deadline ben ik echt gesloopt, maar na een bobr niet echt. Op een gegeven moment krijg ik de stang niet meer omhoog, of ik ga compenseren. Gek genoeg heb ik dan nog niet dat lekkere verzuurde gevoel wat ik na een deadline wel heb.
2. In mijn schema heb ik nu op 1 vd borstdagen bp, incline en decline bp. Kan dit volgens jullie? Ik heb het idee dat de laatste oefening verschrikkelijk onder de eerste 2 lijdt.![]()
Lijkt me ook best zieke gedachte eigenlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Een tree trunk als die van Snakey weegt gerust richting de 20kg.
M'n zusje is ok assistent geweest (heb ik al eens vertelt) had al maanden op de OK gestaan, ogen d'r uit gehaald (mee geholpen dan) hersen operaties, allemaal niks aan de hand. Totdat ze een keer een geamputeerd been moest wegdragen. Ging ze van haar graat met been en al omdat ze zich opeens realiseerde dat er daad werkelijk iets van dat lichaam af ging zeg maar.
Been is heel zwaar
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ik weeg mezelf met prothese. Een prothese weegt niet veel minder dan een gewoon onderbeen, dus ik zit op een redelijk normaal gewicht. Ik zou een kilo of 5 - 10 kwijt mogen om m'n BF wat naar beneden te krijgen, maar ik heb daar niet zo'n haast mee. Ik train meer op kracht dan echt BB tegenwoordig, dus die paar extra kilo zit niet in de weg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier ook niet met 98kg.
(dat bedoel ik dus positief).
Van morgen 2x 110 op de BP, dus ik ga nog steeds lekker vooruit.![]()
ja, ik zou het ook niet kunnen geloof ik. Van die akelige operaties.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lijkt me ook best zieke gedachte eigenlijk
meestal gaat het gewoon goed en heeft niemand ergens last van, maar er kwam ook een keer een trauma binnen, een jongetje van 4 dat volledig uitelkaar gereden was door een tram. Daar hadden verschillende ook wel even een gesprekje achteraf bij nodig![]()
![]()
![]()
Het is alleen m'n onderbeen he. Ik heb tot ~14cm onder m'n knie. Dat stukje zal geen 20 kilo wegen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Een tree trunk als die van Snakey weegt gerust richting de 20kg.
Been is heel zwaar![]()
nee ok, das waarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is alleen m'n onderbeen he. Ik heb tot ~14cm onder m'n knie. Dat stukje zal geen 20 kilo wegen.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, ik zou het ook niet kunnen geloof ik. Van die akelige operaties.
meestal gaat het gewoon goed en heeft niemand ergens last van, maar er kwam ook een keer een trauma binnen, een jongetje van 4 dat volledig uitelkaar gereden was door een tram. Daar hadden verschillende ook wel even een gesprekje achteraf bij nodig toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]gadver ja dat soort dingen. half oorlogstrauma lijkt me dat je daar van krijgt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n zus werkt voor een begrafenis onderneming, zij lapt de lijken op zodat ze er goed uitzien in hun kist. Die verhalen zijn te bizar soms. Mensen die voor een trein springen en half uit elkaar gespat zijn weer bij elkaar naaien (letterlijk) is niet het lekkerste werkje. Ze kan er prima mee omgaan, het enige waar ze soms moeite mee heeft zijn overleden kinderen. Ik ga al half kapot als ik er aan denk...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, ik zou het ook niet kunnen geloof ik. Van die akelige operaties.
meestal gaat het gewoon goed en heeft niemand ergens last van, maar er kwam ook een keer een trauma binnen, een jongetje van 4 dat volledig uitelkaar gereden was door een tram. Daar hadden verschillende ook wel even een gesprekje achteraf bij nodig![]()
![]()
Bij sommige springers ga je dat echt niet binnen een week redden.. dat aan elkaar naaien... Sowieso die springers... verhang je dan ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
M'n zus werkt voor een begrafenis onderneming, zij lapt de lijken op zodat ze er goed uitzien in hun kist. Die verhalen zijn te bizar soms. Mensen die voor een trein springen en half uit elkaar gespat zijn weer bij elkaar naaien (letterlijk) is niet het lekkerste werkje. Ze kan er prima mee omgaan, het enige waar ze soms moeite mee heeft zijn overleden kinderen. Ik ga al half kapot als ik er aan denk...You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
.hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:51 schreef Yamcha het volgende:
Jongens ik probeer te bulken en zou mijn ontbijt dus graag binnenhouden...
had ik het al gehad over de vitrine kast op die OK, waar ze alles in zette wat ze uit mensen hun poepert hebben moeten halen?
SRS
oke back to kwaliteitstopic
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 10-10-2013 12:42:03 ]![]()
Hier een gast die altijd willekeurige kreunen doet die op woorden lijken. Een keer tijdens DB Press hoorde ik hem KIIIIIP zeggen. En een keer SNOEK! tijdens een bicep curlquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je kende Scott Herman niet?
Volg die vent al jaren, best goeie filmpjes heeft hij voor w.b.t. techniek, en om wat afwisseling te zoeken.
Mateloos irritant alleen die tssjjj en dat geschreeuw. Soms denk je dat hij ter plekke een Tia krijgt met die dikke nek vain lol
Irritante aandachtrekkers.. Altijd moeite met m'n lach inhouden als hij dat keihard doord de gym schreeuwt.
![]()
hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier een gast die altijd willekeurige kreunen doet die op woorden lijken. Een keer tijdens DB Press hoorde ik hem KIIIIIP zeggen. En een keer SNOEK! tijdens een bicep curl. Altijd moeite met m'n lach inhouden als hij dat keihard doord de gym schreeuwt.
gevalletje Gilles de Latourette?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PISS COMING OUT OF MY ASSSquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier een gast die altijd willekeurige kreunen doet die op woorden lijken. Een keer tijdens DB Press hoorde ik hem KIIIIIP zeggen. En een keer SNOEK! tijdens een bicep curl. Altijd moeite met m'n lach inhouden als hij dat keihard doord de gym schreeuwt.
BOB FAGGOTBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Haha, Scott kende ik al langer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je kende Scott Herman niet?
Irritante aandachtrekkers.Maar wel typisch inderdaad, zo had je ze bij ons ook. Vaak zijn het dan niet eens de allerbuffste of sterkste mofo's.
Lijkt wel aandachttrekkerij.
![]()
In Spanje komt erwel eens een vent trainen in een single ply, riem en wrists bands om, en dan schreeuwen met wat tricep push downs. Hoezo, om de aandacht?![]()
![]()
ik heb ook wristbandsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:59 schreef Snakey het volgende:
In Spanje komt erwel eens een vent trainen in een single ply, riem en wrists bands om, en dan schreeuwen met wat tricep push downs. Hoezo, om de aandacht?![]()
![]()
what is single ply?
Hier lopen d'r twee in Lycra soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik heb ook wristbands![]()
![]()
what is single ply?
Hier lopen d'r twee in Lycra soms
Single ply is een powerlifting pakkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft ook wel eens een dubbele aan.![]()
![]()
hha, nog net geen wrestling singlet danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Single ply is een powerlifting pakkie.
[ afbeelding ]
Hij heeft ook wel eens een dubbele aan.![]()
haha zoiets kan pas als je baas bentquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Single ply is een powerlifting pakkie.
[ afbeelding ]
Hij heeft ook wel eens een dubbele aan.
Wat is het idee van de belt om je middenrif?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha zoiets kan pas als je baas bent
[ afbeelding ]
Lijkt mij een beetje hoog, niet?"Happiness is not getting more, but wanting less"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: