abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131966623

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier

[ Bericht 1% gewijzigd door CarbonC op 08-10-2013 12:58:36 ]
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:42:59 #2
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_131966650
Zo, even repost uit vorige topic:

[..] ik denk over te stappen naar een UB/LB split ipv 3 daagse. Dat heeft me het afgelopen jaar toch minder gebracht wat ik er van gehoopt had. Fullbody kost me teveel tijd als ik ook nog cardio in moet plannen en met een ub/lb kom ik goed uit qua hersteltijd en volgende training van een spiergroep.

Enige waarik mee zit is dat benen erg kort is en UB erg lang, dus ik denk schouders en armen samen met benen te doen. Ervaringen hiermee
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:44:28 #3
69994 seto
-|||--------|||-
pi_131966687
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef stinkie het volgende:

[..] ik denk over te stappen naar een UB/LB split ipv 3 daagse. Dat heeft me het afgelopen jaar toch minder gebracht wat ik er van gehoopt had. Fullbody kost me teveel tijd als ik ook nog cardio in moet plannen en met een ub/lb kom ik goed uit qua hersteltijd en volgende training van een spiergroep.

Enige waarik mee zit is dat benen erg kort is en UB erg lang, dus ik denk schouders en armen samen met benen te doen. Ervaringen hiermee
Wat had je in gedachten voor een LB workout dan?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_131966695
gvd carbon

08-10-2013: Headerfoto gecorrigeerd.Foto's Top 3 Mr. Olympia 2012 vervangen door die van 2013, funfoto onder de 2 Swarzenegger foto's verwijderd, spoiler voor versiebeheer toegevoegd (CarbonC)

dat was ik ja

dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:46:09 #5
19297 stinkie
pi_131966733
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:44 schreef seto het volgende:

[..]

Wat had je in gedachten voor een LB workout dan?
Benen (squat, extension, curl), kuiten, buik.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:46:13 #6
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131966735
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:40 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit. Omdat het verschikkelijk veel voordelen heeft, niet alleen m.b.t. groei van spieren, maar ook m.b.t. verminderde kans op bv. darmkanker en depressies (bij ouderen iig). Verder maak je zelf te weinig aan uit zonlicht als je de hele dag op kantoor zit en in de winter op een wat hogere breedtegraad. Dus m.u.v. Snakey op een Spaans strand en die gast die in Australie zit is vitamine D een must voor iedereen (niet alleen sporters).
Ook hier in Australië hebben we gewoon kantoorbanen hoor ;) Maar hier heb je inderdaad minder vitamine D nodig dan in NL. Ik supp in de zomer met 2000iu, in de winter met 4000iu. In NL zou ik waarschijnlijk het hele jaar door 5000iu nemen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_131966812
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:44 schreef no1uknow het volgende:
gvd carbon

08-10-2013: Headerfoto gecorrigeerd.Foto's Top 3 Mr. Olympia 2012 vervangen door die van 2013, funfoto onder de 2 Swarzenegger foto's verwijderd, spoiler voor versiebeheer toegevoegd (CarbonC)

dat was ik ja

[ afbeelding ]
Ik heb niets met opzet gedaan: ik ben uitgegaan van de OP die ik op de Wiki aantrof. Die liep op een aantal punten achter op de OP die hier gebruikt is. Als men vind dat er wat veranderd moet worden: prima. Ik heb deze keer alleen wat herstelwerkzaamheden doorgevoerd.
pi_131966826
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef stinkie het volgende:

[..]

Lunges, Front Squats.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:49:48 #9
69994 seto
-|||--------|||-
pi_131966845
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef stinkie het volgende:

[..]

Voor een echte leg day kan je nog wel wat meer doen ;)
Seto is zo ene baas he
pi_131966904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik heb niets met opzet gedaan: ik ben uitgegaan van de OP die ik op de Wiki aantrof. Die liep op een aantal punten achter op de OP die hier gebruikt is. Als men vind dat er wat veranderd moet worden: prima. Ik heb deze keer alleen wat herstelwerkzaamheden doorgevoerd.
Nota bene op jouw verzoek die nieuwe mr olympia foto's erin gegooid en newbie guide eruit gesloopt van de week, bedankt he ;(
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:53:26 #11
19297 stinkie
pi_131966936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:49 schreef seto het volgende:

[..]

Voor een echte leg day kan je nog wel wat meer doen ;)
Meer is nooit het probleem, wel zorgen dat ik qua tijd redelijk uitkom, nog wat aan cardio kan doen (hoewel zelden na benen). Buiten dat vind ik 3 oefeningen per spier per training genoeg, zeker met twee trainingen van die spier in de week.
pi_131966989
Wellicht een domme vraag, maar is het ook daadwerkelijk bewezen dat vitamine supplementen een positief effect hebben op iemand zijn/haar gezondheid? Heb altijd het gevoel dat het meer een fake effect heeft dan iets daadwerkelijk lichamelijks. Er zijn zoveel onderzoeken die tegenstrijdig zijn. Heb ook niet echt veel vertrouwen in allerlei gare bedrijven die supplementen verkopen. Wie controleert hen, en hoe vaak? Voedingsetiketjes in Nederland kloppen ook voor geen meter, wat een aantal dagen geleden in het nieuws is geweest.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:58:49 #13
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_131967039
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef Faeroer het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar is het ook daadwerkelijk bewezen dat vitamine supplementen een positief effect hebben op iemand zijn/haar gezondheid? Heb altijd het gevoel dat het meer een fake effect heeft dan iets daadwerkelijk lichamelijks. Er zijn zoveel onderzoeken die tegenstrijdig zijn. Heb ook niet echt veel vertrouwen in allerlei gare bedrijven die supplementen verkopen. Wie controleert hen, en hoe vaak? Voedingsetiketjes in Nederland kloppen ook voor geen meter, wat een aantal dagen geleden in het nieuws is geweest.
Als je zelf wil lezen, alsjeblieft :) http://examine.com/
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_131967049
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:52 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Nota bene op jouw verzoek die nieuwe mr olympia foto's erin gegooid en newbie guide eruit gesloopt van de week, bedankt he ;(
OP aangepast: zo beter?
pi_131967066
quote:
Vitamine D zeker wel. Verdiep je er maar eens in.
pi_131967078
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef CarbonC het volgende:

[..]

OP aangepast: zo beter?
Eindelijk, erkenning.
pi_131967940
Alleen Roaccutane heeft een goede wetenschappelijke basis waaruit blijkt dat het goed tegen acne werkt. Zink,biergist en al dat andere is bijna geen wetenschappelijke basis voor.

Zelf doet een sterke zonnebank wonderen voor mij (werkt ook erg goed tegen striae) maar daar is verder ook geen wetenschappelijke basis voor.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:46:11 #18
77130 star_gazer
pi_131968318
Dingen die 'geen wetenschappelijke basis' hebben hoeven niet per definitie niet te werken. Dat een nerd in een witte jas geen proefjes op een rat heeft gedaan, hoeft niet te betekenen dat iets zinloos is. Hetzelfde geldt voor heel veel statistische studies met onderzoeksgroepen; de sample size (proefgrootte) is daar vaak zo klein dat de 'wetenschappelijke basis' maar gammel is.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_131968466
quote:
Als je een tekort hebt werkt het zeker wanneer je dat gaat aanvullen, wanneer je geen tekort hebt heeft meer geen zin. Aangezien de meeste Nederlanders een Vit D tekort hebben (en het erg goedkoop is), is dat een logisch supplement. Zoals altijd, meten is weten. :)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:55:06 #20
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_131968550
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Dingen die 'geen wetenschappelijke basis' hebben hoeven niet per definitie niet te werken. Dat een nerd in een witte jas geen proefjes op een rat heeft gedaan, hoeft niet te betekenen dat iets zinloos is. Hetzelfde geldt voor heel veel statistische studies met onderzoeksgroepen; de sample size (proefgrootte) is daar vaak zo klein dat de 'wetenschappelijke basis' maar gammel is.
Maar ook andersom. Dingen die wetenschappelijk zijn onderbouwd hoeven niet per definitie te werken. En vaak is het zo dat als ze al wat doen is dat minimaal en niet de moeite om aan te beginnen.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:59:48 #21
77130 star_gazer
pi_131968662
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Maar ook andersom. Dingen die wetenschappelijk zijn onderbouwd hoeven niet per definitie te werken. En vaak is het zo dat als ze al wat doen is dat minimaal en niet de moeite om aan te beginnen.
Eens. Wederom speelt de sample grootte mee. Iets wat voor 30 mannen van 20-40 jaar werkt, hoeft nog niet perse voor jou te werken.

De wetenschap kan een indicatie geven en je moet het zeker niet negeren, maar 100% bewijzen dat iets voor iedereen werkt, kan het nooit.
-
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:04:42 #22
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_131968811
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Eens. Wederom speelt de sample grootte mee. Iets wat voor 30 mannen van 20-40 jaar werkt, hoeft nog niet perse voor jou te werken.

De wetenschap kan een indicatie geven en je moet het zeker niet negeren, maar 100% bewijzen dat iets voor iedereen werkt, kan het nooit.
Ik heb voor de lol wel eens onderzoeken opgezocht van suplementen die volgens B&F wetenschappelijk zijn onderbouwd/bewezen. Dat staat allemaal leuk natuurlijk en het zal de verkoop van betreffend suplement best opvoeren, maar het gaat bijna nooit echt ergens over die onderzoeken.

Vaak is het onderzoek door de fabrikant zelf gedaan. Wij van WC eend... :D Of het is een onderzoek wat is losgelaten op dementerende vrouwen van in de 70, om maar even een extreem te pakken.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:41:15 #23
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_131969853
Producten van Musclepharm doen het wel goed voor mij.
pi_131970258
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef SunTzu het volgende:
Producten van Musclepharm doen het wel goed voor mij.
Ik word helemaal raar van hun Assault pre-workout. Tot dusver twee keer geprobeerd. Je wilt meer en doet meer, maar gekke (onaangename) tintelingen en steeds de tel van het aantal reps kwijtraken bij de workout is een behoorlijke no-no voor mij.

Hebben andere hier ook last van?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:56:41 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131970353
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:53 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik word helemaal raar van hun Assault pre-workout. Tot dusver twee keer geprobeerd. Je wilt meer en doet meer, maar gekke (onaangename) tintelingen en steeds de tel van het aantal reps kwijtraken bij de workout is een behoorlijke no-no voor mij.

Hebben andere hier ook last van?
Die tintelingen komen van de beta-aline (heb de ingredientenlijst niet gezien, maar ik neem aan dat ze het erin gooien.)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131971507
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:32 schreef Maoist het volgende:
Alleen Roaccutane heeft een goede wetenschappelijke basis waaruit blijkt dat het goed tegen acne werkt. Zink,biergist en al dat andere is bijna geen wetenschappelijke basis voor.

Zelf doet een sterke zonnebank wonderen voor mij (werkt ook erg goed tegen striae) maar daar is verder ook geen wetenschappelijke basis voor.
Voor zink tegen acne valt zeker wat te zeggen, zijn zelfs nog klinische studies van:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2575335
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6163281
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/145237

Daarnaast zijn er nog genoeg klinische studies die de effectiviteit van de reguliere middelen zoals voorgeschreven door huisartsen bevestigen (benzoylperoxide, tretinoine, antibiotica van de tetracycline groep en dermale antibiotica [clindamycin]).
pi_131971818
Paar dagen geleden weer geprobeerd te rennen.
Ik zak door mijn linkerbeen( zweepslag) als ik wil rennen. Niet zo heel overdreven maar voel het wel lichtjes. Nou had ik niet het idee dat mijn ene kuit sterk in omvang gedaald was.

Maar maakte net een foto'tje.

:'). Rechterkuit ziet er toch zeker ontwikkelder uit dan mijn linkerkuit. Ik wil dat dit zo snel mogelijk bijtrekt, maar weet dat je linkerkuit zwaarder trainen volgens mij geen hol uitmaakt.

Iemand die weet hoe ik mijn linkerkuit weer kan laten bijtrekken in zowel kracht als omvang?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:19:53 #28
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131972827
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zak door mijn linkerbeen( zweepslag) als ik wil rennen. Niet zo heel overdreven maar voel het wel lichtjes. Nou had ik niet het idee dat mijn ene kuit sterk in omvang gedaald was.

[ afbeelding ]

:'). Rechterkuit ziet er toch zeker ontwikkelder uit dan mijn linkerkuit. Ik wil dat dit zo snel mogelijk bijtrekt, maar weet dat je linkerkuit zwaarder trainen volgens mij geen hol uitmaakt.

Iemand die weet hoe ik mijn linkerkuit weer kan laten bijtrekken in zowel kracht als omvang?
Gewoon trainen zoals je het normaal ook doet. Krijgt hij van zelf weer meer volume. Kan wel wat tijd over heen gaan voordat ze weer vergelijkbaar zijn. Denk hierbij aan meerdere maanden.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_131972956
quote:

[ afbeelding ]

En hoe zit het qua kracht tussen links en rechts?

Als je met beide kuiten hetzelfde gewicht pakt trekt het bij. Bij krachtsverschil in beide kuiten is het voor rechts dan makkelijker als links, waardoor ze ook bijtrekken. Dus gewoon zorgen dat je beide met hetzelfde gewicht pakt, als je links niet even zwaar kan als rechts, hanteer je de kg's van links ook op rechts.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:01:15 #30
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131975912
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:24 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Als je met beide kuiten hetzelfde gewicht pakt trekt het bij. Bij krachtsverschil in beide kuiten is het voor rechts dan makkelijker als links, waardoor ze ook bijtrekken. Dus gewoon zorgen dat je beide met hetzelfde gewicht pakt, als je links niet even zwaar kan als rechts, hanteer je de kg's van links ook op rechts.
Waarom zou je rechts beperken als je hem zwaarder kan uitvoeren? De enige geldige reden is als je vindt dat je eigen kuiten te groot worden. Maar dit is eerder genetisch bepaald. Een spier die 'achter blijft' heeft ook meer potentie om te groeien in volume en kracht.
Verbo is terug?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:04:43 #31
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_131975974
quote:

[ afbeelding ]

mooie kuiten voor een jongen :D
pi_131976333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:01 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Waarom zou je rechts beperken als je hem zwaarder kan uitvoeren? De enige geldige reden is als je vindt dat je eigen kuiten te groot worden. Maar dit is eerder genetisch bepaald. Een spier die 'achter blijft' heeft ook meer potentie om te groeien in volume en kracht.
Ze wil dat het zo snel mogelijk bijtrekt. Oftewel mijn aanpak is de beste.

Gr
pi_131976342
ONZ is een stukje verderop.

[ Bericht 96% gewijzigd door Snakey op 08-10-2013 18:26:11 ]
pi_131976836
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Die tintelingen komen van de beta-aline (heb de ingredientenlijst niet gezien, maar ik neem aan dat ze het erin gooien.)
Er zit 4.000mg beta-aline in (die ik van iemand tweemaal heb gebruikt), en in de nieuwste formule 2.000mg volgens BF.
pi_131976851
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
ONZ is een stukje verderop.
Oh ik dacht dat ik in het gym topic van ONZ zat _O- my bad.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:54:38 #36
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_131977203
Maak foto van je glutes aub!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:06:06 #37
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_131977529
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef stinkie het volgende:

PPL Broeder. Serieus.
Deathlift or Die.
pi_131978269
Moet echt iets verzinnen op wat nou het beste is om te eten/drinken na een harde workout. Wellicht iets te lang doorgegaan. Helemaal kapot en een gevoel alsof ik 10 paarden kan eten, maar krijg meestal vrij weinig weg behalve wat fruit. Krijg zelfs al gedurende de workout honger, maar dat zal wel meer te maken hebben met energiereserves die snel wegvloeien die ik moet bijtanken.

Iemand tips? Whey voor, gedurende en na de workout is in ieder geval niet meer voldoende nu het wat zwaarder wordt.
pi_131978321
Ik neem gewoon halve liter volle melk + schep whey voor het trainen. Daarna direct avondeten, wat het ook is.
pi_131978504
gewoon de hele dag je mond volstouwen met eten, nergens last van dan.

Als je honger krijgt tijdens workout dan betekent dat je de rest van de dag niet veel gegeten hebt denk ik
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:33:04 #41
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131978581
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:19 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Ze wil dat het zo snel mogelijk bijtrekt. Oftewel mijn aanpak is de beste.

Gr
Kan ze beter de ene kuit niet trainen en de ander wel. Gaat het nog sneller oftewel beter....

Groetjes van Ingrid
Verbo is terug?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:43:44 #42
391621 Hiatus
pi_131979044
Heb nu van die energyshots, zakjes poeder die op de tong moeten. In een shotgun Shell als verpakking. Zat als goodie bij bodylab bestelling. Verder geen bijzondere ingrediënten.

Voorkeur voor eventuele preworkout gaat bij mij nogsteeds naar koffie.
pi_131980268
Wat is cafeïne toch een prachtig machtig product. _O_ Twee uur slaap gehad, moe zijn, 350mg cafeïne door m'n pre-workout-mix en alsnog keihard knallen! Het trainen moet doorgaan, hoe dan ook.

Deze tijdens de laatste set. WOOOOOOAAAAAAH.

SPOILER
If not now, then when.
pi_131980303
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is cafeïne toch een prachtig machtig product. _O_ Twee uur slaap gehad, moe zijn, 350mg cafeïne door m'n pre-workout-mix en alsnog keihard knallen! Het trainen moet doorgaan, hoe dan ook.

Deze tijdens de laatste set. WOOOOOOAAAAAAH. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Skillet? SRS? :')
pi_131980473
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Skillet? SRS? :')
Deze was voor 'Hero' mijn laatste-set-lied:

_O_
If not now, then when.
pi_131980573
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Deze was voor 'Hero' mijn laatste-set-lied:

_O_
sowieso dat hele album is knallen, heerlijke workout muziek

ook bijna hele album

pi_131980979
Wat is die speculaaswhey van B&F smerig. :r

Net of je pure kaneel door je melk heen doet
pi_131981031
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef no1uknow het volgende:
Thanks man! :D Op het album van o.a. Adreline Mob kwam ik wel wat lekkere nummers tegen inderdaad. Vooral dat gedrum is prachtig. Ikzelf heb ook gedrumd; mooi werk. _O_
If not now, then when.
pi_131981185
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Thanks man! :D Op het album van o.a. Adreline Mob kwam ik wel wat lekkere nummers tegen inderdaad. Vooral dat gedrum is prachtig. Ikzelf heb ook gedrumd; mooi werk. _O_
Is Mike Portnoy, bijna alles wat hij aanraakt is tof. Dream Theater, Flying Colors (maar is wel wat softer), Winery Dogs zit hij ook in.

Het album Coverta van Adrenaline Mob is ook tof trouwens.
pi_131981483
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Maoist het volgende:
Wat is die speculaaswhey van B&F smerig. :r

Net of je pure kaneel door je melk heen doet
Bosvruchten/Berryblast. ;) Lekker.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:36:58 #51
19297 stinkie
pi_131981649
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

PPL Broeder. Serieus.
ikweet dat het voor mijn vakantie flink besproken is, maar ub/lb trekt me meer, geen idee waarom.

Ik zal dx schema's nog eens opzoeken
pi_131981951
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Deze tijdens de laatste set. WOOOOOOAAAAAAH. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Klinkt een beetje als Flyleaf. Ook een christelijke band.
pi_131984134
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:38 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Er zit 4.000mg beta-aline in (die ik van iemand tweemaal heb gebruikt), en in de nieuwste formule 2.000mg volgens BF.
Dat is wel veel.
pi_131984194
quote:

[ afbeelding ]

:9~ Vooral die rechterkuit.
pi_131984880
Hmm, ik had net even een gedachte;

Bodybuilding wordt vaak geassocieerd met narcisme of een 'te grote' hoeveelheid zelfliefde. Sommige zullen misschien wel beweren dat bodybuilding (inclusief op het podium treden) de ultieme vorm van narcisme. Jezelf in een spiegel bekijken en je spieren flexen.

Nu wordt dit vaak zodanig geformuleerd als een belediging, of wordt dit als zodanig opgevat. Voorheen schuwde ik dit woord ook enigszins. Maar net dacht ik, waarom is dit zo slecht? Waarom is het zo raar dat iemand zijn lichaam wil veranderen en er van wil houden/trots op zijn?

Moet de mens per sé achter de tv zitten en ontevreden zijn over zijn lichaam? Is het niet alleen maar beter voor diegene om van zijn lichaam te houden? Het geeft een boost in je zelfvertrouwen en je zelfwaarde wordt er alleen maar beter van.

Dus, is zelfliefde nu wel zo slecht of is dit drogargument van mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam?
pi_131985200
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef MrGuma het volgende:

Bodybuilding wordt vaak geassocieerd met narcisme of een 'te grote' hoeveelheid zelfliefde. Sommige zullen misschien wel beweren dat bodybuilding (inclusief op het podium treden) de ultieme vorm van narcisme. Jezelf in een spiegel bekijken en je spieren flexen.

Nu wordt dit vaak zodanig geformuleerd als een belediging, of wordt dit als zodanig opgevat. Voorheen schuwde ik dit woord ook enigszins. Maar net dacht ik, waarom is dit zo slecht? Waarom is het zo raar dat iemand zijn lichaam wil veranderen en er van wil houden/trots op zijn?

Moet de mens per sé achter de tv zitten en ontevreden zijn over zijn lichaam? Is het niet alleen maar beter voor diegene om van zijn lichaam te houden? Het geeft een boost in je zelfvertrouwen en je zelfwaarde wordt er alleen maar beter van.

Dus, is zelfliefde nu wel zo slecht of is dit drogargument van mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam?
Het wordt met 'slecht' geassocieerd omdat zelfliefde of narcisme vaak ten koste gaat van anderen. Imo is bb'en onschuldig.
pi_131985224
Zelfliefde =/= narcisme

Misschien bedoel je zelfverheerlijking?
Soukidan op je oogbal.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:34:23 #58
69994 seto
-|||--------|||-
pi_131985231
Vandaag pause squats gedaan.

Ze waren zwaar.
Seto is zo ene baas he
pi_131986876
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:34 schreef seto het volgende:
Vandaag pause squats gedaan.

Ze waren zwaar.
lekker he ? :P

even in the hole nadenken over het leven een paar seconden ...en dan hip drrrrriihhhhhhveeee
pi_131987035
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:07:03 #61
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_131987321
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe, dat zou zo'n enorme uitdaging en tease voor me zijn als ik die elke keer als ik train zie. Je weet dat je geduld moet hebben, maar op een dag...! :P
pi_131987358
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Whehehe, dat zou zo'n enorme uitdaging en tease voor me zijn als ik die elke keer als ik train zie. Je weet dat je geduld moet hebben, maar op een dag...! :P
Precies, dat daar is mijn doel in het leven.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:08:52 #63
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_131987435
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Precies, dat daar is mijn doel in het leven.
In m'n hoofd zie ik mezelf er al DBBP's mee doen. :D
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:11:11 #64
253447 Ethanolic
pi_131987562
Fuck die shit, ik ben om te groeien niet om zwaar te tillen.
Deathlift or Die.
pi_131987656
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
Fuck die shit, ik ben om te groeien niet om zwaar te tillen.
but who was progressive overload
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:15:03 #66
253447 Ethanolic
pi_131987795
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

but who was progressive overload
never heard that befo in ma life
Deathlift or Die.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:23:56 #67
69994 seto
-|||--------|||-
pi_131988332
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:00 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

lekker he ? :P

even in the hole nadenken over het leven een paar seconden ...en dan hip drrrrriihhhhhhveeee
Yep, zeker lekker. Voelde het ook veel meer in mijn quads dan in mijn glutes.
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:35:07 #68
391621 Hiatus
pi_131988982
Is er een bezwaar oid om geen backsquat meer te doen maar alleen frontsquat? Rugklachten blijven terugkomen bij backsquat.
pi_131989015
quote:

Dat laatste. Vaak zijn zij de grootste zeikers op bodybuilding en mensen die er goed uitzien in het algemeen. Negeren dat soort apen. Soms worden het vanzelf de mensen die je ineens een Facebook PM sturen met vraag om advies.
pi_131990897
quote:

Mensen worden onzeker van andermans streven naar perfecties of successen. Want stel je voor dat hij/zij "het" haalt? :')

Dit kan op het gebied van fysieke/geestelijke ontwikkeling zijn maar ook bijvoorbeeld carrière.

Jij fungeert dan als een spiegel voor hun, in die spiegel zien zij dan hun zogenaamde imperfecties en niet bereikte doelen.

Die mensen die jaloers zijn, die jou narcist noemen, die jou de grond in willen stampen omdat jij streeft naar iets wat in jouw ogen perfectie is hebben niet de "spark". Zij zullen altijd middenmoot blijven op ieder facet van het leven gevuld met jaloezie, hun verlies. Mensen die wel een "spark" hebben zullen jou geluk wensen, blij voor jou zijn en jou motiveren om nog grotere dingen te kunnen doen. Die mensen gaan het halen.

een beetje filosofisch doorgedraaid ik .. maar a lá
pi_131993062
Hoeveel ml olijfolie per dag is zo'n beetje de max eigenlijk? (voor dagelijks gebruik)

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Mensen worden onzeker van andermans streven naar perfecties of successen. Want stel je voor dat hij/zij "het" haalt? :')

Dit kan op het gebied van fysieke/geestelijke ontwikkeling zijn maar ook bijvoorbeeld carrière.

Jij fungeert dan als een spiegel voor hun, in die spiegel zien zij dan hun zogenaamde imperfecties en niet bereikte doelen.

Die mensen die jaloers zijn, die jou narcist noemen, die jou de grond in willen stampen omdat jij streeft naar iets wat in jouw ogen perfectie is hebben niet de "spark". Zij zullen altijd middenmoot blijven op ieder facet van het leven gevuld met jaloezie, hun verlies. Mensen die wel een "spark" hebben zullen jou geluk wensen, blij voor jou zijn en jou motiveren om nog grotere dingen te kunnen doen. Die mensen gaan het halen.

pi_131993158
Ik heb zojuist voor thuisgebruik een Rogue barbell besteld. Kan niet wachten. :D Eindelijk af van die 180 cm barbell, zinloze maat voor het gebruik van bumperplates. Eindelijk in stock.
pi_131993229
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:01 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel ml olijfolie per dag is zo'n beetje de max eigenlijk? (voor dagelijks gebruik)

[..]

[ afbeelding ]
0,1 ml brah. Gewoon lekker eten
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_131993277
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Sinds ik echt groot ben geworden ben ik in het echt nog geen een hater tegengekomen. Mensen zijn juist een stuk aardiger geworden en ik maak veel makkelijker vrienden en vrouwen. Zal vast wel achter mijn rug om wel het een of andere gezegd worden maar dat boeit me niet, ze zijn dan te bang om het in mijn gezicht te zeggen
pi_131993386
Je hebt het over twee dingen: 1) het imago van bodybuilding en de personen die zich ermee bezighouden; 2) haters.

1. Ik denk dat het imago ontstaat door extreem narcistische personen die het sculpturen aan hun lichaam gedeeltelijk voor zichzelf doen maar ook voor een (onbewuste) acceptatie of zelfverheerlijking. Daarnaast heb je natuurlijk ook een grote groep bodybuilders die het puur voor zichzelf doen; extrinsieke motivatie versus intrinsieke motivatie. De eerste hoor je overal, zie je overal; de tweede amper. De kans dat de eerste faalt is velen malen hoger dan de tweede, aangezien de eerste groep het niet voor zichzelf doet waardoor de motivatie-put leeg raakt, in tegenstelling tot de tweede groep waar de motivatie-put infinitief is.De show is uiteraard het doel, ik denk zelf niet dat een show de grootst tellende factor is die de publieke opinie vormt, maar meer het bijkomende gedrag.

2. Het is uiteraard waar dat de ontevredenheid van de onderuitgezakte 'TV-kijker' zodanig erg kan zijn dat deze zich in negatieve wijze moet uiten tegenover de fitte persoon die een lichaam heeft om 'trots op te zijn', alhoewel dit trots zijn relatief persoonlijk is. Zoals dream bulk mooi zegt: deze persoon is bewust van het feit dat hij (op dat moment) niet de kracht heeft om zichzelf om te toveren tot een ware vlinder. Door zich te uiten in een negatieve wijze (haat) kan deze persoon zijn verdriet omzetten naar zelf-acceptatie waarin hij de tekortkomingen compenseert met gevolg dat hij zich beter gaat voelen. Obvious, niks nieuws en erg triest, right.

Het zorgelijke is dat deze personen in de meeste gevallen niet eens doorhebben dat zij dit gedrag vertonen en dat het ontzettend ongezond is voor hun geest en welzijn, net zoals dat ontzettend veel mensen zo ontiegelijk onbewust van zichzelf zijn; de gewoontes en diepgewortelde patronen die hun leven dirigeert (geen grip en/of visie), vaak op een negatieve manier. Vaak zie je dat de aangevallen persoon zich dan defensief opstelt en zijn 'betere' lifestyle door de strot van de hater wilt drukken, waar ik ook schuldig van was. Echter besef je op een gegeven moment dat deze persoon 'onwetend' en onbewust is waardoor je medelijden krijgt; het heeft geen zin. Stil. Als de betreffende persoon écht wilt, dan wordt deze vanzelf bewust, of helemaal nooit.

hij-vorm voor gemak

Dit filmpje past ook wel goed hier:

Guilty myself, alhoewel een gigantisch stuk minder dan eerst. O-)

Ik vraag mij af of ik in de buurt kom, of brabbel. Ik geef de cafeine de schuld. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-10-2013 00:43:48 ]
If not now, then when.
pi_131993483
Ik vind bodybuilding op een podium wel ongelooflijk gay. Je staat ingesmeerd in olie in een string voor andere mannen te poseren en het ziet er echt belachelijk uit. Het is nu meer een Oempa Loempa wedstrijd geworden met de hoeveelheid bruinolie die ze gebruiken.

Dat is toch veel mooier dan nu
  woensdag 9 oktober 2013 @ 00:29:45 #77
77130 star_gazer
pi_131993804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:24 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Ik vraag me dat dus af. Het verschil tussen links en rechts in mijn biceps is echt enorm. Tijdens mijn curls train ik altijd links en rechts met een gelijk gewicht en pas zodra ik mijn voorgeschreven herhalingen (12 per set) met links haal, ga ik vooruit in gewicht. Maar bijtrekken, homaar :{w

Ik heb begrepen dat negatives goed werken om de achterlopende kant bij te laten trekken?

[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 09-10-2013 00:40:39 ]
-
pi_131994069
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:06 schreef Push. het volgende:

[..]

0,1 ml brah. Gewoon lekker eten
Niet elke dag man. Heb daar echt geen zin in. ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt het over twee dingen: 1) het imago van bodybuilding en de personen die zich ermee bezighouden; 2) haters.

1. Ik denk dat het imago ontstaat door extreem narcistische personen die het sculpturen aan hun lichaam gedeeltelijk voor zichzelf doen maar ook voor een (onbewuste) acceptatie of zelfverheerlijking. Daarnaast heb je natuurlijk ook een grote groep bodybuilders die het puur voor zichzelf doen; extrinsieke motivatie versus intrinsieke motivatie. De eerste hoor je overal, zie je overal; de tweede amper. De kans dat de eerste faalt is velen malen hoger dan de tweede, aangezien de eerste groep het niet voor zichzelf doet waardoor de motivatie-put leeg raakt, in tegenstelling tot de tweede groep waar de motivatie-put infinitief is.De show is uiteraard het doel, ik denk zelf niet dat een show de grootst tellende factor is die de publieke opinie vormt, maar meer het bijkomende gedrag.

2. Het is uiteraard waar dat de ontevredenheid van de onderuitgezakte 'TV-kijker' zodanig erg kan zijn dat deze zich in negatieve wijze moet uiten tegenover de fitte persoon die een lichaam heeft om 'trots op te zijn', alhoewel dit trots zijn relatief persoonlijk is. Zoals dream bulk mooi zegt: deze persoon is bewust van het feit dat hij (op dat moment) niet de kracht heeft om zichzelf om te toveren tot een ware vlinder. Door zich te uiten in een negatieve wijze (haat) kan deze persoon zijn verdriet omzetten naar zelf-acceptatie waarin hij de tekortkomingen compenseert met gevolg dat hij zich beter gaat voelen. Obvious, niks nieuws en erg triest, right.

Het zorgelijke is dat deze personen in de meeste gevallen niet eens doorhebben dat zij dit gedrag vertonen en dat het ontzettend ongezond is voor hun geest en welzijn, net zoals dat ontzettend veel mensen zo ontiegelijk onbewust van zichzelf zijn; de gewoontes en diepgewortelde patronen die hun leven dirigeert (geen grip en/of visie), vaak op een negatieve manier. Vaak zie je dat de aangevallen persoon zich dan defensief opstelt en zijn 'betere' lifestyle door de strot van de hater wilt drukken, waar ik ook schuldig van was. Echter besef je op een gegeven moment dat deze persoon 'onwetend' en onbewust is waardoor je medelijden krijgt; het heeft geen zin. Stil. Als de betreffende persoon écht wilt, dan wordt deze vanzelf bewust, of helemaal nooit.

hij-vorm voor gemak

Dit filmpje past ook wel goed hier:

Guilty myself, alhoewel een gigantisch stuk minder dan eerst. O-)

Ik vraag mij af of ik in de buurt kom, of brabbel. Ik geef de cafeine de schuld. :D
Nice post. Dik fysiek heeft die vent trouwens. Natty for reals?

pi_131994178
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:44 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Niet elke dag man. Heb daar echt geen zin in. ;(

[..]

Nice post. Dik fysiek heeft die vent trouwens. Natty for reals?

Volgens mij traint die gast 5x per week armen :')

Verder is het bijna onmogelijk die vasculariteit natty te behalen maar als hij zou kuren dan zou je verwachten dat de rest ook groter is, meer dan winstrol zal het niet zijn
pi_131994325
Guys, Alberto Nunez, één van de coaches van de zowat meest gerespecteerde coaching groep: 3DMJ, waar Eric Helms ook onderdeel van uitmaakt. :P

Ze zijn allemaal natty als het goed is. Alhoewel sommige zeggen dat Eric ooit toegaf een prohormoon? gebruikt te hebben. Alberto zelf vertelde in een filmpje dat hij tot twee keer toe bijna de AAS aangeraakt had, maar op het laatste moment besloot het niet te doen. Filmpjes staan ook op hun channel en erg interessant voor diegene die denkt AAS te willen gaan gebruiken, maar twijfelt.

Zij trainen ook allemaal aardig lang. Jeff Alberts traint al ~24 jaar. Zijn filmpjes staan ook op hun channel.
If not now, then when.
pi_131994326
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:29 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik vraag me dat dus af. Het verschil tussen links en rechts in mijn biceps is echt enorm. Tijdens mijn curls train ik altijd links en rechts met een gelijk gewicht en pas zodra ik mijn voorgeschreven herhalingen (12 per set) met links haal, ga ik vooruit in gewicht. Maar bijtrekken, homaar :{w

Ik heb begrepen dat negatives goed werken om de achterlopende kant bij te laten trekken?
Is het niet gewoon genetisch bepaald?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:50 schreef Maoist het volgende:

[..]

Volgens mij traint die gast 5x per week armen :')

Verder is het bijna onmogelijk die vasculariteit natty te behalen maar als hij zou kuren dan zou je verwachten dat de rest ook groter is, meer dan winstrol zal het niet zijn
Yeah, hij weegt iets van 75 op sommige foto's. Toch ziet het er wel bruut uit, zeker een droge rug vind ik er zelf echt beestachtig uit zien.
pi_131994356
Alberto is ook een koning in shredded worden en heeft een calorisch capaciteit + monster verbranding waar je u tegen zegt. Jelly as fuck. Hij eet ook elke dag cake.
If not now, then when.
pi_131994371
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Albert is ook een koning in shredded worden en heeft een calorische capaciteit waar je u tegen zegt. Jelly as fuck. Hij eet ook elke dag cake.
Ik denk dat elke dag cake je snel gaat vervelen. Laat wel weer eens zien hoe afgestompt die mensen zijn.
pi_131994394
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik denk dat elke dag cake je snel gaat vervelen. Laat wel weer eens zien hoe afgestompt die mensen zijn.
Niet als je die cake (geen gele cake zoals hier, gewoon taart) ziet. :P Die Amerikanen hebben 2000 soorten cake.
If not now, then when.
pi_131994445
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Niet als je die cake (geen gele cake zoals hier, gewoon taart) ziet. :P Die Amerikanen hebben 2000 soorten cake.
Hmm, meh. Ik word al misselijk van de gedachte aan al die zoete troep, moet er niet aan denken. :') Kan me wel voorstellen dat mensen met van die suikercravings die shit niet kunnen weerstaan. :P

Overigens ben ik nu echt belachelijk misselijk van die olijfolie. 700 ml WHOLE MILK, brinta en 30 ml van die zooi ofzo. Uit Engeland, APR 2004. Die reigeraanval komt ineens uit het niets opzetten. :')

Is wel lekker met volle melk though, even schudden zodat dat vet bindt en gaan. Geeft het een lekkere twist.
pi_131994504
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hmm, meh. Ik word al misselijk van de gedachte aan al die zoete troep, moet er niet aan denken. :') Kan me wel voorstellen dat mensen met van die suikercravings die shit niet kunnen weerstaan. :P

Overigens ben ik nu echt belachelijk misselijk van die olijfolie. 700 ml WHOLE MILK, brinta en 30 ml van die zooi ofzo. Uit Engeland, APR 2004. Die reigeraanval komt ineens uit het niets opzetten. :')

Is wel lekker met volle melk though, even schudden zodat dat vet bindt en gaan. Geeft het een lekkere twist.
Yeah, endo = sugar :o :9~ . Stereo approves. :D

Dat dere Panzerway.

http://instagram.com/nunez3dmj
If not now, then when.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 01:11:16 #87
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131994525
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Cheesecake mastery :D
Alleen verrekte duur om te maken zo'n taart.
Verbo is terug?
pi_131994527
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, endo = sugar :o :9~ . Stereo approves. :D

Dat dere Panzerway.

http://instagram.com/nunez3dmj
http://instagram.com/p/fF3V_HiZK7/

_O- die benchpressende hond. _O-
pi_131994562
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:11 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Cheesecake mastery :D
Alleen verrekte duur om te maken zo'n taart.
Echt hé. :D Ik moet nog steeds een echte cheesecake proberen. Heb alleen mijn eigen protein ones gehad. Ik heb gehoord dat die van de Starbucks lekker is. Even een keer checken.

Er is ook een Cheesecake-topic op FOK! btw. Echt nice. :D

quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

http://instagram.com/p/fF3V_HiZK7/

_O- die benchpressende hond. _O-
Mooi hé. :D
If not now, then when.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 01:14:50 #90
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131994579
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:29 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Vanwaar zouden negatives goed werken? Meer spierpijn geheid, maar gains?
Verbo is terug?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 01:16:47 #91
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_131994610
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Echt hé. :D Ik moet nog steeds een echte cheesecake proberen. Heb alleen mijn eigen protein ones gehad. Ik heb gehoord dat die van de Starbucks lekker is. Even een keer checken.

[..]

Mooi hé. :D
Morgen de gehele dag vrij+nieuwe kennis van een cheesecake topic. Mhhh.. ik weet wat mij te doen staat.
Verbo is terug?
pi_131994634
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:16 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Morgen de gehele dag vrij+nieuwe kennis van een cheesecake topic. Mhhh.. ik weet wat mij te doen staat.
:(

Hahaha. Succes man! :Y)
If not now, then when.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 01:18:26 #93
69994 seto
-|||--------|||-
pi_131994637
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

witte chocola raspberry cheesecake bij starbucks is echt goddelijk, enige wat ik daar af en toe koop
Seto is zo ene baas he
pi_131994654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:18 schreef seto het volgende:

[..]

witte chocola raspberry cheesecake bij starbucks is echt goddelijk, enige wat ik daar af en toe koop
Nice. Ik kom er elke dag langs tegenwoordig. Echter hoorde ik dat een piece of cake ziek veel calorieën bevat. :') Er is een lijst van voedingswaarden though.
If not now, then when.
pi_131994723
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nice. Ik kom er elke dag langs tegenwoordig. Echter hoorde ik dat een piece of cake ziek veel calorieën bevat. :') Er is een lijst van voedingswaarden though.
Waar sta jij nu op de schaal van motivatie en buff-ambities etc? Heb je het laten varen of werk je er nog steeds aan? Soms komt het over alsof je er totaal niet meer mee bezig bent. :D
  woensdag 9 oktober 2013 @ 01:26:50 #96
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_131994753
Cheesecake is wel de ultieme endofoodz
BEASTMODE
pi_131994766
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waar sta jij nu op de schaal van motivatie en buff-ambities etc? Heb je het laten varen of werk je er nog steeds aan? Soms komt het over alsof je er totaal niet meer mee bezig bent. :D
Nog steeds strong 4x per week. Heb sinds juli 2012 in totaal misschien 7-10 trainingen gemist. *O* Buff-ambities zijn minder. Ik zie meer in persoonlijke uitdaging en overwinning.

Hoezo lijkt dat zo? :P
If not now, then when.
pi_131994847
Vanilla bean cheesecake van TGI fridays pls get inside me :9~ ^) *;
pi_131994880
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nog steeds strong 4x per week. Heb sinds juli 2012 in totaal misschien 7-10 trainingen gemist. *O* Buff-ambities zijn minder. Ik zie meer in persoonlijke uitdaging en overwinning.

Hoezo lijkt dat zo? :P
Oh you young padawan, goed bezig. Ik dacht ergens te lezen dat je je homegym had verkocht voor een PS3 en een kapsalon ofzo.

Maar wel om mooi om te horen dat je die motivatie nog hebt. :D Als ik wat eigen posts of foto's terugzie van anything 2012 dan kan ik het gevoel nog wel terughalen. Ik trainde zelfs als ik ziek was. :Vanaf een bepaald punt is dat alleen maar bergafwaarts gegaan. :') Raar eigenlijk, want ik merk dat ik nu alweer een uur naar progress pictures en Instagram's van andere naakte gasten zit te kijken met een bak kwark op schoot. :') Het blijft tof. Morgen maar weer eens trainen.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:34 schreef IrCute het volgende:
Vanilla bean cheesecake van TGI fridays pls get inside me :9~ ^) *;
Niet van die bronstige taal uitslaan JayJay!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 01:45:20 #100
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_131994920
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Oh you young padawan, goed bezig. Ik dacht ergens te lezen dat je je homegym had verkocht voor een PS3 en een kapsalon ofzo.
:D :@
BEASTMODE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')