Godallemachtig. Vanavond de kroeg in geweest en een meisje opgeduikeld. Ik wist dat ze niet heel slim was, maar voor een potje ballen leek het me wel mooi materiaal. Ik probeerde haar nog wat biertjes te voeren, maar dat wilde ze niet hebben omdat ze " Ecologisch biologisch eetie eetie vreetie " eet. Zo beschreef ze het . Goed. Gewoon dat goddelijke lijf rammen vanavond dacht ik.
Ze was niet moeilijk gelukkig want ze vond me wel aantrekkelijk. Ze ging dus met me mee naar huis.
Eenmaal thuisgekomen zijn we eigenlijk meteen op de bank gaan knuffelen en wat zoenen. Binnen 5 minuten lagen we op mijn bed. Ik vond de manier waarop ze me uitkleedde al wat raar. Ik ben gewend om het rustig en opbouwend te doen. Dat de spanning er een beetje in blijft. Je hebt elkaar nog nooit naakt gezien natuurlijk.
Nee, trok mijn overhemd , broek en sokken in nog geen 20 seconden uit en ze ging toen naast me liggen. Ik keek haar aan van wtf. Ik wilde haar toen gaan zoenen en ze duwde me weg. " Ik ook naaktie naaktie" zei ze. Nouja, ik heb haar dus ook maar op dezelfde manier uitgekleed en ik ben naast haar gaan liggen. Loopt ze opeens naar haar tas toe, en pakt ze een blocknote en een pen. Gaat ze EXACT opschrijven wat we gingen doen...
Ik citeer het gewoon maar even letterlijk. Zo ging het briefje er uit zien, toen ik met een "

" gezicht aan het meekijken was:
quote:
Stap 1: Thom gaat mij 69 kusjes geven ( standje 69)
Stap 2: ik ga thom 69 kusjes geven ( standje 69 terug)
Stap 3: Hij mij likken
---- pauze koffie drinken ---
Stap 4: ik hem likken
Stap 5: Piemel in mijn borsten deponeren
---- pauze , sigaretje roken met koffie en wat lekkernij-----
Stap 6: veilig kindje maken ( geen kindjes gewenst)
Stap 7: Hele nacht kroetelen
Tot stap 6 maar gedaan, en haar toen het huis uit geknikkerd. ( net dus)
Echt, wtf

Ik vond het allemaal zo houterig gaan op deze manier.