Tot stap 6 maar gedaan, en haar toen het huis uit geknikkerd. ( net dus)quote:Stap 1: Thom gaat mij 69 kusjes geven ( standje 69)
Stap 2: ik ga thom 69 kusjes geven ( standje 69 terug)
Stap 3: Hij mij likken
---- pauze koffie drinken ---
Stap 4: ik hem likken
Stap 5: Piemel in mijn borsten deponeren
---- pauze , sigaretje roken met koffie en wat lekkernij-----
Stap 6: veilig kindje maken ( geen kindjes gewenst)
Stap 7: Hele nacht kroetelen
Inderdaad heeft TS het dan behoorlijk laten afweten.quote:
Hoe heet je kindje? Thom Mollenvanger junior?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 04:44 schreef mollenvanger het volgende:
Tot stap 6 maar gedaan, en haar toen het huis uit geknikkerd. ( net dus)
Je zou maar in het heetst van de strijd de koffie vergeten, dan is het toch maar een matig avondje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:24 schreef Arriviste het volgende:
Schriftelijk uitleggen hoe je het graag wilt, is een cruciaal onderdeel van het hele spel.
Precies, jij snapt het.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je zou maar in het heetst van de strijd de koffie vergeten, dan is het toch maar een matig avondje.
quote:
Dat was waar het voor mij ook ophield. Er lopen vast vage wijven rond die lijstjes maken, en TS is zeker achterlijk genoeg om juist die eruit te pikken, maar zelfs een debiel wijf zal geen koffiepauze in seks inplannenquote:
Dit dacht ik dus ook. Al maakt die koffiepauze het wel weer iets te ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:28 schreef kwiwi het volgende:
Dit is zó achterlijk dat ik me bijna niet voor kan stellen dat het verzonnen is
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:28 schreef kwiwi het volgende:
Neem aan dat daar de koffie voor dient, de smaak wegspoelen.quote:
Toch heeft iemand het ooit bedacht... TS of de (denkbeeldige?) dame.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:28 schreef kwiwi het volgende:
Alsof het de vrouwelijke tarzan is inderdaad.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch heeft iemand het ooit bedacht... TS of de (denkbeeldige?) dame.
Mijne was waarschijnlijk al in z'n schulp gekropen toen ze "ik ook naaktie naaktie" zei.
TS heeft het nog lang volgehouden.
Ik ook niet.quote:
Je moet dus een single lekker wijf zoeken en dan samen gaan, en dan wordt ze vanzelf mentaal stabiel? Of je moet een lelijk wijf nemen die mentaal stabiel is, dan wordt ze vanzelf lekker?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef Jehuty het volgende:
Lekker wijf
Mentaal stabiel
Single
Kies er twee.
Maar dan is ze niet single meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef Jehuty het volgende:
Nee. Er zijn er maar twee mogelijk. Een trilemma.
Dat is dus het idee. Je komt een vrouw tegen. Ze is of single en knap, maar mentaal instabiel. Of single en mentaal stabiel, maar niet uitermate lekker, enzovoorts. Trilemma dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dan is ze niet single meer.
Dat vele lachen komt door de wijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]Als ik TS was geweest had ik zo keihard moeten lachen dat er van seks niks meer was gekomen.
Brutale aap!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vele lachen komt door de wijn.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:50 schreef Kriegel het volgende:
Trouwens: Thom heten.
Konden je ouders niet normaal doen ofzo? Met je H.
Net doen alsof je zelf geen lijstjes maaktquote:
Noem je mij nu zwakzinnig?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Net doen alsof je zelf geen lijstjes maakt
Door het woordgebruik van ts zou je het zo kunnen zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |