OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
PUA ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat PUA dingen gaan bestuderen en toepassen.
Als je je daar niet lekker over voelt bel je d'r morgen toch. Afwachten kan altijd plus wat heb je te verliezen, niks toch.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou eigenlijk bellen, maarja ik zie wel of ze reageert
.
Dat heb ik dus ook, ik heb nu een berichtje gestuurd en morgenavond bel ik gewoon, is nog steeds begin van de week en dat is wat ik had gezegd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je je daar niet lekker over voelt bel je d'r morgen toch. Afwachten kan altijd plus wat heb je te verliezen, niks toch.
dat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je je daar niet lekker over voelt bel je d'r morgen toch. Afwachten kan altijd plus wat heb je te verliezen, niks toch.
Pick-up artist.quote:
Gewoon even geduld dusquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, ik heb nu een berichtje gestuurd en morgenavond bel ik gewoon, is nog steeds begin van de week en dat is wat ik had gezegd.
Die duurt meer dan een uurquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pick-up artist.
Begin eens met filmpjes van deze gozer: http://www.youtube.com/channel/UCXrYi3GXQ7OtJ6urs8w3CBQ
En dan bij voorkeur dit filmpje:
Geloof me, dit gaat je echt helpen. Topmodellen zijn overrated.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die duurt meer dan een uur. Zo wanhopig ben ik niet
. Ik wil gewoon een normale meid versieren, niet een of ander topmodel
.
Welk lekker wijf niet tegenwoordigquote:
Jup, en ik was altijd bang voor een nee, maar daar geef ik eigenlijk niet zoveel meer om, eindelijk. Had ik dit maar 15 jaar geledenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon even geduld dus
Ben zelf ook geen held hoor met dat soort dingen.
Ik ken er wel watquote:
Ik zal morgen eens kijken of ik tijd heb om hem te kijken, heb hem gebookmarktquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, dit gaat je echt helpen. Topmodellen zijn overrated.
Zullen er vast nog zat over zijnquote:
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, en ik was altijd bang voor een nee, maar daar geef ik eigenlijk niet zoveel meer om, eindelijk. Had ik dit maar 15 jaar geleden.
Als je het een dagje langer laat staan is die jeuk weer weg, baardenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga me scheren morgen, mn baard begint te jeuken
Ik vind het soms wel en soms niet mooi. Net zoals dat ik soms op brunettes van en soms op blondines enzquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen er vast nog zat over zijn
Sowieso vind ik het zelf minder mooi.
Plus vaak net een maatje te groot dan.
Dat kun je wel zeggenquote:[..]
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch
Hoelang is het dan, gewoon trimmen naar een paar mm.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga me scheren morgen, mn baard begint te jeuken
klopt, maar ik ben niet zo'n baarden fan, ben meer van de stoppelbaard. Dus ga lekker met de tondeuze er overheen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je het een dagje langer laat staan is die jeuk weer weg, baarden
Pics or it didn't happen.quote:
Kloptquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je het een dagje langer laat staan is die jeuk weer weg, baarden
Koenquote:
Zeker, plus er zijn wel belangrijkere dingen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel en soms niet mooi. Net zoals dat ik soms op brunettes van en soms op blondines enz.
Ik heb gewoon geen vast type waar ik op val.
[..]
Dat kun je wel zeggen. Nog een paar minuten en ik ben weer een jaar verder
.
4mm gok ik. Nah tondeuze is makkelijker, dan is het donderdag op een mooie lengte.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoelang is het dan, gewoon trimmen naar een paar mm.
/mijn langste was met een bleke roodharige en mijn een na langste was met een indo met zwart haarquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, plus er zijn wel belangrijkere dingen.
Alvast gefeliciteerd dan
Hoezo ex-FB vriend ?quote:
Oepsquote:
Dank jequote:
Trustequote:
Zo snel, bij mij gaat er minimaal een week overheen dat je het een beetje ziet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4mm gok ik. Nah tondeuze is makkelijker, dan is het donderdag op een mooie lengte.
Altijd hetzelfde is ook zo saaiquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
/mijn langste was met een bleke roodharige en mijn een na langste was met een indo met zwart haar. Hoe veel verschil wil iemand hebben
.
Dank je, nog 9 minuten.
heb ik eigenlijk nog nooit gedaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oepszou kunnen, laatst weer een riedeltje eruit gegooid
.
Mijn baardgroei gaat vrij mannelijk, wanneer ik mij electrisch scheer ipv nat, dan heb ik 's avonds als echt een schaduw over mijn gezicht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo snel, bij mij gaat er minimaal een week overheen dat je het een beetje ziet.
[..]
Altijd hetzelfde is ook zo saai
Als ik me niet vergis in wie je bent heb ik je nu weer een verzoek gestuurdquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk nog nooit gedaanben toch al niet zo'n actieve user, vandaar dat ik wel vaker gewist word door anderen
Zal ook schelen inderdaad, scheer altijd met mesjes dus dan is het sowieso minder snel terug.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn baardgroei gaat vrij mannelijk, wanneer ik mij electrisch scheer ipv nat, dan heb ik 's avonds als echt een schaduw over mijn gezicht.
YESquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis in wie je bent heb ik je nu weer een verzoek gestuurd.
Met een mesje duurt het tot de volgende ochtendquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ook schelen inderdaad, scheer altijd met mesjes dus dan is het sowieso minder snel terug.
Ik scheer me tegenwoordig 1x per week met een mesjes (soms iets eerder), maar het mesje is na een scheerbeurt wel meteen bot. Als ik me elke dag scheer dan gaat een mesje wel een weel meequote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn baardgroei gaat vrij mannelijk, wanneer ik mij electrisch scheer ipv nat, dan heb ik 's avonds als echt een schaduw over mijn gezicht.
ik scheer me om de dag en doe een week of 2 met een wegwerpmesjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik scheer me tegenwoordig 1x per week met een mesjes (soms iets eerder), maar het mesje is na een scheerbeurt wel meteen bot. Als ik me elke dag scheer dan gaat een mesje wel een weel mee, minder moeite en hetzelfde resultaat dus
.
Ik haat het scheren en daarnaast staat het me wel (vind ik zelf) als ik me niet scheerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik scheer me om de dag en doe een week of 2 met een wegwerpmesje
Wow, dat is wel heel snel. Blij dat ik dat niet heb zeg, moet er niet aan denken elke dag daarmee bezig te zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een mesje duurt het tot de volgende ochtendik moet me echt elke dag scheren, tenzij ik gewoon voor de casual look ga (wat ik normaal doe) dan scheer ik me zo'n 2x per week. Nu na een klein weekje heb ik al een baard.
ik vind het me zelf ook best staan, maar m'n vrouw gaat zeiken als ik te weinig scheerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik haat het scheren en daarnaast staat het me wel (vind ik zelf) als ik me niet scheer.
quote:
Ik heb het voordeel dat mensen van mij niet verwachten dat ik strak geschoren ben, dus kom weg met af en toe scherenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel snel. Blij dat ik dat niet heb zeg, moet er niet aan denken elke dag daarmee bezig te zijn.
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het me zelf ook best staan, maar m'n vrouw gaat zeiken als ik te weinig scheer
Thanksquote:
Mwa, daar trek ik me sowieso niets van aanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat mensen van mij niet verwachten dat ik strak geschoren ben, dus kom weg met af en toe scheren
Wat is er woensdag danquote:
Met 30 kon ik nog zeggen dat ik net geen twintiger meer was, nu ben ik echt een dertigerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
join the club
nee man, IK ben pas oud
Scheelt, voel ik me tenminste niet zo oud meer tussen al die jonkiesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
join the club
nee man, IK ben pas oud
Woensdag mag ik weer sexytimesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, daar trek ik me sowieso niets van aan
[..]
Wat is er woensdag dan
Bij sommige banen schijnt dat te moeten. Vind het wel leuk dat wanneer ik bij klanten komen iedereen soms strak in pak verschijnt en ik lekker in mn casual schoenen, nette spijkerbroek, jasje en bloesje, of trui oid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, daar trek ik me sowieso niets van aan
[..]
Wat is er woensdag dan
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met 30 kon ik nog zeggen dat ik net geen twintiger meer was, nu ben ik echt een dertiger.
quote:
quote:
Dank jequote:
wtf, jij doet echt wat verkeerdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Denk dat dat hier ook helaas niet in zit. En dan heb ik nog wel een vriendin ofzoiets
Dat had jij zullen oplossen afgelopen vrijdagquote:
Etiquette zijn er om gebroken te wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij sommige banen schijnt dat te moeten. Vind het wel leuk dat wanneer ik bij klanten komen iedereen soms strak in pak verschijnt en ik lekker in mn casual schoenen, nette spijkerbroek, jasje en bloesje, of trui oid.
Ik welquote:
wijsheid komt met de jarenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik welen als de ene niet lukt ga ik over op de andere
, net zo onzeker, maar ik heb ontdekt hoe het moet
, gewoon vragen en niet nadenken
.
Gebroken zou ik niet zeggen, maar sommige dingen mogen wat opgerekt worden. Soms ga ik wel in vol pak, hoewel een stropdas heel zeldzaam is bij mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Etiquette zijn er om gebroken te worden
Mwa,i think not.quote:
Die hoorde ik vorig jaar ook al (uurtje geleden geloof ik).quote:
Checkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hoorde ik vorig jaar ook al (uurtje geleden geloof ik)..
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hoorde ik vorig jaar ook al (uurtje geleden geloof ik)..
Nou sorry hoor, wist niet eens dat je jarig was manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa,i think not.
Sowieso hoef ik je voorlopig niet te spreken als je me niet eens feliciteert op m'n verjaardag.
quote:
Hoppa ik leer wel in de jaren die voorbij gaanquote:
Mannen in pakquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gebroken zou ik niet zeggen, maar sommige dingen mogen wat opgerekt worden. Soms ga ik wel in vol pak, hoewel een stropdas heel zeldzaam is bij mij.
Dat hoor ik vakerquote:
Nee hij zei dat een uurtje geledenquote:
M'n vriendin hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, wist niet eens dat je jarig was man![]()
Gefeliciteerd!
Waar is mijn bier?
k snap het nu, z'n vriendin is jarigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hij zei dat een uurtje geleden.
ooh vandaar, dus jij moet je creditcard kapotslaan op bloemen deze tijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n vriendin he(Vorige maand)
Bier heb ik helaas niet, wel bacardi passoa en jilz.
Mannen in pak en mannen in uniform.. ik weet echt niet wat het isquote:
Eerder zij, Had het een beetje ongelukkig neergezet, maar niks van haar kant gehoord voor mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh vandaar, dus jij moet je creditcard kapotslaan op bloemen deze tijd
Jillzquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n vriendin he(Vorige maand)
Bier heb ik helaas niet, wel bacardi passoa en jilz.
Een meid noemde het eens cadeau verpakkingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Mannen in pak en mannen in uniform.. ik weet echt niet wat het is..
ooh zo, ik snap. Dat is ook rukquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder zij, Had het een beetje ongelukkig neergezet, maar niks van haar kant gehoord voor mijn verjaardag.
Strongbow is weer compleet iets anders.quote:
Lekker cadeautjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een meid noemde het eens cadeau verpakkingDat was vlakvoordat ze t van mn lijf trok
had 1x een flesje hier, maar vond het ietwat slapjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Strongbow is weer compleet iets anders.
Drink het allebei graag. Jillz is echt voor vrouwen
Daarom was het ook gehaald, drink die zooi zelf toch nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Strongbow is weer compleet iets anders.
Drink het allebei graag. Jillz is echt voor vrouwen
Goed plan.quote:
Ja het is appelcider ♡.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom was het ook gehaald, drink die zooi zelf toch niet
Appelcidersmaak is het toch oid.
Het is ook echt voor vrouwen bedoeld, word ook echt voor vrouwen gepromote. Het is frisser en fruitiger en lichter dan bv een strongbow.. ik vind strongbow al wat bitterder en zwaarder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had 1x een flesje hier, maar vond het ietwat slapjes
Saai op je werkquote:
Ja hij is jarig vandaagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:10 schreef Vinniiee het volgende:
Mook wil een date met een chick
Is ie jarig? Gefeliciteerd
Het ging over Mook zijn date hossel capaciteitenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:50 schreef rival het volgende:
Ik ben liever aan het appen. Dan kan ik ondertussen nog gewoon andere dingen doen.....
Is et gelukt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ging over Mook zijn date hossel capaciteiten
Volgens mij nietquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:50 schreef rival het volgende:
Ik ben liever aan het appen. Dan kan ik ondertussen nog gewoon andere dingen doen.....
Ik vind appen ook fijner omdat ik dan beter kan nadenken over mn replyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:05 schreef PeuRac het volgende:
Tijdens het bellen kan je toch ook nog van alles doen? Ik bel vaak langer en dan gebruik ik mn headset en ga gewoon strijken, schoonmaken of wat anders doen. Of tijdens het rijden, dan bel ik ook vaak.
Dat is soms wel fijn/handig jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind appen ook fijner omdat ik dan beter kan nadenken over mn reply
quote:Als je droomt over een huwelijk, duidt dit een verbintenis, harmonie of een overgangsperiode. Je gaat door een belangrijke ontwikkelingsfase in je leven. De droom kan ook de vereniging van voorheen tegengestelde aspecten van persoonlijkheid vertegenwoordigen, met name de mannelijke en vrouwelijke kant van jezelf. Let op de eigenschappen van de persoon die je trouwt in je droom. Dit zouden namelijk eigenschappen kunnen zijn die je zou moeten uitwerken om te groeien als persoon.
Dromen over een huwelijksaanzoek, suggereert dat een situatie een verkeerde kant opgaat. Dromen waarin je trouwt met je ex, duiden erop dat je bepaalde aspecten uit die relatie hebt geaccepteerd, en hebt geleerd van je fouten. Het kan ook betekenen dat je huidige relatie iets gemeen heeft met de relatie die je met je ex had. Je zal daarentegen niet dezelfde fouten maken.
Lijkt niet eens op bierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja het is appelcider ♡.
Sommigen beweren dat het bier is.. biiiitch pleeeease
!
Energieschema even op 'hoge prestatie' zetten. Sowieso uitzetten dat die bij x% vanzelf afsluit anders krijg je hem nog niet leeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil de accu van mijn laptop helemaal leeg hebben, maar dat stomme ding gaat steeds zuiniger werken, net had ik nog 11min te gaan en nu 28min
quote:
Gaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, al ben ik 6 uur wakker
En jij?
Serie kijken lukt me niet... dan mis ik 1 van beidequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:05 schreef PeuRac het volgende:
Tijdens het bellen kan je toch ook nog van alles doen? Ik bel vaak langer en dan gebruik ik mn headset en ga gewoon strijken, schoonmaken of wat anders doen. Of tijdens het rijden, dan bel ik ook vaak.
zet een film op!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil de accu van mijn laptop helemaal leeg hebben, maar dat stomme ding gaat steeds zuiniger werken, net had ik nog 11min te gaan en nu 28min
Zweten in bedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat![]()
Dikke koorts gehad vannacht en vanmorgen. Enorm lopen woelen en draaien en zweten en bah
M'n hoofd had niet zo'n zin, valt gelukkig nu wel weer mee. Sinds ik een ander bed heb eigenlijk bijna nooit meer last, op enkele nachtmerries na dan.quote:
Klote, nu weer wat beter? Snel aan de kippensoep dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat![]()
Dikke koorts gehad vannacht en vanmorgen. Enorm lopen woelen en draaien en zweten en bah
Meh dat is minderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat![]()
Als ik zweet in bed vanwege koorts, nuhuquote:
Nawquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n hoofd had niet zo'n zin, valt gelukkig nu wel weer mee. Sinds ik een ander bed heb eigenlijk bijna nooit meer last, op enkele nachtmerries na dan.
[..]
Klote, nu weer wat beter? Snel aan de kippensoep dus
Dankjewel!quote:
Ik was selectief aant lezenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik zweet in bed vanwege koorts, nuhu![]()
Maar vanwege seks, hell yeah
Vergadering van werkquote:
Dat zag ik jaquote:
Bullshit. Je moet je tijd beter indelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Shit. Ik kan gewoon geen seks hebben, de komende weken
Ik heb het al zo praktisch mogelijk ingedeeldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Bullshit. Je moet je tijd beter indelen
Bleh, dat is balen zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vergadering van werkDonderdag ben ik net geopereerd, vrijdag kom ik laat terug van werk, zaterdag ga ik uit, zondag ben ik dood en word ik ongesteld.
Shit. Ik kan gewoon geen seks hebben, de komende weken
[..]
Dat zag ik ja
Wie woont er dan ook in Enschedequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het al zo praktisch mogelijk ingedeeld![]()
Oke, wacht; als er nou iemand was die hier om de hoek woonde, dan kon het wel even snel tussendoor. Maar er is niemand hier in Enschede die mij wil doen
158.343 inwoners en niemand die jou wil doen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het al zo praktisch mogelijk ingedeeld![]()
Oke, wacht; als er nou iemand was die hier om de hoek woonde, dan kon het wel even snel tussendoor. Maar er is niemand hier in Enschede die mij wil doen
Jaquote:
Alleen hele toffe mensen!quote:
Nou, er zal er vast wel eentje tussenzitten. Maar niet waar ik van weetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
158.343 inwoners en niemand die jou wil doen?
Slechte timingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
[..]
Alleen hele toffe mensen!
[..]
Nou, er zal er vast wel eentje tussenzitten. Maar niet waar ik van weet
Ah ja daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Lees alleen wat ik lezen wil natuurlijk
Ik heb een BT carkit over de radio, kan ik dus ook nooit vergeten (anders zou me dat Veel geld kosten)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Serie kijken lukt me niet... dan mis ik 1 van beide
Tijdens het rijden bel ik liever ook niet, gebruik geen headset...
mijn opaquote:
Wat wow? Ik vind de laatste pagina's ook wow. Als je daarop doelt.quote:
Welke laatste pagina's?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wat wow? Ik vind de laatste pagina's ook wow. Als je daarop doelt.
Moet studeren, ben aan het ontwijken.
Same herequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Moet studeren, ben aan het ontwijken.
Balennnn! Ik moet echt ff beginnen, want als ik eenmaal bezig ben ga ik lekker.quote:
Hiero, van 'ik heb zin in seks' en al dat geneuzel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke laatste pagina's?
En nee daar doelde ik niet op
Iemand heeft ooit die tekst voor mij gemaakt. Ik heb alleen de laatste zin zelf toegevoegd, voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Balennnn! Ik moet echt ff beginnen, want als ik eenmaal bezig ben ga ik lekker.
Vanwaar die aparte tekst in je fotoboek?
Dit is wel sex sc hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:01 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Hiero, van 'ik heb zin in seks' en al dat geneuzel.
Bitch please, kijk eens welk subforum we zitten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:01 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Hiero, van 'ik heb zin in seks' en al dat geneuzel.
Als je in een seksmuseum loopt (voorbeeldje) ga je toch ook niet rond schreeuwen dat je zin hebt in seks?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bitch please, kijk eens welk subforum we zitten?
Dat is dan ook wel even iets heel anders hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Als je in een seksmuseum loopt (voorbeeldje) ga je toch ook niet rond schreeuwen dat je zin hebt in seks?
Ik vind het niet erg neen, ik vind het alleen wow.
Niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Als je in een seksmuseum loopt (voorbeeldje) ga je toch ook niet rond schreeuwen dat je zin hebt in seks?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bitch please, kijk eens welk subforum we zitten?
Ze zullen er vast tussen zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen het meteen zien als een aanval. Al lul je het hele forum vol met je sekswensen, het stoort mij niet, ik vind het alleen maar wow en geneuzel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel even iets heel anders he![]()
Als je je eraan stoort, ga dan lekker in andere topics neuzen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Letsplay heeft volgens mij ook niet echt door dat er hier genoeg zitten die 1) elkaar al kennen, 2) er vaak genoeg gemeet wordt (al dan niet met seks) en 3) er hier genoeg zitten die al wel seks met elkaar hebben gehad.
Oh nee, weet ik niks vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Letsplay heeft volgens mij ook niet echt door dat er hier genoeg zitten die 1) elkaar al kennen, 2) er vaak genoeg gemeet wordt (al dan niet met seks) en 3) er hier genoeg zitten die al wel seks met elkaar hebben gehad.
quote:
Welkom op Fok!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Oh nee, weet ik niks van. Blijft alsnog wow.
Nee want het is totaal iets andersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:22 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou en. Je snapt mijn punt wel.
Ik heb nog nooit een bellen onder het rijden boete gehad.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een BT carkit over de radio, kan ik dus ook nooit vergeten (anders zou me dat Veel geld kosten)
Ik doe dat zelfs in een gewoon museumquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Toffff, wat voor een?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zei laatst toch dat ik zin had om mee te doen met allemaal prijsvragen? Nu heb ik een laptop gewonnen!
Nounou, baasje hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat zelfs in een gewoon museum
Zo rol jij!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat zelfs in een gewoon museum
Heb je al afgeklopt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bellen onder het rijden boete gehad.
Oke 1 keer, maar toen was ik niet aan het bellen
Mwa, denk dat het wel erger isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:25 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het is alleen hier zo.
En in een paar topics waar ze graag aandacht willen dan misschien.
Ik vind het vooral leuk om het te doen bij een vrouw die dan heel wijs naar een of ander dom schilderij staat te staren.quote:
Haha cool. Ik win echt nooit watquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zei laatst toch dat ik zin had om mee te doen met allemaal prijsvragen? Nu heb ik een laptop gewonnen!
Ben je een beetje gefrustreerd dat zij zo veel neukt en jij jezelf eigenlijk ook wel een keer flink uit elkaar wil laten trekken maar bang bent dat je omgeving je dan een slet vind?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nounou, baasje hoor.
Ik ken 1 meisje die dat openlijk zegt en zij is een heeeeele erge aandachtshoer die het ook nog eens met super veel mannen heeft gedaan (goed voor haar). Maar dat snap ik ook niet, want het gaat vaak om penetratie (geen andere dingen) en daar komt ze toch niet van klaar, dus dan is het ook maar een gevoelletje en geiligheid en dat was het dan.
De meeste mensen kunnen ook nog eens niet goed seksen.
Maar okaaaaaaaay.
Vrouw en wijs?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk om het te doen bij een vrouw die dan heel wijs naar een of ander dom schilderij staat te staren.
Tijdens uitgaan komt het vast wel eens voor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk om het te doen bij een vrouw die dan heel wijs naar een of ander dom schilderij staat te staren.
Over subtiel gesprokenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je een beetje gefrustreerd dat zij zo veel neukt en jij jezelf eigenlijk ook wel een keer flink uit elkaar wil laten trekken maar bang bent dat je omgeving je dan een slet vind?
Tijdens het uitgaan moet ik aan de bar staan/zitten en drinken, dan heb ik geen tijd voor die onzinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Tijdens uitgaan komt het vast wel eens voor.
Al je netwerk weg gehaald bij opgeslagen netwerken en opnieuw erin gezet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn telefoon kan niet meer met mijn WiFi connecten![]()
Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
1) heb telefoon al uit en aan gezet
2) heb gecontroleerd of ziggo niet weer eens mijn modem heeft gereset
3) heb geen idee wat ik anders nog kan doen
Ja en jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al je netwerk weg gehaald bij opgeslagen netwerken en opnieuw erin gezet?
Staat je WiFi wel aan?
Ik ben net bezig geweest met een ondernemingsplan en belastingaangifte, dus ik kan soms lichtelijk geirriteerd overkomen, maar ik hou nog wel van jullie allemaal hoor.quote:
Ik weet niet wie er meer 'neukt', eigenlijk. Maar ik haal geen voldoening om uit elkaar te worden getrokken door een hottie, ik heb gewoon goede seks met een fijne hottie die precies weet wat ik wil en het ook gewoon kan. Dat is echt beter dan het doen met jan en alleman, dan is het altijd afwachten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je een beetje gefrustreerd dat zij zo veel neukt en jij jezelf eigenlijk ook wel een keer flink uit elkaar wil laten trekken maar bang bent dat je omgeving je dan een slet vind?
En nu hoop je natuurlijk dat dat wederzijds is?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben net bezig geweest met een ondernemingsplan en belastingaangifte, dus ik kan soms lichtelijk geirriteerd overkomen, maar ik hou nog wel van jullie allemaal hoor.
ik heb al lang geen hoop meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu hoop je natuurlijk dat dat wederzijds is?
Wel op ingelogd maar om te kijken of ziggo het niet had gereset. Hoe zou het dan helpen om het netwerk te veranderen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al ingelogd op je router (192.168.1.1) en netwerk veranderd?
Ghehe, wacht maar tot ze je brief kwijt zijn mag je het nogmaals doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben net bezig geweest met een ondernemingsplan en belastingaangifte, dus ik kan soms lichtelijk geirriteerd overkomen, maar ik hou nog wel van jullie allemaal hoor.
Behalve in een feestje op de coolsingel natuurlijkquote:
Ja ik weet het, ik heb niet zulke goede ervaringen met de belastingdienst.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ghehe, wacht maar tot ze je brief kwijt zijn mag je het nogmaals doen.
Zou even kijken of je SSID niet anders is en wachtwoord zelfde is. Anders inderdaad even proberen met een andere naam.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel op ingelogd maar om te kijken of ziggo het niet had gereset. Hoe zou het dan helpen om het netwerk te veranderen?
Dat zeker ja, gaat gewoon gebeuren dit seizoenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve in een feestje op de coolsingel natuurlijk
Die waren nog hetzelfde, nu heb ik die veranderd en kan ik nog niet op mijn WiFi komenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou even kijken of je SSID niet anders is en wachtwoord zelfde is. Anders inderdaad even proberen met een andere naam.
Raar hoor, helemaal dat die die hotspot wel oppakt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die waren nog hetzelfde, nu heb ik die veranderd en kan ik nog niet op mijn WiFi komen
Mn PC hangt gewoon aan een draadjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Raar hoor, helemaal dat die die hotspot wel oppakt.
Geen andere waar je mee kan testen, pc oid.
Ja ook al gedaan!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:44 schreef Royco1 het volgende:
Heb je al in je toestel de verbinding een keer "vergeten" en opnieuw laten zoeken?
quote:
Hoi, neuken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:22 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou en. Je snapt mijn punt wel.
Dat was niet wat die persoon zei.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Modem reset heeft geholpen![]()
Pff dat was wel even schrikken!!
Ok terug naar het onderwerp "men mag niet roepen dat men seks wil in de SEXSC"
Het is al opgelost maar ik ben blij dat je ook wil helpenquote:
Uhm niets, gewoon omdat ik zo lief benquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, resetten hoor je als 1e te doen
Wat denk je dat dat kost tech-support.
Zo heb ik hem wel ervarenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was niet wat die persoon zei.
Dat doen de mensen hier nogal eens.... Dingen verzinnen
Roddel? vertel vertelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo heb ik hem wel ervaren![]()
En ja, ik zag gisteren nog een geweldige roddel voorbij komen hier
Zo ben ik!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is al opgelost maar ik ben blij dat je ook wil helpen
Vertelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
En ja, ik zag gisteren nog een geweldige roddel voorbij komen hier
Pech is dat je het toch nooit wint van een agent. Zelfs al heb je niks in je hand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maak iig geen foto's meer met mijn mobiel
quote:
Ja daahaag!!quote:
Uhuhquote:
Ja dahaag, geen tijd voor die shitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja daahaag!!
Jullie gaan maar teruglezen!!
[..]
Uhuh
Daarom hebben we nu crisis, met al die vrouwen die daarvanuit gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm niets, gewoon omdat ik zo lief ben
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom hebben we nu crisis, met al die vrouwen die daarvanuit gaan
Ik had mijn arm uit het raam om een foto te maken van mijn maatje achter me... toen stond agent op de rotonde auto's te checkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pech is dat je het toch nooit wint van een agent. Zelfs al heb je niks in je hand.
Nooitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja daahaag!!
Jullie gaan maar teruglezen!!
Uhuh
Best lullig om hem dan te krijgen voor BELLENquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had mijn arm uit het raam om een foto te maken van mijn maatje achter me... toen stond agent op de rotonde auto's te checken
Ok!quote:
Leuk agenten die ook nog eens niet oplettenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had mijn arm uit het raam om een foto te maken van mijn maatje achter me... toen stond agent op de rotonde auto's te checken
Het moet maar weer he!quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:32 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Yo, ben maagd dus zal wel niet zo easy gaan.
Wie weet heeft hij wel "een gouden lul" en dat loop jij nu mis!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:32 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Al heeft een man een gouden lul, hij moet ook een goede kop hebben en alles.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij wel "een gouden lul" en dat loop jij nu mis!
Noem je Rival nou lelijk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Al heeft een man een gouden lul, hij moet ook een goede kop hebben en alles.
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:39 schreef Letsstaytogether het volgende:
Sja,
Ik heb buikpijn, ik heb vandaag geen moer uitgevoerd, terwijl dat wel moet, en ik heb geen zin in niks. Bah. Kennen jullie van die dagen?
Moet ik straks ook nog werken.(
Hoezo dat?quote:
Huehuehue.quote:
Weet ik het.quote:
En ik denken dat drank een waarheidsserum was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehuehue.
[..]
Weet ik het.
Was helemaal vanuit het niks, om half 2 in de avond.
Volgende dag claimde ze dat ze dronken was en dat een vriendin haar telefoon had.
Mijn fragiele eigendunk helemaal kapot enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik denken dat drank een waarheidsserum was.
Lekker onbeschoftquote:
Ah het vriendin excuus, altijd makkelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.
Was helemaal vanuit het niks, om half 2 in de avond.
Volgende dag claimde ze dat ze dronken was en dat een vriendin haar telefoon had.
nee voor het in de hand hebben van een telefoon. dat is de boete. dan is er namelijk geen discussie meer of je wel of niet aan het bellen wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best lullig om hem dan te krijgen voor BELLEN
[..]
Ok!
Jij kan heel behulpzaam zijn ja. Let op het woordje "kan" in dezen
Fijn, dan kan ik het je goed lerenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:32 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Niks mis met mij hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Al heeft een man een gouden lul, hij moet ook een goede kop hebben en alles.
Rotstreekquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn fragiele eigendunk helemaal kapot enzo
1 van de 100 chicks vind je niet knap. Let it go.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn fragiele eigendunk helemaal kapot enzo
quote:
Ik heb echt gewoon geluk.quote:
Mazzelpik dat ie isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt gewoon geluk.Twi krijgt hem overigens van me, die wilde sowieso een laptop hebben.
Woehoe tijd om te Fokkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, huiswerk klaar voor vandaag
Voor even ja. Ik ga denk ik maar even een serie kijkenquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor even ja. Ik ga denk ik maar even een serie kijken
Mjaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
1 van de 100 chicks vind je niet knap. Let it go.
Staatsloten kopen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt gewoon geluk.Twi krijgt hem overigens van me, die wilde sowieso een laptop hebben.
Ik heb het ook eens gehad toen ik een foto stuurde naar iemand waar ik op een chatsite even mee in contact kwamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja
Voelde me wel eventjes lelijk
[..]
Staatsloten kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |