OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
PUA ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat PUA dingen gaan bestuderen en toepassen.
Als je je daar niet lekker over voelt bel je d'r morgen toch. Afwachten kan altijd plus wat heb je te verliezen, niks toch.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou eigenlijk bellen, maarja ik zie wel of ze reageert
.
Dat heb ik dus ook, ik heb nu een berichtje gestuurd en morgenavond bel ik gewoon, is nog steeds begin van de week en dat is wat ik had gezegd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je je daar niet lekker over voelt bel je d'r morgen toch. Afwachten kan altijd plus wat heb je te verliezen, niks toch.
dat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je je daar niet lekker over voelt bel je d'r morgen toch. Afwachten kan altijd plus wat heb je te verliezen, niks toch.
Pick-up artist.quote:
Gewoon even geduld dusquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, ik heb nu een berichtje gestuurd en morgenavond bel ik gewoon, is nog steeds begin van de week en dat is wat ik had gezegd.
Die duurt meer dan een uurquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pick-up artist.
Begin eens met filmpjes van deze gozer: http://www.youtube.com/channel/UCXrYi3GXQ7OtJ6urs8w3CBQ
En dan bij voorkeur dit filmpje:
Geloof me, dit gaat je echt helpen. Topmodellen zijn overrated.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die duurt meer dan een uur. Zo wanhopig ben ik niet
. Ik wil gewoon een normale meid versieren, niet een of ander topmodel
.
Welk lekker wijf niet tegenwoordigquote:
Jup, en ik was altijd bang voor een nee, maar daar geef ik eigenlijk niet zoveel meer om, eindelijk. Had ik dit maar 15 jaar geledenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon even geduld dus
Ben zelf ook geen held hoor met dat soort dingen.
Ik ken er wel watquote:
Ik zal morgen eens kijken of ik tijd heb om hem te kijken, heb hem gebookmarktquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, dit gaat je echt helpen. Topmodellen zijn overrated.
Zullen er vast nog zat over zijnquote:
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, en ik was altijd bang voor een nee, maar daar geef ik eigenlijk niet zoveel meer om, eindelijk. Had ik dit maar 15 jaar geleden.
Als je het een dagje langer laat staan is die jeuk weer weg, baardenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga me scheren morgen, mn baard begint te jeuken
Ik vind het soms wel en soms niet mooi. Net zoals dat ik soms op brunettes van en soms op blondines enzquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen er vast nog zat over zijn
Sowieso vind ik het zelf minder mooi.
Plus vaak net een maatje te groot dan.
Dat kun je wel zeggenquote:[..]
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch
Hoelang is het dan, gewoon trimmen naar een paar mm.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga me scheren morgen, mn baard begint te jeuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |