Het ging over Mook zijn date hossel capaciteitenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:50 schreef rival het volgende:
Ik ben liever aan het appen. Dan kan ik ondertussen nog gewoon andere dingen doen.....
Is et gelukt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ging over Mook zijn date hossel capaciteiten
Volgens mij nietquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:50 schreef rival het volgende:
Ik ben liever aan het appen. Dan kan ik ondertussen nog gewoon andere dingen doen.....
Ik vind appen ook fijner omdat ik dan beter kan nadenken over mn replyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:05 schreef PeuRac het volgende:
Tijdens het bellen kan je toch ook nog van alles doen? Ik bel vaak langer en dan gebruik ik mn headset en ga gewoon strijken, schoonmaken of wat anders doen. Of tijdens het rijden, dan bel ik ook vaak.
Dat is soms wel fijn/handig jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind appen ook fijner omdat ik dan beter kan nadenken over mn reply
quote:Als je droomt over een huwelijk, duidt dit een verbintenis, harmonie of een overgangsperiode. Je gaat door een belangrijke ontwikkelingsfase in je leven. De droom kan ook de vereniging van voorheen tegengestelde aspecten van persoonlijkheid vertegenwoordigen, met name de mannelijke en vrouwelijke kant van jezelf. Let op de eigenschappen van de persoon die je trouwt in je droom. Dit zouden namelijk eigenschappen kunnen zijn die je zou moeten uitwerken om te groeien als persoon.
Dromen over een huwelijksaanzoek, suggereert dat een situatie een verkeerde kant opgaat. Dromen waarin je trouwt met je ex, duiden erop dat je bepaalde aspecten uit die relatie hebt geaccepteerd, en hebt geleerd van je fouten. Het kan ook betekenen dat je huidige relatie iets gemeen heeft met de relatie die je met je ex had. Je zal daarentegen niet dezelfde fouten maken.
Lijkt niet eens op bierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja het is appelcider ♡.
Sommigen beweren dat het bier is.. biiiitch pleeeease
!
Energieschema even op 'hoge prestatie' zetten. Sowieso uitzetten dat die bij x% vanzelf afsluit anders krijg je hem nog niet leeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil de accu van mijn laptop helemaal leeg hebben, maar dat stomme ding gaat steeds zuiniger werken, net had ik nog 11min te gaan en nu 28min
quote:
Gaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, al ben ik 6 uur wakker
En jij?
Serie kijken lukt me niet... dan mis ik 1 van beidequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:05 schreef PeuRac het volgende:
Tijdens het bellen kan je toch ook nog van alles doen? Ik bel vaak langer en dan gebruik ik mn headset en ga gewoon strijken, schoonmaken of wat anders doen. Of tijdens het rijden, dan bel ik ook vaak.
zet een film op!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil de accu van mijn laptop helemaal leeg hebben, maar dat stomme ding gaat steeds zuiniger werken, net had ik nog 11min te gaan en nu 28min
Zweten in bedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat![]()
Dikke koorts gehad vannacht en vanmorgen. Enorm lopen woelen en draaien en zweten en bah
M'n hoofd had niet zo'n zin, valt gelukkig nu wel weer mee. Sinds ik een ander bed heb eigenlijk bijna nooit meer last, op enkele nachtmerries na dan.quote:
Klote, nu weer wat beter? Snel aan de kippensoep dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat![]()
Dikke koorts gehad vannacht en vanmorgen. Enorm lopen woelen en draaien en zweten en bah
Meh dat is minderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat![]()
Als ik zweet in bed vanwege koorts, nuhuquote:
Nawquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n hoofd had niet zo'n zin, valt gelukkig nu wel weer mee. Sinds ik een ander bed heb eigenlijk bijna nooit meer last, op enkele nachtmerries na dan.
[..]
Klote, nu weer wat beter? Snel aan de kippensoep dus
Dankjewel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |