Tja begrijp het wel hoor waarom mensen het vet vinden, maar voor mijn knalnummertjes zoek ik toch liever iets anders.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind een 10tal nummers wel lekker om op m'n ipod te hebben. Dat heb ik dus ook.
Weet je wat het is, er is zoveel muziek dus van de ene band ken ik wel alle albums en van de andere niet terwijl het wel zo zou moeten zijn. Pearl Jam hoort hier ook bij. RHCP bijvoorbeeld heb ik alle albums van beluisterd (en nog een keer om zeker te zijn) en vond toch een groot gedeelte een beetje veel van hetzelfde/soft/saai.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Backspacer is de enige die ik tegen vind vallen, die heb ik ook niet. Albums als Riot Act en vooral Binaural worden volgens mij zwaar onderschat.
Ik vind het gewoon lekker wegluisteren. Ik snap niet zo goed wat mensen er tegen hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja begrijp het wel hoor waarom mensen het vet vinden, maar voor mijn knalnummertjes zoek ik toch liever iets anders.
Zoals?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja begrijp het wel hoor waarom mensen het vet vinden, maar voor mijn knalnummertjes zoek ik toch liever iets anders.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee. Bagger.
Iemand zei "veel groenten, geen vlees". Daar ben ik het wel mee eens
Play is erg goed. Daarna....mwah.
18, het album dat na play is uitgebracht, is ook nog wel een redelijk album.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee. Bagger.
Iemand zei "veel groenten, geen vlees". Daar ben ik het wel mee eens
Play is erg goed. Daarna....mwah.
Van Gaslight Anthem vind ik het album van mijn avatar het beste, daarna de eerste EP. Ook het eerste album is goed, de rest van hun muziek vind ik een stuk minder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
The Doors - L.A. Woman, GI!BE - F#a#infinity (of Allelujah! Don't Bend! Ascend!), Van The Gaslight Anthem wist ik niet goed welk album, Talking Heads - Remain in Light, Morrissey/The Smiths - You Are The Quarry of The Queen Is Dead en misschien Beck ook nog, maar daar kan ik de albums niet van uit elkaar houden.
Hij is New Yorker he.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
18, het album dat na play is uitgebracht, is ook nog wel een redelijk album.
Maar de rest is inderdaad niet heel veel aan.
Mannen met oogschaduw sporen sowieso niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan zo'n uitstraling
[ afbeelding ]
Is ook zo, sommige bands kom ik gewoon niet aan toe terwijl ik wel bijna weet dat ik ze goed moet vinden. Maar ja ga je in oude muziek duiken of toch maar liever nieuwe...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
Weet je wat het is, er is zoveel muziek dus van de ene band ken ik wel alle albums en van de andere niet terwijl het wel zo zou moeten zijn. Pearl Jam hoort hier ook bij. RHCP bijvoorbeeld heb ik alle albums van beluisterd (en nog een keer om zeker te zijn) en vond toch een groot gedeelte een beetje veel van hetzelfde/soft/saai.
Heb voorlopig dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die weinige variëteit verklaart ook mijn grote hoeveelheid Qotsa plays.
De rest is overigens bijna allemaal Japans.
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Duidelijk. Zal die ook maar eens weer gaan luisterenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Gaslight Anthem vind ik het album van mijn avatar het beste, daarna de eerste EP. Ook het eerste album is goed, de rest van hun muziek vind ik een stuk minder.
Beck - Odelay (die met dat zwabberhondje) moet er bij mij wel zeker in.
TGA, die LP heb ik nog. Had toen ook eens de rest gedownload en heb nu alleen nog The '59 Sound en American Slang in m'n muziekbibliotheek. Snap niet waarom ik die laatste er nog in heb staan trouwensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Gaslight Anthem vind ik het album van mijn avatar het beste, daarna de eerste EP. Ook het eerste album is goed, de rest van hun muziek vind ik een stuk minder.
Beck - Odelay (die met dat zwabberhondje) moet er bij mij wel zeker in.
Harrington heeft non-stop een gitaar vast.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Wat voor opstelling is dat nou? Speelt Dave echt gitaar of staan ze allebei gewoon achter de tafels?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb voorlopig dit:Wat is dat? Een playlist? Als dat alles isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die weinige variëteit verklaart ook mijn grote hoeveelheid Qotsa plays.
De rest is overigens bijna allemaal Japans.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nee heb gewoon een selectie van nummers uit mijn itunes op mijn pc op mijn telefoon staan. Nummertje of 700 en dat zijn dan de enige echte knalnummers zeg maar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is dat? Een playlist? Als dat alles is
Beetje lafjes inderdaad. Geen metal luisterenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is dat? Een playlist? Als dat alles is
Ik zet altijd SOAD of Linkin Park op in de bus, als ik iets anders op zet is het vaak te zachtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee heb gewoon een selectie van nummers uit mijn itunes op mijn pc op mijn telefoon staan. Nummertje of 700 en dat zijn dan de enige echte knalnummers zeg maar.
Heb gewoon van alles erop, maar ik merk dat ik het vaakst naar deze nummers of naar K-Pop zoek als ik in de trein of bus zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |