Dat ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:20 schreef falling_away het volgende:
163 Euro levensverzekering lijkt me ook wel erg veel?
Dit ja, zou niet eens weten waarmee ik 'm zo hoog krijg behalve veel internationaal bellen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dat is echt een gigantische rekening van Ziggo
De rechtsbijstand zou ik juist niet opzeggen in deze onzekere tijden. Ik dank god op mijn blote knietjes dat ik er vorig jaar een heb afgesloten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:30 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik herken mezelf in dit beeld.
Wat we nog niet weten is de grootte van je financiele buffer, eb je genoeg spaargeld dan kun je je begrafenisverzekering wel opzeggen. Je reisverzekering trouwens ook.
Rechtsbijstandverzekering kan er ook uit, die gebruik je nooit en als je in een situatie terechtkomt waar je ontslagen wordt oid kun je via de OR/vakbond ook aan hulp komen, 324 euro per jaar is te veel geld. Wederom als je buffer groot genoeg is kun je dan ook hulp inhuren.
Dan je hypotheek. Als je spaargeld hebt zou ik (op eerder genoemde buffer na) je schuld aflossen. De grote banken hebben de boeterente daarvoor laten vallen. Schulden aflossen vermindert je maandelijkse lasten.
Tenminste. Dat heb ik het laatste jaar allemaal gedaan.
Ik ook inderdaad. Die verzekering heeft ons al heel wat meer opgeleverd dan hij gekost heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rechtsbijstand zou ik juist niet opzeggen in deze onzekere tijden. Ik dank god op mijn blote knietjes dat ik er vorig jaar een heb afgesloten.
Mwah. Ik heb ook wel eens geprobeerd bij ontslag om ze te gebruiken, Heb alle brieven zelf moeten herschrijven want tenenkrommend. Dossierkennis was ook onvoldoende,quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rechtsbijstand zou ik juist niet opzeggen in deze onzekere tijden. Ik dank god op mijn blote knietjes dat ik er vorig jaar een heb afgesloten.
Mwah kan makkelijk, ik had Ziggo alles in 1 plus en TV extra, HBO en eredivisie en dan kom je wel aan dat bedragquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, zou niet eens weten waarmee ik 'm zo hoog krijg behalve veel internationaal bellen.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:37 schreef Wokkel het volgende:
Als ik die lijst zo zie denk ik eerder "Waar valt niet op te besparen?"
Belachelijke verzekeringen, caravan kan weg, ziggo kan naar 4 tientjes. Kind bij de buren opvangen.
Wat dan? Altijd wel een buurvrouw met kinderen van dezelfde leeftijd toch, dan doe jij 1 dag en zij de andere.quote:
Uhuh, en als ik en de buurvrouw nu eens allebei 5 dagen werken? Dan vragen we gewoon of de hond een oogje in het zeil houdt ofzo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat dan? Altijd wel een buurvrouw met kinderen van dezelfde leeftijd toch, dan doe jij 1 dag en zij de andere.
Zelf nog geen kinderen, zeker?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat dan? Altijd wel een buurvrouw met kinderen van dezelfde leeftijd toch, dan doe jij 1 dag en zij de andere.
Er is altijd wel iemand thuis zegt hij, dan ga ik er dus vanuit dat er parttime wordt gewerkt. Daarnaast werken veel moeders parttime in heel veel wijken in NL. Kijk eens om je heen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Uhuh, en als ik en de buurvrouw nu eens allebei 5 dagen werken? Dan vragen we gewoon of de hond een oogje in het zeil houdt ofzo?
^^ dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou eens kijken of je zuiniger kan doen met gas en licht. Dingen niet op standby laten staan, lampen vervangen, kachel een graadje naar beneden, geen bad vol laten lopen maar gewoon douchen, was ophangen ipv droger... Kijken of je het bedrag van de essent naar beneden kan krijgen.
Da's nog veelquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:43 schreef Kumerian het volgende:
- Temperatuur van de thermostaat op 20.5 in plaats van 22
John Williams.......die enge vent die altijd aan je vrouw zit....quote:
huhu, die tweede link is misschien wat beter voor TSquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:48 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
John Williams.......die enge vent die altijd aan je vrouw zit....
Elke dag je kinderen dus bij een ander adres onderbrengen, niet wetende of het elke week wel gaat lukken, want he, iedereen is wel eens ziek, gaat op vakantie, of heeft andere afspraken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:42 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand thuis zegt hij, dan ga ik er dus vanuit dat er parttime wordt gewerkt. Daarnaast werken veel moeders parttime in heel veel wijken in NL. Kijk eens om je heen.
Moet je wel een warmtepomp droger hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:43 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Let wel op dat was ophangen je in de winter meer aan verwarming gaat kosten. In de winter is het, puur verbruik gezien, beter om een zuinige droger te hebben dan het op te hangen.
Ik heb drie kinderen. Onze buren 1. Wij kunnen die van de buren er wel bij hebben. Maar de buurvrouw trekt die drie van mij erbij niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:49 schreef Ticootje het volgende:
Elke dag je kinderen dus bij een ander adres onderbrengen, niet wetende of het elke week wel gaat lukken, want he, iedereen is wel eens ziek, gaat op vakantie, of heeft andere afspraken.
Kom op, dit is toch niet serieus een discussiepunt?
Je kind meenemenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:51 schreef Pikkebaas het volgende:
Klinkt leuk. Elkaars kinderen opvangen en zeker de vrouwen beginnen er vaak over. Maat wat doe je in vakanties ?
Lijkt me wel gezellig ja... Zo rond vakantie periode dat iedereen zn kind mee neemtquote:
De kinderen hebben iets meer vrij dan ik.quote:
Ja, vooral in deze markt zal dat eigenlijk tot hogere maandelijkse lasten leiden....quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:19 schreef arjan1112 het volgende:
huis verkopen , huurwoning van 400 euro zoeken - 200
Ja en een campingplaats is meestal wel goedkoper dan een weekje in een huisje of sta caravan of iets in die trant.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:54 schreef sanger het volgende:
Waarom moet die caravan nou meteen de deur uitMogen ze niet meer op vakantie ofzo
De caravan an sich kost geen geld zo te zien, alleen de stalling.
Vakantie van de buurvrouw die op jou kind zou passen. Dat is het het probleem, niet je eigen vakantie (al is dat weer het probleem van de buurvrouw waar haar kinderen heen moet)quote:
Zoals de Excel is ingedeeld lijkt het me een aan de hypotheek gekoppelde ORV. TS?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:20 schreef falling_away het volgende:
163 Euro levensverzekering lijkt me ook wel erg veel?
En bovendien komt dit gezin niet in aanmerking voor sociale huur?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, vooral in deze markt zal dat eigenlijk tot hogere maandelijkse lasten leiden....
Zo te zien wel, maar dan nog is het erg veel. Mijn vrouw en ik betalen samen iets van 40 euroquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoals de Excel is ingedeeld lijkt het me een aan de hypotheek gekoppelde ORV. TS?
Wat is er belachelijk aan die verzekeringen dan? Hooguit de uitvaartverzekering aan de hoge kant, rest lijkt me redelijk gemiddeldquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:37 schreef Wokkel het volgende:
Als ik die lijst zo zie denk ik eerder "Waar valt niet op te besparen?"
Belachelijke verzekeringen, caravan kan weg, ziggo kan naar 4 tientjes. Kind bij de buren opvangen.
Klopt. En die kun je dus opzeggen als je (een deel van) je hypotheek aflost. Dan betaal je dus EN minder rente EN die levensverzekering kan weg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoals de Excel is ingedeeld lijkt het me een aan de hypotheek gekoppelde ORV. TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |