Ik wil ze alle 3 aaienquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Zou ik deze kiezen, 2 voor de prijs van 1.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef MichaelScott het volgende:
Voor straf zouden ze hem katoen moeten laten plukken.
Voor straf zal ik je moeder eens plukken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef MichaelScott het volgende:
Voor straf zouden ze hem katoen moeten laten plukken.
Het is 'kom maar'.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
O, kom er eens kijken wat Quinsy in zijn schoentje vind,
Alles gekregen van die beste Sint.
Een negerkop vol met haar,
Een zwart kunstwerk kant en klaar,
Een balzak van prachtig kant,
Rot nu maar op naar je eigen land.
Ohhhh. Kom er eens kijken..
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Cactus1 het volgende:
Er reageert niemand in je topic. Hoe voelt dat nou?
Stuur hem anders lekker naar Volendam, kan 'ie schelpdieren pellen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan die jankbal niet even als slaaf verhandeld worden ofzo?
quote:Elk verhaal heeft een beginpunt en voor dit was dat het moment dat mijn moeder mij op een dag belde en vertelde dat een collega haar Zwarte Piet had genoemd. Zij was even naar buiten gegaan en toen ze binnekwam zei haar collega ten overstaan van aanwezige klanten: “We vroegen ons al af waar onze Zwarte Piet was en daar ben je dan.” Onthutst, gekwetst en beledigd wist ze er geen raad mee. Na dit incident begon ik in mijn gedichten referenties naar de absurditeit en racisme van Zwarte Piet te stoppen. Het was mijn manier om op onverwachte momenten mensen te laten weten dat het niet langer zo kon in Nederland.
Wel typerend voor een autochtone Nederlander die opmerking. En maar verbaasd zijn dat mensen Zwarte Piet met racisme asocieren.quote:
Aha, daar is de zeurnegerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel typerend voor een autochtone Nederlander die opmerking. En maar verbaasd zijn dat mensen Zwarte Piet met racisme asocieren.
Ach joh sterf lekker teringflikker. Ik ken jouw volkje maar al te goed. Grote bek in een veilige omgeving "stuur hem lekker naar z'n eigen land hihaho", maar als er een neger voor je staat ben je opeens een miet.quote:
Zo'n neger met lange tenen bedoel je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach joh sterf lekker teringflikker. Ik ken jouw volkje maar al te goed. Grote bek in een veilige omgeving "stuur hem lekker naar z'n eigen land hihaho", maar als er een neger voor je staat ben je opeens een miet.
Ach lange tenen, iedereen heeft een grens.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo'n neger met lange tenen bedoel je?
Aardig van je.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Haten op Piye, ben je gek ofzo, een van de weinige kwaliteitsusers die KLB nog rijk is
Ben jij ook zwart?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Haten op Piye, ben je gek ofzo, een van de weinige kwaliteitsusers die KLB nog rijk is
Of je bent vóór zwarte piet,of je bent tegen zwarte piet.quote:
Wat is dat nu weer voor gedachtengang zegquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:13 schreef DSVM het volgende:
[..]
Of je bent vóór zwarte piet,of je bent tegen zwarte piet.
Als je vóór bent kun je niet iemand ondersteunen die tegen is.
Een nazi-kampbewaker die kwaliteitsuser zou zijn neem je toch ook niet in bescherming?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor gedachtengang zeg
Vind je nu écht niet dat je het overdrijft?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:58 schreef DSVM het volgende:
[..]
Een nazi-kampbewaker die kwaliteitsuser zou zijn neem je toch ook niet in bescherming?
Dit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Los van dat is het juist tekenend dat men bij Paul & Witteman deze vent opnieuw? uitnodigt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:24 schreef DSVM het volgende:
Wie kan deze zeik-neger even terug sturen naar zijn afkomstland waar er geen sinterklaas word gevierd?
Van mij krijg je al 100 euro.
twitter:quinsyg twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:57:29White lives matter more than brown ones. RT @NOS: Premier Rutte is diep geschokt over het neerstorten vlucht #MH17: http://t.co/KG5Z499WzN reageer retweet
Wat een schaamteloze aandachtshoer is die mongoolquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef Arcee het volgende:
twitter:quinsyg twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:57:29White lives matter more than brown ones. RT @NOS: Premier Rutte is diep geschokt over het neerstorten vlucht #MH17: http://t.co/KG5Z499WzN reageer retweet
A performance poet, columnist, radio host and an award winning play-maker from the Dutch Caribbean.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef Arcee het volgende:
Enkeltje FOK! Knokploeg graag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef Arcee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Quinsy Gario heeft geen respect voor slachtoffers
Racisme-activist Quinsy Gario heeft donderdagavond de toorn van twitterend Nederland over zich afgeroepen. Gario impliceerde in een tweet dat premier Mark Rutte 'witte slachtoffers' van rampvlucht MH17 belangrijker zou vinden dan 'bruine'.
Voor een tweet van de NOS over de reactie van de minister-president op de vliegramp schreef Gario: ,,White lives matter more than brown ones." De reacties op zijn tweet waren niet mals.twitter:VriendKlei twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:31:02Ik heb als kind gehuild toen die Boeing neerstortte in de Bijlmer @quinsyg. Ik geef om mensen ongeacht hun kleur. Jij niet. Racist. reageer retweet
twitter:Saar74 twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 01:08:19@quinsyg Wow ik snapte ooit enigzins je punt. Maar voor mij is het duidelijk. Je maakt je zelf ook schuldig aan racisme. reageer retweet
Fuck deze kansloze gozer, die media aandacht stijgt hem naar zijn kop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef Arcee het volgende:
dit is niet 'iemand op internet'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:12 schreef wise het volgende:
boehoe, iemand op internet zegt iets waar ik niet tegen kan![]()
Doordat het een debiel is die graag te pas en te onpas wil laten weten dat zwarte mensen ontzettend zielig zijn en niets goed kunnen doen en gediscrimineerd worden en er niet om ze gegeven worden en witte mensen slecht zijn en allemaal van de KKK en niet geven om zwarte mensen en daarom moeten betalen omdat ze rijk zijn geworden over de rug van de zwarte mensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hoe komt Quincy erbij dat dat allemaal witte mensen zouden zijn?
quote:Aangifte tegen Quinsy Gario
PowNed-verslaggever Jan Roos heeft aangifte gedaan tegen Quinsy Gario, nadat hij door hem op Twitter werd uitgemaakt voor racist.Gario is de initiatiefnemer van de actie ’Zwarte Piet is racisme’.
Roos roept andere Twitteraars - die ook door Gario zijn uitgemaakt voor racist - hetzelfde te doen. Hij vraagt ze een screenshot van de beschuldiging te maken en naar hem te sturen. Aan die oproep heeft ook GeenStijl-redacteur Bart Nijman inmiddels gehoor gegeven.
De verslaggever meldt op Twitter dat de politie zijn aangifte serieus neemt. Mogelijk wordt de recherche erbij gehaald omdat, zo schrijft Roos, "Quinsy Gario een bekende dader is bij de politie."
Quinsy Gario kwam onlangs onder vuur te liggen toen hij in een tweet impliceerde dat premier Mark Rutte 'witte slachtoffers' van rampvlucht MH17 belangrijker zou vinden dan 'bruine'.twitter:quinsyg twitterde op maandag 03-11-2014 om 13:53:41Heeft die racist @LavieJanRoos van POWNED weer wat over me gezegd? Ik krijg allemaal replies van racisten. LOL. http://t.co/Wbg64JxNAI reageer retweet
Dit dus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach joh sterf lekker teringflikker. Ik ken jouw volkje maar al te goed. Grote bek in een veilige omgeving "stuur hem lekker naar z'n eigen land hihaho", maar als er een neger voor je staat ben je opeens een miet.
quote:Quinsy Gario Klootzak van het Jaar
Anti-zwartepietenactivist Quinsy Gario is door de luisteraars van 538 uitgeroepen tot Klootzak van het Jaar. Dat heeft dj Ruud de Wild bekendgemaakt.
Er is massaal gestemd, meldt 538. In totaal zijn bij de radiozender meer dan 80.000 stemmen binnengekomen.
Gario was samen met Dave Roelvink, Albert Verlinde, Mark Rutte, Prem Radhakishun, Dominique Weesie, Peter Jan Rens, Rutger Castricum, Geert Wilders en Henk Krol genomineerd.
Bron: Telegraaf
Niet echt onverwacht. Geenstijl had de totale lul prijs van het jaar al naar hem vernoemd om de competitie een beetje in balans te houdenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |