Oh ik las liegen.. Dacht al dat je iets op ging biechten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef Specularium het volgende:
Ik ben helemaal kapot van het liggen. Weer even liggen.
Waarom?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk moet die foto van Liesje in haar korte broek in Spanje in de OP.
Tof.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:35 schreef Drugshond het volgende:
Art museum zeer mooi gebouw. Maar over 1 uur zit ik bij de buren.
[ afbeelding ]
360 graden IMAX
Ik zou zwaar de behoefte hebben in dat water te springen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:35 schreef Drugshond het volgende:
Art museum zeer mooi gebouw. Maar over 1 uur zit ik bij de buren.
[ afbeelding ]
360 graden IMAX
Die ken ik niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk moet die foto van Liesje in haar korte broek in Spanje in de OP.
Het is geen water uit de gracht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou zwaar de behoefte hebben in dat water te springen.
Dat filmpje van die seksende mensen in die gracht in delftquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker zwemmen in de gracht, gelijk 3 weken zo ziek als een hond.
twitter:AmandaSwaggie twitterde op zondag 22-09-2013 om 16:07:29I don't understand why people always say that the Mona Lisa is Leonardo Da vinci's best work. I really liked his role in titanic! reageer retweet
twitter:AmandaSwaggie twitterde op maandag 05-08-2013 om 16:08:49I'm not racist but black people piss me off. I don't know why. reageer retweet
twitter:AmandaSwaggie twitterde op zondag 10-03-2013 om 21:15:29The best part of "The Lion King" was when Nicki Minaj picks up and shows baby Simba to all the animals.. reageer retweet
Ze hebben er zelf vast wel van genoten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat filmpje van die seksende mensen in die gracht in delft
Wij moesten vroeger altijd zeggen 'geslachtsgemeenschap hebben'.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef Specularium het volgende:
Het is wel minder erg dan zeggen 'de liefde bedrijven'.
Na afloop dreef de liefde wel in het water.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef Specularium het volgende:
Het is wel minder erg dan zeggen 'de liefde bedrijven'.
Vroeger?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij moesten vroeger altijd zeggen 'geslachtsgemeenschap hebben'.
Ja toen ik klein was. Mocht geen neuken zeggen natuurlijk.quote:
Ja, geldt voor alle hoestdrank, als je er maar genoeg van drinkt. Succes.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
Is in Nederland ook van die hoestdrank te krijgen waar je van gaat trippen?
Natterman extra sterk. Lekker slaapmutsje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
Is in Nederland ook van die hoestdrank te krijgen waar je van gaat trippen?
En wat is de stof waardoor je gaat trippen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, geldt voor alle hoestdrank, als je er maar genoeg van drinkt. Succes.
Codeine.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wat is de stof waardoor je gaat trippen?
Toen de aarde nog plat en de sex nog vies was blijkbaar.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Specularium het volgende:
Dat ken ik wel ja. Zit ook in sommige paracetamol.
Ik ging een keer vragen bij de Trekpleister wat dat nou was ging ze vertellen dat het een soort caffeine was.
Vond het verhaal niet zo sterk.
Ik kom gelukkig nooit in een apotheek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet in de apotheek? Bij de drogist weten ze er niks van.
Misschien heb ik een deja-vu... maar voor mijn gevoel post jij elke dag dat commando op RTL 7 komt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
Zometeen op RTL7, Commando,.
Commando (1985) - IMDb
Ze hebben nu Stallone, Schwarzenigger week.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien heb ik een deja-vu... maar voor mijn gevoel post jij elke dag dat commando op RTL 7 komt.
Kan ook zijn dat alle 3- en 4/10 films allemaal op elkaar lijken natuurlijk.
Volgende week wordt het inderdaad compleet andere koek, als ze Steven Seagal en Jean kloot van damme weer terug in de mix gooien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben nu Stallone, Schwarzenigger week.
Dus het kan lijken alsof ik steeds dezelfde film post.
Goeie binnenkomer weer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Volgens mij weet ik waarom ik Family Guy stom vind, die pratende hond
Die aflevering waar hij de rol van Peter overnam vond ik wel wat ongemakkelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer weer.
Beetje Brian niet leuk vinden met zijn Prius en zijn geforceerd elitair doen.
OH GOD ZE HEEFT WEER ZO'N BUI.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Wees maar niet bang ik ben al weer weg. Ik dacht ik meld het even.
Meestal dezelfde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:14 schreef Tem het volgende:
Maar goed, er hebben weer een aantal mensen een citroen in de kut merk ik al.
Dit.quote:
Ik zag het net, hij flikkerde op de rechterkant en toen lag ie op de linkerkant.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef Drugshond het volgende:
Er zit ook een flaw in die film eerst zit die Porsche rechts in elkaar en dan links (of omgekeerd)
Beetje hetzelfde verhaal als het DWDD topic, alleen dan zit je wegmisbruikers en Rob Apenrubber Geus te kijken.quote:
Hij heeft nog niet geschoten dus dat kan kloppen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Peunage het volgende:
Wel tof dat schwarzeneger nooit hoeft te herladen of zo.
Hij zat net bijna non stop te schieten uit dat vliegtuig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet geschoten dus dat kan kloppen.
...dan ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef Peunage het volgende:
Oh ik zie het al, deze film is ouder dan mij
Die staat daar gewoon de hele dag in zijn eentje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
de Governator gaat uitzichzelf naar pleintje, sowieso, je weet zelf
Virginia ziet er lekker uit daar.quote:
Daar ben ik niet sterk genoeg voor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:02 schreef Specularium het volgende:
Als je een backpacker wilt trollen moet je zijn rugzak jatten.
Ze had gezegd dat ze ze ging maken dus nu kan ze niet meer terugkrabbelen met haar vuige praatjes.quote:
Haha, staat haar goed.quote:
gewoon morgen komen sjoelen in dat dingquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat ze ze ging maken dus nu kan ze niet meer terugkrabbelen met haar vuige praatjes.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ze had hem dus wel echt gekocht.
![]()
![]()
.
Wat riep-ie?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Tevens; de politie
Wat een kneus
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Iedereen post altijdquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Aangezien iedereendoet bij die jas ga ik natuurlijk geen foto posten he?
Valt wel mee dat ze geen fotos staan te maken voor op Facebook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
lol @ die 2 toeschouwers
woooooooow broddeeeer wat ik nou heb meegemaakt!!!
die wout schopte zo die jongen van zijn sc00tsco00ot!!!!!
SOMAAR!!!
ik ging bijna ingrijpen maar hij kreeg versterking jeweetz
#yolomaarjemoethetniettegekmaken
Ik zal geen "quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Aangezien iedereendoet bij die jas ga ik natuurlijk geen foto posten he?
ja wat moet ik hier nu mee???quote:
Dan moet je dat niet doen he?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Sorry ik ben gewoon in een rotbui de hele week al geen zin in foto's en zo. Ik vat alles een beetje te zwaar op.
je moet daar geen sorry voor zeggenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Sorry ik ben gewoon in een rotbui de hele week al geen zin in foto's en zo. Ik vat alles een beetje te zwaar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Dikke kans, misschien ga ik gewoon echt trouwen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
specularium gaat zich er toch wel onderuit lopen mieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dikke kans, misschien ga ik gewoon echt trouwen.
Ik zou het heel leuk vinden als je komtquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Ik ga het morgenmiddag zeggen. Lekker spannend.
Corrie met een gare badjas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden als je komtMaar goed wie ben ik.
Almere woont Ali B toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
Ik heb het idee dat Lelystad wat 'beschaafder' is. Maar waar ik dat vandaan heb weet ik eigenlijk niet. Misschien omdat het al wat ouder is dan Almere?
Ik zou het gewoon pittig rooie stekeltjes doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad. Nou ja van hem wil ik toch alleen zijn haar
Boven laat ik zo ja, van mijn haar blijven ze af!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon pittig rooie stekeltjes doen.
En het boven zo houden.
Ik ben helemaal geen ginger gek. Heel klein beetje misschien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
Aangezien Corrie ginger is heeft ze waarschijnlijk al pittig rooie stekeltjes bedenk ik mij nu.
omdat je altijd zo hard 2 kieskeurig doetquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Boven laat ik zo ja, van mijn haar blijven ze af!
En onder maakt geen bal uit, niemand die het ziet.
Nee niet kieskeurig, hoe moet ik het zeggen, ik vind gewoon niet zo snel iemand leuk, als dat kieskeurig is, ja dan ben ik dat, kan het ook niet helpen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je altijd zo hard 2 kieskeurig doet
weet ik niet we gingen altijd rechtsteeks met de auto, papa was de bob ik dronk colaquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Dat is toch bij of naast Bataviastad?
Ga ik nooit meer naartoe trouwens, wat een drukte en het is ook helemaal niet zo leuk of goedkoop.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
die dikke manke duif zie je daar maar 1 dag, at best
omdat ze daar de hele dag kroketten vreten!
Denk DAAR maar eens over na!!!
Nee, bij de Febo zitten altijd van dat soort van diabetesduiven.quote:
Wat is een speciaaltje?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het. VInd ik gewoon niet zo lekker. Ik lust wel de speciaaltjes van de Febo.
gewoon iets laten afkoelen en opetenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het. VInd ik gewoon niet zo lekker. Ik lust wel de speciaaltjes van de Febo.
Mackroket lijkt me echt vies, dat heb ik nog nooit gegeten. Doe dan maar een bamischijfquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:45 schreef sp3c het volgende:
kwekkeboom moet je hebben
of mcKroketjes
maar gewone zijn ook prima
eens in de 2 wekenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er wordt wel steeds vaker en vaker gesjoeld he? Fanatiek.
Is ook een soort kroket maar dan anders gekruid.quote:
Bamischijven zijn pas goor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mackroket lijkt me echt vies, dat heb ik nog nooit gegeten. Doe dan maar een bamischijf
Nu nog ja. Binnenkort eens per week, en voor je het weet zit Corrie in een soort Noord-Koreaans trainingskamp.quote:
Nee man is lekker en dan mayo erop.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bamischijven zijn pas goor.
Haal dan gewoon een bak bami bij de chinees.
altijd eens in de twee weken geweestquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu nog ja. Binnenkort eens per week, en voor je het weet zit Corrie in een soort Noord-Koreaans trainingskamp.
Ok, dus ik kan gewoon beter een lihanboutje gaan halen bij de snackbar?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook een soort kroket maar dan anders gekruid.
Speciaaltje ¤ 1.60
Het speciaaltje is alléén verkrijgbaar bij Febo. Deze unieke snack is gevuld met pittg gehakt en ui. Voor degene die eens iets echt speciaals willen!
50% rundergehakt, 50% varkensgehakt, kruiden, groenten, uien en eiwit.
das hetzelfde maar dan even matigquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
Dan neem je een nasischijfOok lekker. Of een berehap met satehsaus.
Dat ken ik dan weer niet. Klinkt als een stuk kip.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, dus ik kan gewoon beter een lihanboutje gaan halen bij de snackbar?
Het is berenklauw pinda.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
Dan neem je een nasischijfOok lekker. Of een berehap met satehsaus.
Je bent zelf een stuk kip.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet. Klinkt als een stuk kip.
Dat idee had ik ook ja, dacht dat ze vorige week nog geweest waren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er wordt wel steeds vaker en vaker gesjoeld he? Fanatiek.
Volgens mij noemen ze het bij de snackbar hier een berehap hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is berenklauiw pinda.
Corrie,.
Corriequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze het bij de snackbar hier een berehap hoorGek.
Dat heet overal anders.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze het bij de snackbar hier een berehap hoorGek.
Haha, ja daar heb ik ervaring meequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kaassouffle is ook lekker, met mayo. Wel opletten dat je je bek niet verbrand
Of die appeldingetjes van de MacDonaldquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ja daar heb ik ervaring mee
Kwekkeboom, sate of goulash is prima.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
ik snap niet dat jullie geen kroketten lusten
Hm, die ken ik niet. Maar dingen die van buiten kouder zijn dan van binnen zijn altijd riskyquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die appeldingetjes van de MacDonaldDaar heb ik ook weleens mijn mond flink aan verbrand.
Nee ik doe die h erachter omdat ik het trema niet kan doen met mijn laptopquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
En Corrie ook heel gaar satehsaus typen met die h erbij. Gewoon om stoer te doen.
Het is pindasaus.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die appeldingetjes van de MacDonaldDaar heb ik ook weleens mijn mond flink aan verbrand.
quote:
en die van de micky D'squote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwekkeboom, sate of goulash is prima.
Ik weet niet of ze ze nu nog hebben. Was een appelgebakje en dat maakten ze warm. Uh heet dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, die ken ik niet. Maar dingen die van buiten kouder zijn dan van binnen zijn altijd risky
Pindasaus en satesaus zijn iets anders.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik doe die h erachter omdat ik het trema niet kan doen met mijn laptopEn ik noem het altijd satehsaus hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |