Oh ik las liegen.. Dacht al dat je iets op ging biechten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef Specularium het volgende:
Ik ben helemaal kapot van het liggen. Weer even liggen.
Waarom?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk moet die foto van Liesje in haar korte broek in Spanje in de OP.
Tof.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:35 schreef Drugshond het volgende:
Art museum zeer mooi gebouw. Maar over 1 uur zit ik bij de buren.
[ afbeelding ]
360 graden IMAX
Ik zou zwaar de behoefte hebben in dat water te springen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:35 schreef Drugshond het volgende:
Art museum zeer mooi gebouw. Maar over 1 uur zit ik bij de buren.
[ afbeelding ]
360 graden IMAX
Die ken ik niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk moet die foto van Liesje in haar korte broek in Spanje in de OP.
Het is geen water uit de gracht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou zwaar de behoefte hebben in dat water te springen.
Dat filmpje van die seksende mensen in die gracht in delftquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker zwemmen in de gracht, gelijk 3 weken zo ziek als een hond.
twitter:AmandaSwaggie twitterde op zondag 22-09-2013 om 16:07:29I don't understand why people always say that the Mona Lisa is Leonardo Da vinci's best work. I really liked his role in titanic! reageer retweet
twitter:AmandaSwaggie twitterde op maandag 05-08-2013 om 16:08:49I'm not racist but black people piss me off. I don't know why. reageer retweet
twitter:AmandaSwaggie twitterde op zondag 10-03-2013 om 21:15:29The best part of "The Lion King" was when Nicki Minaj picks up and shows baby Simba to all the animals.. reageer retweet
Ze hebben er zelf vast wel van genoten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat filmpje van die seksende mensen in die gracht in delft
Wij moesten vroeger altijd zeggen 'geslachtsgemeenschap hebben'.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef Specularium het volgende:
Het is wel minder erg dan zeggen 'de liefde bedrijven'.
Na afloop dreef de liefde wel in het water.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef Specularium het volgende:
Het is wel minder erg dan zeggen 'de liefde bedrijven'.
Vroeger?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij moesten vroeger altijd zeggen 'geslachtsgemeenschap hebben'.
Ja toen ik klein was. Mocht geen neuken zeggen natuurlijk.quote:
Ja, geldt voor alle hoestdrank, als je er maar genoeg van drinkt. Succes.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
Is in Nederland ook van die hoestdrank te krijgen waar je van gaat trippen?
Natterman extra sterk. Lekker slaapmutsje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
Is in Nederland ook van die hoestdrank te krijgen waar je van gaat trippen?
En wat is de stof waardoor je gaat trippen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, geldt voor alle hoestdrank, als je er maar genoeg van drinkt. Succes.
Codeine.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wat is de stof waardoor je gaat trippen?
Toen de aarde nog plat en de sex nog vies was blijkbaar.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Specularium het volgende:
Dat ken ik wel ja. Zit ook in sommige paracetamol.
Ik ging een keer vragen bij de Trekpleister wat dat nou was ging ze vertellen dat het een soort caffeine was.
Vond het verhaal niet zo sterk.
Ik kom gelukkig nooit in een apotheek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet in de apotheek? Bij de drogist weten ze er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |