Het is heerlijk om die shit te lezen, ookal is het wel te triest voor woorden dat een bedrijf als rockstar z'n zaken zo slecht voor elkaar heeft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:56 schreef YepssNL het volgende:
Zo dan die is lekker bezig
twitter:ThisIsAviate twitterde op zondag 06-10-2013 om 16:13:04@RockstarGames Jullie maken mij kanker mad!!!!!! Iedereen kan playen behalve ik! Achterlijk kanker gedoe, jullie kennen geen kanker reageer retweet
quote:
twitter:ThisIsAviate twitterde op zondag 06-10-2013 om 16:11:13@RockstarGames Ik ben kanker klaar met jullie kanker mensen, vet kanker spel, krijg een kanker tumor in je kanker hoofd, kanker fllikkers reageer retweet
Hoe weet je dat de cloud online of offline is?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Chill. Social club kan niet elk uur alles uploaden. Neem zeker nu een dag of twee in beslag voordat alles er netjes opstaat. En als je niet in de cloud kan op je console moet je even wachten en niet offline eentje aan gaan maken.
twitter:SirSwitzerland twitterde op zondag 06-10-2013 om 17:50:09Will the CEO of @RockstarGames PLEASE STEP UP & RECIVE THE FADE? reageer retweet
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:57 schreef YepssNL het volgende:
[..]twitter:ThisIsAviate twitterde op zondag 06-10-2013 om 16:11:13@RockstarGames Ik ben kanker klaar met jullie kanker mensen, vet kanker spel, krijg een kanker tumor in je kanker hoofd, kanker fllikkers reageer retweet
En als je cloud online is kan je foto's maken en uploaden via de camera!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de cloud online of offline is?
Dat onderste houdt nog niet in dat je kan spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En als je cloud online is kan je foto's maken en uploaden via de camera!
Cloud offline
[ afbeelding ]
Cloud online
[ afbeelding ]
twitter:ThisIsAviate twitterde op zondag 06-10-2013 om 16:14:05@RockstarGames Kanker slechte launch, pokemon online is nog beter, kanker mensen, ik stap over naar de kanker nitendo3D DS, done! reageer retweet
Join crew members is wel mogelijk, de overige twee zijn grijs bij mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Cloud offline
[ afbeelding ]
Cloud online
[ afbeelding ]
Bij mij in iedere geval welquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:00 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat onderste houdt nog niet in dat je kan spelen.
Dus die 'cloud online' zegt weinig tot niks.
Je lijkt op mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:18 schreef YepssNL het volgende:
Ze hebben weer niks te doen![]()
[ afbeelding ]
van 5 oktobertwitter:RockstarGames twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 09:19:21Update: The latest GTA Online title update has now gone live for Xbox 360. http://t.co/78OqiH9AJm reageer retweet
Wanneer je character te lang stil staat word je gekicked.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga denk ik nog 1x proberen een nieuwe character aan te maken.
Om vervolgens gewoon mijn playstation dag en nacht aan te laten staan.... zodat ik dus nooit offline ga.
Alleen dan zal ik wel ontzettend veel gekilled worden denk
Er moet toch een andere manier zijn om je character stats te behouden?
Yuri, heb jij al je stats nog? Of ben je alleen aan het freeroamen steeds?
Je wordt na een poos gekicked omdat je AFK bent. Je kan hem wellicht wel in het character scherm laten staan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga denk ik nog 1x proberen een nieuwe character aan te maken.
Om vervolgens gewoon mijn playstation dag en nacht aan te laten staan.... zodat ik dus nooit offline ga.
Alleen dan zal ik wel ontzettend veel gekilled worden denk
Er moet toch een andere manier zijn om je character stats te behouden?
Yuri, heb jij al je stats nog? Of ben je alleen aan het freeroamen steeds?
Jij bent ook alles kwijt dus?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je wordt na een poos gekicked omdat je AFK bent. Je kan hem wellicht wel in het character scherm laten staan.
Nope. Ik heb maar een character aangemaakt op spot 2, maar zag net dat het uiterlijk van mijn character op spot 2 ook op spot 1 staat.
Dat weet ik pas wanneer de cloud online is, maar ik gok het wel aangezien ik die char ook aangemaakt had toen de cloud offline was, dus er is sowieso 0,0 opgeslagen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij bent ook alles kwijt dus?
Ik zal wel de grootste mongool zijn die er rondloopt, maar als je online bent... dan is die cloud toch gewoon ook online?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat weet ik pas wanneer de cloud online is, maar ik gok het wel aangezien ik die char ook aangemaakt had toen de cloud offline was, dus er is sowieso 0,0 opgeslagen.
Ik zat ook nog te denken om dat te doen, bedacht me dat ik beter even wachten konquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef YepssNL het volgende:
Je zou maar gebeuren dat je ECHTE geld in GTA Online heb gedaan en ineens alles weg is dan heb je echt pech
Die optie is tijdelijk niet beschikbaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef YepssNL het volgende:
Je zou maar gebeuren dat je ECHTE geld in GTA Online heb gedaan en ineens alles weg is dan heb je echt pech
Die functie hebben ze dus offline gezet zodat bovenstaande niet gebeurd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef YepssNL het volgende:
Nog 1 keer voor jouquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zal wel de grootste mongool zijn die er rondloopt, maar als je online bent... dan is die cloud toch gewoon ook online?
Ik begrijp dat hele cloud gedoe niet
Dat optie is wel beschikbaar ik heb net paar keer gezienquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die optie is tijdelijk niet beschikbaar
Nee, als je naar de Playstation Store gaat zie je dat de optie tijdelijk is uitgeschakeldquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat optie is wel beschikbaar ik heb net paar keer gezien
ja, hun starten liever foto's opquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Binnenkort werkt het vlekkeloos, omdat 80% het spel aan de kant heeft geflikkerd omdat het toch niet werkt.
Volgens mij 20 dollar was in game 1 miljoen dollarquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:15 schreef SchavuitPiet het volgende:
Hoe duur is dat dan ongeveer ?
Bijvoorbeeld $100,000
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:12 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Dan maar even chillen in mijn Star Citizen hanger module ja toch.
[ afbeelding ]
Xbox en PS is toch net wat andersquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, als je naar de Playstation Store gaat zie je dat de optie tijdelijk is uitgeschakeld
Dat verklaart veelquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:18 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Xbox en PS is toch net wat anders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan geen eens missies doen, dus zeur niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef Mani89 het volgende:
Heb je net een lastige missie van Lester erop zitten, krijg je er 2000$ voorVoor een doodsimpele missie als Violent Duct krijg je 9000 wtf
Watwatwat, hoe kreeg je dat dan? Heb dat spel ook al tijden geleden gekocht, maar volg de ontwikkeling niet echt meer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:12 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Dan maar even chillen in mijn Star Citizen hanger module ja toch.
[ afbeelding ]
Zulke mensen moeten ze gelijk bannen (Vind ik)quote:
Ik weet niet of mensen die het nu backen er ook toegang toe krijgen. Maar als je op hun website ingelogd bent moet je naar Star Citizen > Hanger Module gaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Watwatwat, hoe kreeg je dat dan? Heb dat spel ook al tijden geleden gekocht, maar volg de ontwikkeling niet echt meer.
Maar dit heeft niets met het verdwijnen of terugkomen van het char te maken, want vanochtend kon ik wel joinen (je onderste plaatje) en moest ik een nieuwe char aanmaken omdat die van gisteren weg was. Nu kan ik niet eens joinen terwijl alles eruit ziet als je onderste plaatje en geen char, geen van de 8 ofzo inmiddels... Ook niet op Social Club.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Nog 1 keer voor jou![]()
Cloud offline
[ afbeelding ]
Cloud online
[ afbeelding ]
Ik heb nergens last van nog steeds mijn 1e charquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Maar dit heeft niets met het verdwijnen of terugkomen van het char te maken, want vanochtend kon ik wel joinen (je onderste plaatje) en moest ik een nieuwe char aanmaken omdat die van gisteren weg was. Nu kan ik niet eens joinen terwijl alles eruit ziet als je onderste plaatje en geen char, geen van de 8 ofzo inmiddels... Ook niet op Social Club.
Waar zit het verschil dan in?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:26 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van nog steeds mijn 1e char
Misschien de internet connectie?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar zit het verschil dan in?
Hij laat mijn Char niet eens zien op Social club...quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:28 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Misschien de internet connectie?
Maar ik check ook als ik me geld op de bank doet kijk ik wel op mijn Social Club dat het geld over gemaakt is en als het niet over gemaakt is kijk ik later nog een keer en als het gelukt is dan is het goed gegaan
Godverdomme, daar ook die reacties.quote:
Dat is dan snel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:28 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Maar ik check ook als ik me geld op de bank doet kijk ik wel op mijn Social Club dat het geld over gemaakt is en als het niet over gemaakt is kijk ik later nog een keer en als het gelukt is dan is het goed gegaan
Als de halve wereld, gezien twitter en andere fora, er last van heeft zal het wel niet aan een internetconnectie van onze, de speler, zijn kant zijn want die verschillen nogal wereldwijd...quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:28 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Same, eerst die K tutorial weer doenquote:
Nieuwe character? Oude character? PS3? Xbox?quote:
PS3, nieuwe character. Social Club informatie is ook zojuist geupdate.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nieuwe character? Oude character? PS3? Xbox?
Geef eens wat informatie, zo heeft niemand er een kut aan.
PS3quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nieuwe character? Oude character? PS3? Xbox?
Geef eens wat informatie, zo heeft niemand er een kut aan.
Coke bug? Tell please!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga nu eerst profiteren van die coke bug.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Star Citizen
http://imgur.com/gallery/GQsH0
https://robertsspaceindustries.com/about-the-game
Als je geld kwijt bent geraakt is het ff handig om weer aan te zuiverenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Grazzle het volgende:
Dat jullie van die bugs gaan gebruiken voor geld.Ik speel het spel gewoon en als ik geld heb, koop ik iets.
dit dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Grazzle het volgende:
Dat jullie van die bugs gaan gebruiken voor geld.Ik speel het spel gewoon en als ik geld heb, koop ik iets.
Of is dat violent duct? Die is gepatched zodat je 'm niet meer kan replayenquote:
hoe?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ach, 5 x 9000 was fijn geweest voor in het begin.
ik heb sinds 5 uur niet meer gekeken, dus zal ook wel pleite zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:42 schreef Grazzle het volgende:
Oh, nu is mijn poppetje blijkbaar ook weg. Naja, ik ben erg benieuwd wat Rockstar's volgende stap is. Ik vind het persoonlijk niet zo erg. Ik heb nog de gegevens hoe ik me poppetje maakte etc maar blijft jammer natuurlijk.
durf niet te kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Doet ie het weer bij de meesten dus? Met een nieuw poppetje dan.
Helaas wel ja, ik tenminstequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zolang de cloud servers zo gaar zijn, is tijd steken in een nieuw poppetje voor ps3 gebruikers virj nutteloos.
Of hebben onze xbox-kameraden er ook last van?
Ik heb op de xbox geen last vanquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zolang de cloud servers zo gaar zijn, is tijd steken in een nieuw poppetje voor ps3 gebruikers virj nutteloos.
Of hebben onze xbox-kameraden er ook last van?
Indd, mja niet erg toch. Ga bij politieburea schuilen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:42 schreef Divje het volgende:
Krijg verdomd elke keer een bounty als ik een auto jatde ene is net afgelopen en de andere hangt alweer boven m'n hoofd
Nee hoor. Als je weet hoe het moet, kan je VD gewoon nog steeds unlimited replayen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Of is dat violent duct? Die is gepatched zodat je 'm niet meer kan replayen
Uhu, ik kan echt niet wachten op de Dogfighting Module aankomende december.quote:
uiterlijk 2 uurtjes en dan loopt er weer iets vast en heb je 2 uurtjes voor niks gespeeld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En hij doet het weer! Voor hoe lang?
Gerald de hele tijd bellen? Zag je bericht trouwens erg laat, sorryquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:51 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je weet hoe het moet, kan je VD gewoon nog steeds unlimited replayen.
Nouja, zolang ik alleen solo kan is er niemand de me achterna zitquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:49 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Indd, mja niet erg toch. Ga bij politieburea schuilen.
Het is 'solid' omdat momenteel niemand er op zit. Niemand gaat z'n tijd verdoen met nutteloze characters die toch niet gesaved worden, iedereen zit te wachten op z'n oude character. Dus ja, je bent nu een van de weinige die speelt en dan werkt het allemaal wel ja. Wacht maar totdat de characters weer terug komen, dan is alles weer kut.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow, Social Club update nu zowat instant! Volgens mij is het aardig solid aan het worden guys.
Lol nee, je kan hem gewoon zodra de missie klaar is replayen. Hoeft niemand te bellen (alleen de eerste keer, om de missie te krijgen). En geen probleemquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:55 schreef Divje het volgende:
Gerald de hele tijd bellen? Zag je bericht trouwens erg laat, sorry
Ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Is die 2e smg de beste smg? Heb er maar voor 9k een extended clip voor gekocht..
Ah. Lukte me niet om te replayen toen ie klaar was.. Volgende keer weer proberenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:57 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Lol nee, je kan hem gewoon zodra de missie klaar is replayen. Hoeft niemand te bellen (alleen de eerste keer, om de missie te krijgen). En geen probleem
Met je oude character?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah. Lukte me niet om te replayen toen ie klaar was.. Volgende keer weer proberen
Toen ik 'n reply aan 't typen was kon ik ineens weer online. Closed Crew werkt ook weer.
Ja. En krijg ook weer missies. Dat werkte net ook een half uur lang niet..quote:
Godverdegodver. Waarom werkt het bij mij nou niet gewoon een keerquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja. En krijg ook weer missies. Dat werkte net ook een half uur lang niet..
Ik heb GTA op mijn Extern HDD geintralleerd nergens last vanquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus, hele xbox loopt nu vast op dit baggerspel
Ik snap ook niet waarom iedereen z'n character kwijt raakt, heb mijne op 2 oktober gemaakt en heb 'm nog steeds.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:06 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Godverdegodver. Waarom werkt het bij mij nou niet gewoon een keer
Dus alle characters zijn sowieso voor niks.quote:Note: When the Rockstar Cloud Services are unavailable, you are given the option to still play online on disc-based content (rather than R* Cloud content). You are asked to confirm before entering Multiplayer whether you would like to play on a temporary character, without the ability to save. If you confirm this option, please note that none of your old characters will be available for that play session, and the temporary character you create will not be saved. If you want to make sure the characters you create are saved, you should not proceed into GTA Online when the R* Cloud Servers are unavailable. Even if the services come back up while you are playing on a temporary character, that temporary character will not save -- you would need to return to Single Player and re-enter GTA Online to load your non-temporary characters and resume playing with the ability to save progress.
Ik zou zo een tweede character maken, maar mijn huidige character is lvl 26 en ik heb 500,000 dollar. Als ik een nieuwe character maak raak ik dat allemaal waarschijnlijk kwijt, dus ik moet maar wachten. Sowieso weet ik dat mijn character op de server staat want hij is al 3 dagen oud, maar goed. Zou wel leuk zijn als ik in het weekend ook gewoon kon spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom iedereen z'n character kwijt raakt, heb mijne op 2 oktober gemaakt en heb 'm nog steeds.![]()
Raakte m'n 1ste character wel kwijt. Maar m'n 2de had opeens $4000 en al 25 races gereden. Terwijl ik alleen de eerste race had gedaan op dat moment
PS3 ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:12 schreef sonnyspek het volgende:
Heeft alleen Xbox hier last van of ook PS3?
Zou het risico dat je 'm definitief kwijt bent niet nemen idd. Hoop het beste. Jammer dat het zo instabiel blijftquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:12 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik zou zo een tweede character maken, maar mijn huidige character is lvl 26 en ik heb 500,000 dollar. Als ik een nieuwe character maak raak ik dat allemaal waarschijnlijk kwijt, dus ik moet maar wachten. Sowieso weet ik dat mijn character op de server staat want hij is al 3 dagen oud, maar goed. Zou wel leuk zijn als ik in het weekend ook gewoon kon spelen.
Ja af en toequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik krijg nog steeds failed to find a compatible blablabla crew session.
Jullie ook?
Zodra hij werkt moeten we even gaan grinden. Dan leg ik je wel uit hoe we hem unlimited kunnen replayenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou het risico dat je 'm definitief kwijt bent niet nemen idd. Hoop het beste. Jammer dat het zo instabiel blijft
Nicequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zodra hij werkt moeten we even gaan grinden. Dan leg ik je wel uit hoe we hem unlimited kunnen replayen
r2 r2 r2quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zodra hij werkt moeten we even gaan grinden. Dan leg ik je wel uit hoe we hem unlimited kunnen replayen
Ik zit in de game. Doe graag even mee. De schade wat herstellen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Met z'n 3-en is prima. Helaas moet ik wachten totdat mijn character terug komt. Dat kan 1 minuut duren, dat kan ook 10 uur gaan durenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik zit in de game. Doe graag even mee. De schade wat herstellen.
Ah. Ik heb de hoop opgegeven en maar een nieuwe gemaakt. ^^quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:23 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Met z'n 3-en is prima. Helaas moet ik wachten totdat mijn character terug komt. Dat kan 1 minuut duren, dat kan ook 10 uur gaan duren
Zou ik ook wel willen doen maar zoals eerder aangegeven is dat geen optie meer voor mijquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ah. Ik heb de hoop opgegeven en maar een nieuwe gemaakt. ^^
Speel jij online? Ik kom er niet inquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:25 schreef Divje het volgende:
Lol, je kan een subwoofer plaatsen in zo'n albany cavalcadethe fuck..
500k omdat je die missie 30x hebt lopen overdoen? pffquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:25 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen doen maar zoals eerder aangegeven is dat geen optie meer voor mij
Manage the anger. Maar heerlijk is dat he.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
"Come on bitch ass nigga I'll fucking kill your ass"
Vervolgens rij ik die vent dood omdat hij uit de auto staps om mij neer te knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |