Zulke mensen moeten ze gelijk bannen (Vind ik)quote:
Ik weet niet of mensen die het nu backen er ook toegang toe krijgen. Maar als je op hun website ingelogd bent moet je naar Star Citizen > Hanger Module gaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Watwatwat, hoe kreeg je dat dan? Heb dat spel ook al tijden geleden gekocht, maar volg de ontwikkeling niet echt meer.
Maar dit heeft niets met het verdwijnen of terugkomen van het char te maken, want vanochtend kon ik wel joinen (je onderste plaatje) en moest ik een nieuwe char aanmaken omdat die van gisteren weg was. Nu kan ik niet eens joinen terwijl alles eruit ziet als je onderste plaatje en geen char, geen van de 8 ofzo inmiddels... Ook niet op Social Club.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Nog 1 keer voor jou![]()
En als je cloud online is kan je foto's maken en uploaden via de camera!
Cloud offline
[ afbeelding ]
Cloud online
[ afbeelding ]
Ik heb nergens last van nog steeds mijn 1e charquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Maar dit heeft niets met het verdwijnen of terugkomen van het char te maken, want vanochtend kon ik wel joinen (je onderste plaatje) en moest ik een nieuwe char aanmaken omdat die van gisteren weg was. Nu kan ik niet eens joinen terwijl alles eruit ziet als je onderste plaatje en geen char, geen van de 8 ofzo inmiddels... Ook niet op Social Club.
Waar zit het verschil dan in?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:26 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van nog steeds mijn 1e char
Misschien de internet connectie?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar zit het verschil dan in?
Hij laat mijn Char niet eens zien op Social club...quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:28 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Misschien de internet connectie?
Maar ik check ook als ik me geld op de bank doet kijk ik wel op mijn Social Club dat het geld over gemaakt is en als het niet over gemaakt is kijk ik later nog een keer en als het gelukt is dan is het goed gegaan
Godverdomme, daar ook die reacties.quote:
Dat is dan snel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:28 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Maar ik check ook als ik me geld op de bank doet kijk ik wel op mijn Social Club dat het geld over gemaakt is en als het niet over gemaakt is kijk ik later nog een keer en als het gelukt is dan is het goed gegaan
Als de halve wereld, gezien twitter en andere fora, er last van heeft zal het wel niet aan een internetconnectie van onze, de speler, zijn kant zijn want die verschillen nogal wereldwijd...quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:28 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Same, eerst die K tutorial weer doenquote:
Nieuwe character? Oude character? PS3? Xbox?quote:
PS3, nieuwe character. Social Club informatie is ook zojuist geupdate.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nieuwe character? Oude character? PS3? Xbox?
Geef eens wat informatie, zo heeft niemand er een kut aan.
PS3quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nieuwe character? Oude character? PS3? Xbox?
Geef eens wat informatie, zo heeft niemand er een kut aan.
Coke bug? Tell please!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga nu eerst profiteren van die coke bug.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Star Citizen
http://imgur.com/gallery/GQsH0
https://robertsspaceindustries.com/about-the-game
Als je geld kwijt bent geraakt is het ff handig om weer aan te zuiverenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Grazzle het volgende:
Dat jullie van die bugs gaan gebruiken voor geld.Ik speel het spel gewoon en als ik geld heb, koop ik iets.
dit dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Grazzle het volgende:
Dat jullie van die bugs gaan gebruiken voor geld.Ik speel het spel gewoon en als ik geld heb, koop ik iets.
Of is dat violent duct? Die is gepatched zodat je 'm niet meer kan replayenquote:
hoe?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ach, 5 x 9000 was fijn geweest voor in het begin.
ik heb sinds 5 uur niet meer gekeken, dus zal ook wel pleite zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:42 schreef Grazzle het volgende:
Oh, nu is mijn poppetje blijkbaar ook weg. Naja, ik ben erg benieuwd wat Rockstar's volgende stap is. Ik vind het persoonlijk niet zo erg. Ik heb nog de gegevens hoe ik me poppetje maakte etc maar blijft jammer natuurlijk.
durf niet te kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Doet ie het weer bij de meesten dus? Met een nieuw poppetje dan.
Helaas wel ja, ik tenminstequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zolang de cloud servers zo gaar zijn, is tijd steken in een nieuw poppetje voor ps3 gebruikers virj nutteloos.
Of hebben onze xbox-kameraden er ook last van?
Ik heb op de xbox geen last vanquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zolang de cloud servers zo gaar zijn, is tijd steken in een nieuw poppetje voor ps3 gebruikers virj nutteloos.
Of hebben onze xbox-kameraden er ook last van?
Indd, mja niet erg toch. Ga bij politieburea schuilen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:42 schreef Divje het volgende:
Krijg verdomd elke keer een bounty als ik een auto jatde ene is net afgelopen en de andere hangt alweer boven m'n hoofd
Nee hoor. Als je weet hoe het moet, kan je VD gewoon nog steeds unlimited replayen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Of is dat violent duct? Die is gepatched zodat je 'm niet meer kan replayen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |