Ik zal wel de grootste mongool zijn die er rondloopt, maar als je online bent... dan is die cloud toch gewoon ook online?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat weet ik pas wanneer de cloud online is, maar ik gok het wel aangezien ik die char ook aangemaakt had toen de cloud offline was, dus er is sowieso 0,0 opgeslagen.
Ik zat ook nog te denken om dat te doen, bedacht me dat ik beter even wachten konquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef YepssNL het volgende:
Je zou maar gebeuren dat je ECHTE geld in GTA Online heb gedaan en ineens alles weg is dan heb je echt pech
Die optie is tijdelijk niet beschikbaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef YepssNL het volgende:
Je zou maar gebeuren dat je ECHTE geld in GTA Online heb gedaan en ineens alles weg is dan heb je echt pech
Die functie hebben ze dus offline gezet zodat bovenstaande niet gebeurd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef YepssNL het volgende:
Nog 1 keer voor jouquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zal wel de grootste mongool zijn die er rondloopt, maar als je online bent... dan is die cloud toch gewoon ook online?
Ik begrijp dat hele cloud gedoe niet
Dat optie is wel beschikbaar ik heb net paar keer gezienquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die optie is tijdelijk niet beschikbaar
Nee, als je naar de Playstation Store gaat zie je dat de optie tijdelijk is uitgeschakeldquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat optie is wel beschikbaar ik heb net paar keer gezien
ja, hun starten liever foto's opquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Binnenkort werkt het vlekkeloos, omdat 80% het spel aan de kant heeft geflikkerd omdat het toch niet werkt.
Volgens mij 20 dollar was in game 1 miljoen dollarquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:15 schreef SchavuitPiet het volgende:
Hoe duur is dat dan ongeveer ?
Bijvoorbeeld $100,000
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:12 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Dan maar even chillen in mijn Star Citizen hanger module ja toch.
[ afbeelding ]
Xbox en PS is toch net wat andersquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, als je naar de Playstation Store gaat zie je dat de optie tijdelijk is uitgeschakeld
Dat verklaart veelquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:18 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Xbox en PS is toch net wat anders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan geen eens missies doen, dus zeur niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef Mani89 het volgende:
Heb je net een lastige missie van Lester erop zitten, krijg je er 2000$ voorVoor een doodsimpele missie als Violent Duct krijg je 9000 wtf
Watwatwat, hoe kreeg je dat dan? Heb dat spel ook al tijden geleden gekocht, maar volg de ontwikkeling niet echt meer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:12 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Dan maar even chillen in mijn Star Citizen hanger module ja toch.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |