Het is heerlijk om die shit te lezen, ookal is het wel te triest voor woorden dat een bedrijf als rockstar z'n zaken zo slecht voor elkaar heeft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:56 schreef YepssNL het volgende:
Zo dan die is lekker bezig
twitter:ThisIsAviate twitterde op zondag 06-10-2013 om 16:13:04@RockstarGames Jullie maken mij kanker mad!!!!!! Iedereen kan playen behalve ik! Achterlijk kanker gedoe, jullie kennen geen kanker reageer retweet
quote:
twitter:ThisIsAviate twitterde op zondag 06-10-2013 om 16:11:13@RockstarGames Ik ben kanker klaar met jullie kanker mensen, vet kanker spel, krijg een kanker tumor in je kanker hoofd, kanker fllikkers reageer retweet
Hoe weet je dat de cloud online of offline is?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Chill. Social club kan niet elk uur alles uploaden. Neem zeker nu een dag of twee in beslag voordat alles er netjes opstaat. En als je niet in de cloud kan op je console moet je even wachten en niet offline eentje aan gaan maken.
twitter:SirSwitzerland twitterde op zondag 06-10-2013 om 17:50:09Will the CEO of @RockstarGames PLEASE STEP UP & RECIVE THE FADE? reageer retweet
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:57 schreef YepssNL het volgende:
[..]twitter:ThisIsAviate twitterde op zondag 06-10-2013 om 16:11:13@RockstarGames Ik ben kanker klaar met jullie kanker mensen, vet kanker spel, krijg een kanker tumor in je kanker hoofd, kanker fllikkers reageer retweet
En als je cloud online is kan je foto's maken en uploaden via de camera!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de cloud online of offline is?
Dat onderste houdt nog niet in dat je kan spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En als je cloud online is kan je foto's maken en uploaden via de camera!
Cloud offline
[ afbeelding ]
Cloud online
[ afbeelding ]
twitter:ThisIsAviate twitterde op zondag 06-10-2013 om 16:14:05@RockstarGames Kanker slechte launch, pokemon online is nog beter, kanker mensen, ik stap over naar de kanker nitendo3D DS, done! reageer retweet
Join crew members is wel mogelijk, de overige twee zijn grijs bij mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En als je cloud online is kan je foto's maken en uploaden via de camera!
Cloud offline
[ afbeelding ]
Cloud online
[ afbeelding ]
Bij mij in iedere geval welquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:00 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat onderste houdt nog niet in dat je kan spelen.
Dus die 'cloud online' zegt weinig tot niks.
Je lijkt op mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:18 schreef YepssNL het volgende:
Ze hebben weer niks te doen![]()
[ afbeelding ]
van 5 oktobertwitter:RockstarGames twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 09:19:21Update: The latest GTA Online title update has now gone live for Xbox 360. http://t.co/78OqiH9AJm reageer retweet
Wanneer je character te lang stil staat word je gekicked.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga denk ik nog 1x proberen een nieuwe character aan te maken.
Om vervolgens gewoon mijn playstation dag en nacht aan te laten staan.... zodat ik dus nooit offline ga.
Alleen dan zal ik wel ontzettend veel gekilled worden denk
Er moet toch een andere manier zijn om je character stats te behouden?
Yuri, heb jij al je stats nog? Of ben je alleen aan het freeroamen steeds?
Je wordt na een poos gekicked omdat je AFK bent. Je kan hem wellicht wel in het character scherm laten staan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga denk ik nog 1x proberen een nieuwe character aan te maken.
Om vervolgens gewoon mijn playstation dag en nacht aan te laten staan.... zodat ik dus nooit offline ga.
Alleen dan zal ik wel ontzettend veel gekilled worden denk
Er moet toch een andere manier zijn om je character stats te behouden?
Yuri, heb jij al je stats nog? Of ben je alleen aan het freeroamen steeds?
Jij bent ook alles kwijt dus?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je wordt na een poos gekicked omdat je AFK bent. Je kan hem wellicht wel in het character scherm laten staan.
Nope. Ik heb maar een character aangemaakt op spot 2, maar zag net dat het uiterlijk van mijn character op spot 2 ook op spot 1 staat.
Dat weet ik pas wanneer de cloud online is, maar ik gok het wel aangezien ik die char ook aangemaakt had toen de cloud offline was, dus er is sowieso 0,0 opgeslagen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij bent ook alles kwijt dus?
Ik zal wel de grootste mongool zijn die er rondloopt, maar als je online bent... dan is die cloud toch gewoon ook online?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat weet ik pas wanneer de cloud online is, maar ik gok het wel aangezien ik die char ook aangemaakt had toen de cloud offline was, dus er is sowieso 0,0 opgeslagen.
Ik zat ook nog te denken om dat te doen, bedacht me dat ik beter even wachten konquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef YepssNL het volgende:
Je zou maar gebeuren dat je ECHTE geld in GTA Online heb gedaan en ineens alles weg is dan heb je echt pech
Die optie is tijdelijk niet beschikbaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef YepssNL het volgende:
Je zou maar gebeuren dat je ECHTE geld in GTA Online heb gedaan en ineens alles weg is dan heb je echt pech
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |