Ik zou zo een tweede character maken, maar mijn huidige character is lvl 26 en ik heb 500,000 dollar. Als ik een nieuwe character maak raak ik dat allemaal waarschijnlijk kwijt, dus ik moet maar wachten. Sowieso weet ik dat mijn character op de server staat want hij is al 3 dagen oud, maar goed. Zou wel leuk zijn als ik in het weekend ook gewoon kon spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom iedereen z'n character kwijt raakt, heb mijne op 2 oktober gemaakt en heb 'm nog steeds.![]()
Raakte m'n 1ste character wel kwijt. Maar m'n 2de had opeens $4000 en al 25 races gereden. Terwijl ik alleen de eerste race had gedaan op dat moment
PS3 ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:12 schreef sonnyspek het volgende:
Heeft alleen Xbox hier last van of ook PS3?
Zou het risico dat je 'm definitief kwijt bent niet nemen idd. Hoop het beste. Jammer dat het zo instabiel blijftquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:12 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik zou zo een tweede character maken, maar mijn huidige character is lvl 26 en ik heb 500,000 dollar. Als ik een nieuwe character maak raak ik dat allemaal waarschijnlijk kwijt, dus ik moet maar wachten. Sowieso weet ik dat mijn character op de server staat want hij is al 3 dagen oud, maar goed. Zou wel leuk zijn als ik in het weekend ook gewoon kon spelen.
Ja af en toequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik krijg nog steeds failed to find a compatible blablabla crew session.
Jullie ook?
Zodra hij werkt moeten we even gaan grinden. Dan leg ik je wel uit hoe we hem unlimited kunnen replayenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou het risico dat je 'm definitief kwijt bent niet nemen idd. Hoop het beste. Jammer dat het zo instabiel blijft
Nicequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zodra hij werkt moeten we even gaan grinden. Dan leg ik je wel uit hoe we hem unlimited kunnen replayen
r2 r2 r2quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zodra hij werkt moeten we even gaan grinden. Dan leg ik je wel uit hoe we hem unlimited kunnen replayen
Ik zit in de game. Doe graag even mee. De schade wat herstellen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Met z'n 3-en is prima. Helaas moet ik wachten totdat mijn character terug komt. Dat kan 1 minuut duren, dat kan ook 10 uur gaan durenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik zit in de game. Doe graag even mee. De schade wat herstellen.
Ah. Ik heb de hoop opgegeven en maar een nieuwe gemaakt. ^^quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:23 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Met z'n 3-en is prima. Helaas moet ik wachten totdat mijn character terug komt. Dat kan 1 minuut duren, dat kan ook 10 uur gaan duren
Zou ik ook wel willen doen maar zoals eerder aangegeven is dat geen optie meer voor mijquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ah. Ik heb de hoop opgegeven en maar een nieuwe gemaakt. ^^
Speel jij online? Ik kom er niet inquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:25 schreef Divje het volgende:
Lol, je kan een subwoofer plaatsen in zo'n albany cavalcadethe fuck..
500k omdat je die missie 30x hebt lopen overdoen? pffquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:25 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen doen maar zoals eerder aangegeven is dat geen optie meer voor mij
Manage the anger. Maar heerlijk is dat he.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
"Come on bitch ass nigga I'll fucking kill your ass"
Vervolgens rij ik die vent dood omdat hij uit de auto staps om mij neer te knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |