quote:Op maandag 11 november 2013 23:59 schreef Albert86 het volgende:
Toch wel raar dat er buiten de Dome niks meer te zien was van die raket. Alles weer mooi groen en straten te zien.
SBSquote:Op maandag 11 november 2013 23:05 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een slecht topic, is die serie niet populair ofzo.. Vond 'm nog wel vrij goed.
Hoe dan? Het moet nog uitgezonden worden in de USA?quote:Op maandag 11 november 2013 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
Seizoen 2 vast al ergens te downloaden.
Volgende week een nieuwe serie wat me ook leuk lijkt maar om nou te wachten tot volgend jaar na het vervolg van Under The Dome
quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:50 schreef Redefine het volgende:
http://www.tv.com/shows/u(...)review-137936504881/
Deze kan hier niet ontbreken, heb toch wel een aantal keer dubbel gelegen
Dat die fuckin' dome weg ging....quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:48 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan?
God, ik ben het zó met deze man eensquote:Op dinsdag 12 november 2013 01:50 schreef Redefine het volgende:
Ja, dat had ik ook. Zo in 1 keer *poef* weg Dome en dan weer zo een "open einde"waarvan ik denk: "Aller Jezus...lijkt die tv serie flashlight? o.i.d. wel en waar de wereld in 1 keer een paar minuten de tel kwijt is en niemand weet wat er in de tussentijd gebeurd is maar wel her en der verwoestingen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:50 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2013 13:26 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Meesterlijk
De serie is al een paar weken afgelopen hoor, maar reviews en kritiek lezen blijft lolligquote:
is ie verlengd?quote:Op maandag 25 november 2013 08:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
De serie is al een paar weken afgelopen hoor, maar reviews en kritiek lezen blijft lollig
Mijn mening: ongeloofwaardig veel gaten in de plot en de logica, een paar bijzonder irritante karakters waaronder Linda en Junior, maar over het geheel genomen wel een vermakelijke serie. Alleen was "vermakelijk" misschien niet wat de makers voor ogen hadden
Jaquote:
wat zoude ze in de tussentijd doen dan in die koepel..quote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgend jaar gaan ze weer verder met die koepel en de zwakzinnige dorpsbewoners.
Maakt niet uit. Na al die afleveringen waarin er tekort van benzine of insuline was konden ze ook nog wekenlang rondrijden en doorleven dus ik denk dat de koepel gewoon stiekem af en toe een supply drop uitvoert.quote:Op maandag 25 november 2013 18:29 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wat zoude ze in de tussentijd doen dan in die koepel..
Hoezo wekenlang? Na het eerste seizoen waren ze maan twee weken verder. Wel bijzonder dat er zoveel bijzondere uit de hand lopende gebeurtenissen waren in zo'n korte tijd, maar goed.quote:Op maandag 25 november 2013 19:38 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Na al die afleveringen waarin er tekort van benzine of insuline was konden ze ook nog wekenlang rondrijden en doorleven dus ik denk dat de koepel gewoon stiekem af en toe een supply drop uitvoert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |