Kun je ook niet uitleggen, is een gevoel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dat is nu juist het probleem...... waarom loop ik hard? kan er serieus geen antwoord op geven, het is gewoon iets wat ik doe

Ok helder.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even kort gezegd en beredeneerd komth et op het volgende neer: Nog 5 weken tot 5km dus, dan bijv Renate's 10km training in 6 weken, dan zit je eind december op de 10 en dan heb je dus 2,5 maand om dat uit te bouwen...
Naar mezelf kijkend, ik zit op 10km niveau, zie ik mezelf over 2,5 maand geen 30k lopen als ik dat zou willen, maar ja... Het kan denk ik wel. Maar dan moet alles mee zitten, geen pijntjes,geen blessures, geen griepje... Nniet meer versloffen en echt elke week moeten trainen, goed opbouwen, km's maken, intervallen etc etc.

Ja, WTF momentje van de dag.. Ik heb echt heel toevallig net voordat ik naar Australië ging contact met 'm gezocht op Facebook, toen ik een oude schoolfoto tegenkwam. Hij is vrij jong naar USA verhuisd, en ik zag dus al wel op z`n FB dat 'ie op university aan atletiek deed, maar nooit geweten dat dat 'ie het ook op niveau deed. Daar ben ik dus net pas achter gekomen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf ja! Altijd leuk om op zo'n manier een oud klasgenoot 'tegen te komen'.

Je lijkt het er heel erg naar je zin te hebben!quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zweef
[ afbeelding ]
Echt ik ben zo NIET fotogeniek he.

En dat op 19.9KMquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je lijkt het er heel erg naar je zin te hebben!

Oh ik wel hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kun je ook niet uitleggen, is een gevoel.

Wattan? Leuke blije foto man, en zweef ook nog ja!quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zweef
[ afbeelding ]

Happy runner!quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zweef
[ afbeelding ]

Dat mulle zand man. Ik zou na 40 meter al kapot zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wattan? Leuke blije foto man, en zweef ook nog ja!![]()
Ik heb een bijna-zweef:
[ afbeelding ]

Blik vol concentratie! Goed bezigquote:
Was wel zwaar, maar goed je pas aanpassen. Korte pasjes en voeten proberen op te tillen in plaats van afzetten. Wel veel corrigeren ook. Maar was wel lekker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat mulle zand man. Ik zou na 40 meter al kapot zijn.

Echt hoor, hoe kóm je daarbij? Ik zou willen dat ik altijd zo breed lachend op de foto stond. Iedereen wordt blij als ze deze foto zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:

En dan kregen we vantevoren nog te horen dat je op het pad moest blijven en niet op het mossige gedeelte mocht lopen, maar na een kilometer zand happen had iedereen zoiets vanquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Was wel zwaar, maar goed je pas aanpassen. Korte pasjes en voeten proberen op te tillen in plaats van afzetten. Wel veel corrigeren ook. Maar was wel lekker.

Ja boefjes! Ik heb bijna alles wel op het zand gelopen trouwens. Maar verder niets tegen anderen gezegd, moeten ze zelf maar wetenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:20 schreef Saysem het volgende:
[..]
En dan kregen we vantevoren nog te horen dat je op het pad moest blijven en niet op het mossige gedeelte mocht lopen, maar na een kilometer zand happen had iedereen zoiets van

Ga weg manquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zweef
[ afbeelding ]

Het is ook niet makkelijk, zo zonder voeten!quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Blik vol concentratie! Goed bezig.

Dat! Wat een jogger, die Swets!quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ga weg manJe kijkt niet eens alsof je doodgaat

Ik kan ook wel veel redenen benoemen hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor! Ik vind het gewoon heerlijk om buiten te komen en eens met mijn omgeving bezig te zijn i.p.v. een computer. Plus dat ik graag wilde sporten maar op m'n eigen voorwaarden qua tijd enzo.

Nooit last van:quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Het is heerlijk loopweer.![]()
Maar diep ademhalen (hijgen
) onder die beukenbomen was niet zo'n goed idee... ik kreeg een hap pestvliegjes binnen, en kon hoestend verder: deel in mijn luchtpijp, deel uitgespuugd, deel op mijn bezwete gezicht blijven plakken.
Hebben jullie dat nu ook, dat je de laatste dagen soms door een wolk vliegjes draaft?

Jup... *ren ren* *adem adem* *sspppfffrrrtttt uch uch*quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Het is heerlijk loopweer.![]()
Maar diep ademhalen (hijgen
) onder die beukenbomen was niet zo'n goed idee... ik kreeg een hap pestvliegjes binnen, en kon hoestend verder: deel in mijn luchtpijp, deel uitgespuugd, deel op mijn bezwete gezicht blijven plakken.
Hebben jullie dat nu ook, dat je de laatste dagen soms door een wolk vliegjes draaft?

Wat toevallig. Jeroen Vink is toch niet een naam die je heel veel tegenkomt. Ook niet heel apart, maar ook geen Kees de Vries of zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:26 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik kom er net achter dat er nog een Jeroen Vink aan het lopen is, loopt ook goede tijden moet ik zeggen.
1.34 op de HM.
http://evenementen.uitsla(...)etails.php?t=&s=2906
Nog eentje op de Rotterdam Marathon:
http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2013041409901&zk=Jeroen%20Vink
Andere op de Fish Potato Run:
http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2013091421417&zk=Jeroen%20Vink
Sowieso 2 anderen dus, eentje uit 72 en eentje uit 85 ook. Apart.

Ouwe zeur.quote:

Hoelang wandel je dan steeds tussen die 4-minuten loopstukjes?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:05 schreef Lula het volgende:
Leuk die foto's![]()
Ik ben weer een stapje verder. De laatste keer liep ik stukjes van drie minuten en ik dacht dan moet vier minuten toch ook wel te doen zijn dus dat nu gedaan. Heel rustig gelopen en volgehouden. Ik moet voor mijn benen toch echt nog wel de wandelminuten doen maar wat mijn conditie betreft gaat het eigenlijk wel okay. Waar ik een paar weken geleden leek stil te staan gaat het nu toch ineens een stuk beter. Gelukkig maar want de lol ging er wel een beetje vanaf. Ik blijf uitkijken voor mijn knie, die is nog steeds gevoelig (ook gewoon in dagelijks leven) maar wordt niet erger. Ik blijf trouw de oefeningen doen en neem de rustdagen die ik nodig denk te hebben. Bekijk het per keer of ik er één of twee neem
http://www.endomondo.com/workouts/255169187/5638894
Het valt me alles mee na zo'n slecht weekend qua wijn en voer (wel Italiaans dus veel pasta in restaurant van vriendin die daar een zeer uitgebreide lunch gaf voor vrienden, en de rest wat dit weekend allemaal naar binnen gewerkt is)

quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nooit last van:
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat! Wat een jogger, die Swets!

Mijn standpunten zijn altijd wetenschappelijk onderbouwt! Zonder gekheid, bedankt, leuk stukje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk artikel voor jouw standpunten!![]()
http://www.topsporttopics(...)dlopen_en_wielrennen

quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk artikel voor jouw standpunten!![]()
http://www.topsporttopics(...)dlopen_en_wielrennen

Is dat niet meer de warmte waar je last van hebt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wel vaak een wat 'koortsig' gevoel als ik lang/veel heb gelopen. Hebben meer mensen dat?

Een dag (of een halve) later?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat niet meer de warmte waar je last van hebt?

Ik ken dat gevoel wel, heb daar ook al eens naar gevraagd hier, maar niemand had er ooit van gehoord. Nu heb ik nog al snel koorts, ik heb soms wel eens koorts terwijl ik verder niet ziek ben of zo. Meestal neem ik dan een Ibuprofen en dan is het weg. Dus ook bij die koortsigheid na het lopen.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:58 schreef Quoi het volgende:
Toch nog even een verslagje getiktTer lering en vermaak.
Inderdaad gewoon lekker genieten tijdens de 7^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:58 schreef Quoi het volgende:
Toch nog even een verslagje getiktTer lering en vermaak.
Ach, ondanks alles is het toch knap dat je je tijdens de loop weer hebt weten te herpakken. En verder weer wat geleerd, ga alleen op jezelf af met het bepalen van het tempo. Heb je er eigenlijk nog wat van gezegd, of gevraagd waarom die pacer zo hard van start ging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Druk he, die strongmanrun? Ik was, met mijn vader, langer dan drie uur bezig. Vooral het wachten. ..we begonnen dan ook achteraan. Had jij meer ruimte?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan ook wel veel redenen benoemen hoormaar ik wil liever dat mensen het zelf gaan ervaren.
Nadat ik de strongmanrun had gedaan waren vrienden elkaar aan het opjutten en willen ze volgend jaar meedoen. 1 vriend die al krachttraining doet beweert altijd dat hij geen hardloper is, maar als je rechtop kan staan, kan je meestal ook lopen en als je kan lopen kun je ook hardlopen. Dus die gaat volgende maand mee schoenen kopen en beginnen.

quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Druk he, die strongmanrun? Ik was, met mijn vader, langer dan drie uur bezig. Vooral het wachten. ..we begonnen dan ook achteraan. Had jij meer ruimte?
Overigens. ...mijn eerste marathon gaat definitief plaatsvinden in Vienna! Vlucht etc is geboekt. ..leuk!

Heb je onlangs misschien griep of een verkoudheid gehad? Klinkt dan eerder alsof je nog niet helemaal uitgeziekt bent?quote:

Ik voel me vandaag exact alsof ik een kater heb.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wel vaak een wat 'koortsig' gevoel als ik lang/veel heb gelopen. Hebben meer mensen dat?

We deden m echt voor de gezelligheid en hebben onderweg enorrm gelachen. Ook best fijn om eens een keer niet om de minuut naar mijn horloge te kijken. Sterker nog; we wisten niet eens hoe ver we telkens waren. Het helpen van anderen sprak me ook wel aan trouwens. Dat doe ik verder nooit :-)quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Gaaf! Heel veel succes met de voorbereiding voor de Marathon! Ben benieuwd hoe je hem daar beleefd!
Strongmanrun vond ik heel erg meevallen, 2e rondje bijna alleen gelopen, alleen het eerste stuk was even inhalen en vlakbij de finish kwamen we door de achterliggers. Maar ik liep dan ook redelijk vooraan, dat scheelt een hoop. Zag even later een vriend van me finishen, maar die had alleen het eerste rondje gelopen. Had er toen geen zin meer in omdat hij ook overal zo ontzettend lang moest wachten. Erg jammer is dat ja, kunnen ze het beter aanpakken als bij Mud-masters, 2 dagen lang en ook nog eens genoeg startvakken
.

Dat is waarquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach, ondanks alles is het toch knap dat je je tijdens de loop weer hebt weten te herpakken. En verder weer wat geleerd, ga alleen op jezelf af met het bepalen van het tempo. Heb je er eigenlijk nog wat van gezegd, of gevraagd waarom die pacer zo hard van start ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |