Want literatuur heeft waarde op zich als kunstvorm en als middel om kennis over te brengen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:30 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Je kunt jezelf tegelijkertijd de vraag stellen of er wel zo veel behoefte is aan literatuur en tot welk doel? wat zijn de mogelijkheden met een verruimd begrip en enerverende ideeën als je er zo weinig mee kunt in het echte leven.
Dat kan zo zijn, maar wat kun je er mee? Ik weet en begrijp zoveel, maar in de praktijk heb ik verdomd weinig aan...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:32 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Want literatuur heeft waarde op zich als kunstvorm en als middel om kennis over te brengen.
Vrouwen lezen meer dan mannen over het algemeen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Meiden/vrouwen die Nietzsche lezen.....
Bron?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Vrouwen lezen meer dan mannen over het algemeen.
"meer fictieboeken"quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
http://www.profnews.nl/99(...)tieboeken-dan-mannen
Klopt. Ook niet echt een betrouwbare bron.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"meer fictieboeken"
Tja, dat kan over kabouter plop en over prachtige literatuur gaan. Nogal vaag allemaal.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:41 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt. Ook niet echt een betrouwbare bron.
Geen dank.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Oeps, aantal te overziene snelheidsfoutjes. Behalve Facebook-account, daar was ik me niet van bewust dat het zo gespeld diende te worden. Maar bedankt voor het redigeren van mijn tekst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Q.E.D.
het was niet als een aanval bedoelt, als jij dat zo opvatte sorry daarvoor. wat ik bedoel is alleen dat het tegenover mij nog al generaliserend overkomt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je hoeft me niet aan te vallen hoor, ik vind het mooi dat je leest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |