SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Heerlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:19 schreef arjan1112 het volgende:
Toch blijft een biefstuk tournados met gebakken aardappeltjes en sla de nr1
Nee.quote:
Dat hele American Dad is gewoon compleet ruk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:34 schreef Specularium het volgende:
Bij American Dad zijn de meeste characters slecht.
Bij Family Guy zijn ze bijna allemaal goed.
Volgens mij is het gewoon overkill om voor die Seth 2 shows tegelijk te moeten maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hele American Dad is gewoon compleet ruk.
lol!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even op imdb gekeken, maar die moet ik wel zien.
FG is gewoon briljant in de meeste Stewie en Brain episode's.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon overkill om voor die Seth 2 shows tegelijk te moeten maken.
FG wordt steeds beter en AD steeds slechter.
quote:Sgt Jack Campbell (Max Martini) an Iraqi war veteran returns home to find that his brother is in a coma from participating in an illegal underground fight club. Enraged by this, he goes to find the people responsible and takes down anyone who gets in his way.
Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon overkill om voor die Seth 2 shows tegelijk te moeten maken.
FG wordt steeds beter en AD steeds slechter.
Bij AD zijn alleen de Roger episodes de laatste tijd leuk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens.
FG wordt steeds slechter, en AD is al beter een tijdje beter dan FG, en wordt steeds beter.
Vooral als ze met zijn tweeen opgesloten zitten met die fles drank.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:42 schreef OProg het volgende:
[..]
FG is gewoon briljant in de meeste Stewie en Brain episode's.
Zal trouwens wel een compleet andere film zijn ofzo, of dat ze het in de zeik nemen.quote:
Ja of gewoon een harde 9,5.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:59 schreef sp3c het volgende:
4,3 van die snobs betekend minstens een 7 in mijn huis
eigenlijk wel maar dan gaat Cnorrie stoer doenquote:
onze heldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:43 schreef Drugshond het volgende:
En de eerste halve liter bier zit al achter mijn kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Strandquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:53 schreef Drugshond het volgende:
Naar Valencia (waar ik dit jaar al eerder ben geweest). Ga gelijk richting strand. Vandaag 27 graden.
Lijkt net een handquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:35 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stel ik me NWS-SC voor. (picca Atocha treinstation)
Wat een schattige schildpadjes!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:35 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stel ik me NWS-SC voor. (picca Atocha treinstation)
Klinkertjes? Ik heb geen idee waar er klinkertjes in en rond het park liggen? Gewoon met de tram, stukje lopen en ze dan pas aan doen toch gewoon?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef sp3c het volgende:
moet ik er eerst zien te komen en de laatste keer rolde ik nogal verkeerd, dan zit je 20 minuten op de klinkertjes voor je er bent en dat is niet grappig
heel NL asfalteren zeg ik
Ja geldprijzen. Maar zij krijgen een belastingaanslag over prijzen zoals reisjes en auto's.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Je moet in Nederland ook 25% belasting over prijzen betalen.. bij de staatsloterij hebben ze dat al van de prijzen afgetrokken
Ik had geen idee dat dat zo was, weer wat geleerdquote:Gewonnen goederen
Ook over gewonnen goederen (zoals een auto) met een waarde van meer dan ¤ 454 moet kansspelbelasting betaald worden. De waarde van de prijs wordt bepaald door de waarde van de prijs in het economische verkeer, gewoonlijk is dit de winkelwaarde. Als iemand dus een auto wint die in de showroom een waarde heeft van ¤ 20.000 dan moet er ¤ 5800 (29% van ¤ 20.000) aan de Belastingdienst betaald worden door de ontvanger van de prijs.
Als de organisator van het kansspel de belasting betaalt vindt weer brutering plaats als boven.
Uiteraard. Een reflectieverslagje typen van vorige maandag, en daarna ook tv kijken of iets streamen. YOLO.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Uiteraard. Een reflectieverslagje typen van vorige maandag, en daarna ook tv kijken of iets streamen. YOLO.
Iemand met wilde plannen, wat voor soort restaurant?quote:
Italiaans, nog voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand met wilde plannen, wat voor soort restaurant?
Italiaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Italiaans, nog voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.
Oh lekker! En alsnog gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Italiaans, nog voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.
Ik vertrek vanavondquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
Klinkt als mijn wilde avondvroeg op bed met een vers sinaasappelsapje tv kijken!
Ohja! Dat is wel tof.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:01 schreef Karina het volgende:
Oh leuk vanavond een boer die naar Australie gaat.
Dan kijk ik denk ik met jullie mee en kijk ik Atlantis morgen wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:01 schreef Karina het volgende:
Oh leuk vanavond een boer die naar Australie gaat.
En om 11 uur boksenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan kijk ik denk ik met jullie mee en kijk ik Atlantis morgen wel.
Ja hij gaat boeren in Australiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:02 schreef arjan1112 het volgende:
he ?
ik vertrek ?
gaat ie daar ook boeren ?
Gezellig met de schoonfamiliequote:
Ja dat overlapt. Maar de main event begint dacht ik gewoon om 11 uur... Maar dan neem ik het laatste stukje van DWHN wel op.quote:
Nee gelukkig gewoon verkouden, had vanmiddag wel koorts maar nu weer over.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Griepje? Volgens mij loopt de helft van Nederland te hoesten en te proesten
Die ronde dingetjes met komkommer erin vind ik altijd erg lekker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:08 schreef Waaghals het volgende:
Ik weet alleen niet of ik wel sushi lust. Ze hebben wel vegetarische zag ik, lekker met zeewier ofzo.
Ja het is ook niet echt een griep die heerst, maar een soort verkoudheidhausse. Maar ja dan noem je het al snel een griepje.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gelukkig gewoon verkouden, had vanmiddag wel koorts maar nu weer over.
Vandaar de sinaasappels en mijn vader kwam cognac brengen, moet ik voor het slapen drinken
Cognac? Haha helpt dat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gelukkig gewoon verkouden, had vanmiddag wel koorts maar nu weer over.
Vandaar de sinaasappels en mijn vader kwam cognac brengen, moet ik voor het slapen drinken
Ohzo, ja ik vind griep altijd zo ernstig klinken voor alleen maar dat gesnotter. Het is voornamelijk irritant dan dat ik me ziek voel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het is ook niet echt een griep die heerst, maar een soort verkoudheidhausse. Maar ja dan noem je het al snel een griepje.
Ja njosnavelin is echt de allerliefste.quote:
Ik slaap er in elk geval goed opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Cognac? Haha helpt dat?
Beterschap iig!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja njosnavelin is echt de allerliefste.
Ja, njos isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik ben zo ook weer even weg, douchen en een beetje opruimen. Aanrecht is een bordenzooitjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:18 schreef Uccie het volgende:
Waldorf&Statler zijn effe weg.....kunnen we mooi dit hele topci volspammen met liefde en schattigheid
Mijn eten is bijna klaar, zit te wachten tot mijn rijst gaar is. Heb wel trek gekregen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zo ook weer even weg, douchen en een beetje opruimen. Aanrecht is een bordenzooitje
Ik eet op zaterdag meestal brood of zo, iets makkelijks. Of ik haal wat bij de snackbar. Maar dat laatste had ik geen zin in nu.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn eten is bijna klaar, zit te wachten tot mijn rijst gaar is. Heb wel trek gekregen.
Ik normaal ook brood, maar had nog lekkere curry in de vriezer en die wilde ik opmaken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet op zaterdag meestal brood of zo, iets makkelijks. Of ik haal wat bij de snackbar. Maar dat laatste had ik geen zin in nu.
Hola zonnetjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
Vandaag eendjes gevoerd in het park.
Al jullie moeders.
Dit idd.quote:
Ja en iedereen vult dat dan ook heel eerlijk in natuurlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:41 schreef Specularium het volgende:
Ik zag net een ontzettend goed idee.
FB / RfC: extra userinfo
Deed ik vorig jaar ook. In 7 dagen 3 steden. Sevilla, Malaga en Barcelona.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:50 schreef sp3c het volgende:
wat een baas die drugshond, doet heel spanje in een week
Ik zou alleen met 300 km/u van Maastricht weg willen rijden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
300 KM per uur! Wauw. Dat is lekker vlot. Stel je voor dat treinen hier zo snel gingen, dan was je in een poep en een scheet in Maastricht of zo.
Nee geen gangster, DH is gewoon een soort Rambo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:26 schreef arjan1112 het volgende:
Je ziet er inderdaad uit als een gangster.. niemand die het in zijn hoofd haalt om jou te beroven
Of als je toch bezig bent gelijk mach 45.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:30 schreef arjan1112 het volgende:
De snelheid van treinen boeit me niet zo... vliegtuigen zouden veel sneller moeten gaan... mach5 ofzo... gewoon in 10 minuten naar Spanje
dat zou helemaal FANTASTISCH zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Niks vliegtuigen, gewoon 'beamen' of met een Stargate.
Lekker voor je, weet je eens hoe de man op de straat zich voelt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben sip
BUG / Abo features allemaal down.
Mijn CSS is foetsie.
Ja ik weet het, regen en geen paraplu, ook zoiets.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker voor je, weet je eens hoe de man op de straat zich voelt.
Voor ons sloebers is het hard ploeteren elke dag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker voor je, weet je eens hoe de man op de straat zich voelt.
Dan moet je meer zeep gebruiken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik merk al weer een bepaalde tendens hier, een zurige.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
Niet zo piepen Cor, het is nog geen eens 8 uur.
Corrie,quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar moet die staalborstel precies in?
5x per week is letaal.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Damn ik zapte naar NED3 omdat ik dacht dat Toppop om 8 uur begon, hoor ik de tune van DWDDVijf keer per week is wel genoeg.
SP dan maar tot half 9.
Oh Prosecco vind ik wel lekker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik heb voor de verandering een keer Prosecco gekocht, kan ik straks wel een glas van nemen. Als het hier echt depri wordt.
Voordeel is dat ik daar altijd sneller tipsy van wordt. Door de bubbels denk ikquote:
Jezus zeg, sterkte, ik had dat vorige week.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:06 schreef Uccie het volgende:
Ik zapte per ongeluk naar Wie Ben Ik.....ik geloof niet dat ik daar vandaag nog van ga bijkomen
Ohjee, straks gaan we het krijgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik daar altijd sneller tipsy van wordt. Door de bubbels denk ikMet champagne is het nog erger. 2 glazen en ik sta zowat op mijn kop.
Oh dat ben ik sowieso snelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik daar altijd sneller tipsy van wordt. Door de bubbels denk ikMet champagne is het nog erger. 2 glazen en ik sta zowat op mijn kop.
Oh nee dan blijf ik wel weg jongen. Ik zet mezelf al te vaak voor schut hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohjee, straks gaan we het krijgen.
Omdat Arnold op RTL7 is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom zappen enzo.. ik zet de tv meestal alleen aan als ik iets wil zien
Nou ik zette hem aan om iets te gaan kijken en automatisch drukte ik op de 4 vand e afstandsbediening....en toen zag ik Gordon en hoorde Jandino, mijn organen vielen spontaan uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom zappen enzo.. ik zet de tv meestal alleen aan als ik iets wil zien
Het is onveilig die tvquote:
Ah jij wacht ook op Toppop natuurlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Hee, Matthijs loopt weer de studio uit.
Mjah en er is verder niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah jij wacht ook op Toppop natuurlijk
Ik Vertrek straks. Ach ik zit een beetje op FOK! te lezen hier en daar. Ik vermaak me welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah en er is verder niet zo heel veel.
Punt is een beetje dat ze zelf ook denkt weer naar huis te kunnen binnenkort en ik heb daar een beetje een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ja als je daar zit dan weet je dat je er in een kist weer uitkomt.
Maar ja wat moet je anders? Als je niet meer voor jezelf kunt zorgen.
Oh het is na een operatie of zo? Ze heeft nog wel haar eigen huis?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Punt is een beetje dat ze zelf ook denkt weer naar huis te kunnen binnenkort en ik heb daar een beetje een hard hoofd in.
Ja. In feite tot 2/3 maanden terug nooit veel problemen gehad en nu ineens alles zo ongeveer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het is na een operatie of zo? Ze heeft nog wel haar eigen huis?
Wat vervelend om te horen. Hoe oud is ze ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. In feite tot 2/3 maanden terug nooit veel problemen gehad en nu ineens alles zo ongeveer.
Vorige week weer ziekenhuis, nu wegens een blaasontsteking en dikke benen door het vocht. Maar vooral ineens in de war en korte termijngeheugen waardeloos.
Ach jee. Hoe oud is ze? Niet om je nog ongeruster te maken maar bij mijn oma ging het ook zo ongeveer. Opeens allerlei kwalen en toen ging het heel snel achteruit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. In feite tot 2/3 maanden terug nooit veel problemen gehad en nu ineens alles zo ongeveer.
Vorige week weer ziekenhuis, nu wegens een blaasontsteking en dikke benen door het vocht. Maar vooral ineens in de war en korte termijngeheugen waardeloos.
Sterkte Guus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:55 schreef OProg het volgende:
86. Realistisch gezien zal het nu wel snel gaan.
Maar goed, 85 jaar zonder veel problemen (naja, op vroeg weduwe na) doorleven is ook wat waard. Enkele maanden terug stond ik nog een de crematie van een vriendin van me die de 32 niet eens had weten te halen. Zo is het ook natuurlijk.
Mijn oma was toen 85. Volgens mij daarvoor zelden ziek geweest. Sterkte voor je oma in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:55 schreef OProg het volgende:
86. Realistisch gezien zal het nu wel snel gaan.
Maar goed, 85 jaar zonder veel problemen (naja, op vroeg weduwe na) doorleven is ook wat waard. Enkele maanden terug stond ik nog een de crematie van een vriendin van me die de 32 niet eens had weten te halen. Zo is het ook natuurlijk.
Ja dat wordt leuk denk ik, Australie, mooi land ook, dus ik verwacht in ieder geval wel mooie beelden (en hopelijk slecht Engels en zoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:58 schreef OProg het volgende:
Dank jullie.![]()
Zo maar 'Ik Vertrek' kijken en hopen dat er wat te lachen valt.
Ik leer het je wel. Het is vooral durven en niet bang zijn te vallenquote:
Smiecht!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
Vroeger op school ook veel gefraudeerd met het aantal rondjes dat ik had geschaatst bij de schaatssponsortocht.
Beterschap met je snuffelsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
Oooh die schaatsmeet...ik ben voor
En nu ga ik mijn bedje in, tot morgen
Mmm dan denk ik er nog even over naquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:09 schreef Specularium het volgende:
8 mile is goed want die heb ik heel vaak gezien.
Dankje voor de tipquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
ff in de gids kijken hoor
rtl7 om 12 uur
Ja, als RTL7 die nou even om 24:00 ging uitzenden maar nee hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:24 schreef OProg het volgende:
Machete is nu ook bezig. Harde bazenfilm.
Inderdaad. Is een mooie film om dan lekker bij te hangen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, als RTL7 die nou even om 24:00 ging uitzenden maar nee hoor.
Dat had ik ook, ik ken hem, van een aantal jaar geleden, maar waarvan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:44 schreef OProg het volgende:
Ik moest zoeken waar ik die man eigenlijk van ken en weet het nu nog niet.
Maar je vond hem wel leuk toen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik ken hem, van een aantal jaar geleden, maar waarvan?
Ja volgens mij wel. Ik ken die kop en die stem. Misschien ook wel van de radio dan want vroeger luisterde ik nog wel naar Radio 3.quote:
Hilarische comedian.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:44 schreef OProg het volgende:
Ik moest zoeken waar ik die man eigenlijk van ken en weet het nu nog niet.
Beter dan dat Amsterdams hè.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Zijn accent vind ik echt lekker klinkenHij moet alleen naar de kapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |