SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Heerlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:19 schreef arjan1112 het volgende:
Toch blijft een biefstuk tournados met gebakken aardappeltjes en sla de nr1
Nee.quote:
Dat hele American Dad is gewoon compleet ruk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:34 schreef Specularium het volgende:
Bij American Dad zijn de meeste characters slecht.
Bij Family Guy zijn ze bijna allemaal goed.
Volgens mij is het gewoon overkill om voor die Seth 2 shows tegelijk te moeten maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hele American Dad is gewoon compleet ruk.
lol!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even op imdb gekeken, maar die moet ik wel zien.
FG is gewoon briljant in de meeste Stewie en Brain episode's.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon overkill om voor die Seth 2 shows tegelijk te moeten maken.
FG wordt steeds beter en AD steeds slechter.
quote:Sgt Jack Campbell (Max Martini) an Iraqi war veteran returns home to find that his brother is in a coma from participating in an illegal underground fight club. Enraged by this, he goes to find the people responsible and takes down anyone who gets in his way.
Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon overkill om voor die Seth 2 shows tegelijk te moeten maken.
FG wordt steeds beter en AD steeds slechter.
Bij AD zijn alleen de Roger episodes de laatste tijd leuk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens.
FG wordt steeds slechter, en AD is al beter een tijdje beter dan FG, en wordt steeds beter.
Vooral als ze met zijn tweeen opgesloten zitten met die fles drank.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:42 schreef OProg het volgende:
[..]
FG is gewoon briljant in de meeste Stewie en Brain episode's.
Zal trouwens wel een compleet andere film zijn ofzo, of dat ze het in de zeik nemen.quote:
Ja of gewoon een harde 9,5.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:59 schreef sp3c het volgende:
4,3 van die snobs betekend minstens een 7 in mijn huis
eigenlijk wel maar dan gaat Cnorrie stoer doenquote:
onze heldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:43 schreef Drugshond het volgende:
En de eerste halve liter bier zit al achter mijn kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Strandquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:53 schreef Drugshond het volgende:
Naar Valencia (waar ik dit jaar al eerder ben geweest). Ga gelijk richting strand. Vandaag 27 graden.
Lijkt net een handquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:35 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stel ik me NWS-SC voor. (picca Atocha treinstation)
Wat een schattige schildpadjes!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:35 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stel ik me NWS-SC voor. (picca Atocha treinstation)
Klinkertjes? Ik heb geen idee waar er klinkertjes in en rond het park liggen? Gewoon met de tram, stukje lopen en ze dan pas aan doen toch gewoon?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef sp3c het volgende:
moet ik er eerst zien te komen en de laatste keer rolde ik nogal verkeerd, dan zit je 20 minuten op de klinkertjes voor je er bent en dat is niet grappig
heel NL asfalteren zeg ik
Ja geldprijzen. Maar zij krijgen een belastingaanslag over prijzen zoals reisjes en auto's.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Je moet in Nederland ook 25% belasting over prijzen betalen.. bij de staatsloterij hebben ze dat al van de prijzen afgetrokken
Ik had geen idee dat dat zo was, weer wat geleerdquote:Gewonnen goederen
Ook over gewonnen goederen (zoals een auto) met een waarde van meer dan ¤ 454 moet kansspelbelasting betaald worden. De waarde van de prijs wordt bepaald door de waarde van de prijs in het economische verkeer, gewoonlijk is dit de winkelwaarde. Als iemand dus een auto wint die in de showroom een waarde heeft van ¤ 20.000 dan moet er ¤ 5800 (29% van ¤ 20.000) aan de Belastingdienst betaald worden door de ontvanger van de prijs.
Als de organisator van het kansspel de belasting betaalt vindt weer brutering plaats als boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |