Nog nooit op een kermis geweest?quote:
Hoe moet ik weten wattie bedoeld?quote:
Ook voor android jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:21 schreef StephanL het volgende:
Heb je een Ipad? Ja, dan Coin dozer downloaden. Misschien ook voor een andere tablet te downloaden.
Nu nog een tablet voor meneer en hij kan dag en nacht spelenquote:
Logisch nadenken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wattie bedoeld?
Kun je ook op een smartphone spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nu nog een tablet voor meneer en hij kan dag en nacht spelenVond het wel verslavend spelletje.
Ik wil hem wel muntjes verkopen om te schuivenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:23 schreef Skv het volgende:
Verslaafd aan een fucking muntjesapparaat en dan zelf zo'n ding kopen voor thuis? Je begrijpt dat je dan ook prijzen voor jezelf moet kopen?²
Ja, na een tijdje is de lol er wel vanaf ja. In het begin is het wel leuk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kun je ook op een smartphone spelen
Idd best verslavend, maar na een tijdje is het wel saai
En als je steeds de datum vooruit zet op je tablet of telefoon krijg je meteen weer nieuwe muntjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, na een tijdje is de lol er wel vanaf ja. In het begin is het wel leuk.
Cd speler slopen en la open en dicht laten gaan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:46 schreef 0108daniel het volgende:
Ja ik bedoel de coin pusher.
Klopt Valentijn, alleen heb ik geen idee hoe ik aan een motortje komt om het plateau te laten bewegen.
De automaat zelf kan ik wel maken.
Das een goeie!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:50 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Cd speler slopen en la open en dicht laten gaan?
Een bod van 20 euro door een Daniëlquote:
Heujjquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een bod van 20 euro door een Daniël
Btw, hoe kan je thuis voldoening halen uit zo'n stom apparaat?
Op verjaardagen dat ding neerzetten met gebaksbonnetjes en koffiebonnen erinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:53 schreef 0108daniel het volgende:
Misschien is het niet alleen voor mij
Haha yeah, alleen eerst een motor ergens vandaan zien te halen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op verjaardagen dat ding neerzetten met gebaksbonnetjes en koffiebonnen erin
Dat wordt cashen jongen
Oke, vergeet de cd speler. Pak een oude desktop, gebruik deze lade. Jaren terug was er een virus dat de la open en dicht liet gaan. Dit ff vinden en installeren. Opgelostquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:51 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Das een goeie!
Alleen gaat de CD speler te snel open en dicht en het moet handmatig.
Jammer genoeg heb ik geen oude desktop.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:04 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Oke, vergeet de cd speler. Pak een oude desktop, gebruik deze lade. Jaren terug was er een virus dat de la open en dicht liet gaan. Dit ff vinden en installeren. Opgelost
Ow, of iets met een armpje en scharnier op een platenspeler monteren. Zou ook moeten werken.
Tnx! ik hoop het stiekem ook wel.quote:
gewoon de knop uit de draaad haleb enhet draadje netjes met een kroonsteentje of solderinkje weer dichtmakenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Tnx! ik hoop het stiekem ook wel.
Vraag me nog 1 ding af.
Ik heb de motor uit de platenspeler gehaald.
Hoe laat ik die dan continu draaien zonder dat ik een knop oid moet indrukken?
Of moet ik dit in een ander topic vragen.
ik ga er tenminste vam uit dat ej de knop ingedrukt moet houden.?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:42 schreef 0108daniel het volgende:
Ah dankje blow zo makkelijk haha.
Zie dat ik de bovenkant te kort heb gemaakt dit is maar 10 cm lang.
Nu kom ik san de onderkant ruimte te kort, dus dat moet ik langer maken.
virtueel is ook net echtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:21 schreef StephanL het volgende:
Heb je een Ipad? Ja, dan Coin dozer downloaden. Misschien ook voor een andere tablet te downloaden.
ruitenwisser motertje + bijpassend mechanisme lijkt mij eigenlijk ideaal :-)quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:29 schreef T42 het volgende:
motor zou ik toch een vrij sterke pakkenen 2 railtjes maken voor de schuif.
das waar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ruitenwisser motertje + bijpassend mechanisme lijkt mij eigenlijk ideaal :-)
stel ladegeleiders van de ikea er in voor de smoothness :p
ruitenwisser heeft namelijk best wel kracht... en door dat het een 12V DC systeem is lijkt het me vrij makkelijk regelbaar in snelheid ;pquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:34 schreef T42 het volgende:
[..]
das waar.
die heb ik nog wel in een auto zitten die eruit mag
klopt gebruikte ze voor halloweenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ruitenwisser heeft namelijk best wel kracht... en door dat het een 12V DC systeem is lijkt het me vrij makkelijk regelbaar in snelheid ;p
Krijg ik dan geen kortsluiting oid? want het gaat wel op stroom.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef So_Surreal het volgende:
Gewoon proberen, mocht het niet werken gewoon weer vastmaken met een kroonsteentje of kabelschoentje
Leuk project geworden.
Wat voor munten ga je gebruiken ?
Ik heb inderdaad zo'n verrassing, maar niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:47 schreef valentijn101 het volgende:
Niet vergeten er ook een paar "tokens" bij te leggen. (coin voor: een keer afwassen, massage, stofzuigen enz...)
Ohhh, is het... Is het...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:51 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zo'n verrassing, maar niet hetzelfde.
Voor de zekerheid plaats ik dat nog maar niet want wie weet of ze ook FOK! heeft en meekijkt dan weet ze gelijk de hele verrassing
jah auto rijden kun je ook in gta5quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Kan je ook online spelen![]()
http://www.funnygames.nl/spel/muntjes_schuiven.html
Ja klopt, ik heb nu een dremel, maar dat is een hele lange motor en zo'n ding past niet in de coin pusher.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef rijsttafel het volgende:
Ziet er ook een beetje uit als een flut motortje. Ik zou een boormachine-motor ofzo erin zetten. Die motoren hebben wel flink wat koppel. En een flut boormachientje koop je voor een tientje ofzo.
Kan je geen schakelaar kopen? Of zou dat niet werken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:06 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb nu een dremel, maar dat is een hele lange motor en zo'n ding past niet in de coin pusher.
Het moet het vrijdag klaarzijn, dus denk dat ik dat niet red.
Echter bij een boormachine moet je de knop indrukken om de motor te laten draaien.
De bedoeling is juist dat de motor alleen aangezet hoeft te worden om te draaien.
Zou kunnen, maar ik heb het net ook even bij de dremel geprobeerd maar die gaat veelste hard.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Kan je geen schakelaar kopen? Of zou dat niet werken?
Snelheid kan je instellen toch. Mijn boormachine hou ik met de hand niet tegen als hij langzaam draait, dus dat heeft wel kracht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:16 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb het net ook even bij de dremel geprobeerd maar die gaat veelste hard.
Dit zal bij een boormachine hetzelfde zal zijn.
Ik ook, maar heb al een nieuwe verrassing bedacht!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:09 schreef 2cv het volgende:
Jammer, ben inmiddels zeer nieuwschierig geworden !
Ik ook, alleen kon ik het zonder motor niet redden voor een zaterdag.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:49 schreef valentijn101 het volgende:
Niet opgeven. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Daar heb ik inderdaad al contact mee.quote:
Dat is helaas niet echt in de buurt op de fiets.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef aegir_de_viking het volgende:
of ff op de sloop een ruitenwissermotor halen inclusief metalen verbindingsstukken.
Wel zelf gereedschap meenemen en dan ben je voor een 10 euro klaar denk ik.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:16 schreef JaFFe het volgende:
Volgens mij met zo'n soort constructie als je usericoon.
Ja, maar deze draait 90 graden en niet 360 graden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:16 schreef JaFFe het volgende:
Volgens mij met zo'n soort constructie als je usericoon.
Die ken ik al inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit dus haha.
Er staat ergens eerder in je topic een filmpje, daar heeft iemand het met een DVD gedaan. Ik zou daar even kijken
Het tegenovergestelde van een stoomtrein dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:11 schreef spoorrails het volgende:
[ afbeelding ]
maar je moet een 2e arm hebben
dus zet een schijf op de moter, daar zet je een arm vast (die kan draaien om een punt) die arm zet je vast op je huidige arm, op manier dat tie ook kan draaien op 1 punt
in huidige arm maak je ovale gat daar zet je pin in. ovale gat moet minimaal de lengte van je slag zijn
Srry ben ff erg snel, maar denk dat je het wel snapt
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:17 schreef slangpie het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van een stoomtrein dus.
Ahhhhhhh nu snap ik je!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:02 schreef valentijn101 het volgende:
Gewoon een hoofdletter V met een 101 er achter. (er is nog geen pusher met mijn naam er op)
Nee, de accu is maar 1 ampere dus aan de accu heb ik niet zoveel meer.quote:
Hoe werkt dat en wat heb ik daar allemaal voor nodig?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:43 schreef exlurker het volgende:
Ik weet niet hoeveel ampère de ruitenwissermotor trekt, maar lijkt het je niet beter om een gelijkrichter 230V - 12V= te gebruiken?
Altijd voldoende stroom en geen last van lege accu's
Dat is een goeie inderdaad!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
trek gewoon een oude PC voeding uit de kast, hang hem aan geel en zwart.. :-) en hop je hebt 12v er op
als die nog tehard loopt kan je hem op 5V proberen.. das rood en zwart
12V lijkt me welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:28 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat is een goeie inderdaad!
Werkt dat gewoon op een ruitenwisser motor?
Het word saai wanneer je het level bereikt dat je muntjes niet meer opgeraken maar juist toenemen :Squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kun je ook op een smartphone spelen
Idd best verslavend, maar na een tijdje is het wel saai
Ah dat kan ik proberen, alleen moet ik een voeding kopen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
12V lijkt me welof je wissermotor ook op 5V loopt weet ik niet.. maar dat kan je uittesten
een lager voltage kan eigenlijk nooit kwaad.. meer is vaak schadelijk
Meestal speel je dan ook ergens voor. Die knuffel of dat sleutelhangertje ofzo... Dat vind ik wel minder aan het digitaal spelen, dan doe je het nergens voor, of doe je het voor een ding dat je niet kunt aanraken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
Het word saai wanneer je het level bereikt dat je muntjes niet meer opgeraken maar juist toenemen :S
moauw meer dan 5 ampere zal zo`n wissermotortje toch niet trekken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:12 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ah dat kan ik proberen, alleen moet ik een voeding kopen.
Hoeveel watt heb ik nodig of maak dat niet uit.
Ik bedoel hoeveel watt de voeding moet hebben, 350 watt ofzo?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moauw meer dan 5 ampere zal zo`n wissermotortje toch niet trekken?
350 watt is de totale load over de 12, 5 en 3.3v lijnen hequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:09 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik bedoel hoeveel watt de voeding moet hebben, 350 watt ofzo?
Anders koop ik wel een accu van 30 ampère, als ik ongeveer een uurtje kan spelen voordat ie langzamer gaat of leeg is.
Snap er niets van, ik koop wel een accu van 12 volt met ongeveer 30 a 40 ampère :pquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
350 watt is de totale load over de 12, 5 en 3.3v lijnen he
maar op de stikker staat ook wel hoeveel ampere er geleverd worden kan per voltage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebruikt hij een stuk minder
Dus ampertje of 4 = 50 watt max
voeding van een pc lukt makkelijk![]()
niks meer dan op een accu... motortje gaat niet ineens meer vermogen opnemen..quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:14 schreef 0108daniel het volgende:
Dus ik zou maximaal 50 watt voeding moeten nemen?
Die zie ik nergens staan.
Ik heb wel een mail gestuurd naar iemand die een 250 watt en een 350 watt voeding heb.
Wat gebeurd er als ik die erop aansluit?
Gaat de motor dan sneller of juist langzamer.
Het voordeel is dat ik dan geen accu meer nodig heb en kan blijven doorspelen.
Het gaat toch via de uitgang van de voeding? Daar zitten genoeg kabels aan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
persoonlijk zou ik ook geen verlichting op 220V toepassen in zo`n ding..
tussen ROOD en ZWART heb je 5Voltquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:37 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb zojuist een 350 Watt voeding gekocht met deze specs:
Stille voeding door de 12 cm temperatuur geregelde ventilator.
Maximale belasting:
+3.3V 28A
+5V 35A
+12V 19A
-12V 0.5A
+5VSB 2.0A
Hiermee zal het wel moeten lukken als ik weet welke stekkers ik moet gebruiken om de motor aan te sluiten.
Dankjequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tussen ROOD en ZWART heb je 5Volt
tussen GEEL en ZWART heb je 12volt
en een goede voeding zal uitslaan als je daar teveel vermogen uit gaat trekken..quote:
Dankje dankje!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 schreef Virtuoos het volgende:
Wát gaaf zeg. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Strak gespoten trouwens!
Wat betaal je nou voor twee van de buisjes?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:05 schreef 0108daniel het volgende:
Hier is een foto van de setjes die ik besteld had.
Het gaat om 2x 10 cm neon buisjes wit
2x 30 cm neon buisjes rood
En 1x neon buisje 30 cm dieprood.
Heb nog geen tijd om het met verlichting te laten zien, dus dat zal pas zijn wanneer het geplaatst word.
[ afbeelding ]
In het midden van de grote stekker zit een groene draad (pin 13). Deze moet je aan de massa verbinden (een van de zwarte draden) anders gaat de voeding niet aan!quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:37 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb zojuist een 350 Watt voeding gekocht met deze specs:
Stille voeding door de 12 cm temperatuur geregelde ventilator.
Maximale belasting:
+3.3V 28A
+5V 35A
+12V 19A
-12V 0.5A
+5VSB 2.0A
Hiermee zal het wel moeten lukken als ik weet welke stekkers ik moet gebruiken om de motor aan te sluiten.
Ik betaal voor de 2 9 euro, dus valt meequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Wat betaal je nou voor twee van de buisjes?
Ahhhh dankje!! je komt ook op me lijstjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
In het midden van de grote stekker zit een groene draad (pin 13). Deze moet je aan de massa verbinden (een van de zwarte draden) anders gaat de voeding niet aan!
Je motor sluit je aan op een van de stekkers met vier pennen naast elkaar. Zwart = 0V, rood = 5V, geel = 12v (dus zwart-rood gebruiken voor 5 volt, geel-zwart voor 12 volt)
en die Pin 13 kan je heel makkelijk vinden.. je hebt een bult zwarten aan 1 kant.. en daar tussen zit ineens een (vaak ook dunnere) groene*.. die verbind je met zwart..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik betaal voor de 2 9 euro, dus valt mee
[..]
Ahhhh dankje!! je komt ook op me lijstje
Morgen krijg ik de voeding binnen, dus dan ga ik het eens uitproberen.
Weetje, als ik morgen de voeding binnen heb dan zal ik de kabels uit elkaar leggen en nummeren en een foto maken en deze hier plaatsen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en die Pin 13 kan je heel makkelijk vinden.. je hebt een bult zwarten aan 1 kant.. en daar tussen zit ineens een (vaak ook dunnere) groene*.. die verbind je met zwart..
* kan ook wel eens een andere kleur hebben.. heb ze ook al in het wit en paars gezien :/
Denk dat ik een andere voeding heb, want ik heb 1 groene en 1 paarse die even dik is als de andere draden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en die Pin 13 kan je heel makkelijk vinden.. je hebt een bult zwarten aan 1 kant.. en daar tussen zit ineens een (vaak ook dunnere) groene*.. die verbind je met zwart..
* kan ook wel eens een andere kleur hebben.. heb ze ook al in het wit en paars gezien :/
random geel en random zwart? :-) voor 12Vquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef 0108daniel het volgende:
Had een YouTube filmpje opgezocht en heb de zwarte erboven gebruikt.
De voeding werkt en is heel stil
Ook de verlichting werkt perfect.
Nu nog de voeding op de motor aansluiten, zou je dat ook met pijltjes kunnen aangeven?
Het werkt perfect!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
random geel en random zwart? :-) voor 12V
random rood en random zwart voor 5V
ja en dat muziekje wat er in zit.. alleen ik weet niet van wie dat isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:59 schreef rijsttafel het volgende:
Goed bezig!
Nu nog een speaker erin die zegt: WEER EEN WINNAAR, TUDUDUDU WEER EEN WINNAAR
Jean Michel Jarre - Oxygene 4quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja en dat muziekje wat er in zit.. alleen ik weet niet van wie dat is
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jean Michel Jarre - Oxygene 4
Ik heb al 2 knipperende lampen, alleen weet niet of ik dat ga gebruiken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
als die af is in zn huidige staat kan je hem nog verder pimpen met bv knipperende lampjes, etc :-)
moauwquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:43 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik heb al 2 knipperende lampen, alleen weet niet of ik dat ga gebruiken.
Er komen in totaal 4 neon lampen in, en denk dat dat wel genoeg is.
Moet niet zo zijn dat je een zonnebril nodig heb om te kunnen spelen vanwege de flikkerende lampen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jean Michel Jarre - Oxygene 4
Ik vanaf nu ook.quote:
Klopt, maar vanaf de bovenkant van de foto hoor je dat wel te zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
lookin gooden je moet t plastik toch ook niet zien?
maar enige wat ik eigenlijk wel mis ( of lijk te missen ) is de muntbakjes aan de zijkant ..
nu krijg je op den duur dat je hem helemaal leeg kan spelen zonder moeite.. met extra bakjes heb je dat niet.. want de munten die daar in donderen ben je kwijt
superleuke manier om te sparen !!! wil er ook 1tje om op die manier te sparen hihiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Klopt, maar vanaf de bovenkant van de foto hoor je dat wel te zien.
Die bakjes maak ik expres niet.
De reden daarvan is dat ik de coin pusher voor mezelf hou en dat het een soort 'spaarpot' word.
De muntjes die in de bak vallen doe ik in een aparte bus waarin ik spaar.
Als ik die bakjes wel had gemaakt was het minder leuk geweest omdat je uiteindelijk dat geld weer opnieuw zou kunnen gebruiken en het niet eerlijk zou zijn om dat dan ook in een spaarpot te doen.
Die ken ik, alleen zijn die er geloof ik alleen op een rol vanaf een meter.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
tis dat je al CCFLs hebt.. anders waren RGB ledstrips ook een leuke optie
mja, voor plekken waar je t niet ziet zou het kunnen.. k denk dat ik er toch ook maar eens moet ontwerpen en trachten te bouwen hahaha! maar mijne wordt dan meer kermisstyle denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Die ken ik, alleen zijn die er geloof ik alleen op een rol vanaf een meter.
Vind persoonlijk de neon buizen mooier staan dan een strip met zichtbare ledjes
Denk dat het zo lijkt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:37 schreef Meike26 het volgende:
Ligt het aan mij of ziet alles er een beetje slapjes uit ? Natuurlijk zet je het nu maar zo neer en staat het sowieso slap in elkaar. Maar de materialen zijn zelf ook allemaal dun en fragiel zo lijkt het ?
Nog steeds een erg graaf project TS !
Waar? Pics?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef Gieliovd het volgende:
Mooi man, leuk project!
Zie dat je ook maquettes bouwt
Wat me opvalt trouwens zijn die openingen aan links en rechts. Is dat om geld voor de exploitant af te romen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:27 schreef liquid-orange het volgende:
Je bedoelt de coindozer machine:
[ afbeelding ]
Heb een i pad, kan fobo nergens vinden/ zienquote:
Je dacht toch niet serieus dat alle geld dat er ingeworpen wordt er ook weer uit komt? Die gaten zijn inderdáád om de winst van de exploitant veilig te stellen...quote:Op maandag 4 november 2013 06:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat me opvalt trouwens zijn die openingen aan links en rechts. Is dat om geld voor de exploitant af te romen?
Ik verwachtte dat de winst 'm misschien zat in het feit dat de kans groter is dat de muntjes opstapelen. Maar goed om te weten. Heeft de TS deze gaten meegebouwd ik zie ze namelijk nergens in zijn foto's tot zo ver?quote:Op maandag 4 november 2013 11:35 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat alle geld dat er ingeworpen wordt er ook weer uit komt? Die gaten zijn inderdáád om de winst van de exploitant veilig te stellen...
Nee, deze gaten heb ik expres niet erin gemaakt.quote:Op maandag 4 november 2013 11:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat de winst 'm misschien zat in het feit dat de kans groter is dat de muntjes opstapelen. Maar goed om te weten. Heeft de TS deze gaten meegebouwd ik zie ze namelijk nergens in zijn foto's tot zo ver?
Als je het topic een beetje heb doorgelezen dan heb je kunnen lezen dat ik een voeding heb gebruiktquote:Op woensdag 13 november 2013 22:15 schreef blup het volgende:
Moet hij persee op een accu werken dan? Geen gebruikt spul kopen, http://accuweb.nl/scootmo(...)cu/cell-power-accus/
Anders gewoon een acculader van de action ombouwen tot adapter.
Heb ik niet helemaal gedaan, ik ben van de plaatjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Als je het topic een beetje heb doorgelezen
Ook dan had je kunnen zien dat ik een voeding gebruiktquote:Op woensdag 13 november 2013 22:35 schreef blup het volgende:
[..]
Heb ik niet helemaal gedaan, ik ben van de plaatjes..
Decals maken (soort stickers), logo's ontwerpen, SMD verlichting in 1:18 modellen maken, SMD billboards maken, eigen website onderhouden en bestellingen versturen, pakketten inpakken, advertenties plaatsen op Speurders, Marktplaats, Ebay, polystyrene objecten maken in de schaal 1:87, woonwagens en circus voertuigen maken in de schaal 1:87, tussendoor eten en drinken en weer verderquote:
Ik zie het inderdaad, erg leuk!!quote:Op maandag 6 januari 2014 11:54 schreef HaerdenC het volgende:
Hey ik ben ook aan 1tje begonnenleuk om te zien ... mijn topic staat in crea
Veel sterktequote:Op maandag 6 januari 2014 12:12 schreef HaerdenC het volgende:
Ik heb gedaan met werken om 14 uur en zoonlief zit op hete kolen dus ik zal wel moeten doordoen hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |