Inderdaad. PVV'ers zijn doorgaans zeer intelligente mensen met een genuanceerde kijk op zaken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nooit heb ik PVVer gesproken die voldoet aan de definitie van enge racist.
Welnee.... het was gewoon een bezuinigingspost voor de VVD, CDA en de PVV onder Rutte Iquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:11 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
En de PVV kan dus heel goed van mening zijn dat het niet of niet voldoende is gerelateerd aan de Nederlandse geschiedenis.
Weet je eigenlijk de reden waarom dat een bezuinigingspost was? Of geloof je liever je eigen verhaal?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef Bluesdude het volgende:
Welnee.... het was gewoon een bezuinigingspost voor de VVD, CDA en de PVV onder Rutte I
Hupsakee ...... schrappen die handel.
Wilders zelf had het over linkse hobbies in de culturele sector die hij verafschuwde.
De PVV was toen en nu nog steeds niet geïnteresseerd hoe het verder moet.
Ze maken zich liever druk over de intocht van de Sint in Amsterdam, vandaar hun Kamervragen daarover
Dat het een bezuinigingspost was , was onder Rutte I al bekend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk de reden waarom dat een bezuinigingspost was? Of geloof je liever je eigen verhaal?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. PVV'ers zijn doorgaans zeer intelligente mensen met een genuanceerde kijk op zaken.
Ik ben er geweest, meerdere malen. En het merendeel is wel degelijk gerelateerd aan de Nederlandse geschiedenis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:11 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En daar maak je eerste fout... Je moet er niet aannemen dat alles gerelaterd is aan de Nederlandse geschiedenis.
En de PVV kan dus heel goed van mening zijn dat het niet of niet voldoende is gerelateerd aan de Nederlandse geschiedenis.
Dat is jouw mening, maar ik weet dat jouw mening bevooroordeeld is. Ik hoor het liever van iemand die er neutraal in staat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, meerdere malen. En het merendeel is wel degelijk gerelateerd aan de Nederlandse geschiedenis.
Sorry? Mijn mening over of iets op Nederlandse geschiedenis betrekking heeft is bevooroordeeld? Spoor jij wel helemaal? Of ben je zo paranoia, dat je denkt dat ik mijn vakinzichten laat beinvloeden door politiek, puur omdat het over de PVV gaat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar ik weet dat jouw mening bevooroordeeld is. Ik hoor het liever van iemand die er neutraal in staat.
Ik heb jouw reacties vaker gelezen, doe nou niet zo verbaasd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry? Mijn mening over of iets op Nederlandse geschiedenis betrekking heeft is bevooroordeeld? Spoor jij wel helemaal? Of ben je zo paranoia, dat je denkt dat ik mijn vakinzichten laat beinvloeden door politiek, puur omdat het over de PVV gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en wat heeft dat met mijn vakkennis over bepaalde zaken te maken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik heb jouw reacties vaker gelezen, doe nou niet zo verbaasd.
is mij niet bekend, maar wat vind je er zelf van danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand hier bekend met het boekje van Robin te Slaa over fascisme en Wilders? Wat vond u ervan?
Ik vind er niks van want ik moet het nog lezen. Was alleen benieuwd naar meningen erover.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is mij niet bekend, maar wat vind je er zelf van dan
Stand-up Comedy?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, en wat heeft dat met mijn vakkennis over bepaalde zaken te maken?
Ik wel, met enige regelmaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nooit heb ik PVVer gesproken die voldoet aan de definitie van enge racist.
Denk het niet, Moslims zijn er namelijk over de hele wereld itt PVVers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zo toevallig als dat PVV-ers moslims tegenkomen die er extremistische visies op nahouden.
PVV-soortigen zijn er over de hele wereld. Nog afgezien van het feit dat het niets afdoet aan mijn redenering, aangezien we het over Nederland hebben.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Denk het niet, Moslims zijn er namelijk over de hele wereld itt PVVers.
maar die bestormen geen ambassade wanneer ze een cartoon ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
PVV-soortigen zijn er over de hele wereld. Nog afgezien van het feit dat het niets afdoet aan mijn redenering, aangezien we het over Nederland hebben.
Goed tegenargument.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:58 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
maar die bestormen geen ambassade wanneer ze een cartoon ofzo
Om tegenargumenten te kunnen geven, moet je eerst argumenten geven. En dat heb jij niet gedaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |