Kan ook alleen daar nog zo blijven bestaan. Met hun regeltjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef arjan1112 het volgende:
jezus zeg.. hij heeft de enige dure zeil club gevonden die bestaat... altijd weer dat engeland.. die sjieke lui altijd
Ja vond ik ook al, een van de eerste die ik vond zelfs.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is wel een mooie foto van hem, in de OP.
Ja maar dat is niet gooisch genoegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon de hondenuitlaatserviceStaat hier in de straat ook weleens zo een autootje.
Het moge duidelijk zijn, goede smaak is niet te koopquote:
En die zijn toch duur geweest, die zit vast niet zelf met een pincet te klooienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Wat een ontzettend lelijke wenkbrauwen heeft dat mens.
Een roze BMW met ipod aansluiting en dan is ze er bang voorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Sjezus geef dat kind wat kleurpotloden, wedden dat ze daar veel blijer mee is?
Ik zie het bij mij nichtjes, dure playmobiel en zo maar de kleine simpele dingetjes vonden ze altijd veel leuker. Ik gaf ook altijd iets 'creatiefs', klei, kleurpotloden, dat soort dingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een roze BMW met ipod aansluiting en dan is ze er bang voor
Ja hoor, zie het bij de kinderen van mijn vrienden ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het bij mij nichtjes, dure playmobiel en zo maar de kleine simpele dingetjes vonden ze altijd veel leuker. Ik gaf ook altijd iets 'creatiefs', klei, kleurpotloden, dat soort dingen.
Eerder arme moedersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
Kijk jullie eens goeie moeders zijn,.
Ik heb dat laatste niet meegekregen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Schoonmaken, boodschappen doen, naar de Zeeman voor de bazenbadjas.
ONZ / Bazenochtendjas van de Zeemanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb dat laatste niet meegekregen.
Ik verwacht van jou ook een pic in dat topic.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
ONZ / Bazenochtendjas van de Zeeman
Deze.
Uhuh. Nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou ook een pic in dat topic.
Je kan hem toch op de kast zetten?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Nee man ik sta altijd stom op de foto. En die zelfontspanner kan ik niet op een goede hoge plek neerzetten (goeie smoes al zeg ik het zelf).
Hehe kijken hoe hoog die morgen is. Nu valt het wel mee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Je kan hem toch op de kast zetten?
*proest*quote:
Moet je een laddertje kopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
Hoog, maar ik ben moe dan kan ik die hoge kast niet meer op.
Nee ik ga na P&W naar bed. Ik ben moe en ik wil morgen van alles doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
als je de kast toch niet meer op komt dan kun je net zo goed ons gezelschap blijven houden vind ik
Ze heeft ook een beetje rare borsten.quote:
Een foto van Ali B en jij let op de oksel van het meisje?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft die griet haar oksels niet zo goed geschoren.
Echt zielig voor haar kinderen.quote:
Ja vanavond mag hij tv kijken, krijgt hij limonade en een chippie (no joke).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Ga je je vogel nu extra aaien, Uccie?
Jeetje mag ik even mijn tanden poetsen. Kanonnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
ik ga er toch wel vanuit dat Cnorrie nog ff gedag komt zeggen ofzo
Karina staat 'gewoon' weer op 1 hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef sp3c het volgende:
ze blijft gewoon rondhangen voor de statistieken denk ik
Als je maar geniet van je vrijheidquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
ik heb al bijna een week lang weekend en nog 1 te gaan
niets gedaan nog
ik vind het episch
IJsbaan, schaatsen is tofquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:15 schreef sp3c het volgende:
schien morgen naar HYS vs Kemphanen maar zelfs dat klinkt als een gedoe
helemaal met de rampstadrail naar de ijsbaan enzo ... pffff .. tsssss
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 3 oktober 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 343 Dven
002. 326 Karina
003. 209 arjan1112
004. 185 Pino112
005. 171 Vinniiee
005. 171 kapiteintje
007. 163 essnhills
008. 162 Tchock
009. 156 Ajacied422
010. 153 Life2.0
011. 152 ToT
012. 151 Melting
013. 149 Uccie
013. 149 xcachet
015. 147 sp3c
016. 135 FANNvanhetlaatsteuur
016. 135 Stimorol-
018. 133 VoornaamAchternaam
019. 131 Rozzje
020. 130 DeLuna
021. 128 Stuart
022. 127 DonnieDarkno
022. 127 Whiskers2009
024. 125 KnutdeIJsbeer
025. 120 gianni61SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik hier voor meer stats"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
15dequote:
Hey... Eeeuh, hoe moet ik jou nou eens noemen?quote:
sp3c is goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Hey... Eeeuh, hoe moet ik jou nou eens noemen?
Ik kom er nog wel opquote:
Ik ben de snelheid even kwijtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:24 schreef sp3c het volgende:
zelfs Uccie heeft ons verslagen
keihard typen met dr razende kleine vingertjes zeker
Hi.quote:
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:27 schreef OProg het volgende:
Ik heb net in de kroeg om de hoek bokbiertjes op. Die waren heerlijk.
Geen Lager zonder schuim. Een Belgische knaller.quote:
Geen schuim vind ik niet erg. Ik weet eigenlijk niet beterquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen Lager zonder schuim. Een Belgische knaller.
Daaromquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen schuim vind ik niet erg. Ik weet eigenlijk niet beter
Al 11 jaar (sinds mijn 15e)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarom
Hoe lang zit jij eigenlijk al in Engeland?
Ouders toen over gegaan dus.quote:
Ja, mijn ouders gingen hier weer naartoe inderdaadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Ouders toen over gegaan dus.
Wel gewoon een 'thuisforum'
Islington zag ikquote:
Oh. Je ouders zijn ook Engels.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders gingen hier weer naartoe inderdaad
Alleen mijn vader. Meer dan de helft van zijn leven in NL. Nu 50% Spanje en 50% NL en ik hierquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Oh. Je ouders zijn ook Engels.
Hoe lang zijn die in Nederland geweest dan?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Karina staat 'gewoon' weer op 1 hoor
327 posts incl. crew fora
quote:002. 326 Karina
Nu een hele stomme vraag. Kom jij wel eens in Turnham Green?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen mijn vader. Meer dan de helft van zijn leven in NL. Nu 50% Spanje en 50% NL en ik hier
hmz ... zegt me nixquote:
Nee, nooit eigenlijk, whyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu een hele stomme vraag. Kom jij wel eens in Turnham Green?
Net buiten het centrum zeg maar. De metro naar Covent Garden is 9 minuten bijvoorbeeldquote:
Omdat Dven niet in de Top 500 staat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=9&order=1
Precies, daar had ik niet aan gedachtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat Dven niet in de Top 500 staat.
Stom verhaal. Ik ken al mijn hele leven een obscure jaren zeventig plaat van McDonald & Giles en daar staat een nummer op dat ook Turnham Green heet. Ik ga wel regelmatig ff een paar dagen in London rond kijken en dan kom ik er altijd met de metro langs en zit altijd met dat nummer in gedachten naar de huisjes te kijken terwijl ik nog nooit ben uitgestapt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk, why
Chiswick is best ver hier vandaan
Wat grappigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Stom verhaal. Ik ken al mijn hele leven een obscure jaren zeventig plaat van McDonald & Giles en daar staat een nummer op dat ook Turnham Green heet. Ik ga wel regelmatig ff een paar dagen in London rond kijken en dan kom ik er altijd met de metro langs en zit altijd met dat nummer in gedachten naar de huisjes te kijken terwijl ik nog nooit ben uitgestapt.
Het is daardoor altijd bij ff naar London gaan het eerste wat me te binnen schiet.
wat een leuk verhaaltjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Stom verhaal. Ik ken al mijn hele leven een obscure jaren zeventig plaat van McDonald & Giles en daar staat een nummer op dat ook Turnham Green heet. Ik ga wel regelmatig ff een paar dagen in London rond kijken en dan kom ik er altijd met de metro langs en zit altijd met dat nummer in gedachten naar de huisjes te kijken terwijl ik nog nooit ben uitgestapt.
Het is daardoor altijd bij ff naar London gaan het eerste wat me te binnen schiet.De geachte bij het er naar toe reizen naast Hammersmith enzo.
Ik ging tot een paar jaar terug vaker om platen te scoren tot de malaise qua muziekwereld ook toesloeg in London en ik bij wijze van net zo goed verder rond kon touren op het vasteland dan de oversteek te maken. London is ook weer wat terug gelukkig. Toen ik net 18/19 was was London echt een paradijs qua platenzaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat grappig
Ik kom eigenlijk zelden in SW London en als ik daar al kom is het meer Chelsea en Kensington en dan vooral voor de musea
Jammer wel hoe dingen veranderenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ging tot een paar jaar terug vaker om platen te scoren tot de malaise qua muziekwereld ook toesloeg in London en ik bij wijze van net zo goed verder rond kon touren op het vasteland dan de oversteek te maken. London is ook weer wat terug gelukkig. Toen ik net 18/19 was was London echt een paradijs qua platenzaken.
Rotterdam ook. Ging in 1998 vrijdagavond elke week 10 zaken af. Nu is er nog eentje over die de longen uit hun lijf rennen met de terugkeer van vinyl. Spotify en MP3 werden de rest fataal.quote:
Gek eigenlijk hoe snel dat soort dingen gaan. Tegenwoordig koopt ook niemand meer een CD of zelfs DVDquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Rotterdam ook. Ging in 1998 vrijdagavond elke week 10 zaken af. Nu is er nog eentje over die de longen uit hun lijf rennen met de terugkeer van vinyl. Spotify en MP3 werden de rest fataal.
Nog een aantal zaken maar die zijn vrijdagavond dicht. Media Markt draait vinyl lekker door, wat voor hun bijzaak is die lekker tikt. De rest is weg.
Dat is oppervlakkigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:00 schreef Specularium het volgende:
Maar goed dat Cor niet meer wakker is, dan kreeg je allemaal van die tl;dr posts nu.
Netjes, ik heb alleen een pizza met salami en ham achter de kiezen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:14 schreef sp3c het volgende:
nee ik at vandaag bami met varkensvlees, een in reepjes gesneden speklapje en wat verfrutselde plakjes ontbijtspek gewoon omdat het kan
geloof niet dat veganisten me willen spreken atm
Ja Pino.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:12 schreef Latert het volgende:
Zijn er nog vuige veganisten wakker die ik een fijne dierendag kan wensen?
kaas past toch ook niet in de veganistishe code?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Netjes, ik heb alleen een pizza met salami en ham achter de kiezen.
gefeliciteerd Pinyoquote:
Hm inderdaad, want voor kaas moet je aan koeienuiers gaan lopen sjorren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
kaas past toch ook niet in de veganistishe code?
Komt wel goed, bedanktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Pino, fijne dierendag!
Maak er een topshow van.
Ridder Pneudinges?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:12 schreef Latert het volgende:
Zijn er nog vuige veganisten wakker die ik een fijne dierendag kan wensen?
Vandaag is jouw dagquote:
Nee, zieligquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij eet zeker geen varkensvlees ofwel?
Zo'n gore bak voer vreet ik morgen ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:14 schreef sp3c het volgende:
nee ik at vandaag bami met varkensvlees, een in reepjes gesneden speklapje en wat verfrutselde plakjes ontbijtspek gewoon omdat het kan
geloof niet dat veganisten me willen spreken atm
Wat ben jij scherp.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat het grapje is dat jij een dier bent, ofzo.
ingewikkeld verhaalquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Hm inderdaad, want voor kaas moet je aan koeienuiers gaan lopen sjorren.
Kaas heb ik ook op vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..].
Gewoon meelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Wat een dombo is het ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:21 schreef sp3c het volgende:
als je een grapje uit moet leggen dan wastie meestal niet zo leuk
Beetje eng hoor die Bob de Rooij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:23 schreef Latert het volgende:
Zou wel leuk geweest zijn als Pauw aan het eind van de uitzending die bolle een fijne dierendag had gewenst.
je moederquote:
Eng mannetje was het inderdaad, zo spoelen ze ook wel eens aan op het strand.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje eng hoor die Bob de Rooij.
Nee hoor, ik neem jouw moeder heel serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem jouw moeder heel serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
het erge is dat het geeneens een grapje wasquote:
Dat wil hij toch ook. Analyseer hem grof en hard.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar dan moet ik een uitgebreide analyse toepassen.
Wees eens eerlijk, jij hebt nu je lans vast of niet...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat wil hij toch ook. Analyseer hem grof en hard.
Hommel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, jij hebt nu je lans vast of niet...
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme de wekker gaat al om 7.30u. Slapen dan maar.
Welterusten Pinjoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme de wekker gaat al om 7.30u. Slapen dan maar.
Ja maar geen rode jij hommel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef Latert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een razende lans.
je had hem weggedaan toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar geen rode jij hommel.
Jullie krijgen sowieso mijn lans niet te zien, dus stop maar
Heb jij dan een grote zwarte?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar geen rode jij hommel.
Jullie krijgen sowieso mijn lans niet te zien, dus stop maar
Klopt, ik heb daar ook misschien ooit 1x om moeten glimlachen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:44 schreef Specularium het volgende:
Melissa and Joey is eigenlijk ook wel slecht.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:44 schreef Peunage het volgende:
Wat zijn jullie gemeen zeg. Ik plaag alleen specu een beetje. Nu zijn jullie de ridders
Wat zijn jullie gemeen zeg. Ik plaag alleen specu een beetje. Nu zijn jullie de ridders
ik was vroeger verliefd op Melissa toen ze nog wat anders deed maar het is rap afgekoeld iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:44 schreef Specularium het volgende:
Melissa and Joey is eigenlijk ook wel slecht.
Ze is wel gewoon lekker daar, maar ik hoorde een keer dat ze nu ernstig dik is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was vroeger verliefd op Melissa toen ze nog wat anders deed maar het is rap afgekoeld idd
Taylor Spreitler - IMDb hoppa.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:47 schreef Peunage het volgende:
Haar nichtje dan. Die ziet er 18+ uit. Maar dat weet je nooit.
Jawel staat gewoon op Wiki.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:47 schreef Peunage het volgende:
Haar nichtje dan. Die ziet er 18+ uit. Maar dat weet je nooit.
Dat was in het begin dan ook helemaal niet zijn intentie natuurlijk. (quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:51 schreef Specularium het volgende:
Duurt gewoon veel te lang voor Joey in het broekje van Melissa komt.
Normale mensen doen dit niet zo.
Kitty ziet er uit als een echte tante Corrie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:55 schreef Specularium het volgende:
Wat ook mooi is bij de 70s show is als Kitty weer bezopen is.
Peunagequote:
Vinden mensen van Mila ook, daarom kreeg ze Meg in Family Guy.quote:
je hebt echt je razende lans aan de wilgen gehangen of niet?quote:
gaat door merg en been maar ik vind het sexyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vinden mensen van Mila ook, daarom kreeg ze Meg in Family Guy.
Maar als je d'r ziet ben je het alweer vergeten.
Is 2 maanden geleden dood gegaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:07 schreef sp3c het volgende:
werd wel vervangen door eentje die wel lekker was geloof ik
Ja begon in 98.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:09 schreef arjan1112 het volgende:
is Laurie dood ? Maar die serie was toch helemaal niet uit de jaren 70... gewoon uit 1998 ofzo
Wok to goquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:05 schreef Drugshond het volgende:
[IMG]http://i40.tinypic.com/2cwn7gm.jpg[/IMG
No mas tapas
Waarom drink je Mahou als je in Spanje dit heerlijke bier hebt??quote:
Is dat een live foto?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom drink je Mahou als je in Spanje dit heerlijke bier hebt??
[ afbeelding ]
Por qué?quote:
Ah zo, hoe lang heb je er gezeten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Barcelona. Het is nog steeds stom om weer thuis te zijn.
4 nachten, ben eergister thuis gekomen (als in 2-10) en blegh, ik wil weer terug.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah zo, hoe lang heb je er gezeten?
Was het maar waar trouwens. Gewoon thuis in Bogotá.
bona nit!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 04:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
4 nachten, ben eergister thuis gekomen (als in 2-10) en blegh, ik wil weer terug.
Maar ik ga slapen, in mijn dromen ben ik nog steeds daar.
Doei!
Geen nood, ik heb uitgerekend dat ik met een 100 posts per dag over een klein jaar in de top 500 staquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat Dven niet in de Top 500 staat.
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:39 schreef Uccie het volgende:
goedemorgen, goedemorgen....met mijn razende kleine vingers
Jullie posten die engerd altijd als ik zit te etenquote:
quote:Mijn strijd is gestreden, mijn vijanden hebben gewonnen. Maar de strijd gaat door. Het is aan anderen om verder te strijden.
Lamlul, zijn vijanden......nee hoor, hij heeft het volledig aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:48 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Henk het Slachtoffer.
Wel sinds ik het las dat hij de sjaak is een grote glimlach.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mensen die altijd de schuld op anderen afschuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |