abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131825389
Zie ik daar iemand lekker aan z'n trekker hengsten?

[edit]dat klinkt vrij vies.. :{
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_131825420
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef hcwp het volgende:
Zie ik daar iemand lekker aan z'n trekker hengsten?

[edit]dat klinkt vrij vies.. :{
_O-
pi_131825494
Dat soort tactische speedreload scenario's waar je doet alsof je zo snel mogelijk zou moeten handelen, daar word ik echt warm van. Vooral als ik het met scherp mag doen. :P Langzaam oefenen, steeds sneller, totdat het in de reflexen zit. Daar word ik blij van.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:12:38 #5
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_131825648
Ja, en vervolgens 4 uur op, 8 uur af verkleumd bij een hek staan op een regenachtig industrieterrein.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_131825751
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, en vervolgens 4 uur op, 8 uur af verkleumd bij een hek staan op een regenachtig industrieterrein.
Hey, dat mag dan wel zo zijn, maar mag ik niet warm worden van coole meuk doen?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:14:37 #7
168777 Rave_NL
pi_131825765
quote:
Welk boek had u gehad willen hebben?
Dat weet ik niet... :'(
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:16:42 #8
168777 Rave_NL
pi_131825885
quote:
15s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Hey, dat mag dan wel zo zijn, maar mag ik niet warm worden van coole meuk doen?
Ieder zijn hobby.
pi_131825914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat soort tactische speedreload scenario's waar je doet alsof je zo snel mogelijk zou moeten handelen, daar word ik echt warm van. Vooral als ik het met scherp mag doen. :P Langzaam oefenen, steeds sneller, totdat het in de reflexen zit. Daar word ik blij van.
En het mooiste is dat die vent ook nog een partij lulverhaal staat te verkopen over vallende kogels met "terminal velocity"... Daar krijg je hooguit een schrammetje van en dan moet je al pech hebben.

Daarbij begrijp ik niet waarom hij niet gewoon een ram op zijn afsluiterstoppal geeft ipv dat geknutsel met opnieuw spannen...
pi_131825932
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Dat weet ik niet... :'(

Edit: tijd instellen lukt weer niet :')

0:11
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_131826002
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

En het mooiste is dat die vent ook nog een partij lulverhaal staat te verkopen over vallende kogels met "terminal velocity"... Daar krijg je hooguit een schrammetje van en dan moet je al pech hebben.
Heb niet naar het filmpje gekeken verder. Gewoon eerste beste filmpje opgezocht op youtube ^O^.
quote:

[..]
Daarbij begrijp ik niet waarom hij niet gewoon een ram op zijn afsluiterstoppal geeft ipv dat geknutsel met opnieuw spannen...
Dat vroeg ik mij ook af, dat legt hij in de comments uit:
quote:
Part 1 from Wes Doss: Simplicity and positive control of the action, same logic applied in running a handgun and grasping the slide to release it instead of hitting the slide stop/slide release. If the primary technique you train on requires the weapon to be under optimum conditions for the technique to work and that technique becomes reflexive it will be the technique you will likely choose under duress.

Part 2: However, if the technique you train on works when the weapon is under less then optimum conditions you will have greater success under austere conditions. Running the charging handle does not require the bolt to be locked to the rear, nor does it require the weapon to be perfectly in or out of battery at the time of reload, it will work if your hands are covered in oil, sweat or blood & it gives immediate feedback that the bolt has moved & the action has locked.

Part 3: This is ingraining positive behavior that works on gross motor skills.
pi_131826071
Komt er op neer: ''afsluiterstoppal gaat een keertje niet werken als je handen vies, bloedig, whatever zijn. Spangreep werkt iedere keer''.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:23:45 #13
168777 Rave_NL
pi_131826263
Hier Sam, één baas voor jouw topic.

pi_131826274
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Komt er op neer: ''afsluiterstoppal gaat een keertje niet werken als je handen vies, bloedig, whatever zijn. Spangreep werkt iedere keer''.
Hij moet het zelf maar weten, als je je laatste kogel uit het magazijn verschiet merk je echt wel dat de afsluiter in de achterste stand staat, dat voel je al aan het gedrag van het wapen.

Verder zijn vieze handjes natuurlijk een boutsmoes.

Afsluiterstoppal werkt prima, dat ding zit er niet voor niets op.
pi_131826398
quote:

[..]

quote:

[..]

Dat zegt hij net niet, hij zegt dat dat een kogel op terminale snelheid net aardig schade kan aanbrengen.

Waarom de charging handle, dat vind hij fijner. Zelf laad ik mijn AR15 ook alleen met mijn linker hand, rechts blijft om de pistolgrip maar ik gebruik wel de bolt catch.

Die aandrukplunjergayregel bij onze defensie met dat overpakken doe ik niet aan :P
pi_131826561
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef thesystem het volgende:

Dat zegt hij net niet, hij zegt dat dat een kogel op terminale snelheid net aardig schade kan aanbrengen.
Wat dus onzin is.

quote:
Waarom de charging handle, dat vind hij fijner. Zelf laad ik mijn AR15 ook alleen met mijn linker hand, rechts blijft om de pistolgrip
Ja, en dat kan ook prima met de afsluiterstoppal, die zit ook op links.

quote:
Die aandrukplunjergayregel bij onze defensie met dat overpakken doe ik niet aan
Die sippe regel is met de invoering van de Colt ook weer geschrapt. ;)
pi_131826607
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef thesystem het volgende:

[..]

[..]

Waarom de charging handle, dat vind hij fijner. Zelf laad ik mijn AR15 ook alleen met mijn linker hand, rechts blijft om de pistolgrip maar ik gebruik wel de bolt catch.

Die aandrukplunjergayregel bij onze defensie met dat overpakken doe ik niet aan :P
Jij gebruikt de hele aandrukplunjer gewoon niet?
pi_131826730
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Is ook gewoon bullshit, altijd al geweest.
Wat, de aandrukplunjer?
pi_131826966
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, is helemaal niet nodig om dat ding steeds te gebruiken.
Precies, puur overbodig en je moet je hand van je pistool greep afhalen of je wapen volledig kantelen. Onzin dus.

Wat de terminale snelheid van een kogel is die je recht omhoog schiet is weet ik niet maar ik zou er geen op mn kop willen krijgen dus ik snap hem wel.
pi_131827010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, is helemaal niet nodig om dat ding steeds te gebruiken.
Nou, dan stop ik er ook maar mee hea. De SI's bij ons zijn wel nazi's.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:38:25 #24
168777 Rave_NL
pi_131827049
quote:
Altijd mooi om mensen die zeggen dat iets niet kan ongelijk te bewijzen.
pi_131827167
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nou, dan stop ik er ook maar mee hea. De SI's bij ons zijn wel nazi's.
Voor de show dus doen, int echie...screw them.
Zullen vroeger wel gepest zijn
pi_131827203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef thesystem het volgende:

Wat de terminale snelheid van een kogel is die je recht omhoog schiet is weet ik niet maar ik zou er geen op mn kop willen krijgen dus ik snap hem wel.
Ik heb er een tijdje geleden een stuk over gelezen, ik geloof dat het pas vanaf 12.7mm vervelend gaat worden, daaronder is er te weinig kinetische energie over om er iets aan over te houden. Die kogels gaan ronddraaien etc.
pi_131827415
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef thesystem het volgende:

[..]

Voor de show dus doen, int echie...screw them.
Zullen vroeger wel gepest zijn
Dus hoe doe jij het?

Hoe kantel je je wapen, zet je je kolf in je schouder met de loop naar boven gericht, etc. ?
pi_131827430
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef AchJa het volgende:
Ik heb er een tijdje geleden een stuk over gelezen, ik geloof dat het pas vanaf 12.7mm vervelend gaat worden, daaronder is er te weinig kinetische energie over om er iets aan over te houden. Die kogels gaan ronddraaien etc.
Check :) Weer wat geleerd ^O^
pi_131827509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:46 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dus hoe doe jij het?

Hoe kantel je je wapen, zet je je kolf in je schouder met de loop naar boven gericht, etc. ?
Nee,
Ik houd de loop richting de vijand, draai hem om zijn lengte as eerst naar rechts toe. Dan grijp ik met mijn linker hand het magazijn beet en druk met mijn rechter wijsvinger de magazijnpal in. Trek het magazijn eruit en drop hem in mijn dump pouch. Dan pakt mijn linker hand een nieuw magazijn. Ram dat in t wapen en trek eraan of die vast zit. Bolt catch inrammen en je hoort/voelt wel of die goed zit. Dan is t rammen maar :Y)

Ik ben een beetje teleurgesteld over het JSF topic....na een heel chapter te hebben gevraagd om bewijs van die hippie....krijg maar geen bewijs aangeleverd :'(
pi_131827927
Doen jullie ook aan recoil compensatie?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_131827952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef thesystem het volgende:

[..]

Nee,
Ik houd de loop richting de vijand, draai hem om zijn lengte as eerst naar rechts toe. Dan grijp ik met mijn linker hand het magazijn beet en druk met mijn rechter wijsvinger de magazijnpal in. Trek het magazijn eruit en drop hem in mijn dump pouch. Dan pakt mijn linker hand een nieuw magazijn. Ram dat in t wapen en trek eraan of die vast zit. Bolt catch inrammen en je hoort/voelt wel of die goed zit. Dan is t rammen maar :Y)
Nice ^O^
En als je de spangreep moet gebruiken, als de afsluiter naar voren staat? Haal je de kolf dan wel uit je schouder?
pi_131828006
kolf blijft in de schouder want ik gebruik ook mijn linker hand voor de spangreep
pi_131828110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nice ^O^
En als je de spangreep moet gebruiken, als de afsluiter naar voren staat? Haal je de kolf dan wel uit je schouder?
Neen.

Verder doe ik het ook ongeveer zoals thesystem, met het verschil dat als ik genoeg ruimte onder het wapen heb ik het wapen niet kantel. En ik laat het magazijn gewoon op de grond vallen.
pi_131828134
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef AchJa het volgende:

[..]
En ik laat het magazijn gewoon op de grond vallen.
Hahaha, serieus!? :o
Godverdomme, waarom ben jij niet mijn SI :')
pi_131828179
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

Neen.

Verder doe ik het ook ongeveer zoals thesystem, met het verschil dat als ik genoeg ruimte onder het wapen heb ik het wapen niet kantel. En ik laat het magazijn gewoon op de grond vallen.
Dat doe ik alleen als ik mijn mag niet wil storen in mijn pouch. Dan heb ik al een nieuw mag in mijn linker hand. Drop, drin, trekken, bolt catch en gaan met die banaan ^O^
  donderdag 3 oktober 2013 @ 23:04:20 #36
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_131828227
ff wat anders tussendoor,sorry :)

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_131828270
Op welke DPI schieten jullie?
pi_131828377
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef m.k het volgende:
Op welke DPI schieten jullie?
Groepjes van 3 centimeter liggend ^O^
pi_131828378
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef thesystem het volgende:

[..]

Dat doe ik alleen als ik mijn mag niet wil storen in mijn pouch. Dan heb ik al een nieuw mag in mijn linker hand. Drop, drin, trekken, bolt catch en gaan met die banaan ^O^
Dat.
pi_131828396
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat.
Als ik dat zou doen op de schietbaan zou mijn reet uitgekauwd worden door de SI :')
pi_131828445
blur.jpg

Anderhalf jaart geleden, still rocking the "good 'ol" ops-vest :P
pi_131828448
quote:
12s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Groepjes van 3 centimeter liggend ^O^
Het is niet dicks per inch, het is dots per inch
pi_131828485
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef thesystem het volgende:
[ afbeelding ]

Heb ik al lang al gezien deze foto :{w
pi_131828522
Dat kan :P
pi_131829031
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef thesystem het volgende:
[ afbeelding ]

Zat je toen nog niet in Amerikaanse dienst?
pi_131829138
quote:
12s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef m.k het volgende:

[..]

Het is niet dicks per inch, het is dots per inch
:'(
pi_131829630
Ah het is vanaf morgen gedaan met het zomerweer hier ;(
quote:
Chance of Snow:100%
pi_131830256
3 oktober 3 oktober! dan gaan we als een bal, als een bal!
pi_131830343
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef Royyy het volgende:
Ah het is vanaf morgen gedaan met het zomerweer hier ;(

[..]

34c hiero...
pi_131830472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:49 schreef thesystem het volgende:

[..]

34c hiero...
Op het moment ook nog 16c hier.