quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef hcwp het volgende:
Zie ik daar iemand lekker aan z'n trekker hengsten?
[edit]dat klinkt vrij vies..![]()
Hey, dat mag dan wel zo zijn, maar mag ik niet warm worden van coole meuk doen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, en vervolgens 4 uur op, 8 uur af verkleumd bij een hek staan op een regenachtig industrieterrein.
Ieder zijn hobby.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, dat mag dan wel zo zijn, maar mag ik niet warm worden van coole meuk doen?
En het mooiste is dat die vent ook nog een partij lulverhaal staat te verkopen over vallende kogels met "terminal velocity"... Daar krijg je hooguit een schrammetje van en dan moet je al pech hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat soort tactische speedreload scenario's waar je doet alsof je zo snel mogelijk zou moeten handelen, daar word ik echt warm van. Vooral als ik het met scherp mag doen.Langzaam oefenen, steeds sneller, totdat het in de reflexen zit. Daar word ik blij van.
quote:
Heb niet naar het filmpje gekeken verder. Gewoon eerste beste filmpje opgezocht op youtubequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het mooiste is dat die vent ook nog een partij lulverhaal staat te verkopen over vallende kogels met "terminal velocity"... Daar krijg je hooguit een schrammetje van en dan moet je al pech hebben.
Dat vroeg ik mij ook af, dat legt hij in de comments uit:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij begrijp ik niet waarom hij niet gewoon een ram op zijn afsluiterstoppal geeft ipv dat geknutsel met opnieuw spannen...
quote:Part 1 from Wes Doss: Simplicity and positive control of the action, same logic applied in running a handgun and grasping the slide to release it instead of hitting the slide stop/slide release. If the primary technique you train on requires the weapon to be under optimum conditions for the technique to work and that technique becomes reflexive it will be the technique you will likely choose under duress.
Part 2: However, if the technique you train on works when the weapon is under less then optimum conditions you will have greater success under austere conditions. Running the charging handle does not require the bolt to be locked to the rear, nor does it require the weapon to be perfectly in or out of battery at the time of reload, it will work if your hands are covered in oil, sweat or blood & it gives immediate feedback that the bolt has moved & the action has locked.
Part 3: This is ingraining positive behavior that works on gross motor skills.
Hij moet het zelf maar weten, als je je laatste kogel uit het magazijn verschiet merk je echt wel dat de afsluiter in de achterste stand staat, dat voel je al aan het gedrag van het wapen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Komt er op neer: ''afsluiterstoppal gaat een keertje niet werken als je handen vies, bloedig, whatever zijn. Spangreep werkt iedere keer''.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het mooiste is dat die vent ook nog een partij lulverhaal staat te verkopen over vallende kogels met "terminal velocity"... Daar krijg je hooguit een schrammetje van en dan moet je al pech hebben.
Daarbij begrijp ik niet waarom hij niet gewoon een ram op zijn afsluiterstoppal geeft ipv dat geknutsel met opnieuw spannen...
Dat zegt hij net niet, hij zegt dat dat een kogel op terminale snelheid net aardig schade kan aanbrengen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat dus onzin is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef thesystem het volgende:
Dat zegt hij net niet, hij zegt dat dat een kogel op terminale snelheid net aardig schade kan aanbrengen.
Ja, en dat kan ook prima met de afsluiterstoppal, die zit ook op links.quote:Waarom de charging handle, dat vind hij fijner. Zelf laad ik mijn AR15 ook alleen met mijn linker hand, rechts blijft om de pistolgrip
Die sippe regel is met de invoering van de Colt ook weer geschrapt.quote:Die aandrukplunjergayregel bij onze defensie met dat overpakken doe ik niet aan
Jij gebruikt de hele aandrukplunjer gewoon niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef thesystem het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt hij net niet, hij zegt dat dat een kogel op terminale snelheid net aardig schade kan aanbrengen.
Waarom de charging handle, dat vind hij fijner. Zelf laad ik mijn AR15 ook alleen met mijn linker hand, rechts blijft om de pistolgrip maar ik gebruik wel de bolt catch.
Die aandrukplunjergayregel bij onze defensie met dat overpakken doe ik niet aan
Is ook gewoon bullshit, altijd al geweest.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij gebruikt de hele aandrukplunjer gewoon niet?
Wat, de aandrukplunjer?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook gewoon bullshit, altijd al geweest.
Precies, puur overbodig en je moet je hand van je pistool greep afhalen of je wapen volledig kantelen. Onzin dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, is helemaal niet nodig om dat ding steeds te gebruiken.
Nou, dan stop ik er ook maar mee hea. De SI's bij ons zijn wel nazi's.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, is helemaal niet nodig om dat ding steeds te gebruiken.
Altijd mooi om mensen die zeggen dat iets niet kan ongelijk te bewijzen.quote:
Voor de show dus doen, int echie...screw them.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, dan stop ik er ook maar mee hea. De SI's bij ons zijn wel nazi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |